Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostarczenie wyrobów włókienniczych i środków pomocniczych utrzymania czystości oraz lampek nocnych w ramach projektu: nr RPKP.06.01.02-04-0015/17 „Budowa budynku usługowego Pomocy Społecznej”.

Data publikacji: 13.07.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 23-07-2018

Numer ogłoszenia

1124516

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: dom.albertynki@gmail.com lub pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego, tj. Zgromadzenie Sióstr Albertynek, ul. Koronowska 14, 85-405 Bydgoszcz, tel. (52) 327 73 55

Ostateczny termin składania ofert upływa 23. 07. 2018 roku, do godz. 10:00

Oferta musi zawierać:
- Pieczątkę firmową oferenta
- Datę sporządzenia oferty
- Adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, nr NIP
- Osobę do kontaktu w sprawie oferty
- Cenę brutto za dostarczenie wyrobów włókienniczych i środków pomocniczych utrzymania czystości oraz lampek nocnych oraz parametry pozostałych elementów składowych oferty wynikających z przyjętych kryteriów;
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym;
- Czytelny podpis oferenta.
- Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (np. referencje itp.);
- W przypadku składania ofert w formie elektronicznej – email , należy załączyć skan prawidłowo wypełnionej i podpisanej oferty.

Otwarcie ofert zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w dniu 23 07 2018 roku o godzinie 10:15.

O zachowaniu terminu składania ofert w formie elektronicznej decyduje sygnatura czasu – moment wpływu podpisanej oferty (skanu) do Zamawiającego,

Oferent może przed upływem terminu składania ofert wycofać lub zmienić ofertę,

Zamawiający może podczas badania i oceny ofert żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących treści oferty.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

dom.albertynki@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Łukasz Ilnicki

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

604 359 591

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Celem niniejszego Zamówienia jest dostawa wyrobów włókienniczych i środków pomocniczych utrzymania czystości oraz lampek nocnych i kocy gaśniczych w ramach wymienionych i opisanych w załączniku nr 3 do nowego budynku Pomocy Społecznej przy ul. Koronowskiej 14 w Bydgoszczy. Zamówienie zostanie zrealizowane w ramach projektu "Budowa budynku usługowego Pomocy Społecznej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Projektu Poddziałanie 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: kujawsko-pomorskie Powiat: Bydgoszcz Miejscowość: Bydgoszcz

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem niniejszego Zamówienia jest dostawa wyrobów włókienniczych i środków pomocniczych utrzymania czystości oraz lampek nocnych i kocy gaśniczych w ramach wymienionych i opisanych w załączniku nr 3 do nowego budynku Pomocy Społecznej przy ul. Koronowskiej 14 w Bydgoszczy.

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostanie zrealizowane w ramach projektu "Budowa budynku usługowego Pomocy Społecznej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Projektu Poddziałanie 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną i obejmuje:

• Ręcznik średni (ciemny) 60 szt.
• Komplet pościeli (kołdra,
1 poduszka, prześcieradło) 25 szt.
• Koc polarowy, gruby, narzuta pled 15 szt.
• Ścierka do naczyń bawełniana 50x70 cm 30 szt.
• Kosz na bieliznę - duży 5 szt.
• Kosz na śmieci nierdzewny 10 szt.
• Stojak na worki do segregacji śmieci 3szt.
• Wózek do sprzątania (dwa wiadra + mop) 3 zest..
• Szczotka na kiju do podług + wiadro plastikowe 3 zest.
• Miotła +szufelka ze zmiotką (kij 120 cm) 3 zest..
• Zmiotka z szufelką 3 zest.
• Suszarka do prania rozkładana - duża 3 szt.
• Miska plastikowa do przenoszenia prania - duża 5 szt.
• Lampka nocna stojąca zasilanie 230 V 15 szt.
• Koc gaśniczy 10 szt.

CPV – 39500000-7 Wyroby włókiennicze
CPV – 39510000-0 Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym
CPV – 39514000-8 Bielizna toaletowa i kuchenna
CPV – 39514100-9 Ręczniki
CPV – 39514300-1 Ręczniki kuchenne
CPV – 39224350-6 Śmietniczki
CPV – 39224340-3 Kosze
CPV – 39224100-9 Miotły
CPV – 39224200-0 Szczotki
CPV – 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
CPV – 39224330-0 Wiadra
CPV – 31500000-1 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
CPV – 31520000 -7 Lampy i oprawy oświetleniowe
CPV – 31521000-4 Lampy
CPV – 35110000-8 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Kod CPV

39514000-8

Nazwa kodu CPV

Bielizna toaletowa i kuchenna

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia : do 08.08.2018 r.

Wykonawca/dostawca zobowiązany jest do złożenia przed upływem terminu umownego stosownego wniosku o jego zmianę, przedstawiając okoliczności faktyczne uzasadniające zmianę terminu umownego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia (sposób oceny: oświadczenie).

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (sposób oceny: oświadczenie).

Dodatkowe warunki

Do udziału w postępowaniu ofertowym dopuszczone są następujące podmioty (sposób oceny: oświadczenie):

• nie powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między podmiotem, a wykonawcą, polegające na:
o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
o posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji,
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

• pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki zmiany umowy

Zmiany umowy mogą dotyczyć:

• wydatków na poszczególne zadania (jeśli dotyczy);
• innych okoliczności istotnych z perspektywy realizacji projektu i mających wpływ na osiągnięcie jego celu.

Zmiany umowy bezwzględnie będą wymagały zgody obu stron. Zmiany umowy mogą wymagać zgody instytucji odpowiedzialnej za udzielenie wsparcia na realizację projektu. W celu dokonania zmiany umowy strona inicjująca będzie zobowiązana do przekazania drugiej stronie wyczerpujących informacji na temat wnioskowanej zmiany umowy wraz z uzasadnieniem jej wprowadzenia w kontekście osiągnięcia celu wyrażonego w zakresie zadania.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu oferty. (Załącznik do zapytania ofertowego).

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów:
- cena brutto wykonania zamówienia (PLN) – waga 100%
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszego przedmiotu zamówienia poprzez przyznanie punktów za spełnienie kryterium ceny brutto. Ocenie podlegać będzie łącznie cała oferta. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która zdobędzie największą ilość punktów, przy czym zasady przyznawania punktów są następujące:
Kryterium „cena brutto wykonania zamówienia (PLN)”:
- Cena obejmuje cenę ryczałtową brutto za zrealizowanie całego zamówienia zgodnie z warunkami wynikającymi z zapytania ofertowego i załączników oraz podpisanej umowy;
- Oferta z najniższą ceną brutto otrzymuje 100 punktów;
- Pozostałe oferty będą punktowane liniowo (do 2 miejsc po przecinku) wedle następującej formuły arytmetycznej:
(X/Y) x 100, gdzie:
X = najniższa cena,
Y = cena ocenianej oferty.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZGROMADZENIE SIÓSTR ALBERTYNEK POSŁUGUJĄCYCH UBOGIM DOM ZAKONNY Z SIEDZIBĄ W BYDGOSZCZY

Adres

Koronowska 14/n/d

85-001 Bydgoszcz

kujawsko-pomorskie , Bydgoszcz

Numer telefonu

52 327 73 55

NIP

9671062961

Tytuł projektu

Budowa budynku usługowego Pomocy Społecznej

Numer projektu

RPKP.06.01.02-04-0015/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Vena Kapka Anna, ul. Przy Rynku Wełnianym 13/2, 87-100 Toruń, data wpływu: 23.07.2018 (godzina 9:53), cena netto: 8 150,00 zł, cena brutto: 10 024,50 zł.

W związku z brakiem możliwości realizacji zamówienia przez firmę Vena, wybrano do realizacji ofertę nr 2

Drzewiarz-BIS sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 48a, 87-500 Lipno, data wpływu: 23.07.2018 (godzina 9:10), cena netto: 8 662,60 zł, cena brutto: 10 655,00 zł.
Liczba wyświetleń: 564