Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: dom.albertynki@gmail.com lub pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego, tj. Zgromadzenie Sióstr Albertynek, ul. Koronowska 14, 85-405 Bydgoszcz, tel. (52) 327 73 55
Ostateczny termin składania ofert upływa 23. 07. 2018 roku, do godz. 10:00
Oferta musi zawierać:
- Pieczątkę firmową oferenta
- Datę sporządzenia oferty
- Adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, nr NIP
- Osobę do kontaktu w sprawie oferty
- Cenę brutto za dostarczenie wyrobów włókienniczych i środków pomocniczych utrzymania czystości oraz lampek nocnych oraz parametry pozostałych elementów składowych oferty wynikających z przyjętych kryteriów;
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym;
- Czytelny podpis oferenta.
- Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (np. referencje itp.);
- W przypadku składania ofert w formie elektronicznej – email , należy załączyć skan prawidłowo wypełnionej i podpisanej oferty.
Otwarcie ofert zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w dniu 23 07 2018 roku o godzinie 10:15.
O zachowaniu terminu składania ofert w formie elektronicznej decyduje sygnatura czasu – moment wpływu podpisanej oferty (skanu) do Zamawiającego,
Oferent może przed upływem terminu składania ofert wycofać lub zmienić ofertę,
Zamawiający może podczas badania i oceny ofert żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących treści oferty.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
dom.albertynki@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Łukasz Ilnicki
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
604 359 591
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Celem niniejszego Zamówienia jest dostawa wyrobów włókienniczych i środków pomocniczych utrzymania czystości oraz lampek nocnych i kocy gaśniczych w ramach wymienionych i opisanych w załączniku nr 3 do nowego budynku Pomocy Społecznej przy ul. Koronowskiej 14 w Bydgoszczy. Zamówienie zostanie zrealizowane w ramach projektu "Budowa budynku usługowego Pomocy Społecznej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Projektu Poddziałanie 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
kujawsko-pomorskie
Powiat:
Bydgoszcz
Miejscowość:
Bydgoszcz
Cel zamówienia
Celem niniejszego Zamówienia jest dostawa wyrobów włókienniczych i środków pomocniczych utrzymania czystości oraz lampek nocnych i kocy gaśniczych w ramach wymienionych i opisanych w załączniku nr 3 do nowego budynku Pomocy Społecznej przy ul. Koronowskiej 14 w Bydgoszczy.
Przedmiot zamówienia
Zamówienie zostanie zrealizowane w ramach projektu "Budowa budynku usługowego Pomocy Społecznej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Projektu Poddziałanie 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną i obejmuje:
• Ręcznik średni (ciemny) 60 szt.
• Komplet pościeli (kołdra,
1 poduszka, prześcieradło) 25 szt.
• Koc polarowy, gruby, narzuta pled 15 szt.
• Ścierka do naczyń bawełniana 50x70 cm 30 szt.
• Kosz na bieliznę - duży 5 szt.
• Kosz na śmieci nierdzewny 10 szt.
• Stojak na worki do segregacji śmieci 3szt.
• Wózek do sprzątania (dwa wiadra + mop) 3 zest..
• Szczotka na kiju do podług + wiadro plastikowe 3 zest.
• Miotła +szufelka ze zmiotką (kij 120 cm) 3 zest..
• Zmiotka z szufelką 3 zest.
• Suszarka do prania rozkładana - duża 3 szt.
• Miska plastikowa do przenoszenia prania - duża 5 szt.
• Lampka nocna stojąca zasilanie 230 V 15 szt.
• Koc gaśniczy 10 szt.
CPV – 39500000-7 Wyroby włókiennicze
CPV – 39510000-0 Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym
CPV – 39514000-8 Bielizna toaletowa i kuchenna
CPV – 39514100-9 Ręczniki
CPV – 39514300-1 Ręczniki kuchenne
CPV – 39224350-6 Śmietniczki
CPV – 39224340-3 Kosze
CPV – 39224100-9 Miotły
CPV – 39224200-0 Szczotki
CPV – 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
CPV – 39224330-0 Wiadra
CPV – 31500000-1 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
CPV – 31520000 -7 Lampy i oprawy oświetleniowe
CPV – 31521000-4 Lampy
CPV – 35110000-8 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
Kod CPV
39514000-8
Nazwa kodu CPV
Bielizna toaletowa i kuchenna
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia : do 08.08.2018 r.
Wykonawca/dostawca zobowiązany jest do złożenia przed upływem terminu umownego stosownego wniosku o jego zmianę, przedstawiając okoliczności faktyczne uzasadniające zmianę terminu umownego.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia (sposób oceny: oświadczenie).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (sposób oceny: oświadczenie).
Dodatkowe warunki
Do udziału w postępowaniu ofertowym dopuszczone są następujące podmioty (sposób oceny: oświadczenie):
• nie powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między podmiotem, a wykonawcą, polegające na:
o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
o posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji,
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy
Zmiany umowy mogą dotyczyć:
• wydatków na poszczególne zadania (jeśli dotyczy);
• innych okoliczności istotnych z perspektywy realizacji projektu i mających wpływ na osiągnięcie jego celu.
Zmiany umowy bezwzględnie będą wymagały zgody obu stron. Zmiany umowy mogą wymagać zgody instytucji odpowiedzialnej za udzielenie wsparcia na realizację projektu. W celu dokonania zmiany umowy strona inicjująca będzie zobowiązana do przekazania drugiej stronie wyczerpujących informacji na temat wnioskowanej zmiany umowy wraz z uzasadnieniem jej wprowadzenia w kontekście osiągnięcia celu wyrażonego w zakresie zadania.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu oferty. (Załącznik do zapytania ofertowego).
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów:
- cena brutto wykonania zamówienia (PLN) – waga 100%
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszego przedmiotu zamówienia poprzez przyznanie punktów za spełnienie kryterium ceny brutto. Ocenie podlegać będzie łącznie cała oferta. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która zdobędzie największą ilość punktów, przy czym zasady przyznawania punktów są następujące:
Kryterium „cena brutto wykonania zamówienia (PLN)”:
- Cena obejmuje cenę ryczałtową brutto za zrealizowanie całego zamówienia zgodnie z warunkami wynikającymi z zapytania ofertowego i załączników oraz podpisanej umowy;
- Oferta z najniższą ceną brutto otrzymuje 100 punktów;
- Pozostałe oferty będą punktowane liniowo (do 2 miejsc po przecinku) wedle następującej formuły arytmetycznej:
(X/Y) x 100, gdzie:
X = najniższa cena,
Y = cena ocenianej oferty.
Nazwa
ZGROMADZENIE SIÓSTR ALBERTYNEK POSŁUGUJĄCYCH UBOGIM DOM ZAKONNY Z SIEDZIBĄ W BYDGOSZCZY
Adres
85-001 Bydgoszcz
kujawsko-pomorskie
, Bydgoszcz
Numer telefonu
52 327 73 55
NIP
9671062961
Tytuł projektu
Budowa budynku usługowego Pomocy Społecznej
Numer projektu
RPKP.06.01.02-04-0015/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Vena Kapka Anna, ul. Przy Rynku Wełnianym 13/2, 87-100 Toruń, data wpływu: 23.07.2018 (godzina 9:53), cena netto: 8 150,00 zł, cena brutto: 10 024,50 zł.
W związku z brakiem możliwości realizacji zamówienia przez firmę Vena, wybrano do realizacji ofertę nr 2
Drzewiarz-BIS sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 48a, 87-500 Lipno, data wpływu: 23.07.2018 (godzina 9:10), cena netto: 8 662,60 zł, cena brutto: 10 655,00 zł.