Strona główna
Logo unii europejskiej

„Prace remontowo-budowlane w ramach rewitalizacji założenia parkowo-pałacowego” - edycja 2

Data publikacji: 10.07.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 24-07-2018

Numer ogłoszenia

1124199

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Pisemnie na adres:
Fundacja Digital Knowledge Observatory
ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa

Mailowo na adres:
zamowienia@obserwatorium.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

zamowienia@obserwatorium.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Piotr Bądarczuk

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

223141469

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace budowlane, polegające głównie na przebudowie budynku pałacu wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz ogrodzeniem i utwardzeniem terenu, zlokalizowane w Zespole pałacowo - parkowym w Borkach.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: radzyński Miejscowość: Borki

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w trybie konkurencyjności na realizację prac budowlanych związanych z rewitalizacją Zespołu pałacowo – parkowego w Borkach, woj. lubelskie, powiat Radzyń Podlaski.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace budowlane, polegające głównie na przebudowie budynku pałacu wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz ogrodzeniem i utwardzeniem terenu, w tym dotyczące:
I. Architektury i konstrukcji
a) prace ogólnobudowlane (ziemne, rozbiórkowe, konstrukcyjne, izolacje) bez utylizacji eternitu
b) Ogólnobudowlane (tynki, elewacje, dach)
c) Posadzki i podłogi
d) Stolarka drzwiowa i okienna
e) Elementy wykończeniowe (roboty malarskie, tynki i GK wewn., balustrady, schody)
II. Instalacji wewnętrznych
a) Instalacje wod - kan, cwu, c.o., kotłownia
b) Wentylacja i główny węzeł cieplny
c) Klimatyzacja
d) Wewnętrzne instalacje elektryczne
III. Przyłącza mediów
a) elektryczne
b) wodociągowe
c) kanalizacja deszczowa
d) kotłownia gazowa i instalacja przesyłu paliwa gazowego

IV. prac na terenie zespołu parkowego
e) oświetlenie parku
f) Drogi wewnętrzne i aleje spacerowe
g) Mała architektura (ławki, altanki, itp.)

V. Ogrodzenia
a) ogrodzenie terenu
b) rewitalizacja zabytkowego fragmentu muru i furty

Pełna dokumentacja budowlana z uwagi na gabaryty plików wraz załącznikami, przedmiarami, decyzjami i warunkami realizacji udostępniono pod następującym linkiem na dysku zewnętrznym.

LINK DO DOKUMENTACJI: https://drive.google.com/drive/folders/18gtB2mP58aQeIqvH_PO_Lm4166QILUtg?usp=sharing
(aktywny link znajduje się w treści załącznika nr 1 do ogłoszenia)

Zamówienie i warunki udziału w zamówieniu zostały zdefiniowane szczegółowo w treści zapytania ofertowego z załącznikami.
W treści ogłoszenia tego ogłoszenia znajdują się najważniejsze elementy zdefiniowane w polach formularza.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

Harmonogram realizacji zamówienia

Harmonogram realizacji zamówienia zostanie zdefiniowany na etapie zawierania umowy z wykonawcą.
Zamówienie jest realizowane do dnia 31.12.2019

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy wymagają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie weryfikowany na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego zgodnie z wzorem Załącznika nr 4 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia. Wykonawca winien wykazać wykonanie należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy wykonane należycie zamówienia na roboty budowlane o wartości co najmniej 3 000 000 zł brutto każde, w tym co najmniej jedno zamówienie polegające na realizacji części lub całości robót budowlanych na obiekcie nieruchomym objętym ochroną konserwatorską. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do Zapytania Ofertowego wraz z załączeniem dowodów określających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie – w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą łączne spełnianie tego warunku.

Potencjał techniczny

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w zakresie potencjału technicznego, niemniej Wykonawca składając ofertę musi uwzględnić w cenie wszelkie niezbędne urządzenia oraz potencjał techniczny potrzebny do wykonania przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

6.2.1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
6.2.2. Kierownik budowy – powinien spełniać następujące wymagania:
• posiadać uprawnienia budowlane nadane na podstawie ustawy Prawo Budowlane – do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne dokumenty, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi przy realizacji kubaturowych obiektów budowlanych – odpowiadające przedmiotowi zamówienia,
• posiadać 3 lata doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektora nadzoru budowlanego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Doświadczenie musi obejmować pełnienie tej funkcji w okresie ostatnich 7 lat, w tym minimum jednej inwestycji obejmującej odbudowę/przebudowę budynku wpisanego do rejestru zabytków zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.).
• posiadać uprawnienia do prowadzenia prac przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.),
• być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2016 r., poz. 1725);

Stosownie do art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi m.in. wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a) ustawy, ora zgodnie z odrębnymi przepisami wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia, która jest obywatelem państw członkowski Unii Europejskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacja mi odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

JEDNOCZEŚNIE ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, ŻE: na czas realizacji inwestycji Zamawiający ma prawo powołać Zespół Inspektorów Nadzoru Budowy z uprawnieniami do nadzoru i odbioru prac przewidzianych realizacją umowy, wg własnego uznania, w szczególności Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego.

W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w punkcie 6.2. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz personelu sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do Zapytania Ofertowego.
Wykaz w wersji minimum powinien wykazać spełnienie wymogu stawianego w pkt. 6.2.2.

Osoby wskazane do realizacji zamówienia mogą ulec zmianie na etapie realizacji zamówienia tylko pod warunkiem ich zastąpienia osobami o kwalifikacjach i posiadanych uprawnieniach określonych w treści Zapytania Ofertowego, po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

6.4.1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa – w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą łączne spełnianie tego warunku):
• wykonawca osiągnął średnio w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie roczne obroty netto ze sprzedaży na poziomie minimum 5 000 000 zł (słownie: pięć milionów złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres,
6.4.2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa – w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą łączne spełnianie tego warunku.

Dodatkowe warunki

Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest również skuteczne wniesienie wadium.
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
• w pieniądzu przelewem na konto: 07 9297 0005 0178 2430 2010 0011
• w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
• w gwarancjach bankowych,
• w gwarancjach ubezpieczeniowych,
• w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.).
Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach w oryginale należy złożyć przed terminem składania ofert.
Kopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający wniesienia wadium może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców lub łącznie na wszystkich.
Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 24.07.2018 r. godz. 23.59 znajdzie się na rachunku Zamawiającego.
Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie ­wadium.
Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Wadium jest zwracane Wykonawcom, których oferta nie została wybrana w terminie 5 dni od daty ostatecznego wyboru oferty.

19. Opis sposobu obliczenia ceny.
19.1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru załączonego do Zapytania ofertowego, łącznej ceny ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
19.2. Cena ofertowa jest sumą wartości robót budowlanych określonej wg cen netto na podstawie kosztorysów ofertowych, ustalonej kwoty warunkowej oraz wyliczonego należnego podatku VAT.
19.3. Oferta w części kosztowej powinna zawierać kosztorysy ofertowe na roboty budowlano montażowe sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389) na podstawie:
19.3.1. przekazanych przez Zamawiającego przedmiarów robót,
19.3.2. przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej
19.3.3. wytycznych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
19.4. Wykonawca określi ceny jednostkowe na wszelkie roboty wymienione w kosztorysie ofertowym, uwzględniając wytyczne zawarte w dokumentacji projektowej i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pozycje, dla których nie zostaną wystawione przez Wykonawcę ceny jednostkowe, nie zostaną zapłacone po ich wykonaniu i uważać się będzie, że zostały ujęte w innych cenach wymienionych w kosztorysach. Cena jednostkowa powinna uwzględniać wszelkie niezbędne składniki kalkulacyjne wymagane dla wykonania jednostkowego zadania w tym R, M (wraz z kosztami zakupu), S, Kp, Z, koszty organizacji ruchu zastępczego (wyniesienie, utrzymanie i demontaż) z uwzględnieniem odzysku materiałów, konserwacji oznakowania, koszty organizacji, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody; koszty opracowania dokumentacji powykonawczej; utrzymanie, zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy wraz z wyniesieniem, utrzymaniem i demontażem organizacji ruchu zastępczego; prace utrzymaniowe na czynnych, ogólnodostępnych drogach i chodnikach przebiegających przez teren budowy; zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej; koszty ubezpieczenia, opłaty czynności koordynacyjnych, koszty zagospodarowania odpadów. Należy dodatkowo uwzględnić koszt wszelkich niezbędnych do wykonania zamówienia uzgodnień, opinii i zatwierdzeń. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.
19.5. Kwota warunkowa w wysokości 10 % ceny określonej na podstawie kosztorysów ofertowych przeznaczona jest na zapłacenie kosztów wynikających z korekty obmiaru robót, wprowadzenia robót zamiennych oraz wykonania robót nie ujętych w kosztorysach ofertowych, a niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach:
• wystąpienia robót budowlanych lub prac konserwatorskich zamiennych – skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, zakresu przedmiotu umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
• rezygnacji z części robót budowlanych lub prac konserwatorskich – skutkujące możliwością zmiany przez strony umowy zakresu przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
• zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie wykonawcy – skutkujące uprawnieniem stron umowy do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
• konieczności zmiany technologii robót lub prac konserwatorskich w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji projektowej lub w programach prac konserwatorskich – skutkujące możliwością zmiany przez strony umowy zakresu przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
• pojawienia się nowych, korzystnych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową – skutkujące uprawnieniem stron umowy do zmiany zakresu przedmiotu umowy, terminu wykonania przedmiotu umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
• wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej – uprawniające strony umowy do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,
• zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru końcowego robót przed umownym terminem ich wykonania – skutkujące możliwością skrócenia przez strony umowy terminu wykonania przedmiotu umowy, zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
• zmiany materiałów gwarantujących realizację robót lub prac konserwatorskich w zgodzie z uzyskanymi decyzjami zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych lub prac konserwatorskich oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej lub w programach prac konserwatorskich – uprawniające strony umowy do zmiany zakresu przedmiotu umowy,
• wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających strony umowy do zmiany terminu wykonania umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
• wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego – w takiej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone.

Do treści zapytania ofertowego dołączono wzór umowy, którego treść może ulec doprecyzowaniu i dodatkowym uzgodnieniom pod warunkiem zgodności z zamówieniem oraz ofertą wykonawcy ale w zakresie niezmiennym odnoszącym się do kar umownych oraz końcowych terminów realizacji.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

15.3. Kompletna oferta musi zawierać:
15.3.2. formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego,
15.3.3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
15.3.4. oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego,
15.3.5. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do Zapytania Ofertowego,
15.3.6. wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do Zapytania Ofertowego, wraz z dokumentami poświadczającymi prawidłowe wykonanie robót,
15.3.7. wykaz personelu, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do Zapytania Ofertowego,
15.3.8. potwierdzenie wniesienia wadium,
15.3.9. stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
15.3.10. dokument potwierdzający wniesienie wadium,
15.3.11. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności – za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, poświadczające, że Wykonawca osiągnął roczne przychody netto ze sprzedaży na poziomie minimum 5 000 000 zł (słownie: pięć milionów złotych),
15.3.12. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
15.3.13. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
15.3.14. Kosztorysy szczegółowe na bazie przedmiarów robót – w przypadku prac innych niż wykazane w przedmiarze Wykonawca wkalkulowuje wartość tych prac w ceny kosztorysowe wynikające z przedmiarów robót

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

15.3.15. pozostałe dokumenty wymagane zgodnie z treścią niniejszego Zapytania Ofertowego;
17.2.1. poglądowo - harmonogram robót zakładający wykonanie robót budowlanych
17.2.2. pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem numeracji stron wchodzących w skład oferty.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający dopuszcza udzielenie robót dodatkowych, uzasadnionych na etapie realizacji procesu budowlanego a nie możliwych do określenia na poziomie niniejszego postępowania - pod warunkiem, że ich wartość przekroczy pierwotnie założoną wartość kwoty warunkowej (10 % wartości kosztorysowej robót), przewidzianej na ten cel na etapie ofertowania wykonawców. Przy czym dotyczy to zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

21.2. zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów.
21.2.1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
• cena brutto za realizację całego zamówienia – 80%,
• okres gwarancji (w miesiącach) – 20%.

KRYTERIUM CENA BRUTTO
Wykonawca, który zaoferował najniższą cenę całkowitą oferty otrzyma od każdego oceniającego członka Komisji Przetargowej maksymalną liczbę punktów dla danego kryterium cenowego. Punkty następnych Wykonawców obliczone będą przy zastosowaniu następującego wzoru:
cena najniższa
liczba punktów = ------------------------------ x maks. liczba punktów (80)
cena oferty ocenianej

KRYTERIUM OKRES GWARANCJI
Wykonawca który zaoferował najdłuższy okres gwarancji w miesiącach otrzymuje największą punktację. Pozostałe oferty liczone są wg wzoru:

Okres gwarancji ocenianej oferty
liczba punktów = --------------------------------------------------------- x maks. liczba punktów (20)
maks. okres gwarancji spośród oferentów

Wykluczenia

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który:
a) nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym, tj. warunków posiadania niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia jak również znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, w tym nie złoży prawidłowych wymaganych w treści Zapytania Ofertowego dokumentów w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do ich uzupełnienia;
b) nie wykazał braku podstaw wykluczenia z niniejszego postępowania;
c) przedłożył ofertę, której treść nie odpowiada treści Zapytania Ofertowego;
d) nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą w przypadku wezwania do jego wydłużenia;
e) złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
f) nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób wadliwy;
g) złożył ofertę zawierającą rażąco niską cenę lub nie złożył stosownych wyjaśnień w tym zakresie lub dokonana ocena tych wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę;
h) złożył więcej niż jedną ofertę;
i) jest powiązany osobowo lub kapitałowo w Zamawiającym przy czym przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający wykluczy również Wykonawcę, jeśli ten nie złoży wyjaśnień dot. rażąco niskiej ceny w wyznaczonym terminie albo jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta Wykonawcy zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

FUNDACJA DIGITAL KNOWLEDGE OBSERVATORY

Adres

Puławska 457

02-844 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

22 331 44 66

Fax

22 331 44 60

NIP

7010000181

Tytuł projektu

Centrum Nauki Digital Knowledge Village II - Borki Nature and Science Park

Numer projektu

POPW.01.03.02-06-0003/16-01

Inne źródła finansowania

środki własne wnioskodawcy / zamawiającego
Liczba wyświetleń: 1087