Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2018 na dostawę fabrycznie nowej prasy do kadrowania ram okien dachowych w ramach realizacji projektu „Wdrożenie opatentowanych wyników prac B+R w celu uruchomienia seryjnej produkcji innowacyjnych okien dachowych” w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 – 2020, Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.3 Ponadregionalne powiązania kooperacyjne, Poddziałanie 1.3.1. Wdrożenie innowacji przez MŚP

Data publikacji: 06.07.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 14-08-2018

Numer ogłoszenia

1123635

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zamawiający dokonuje zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w następującym zakresie:
1) w polu „Przedmiot zamówienia”
w miejsce zapisu: „4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ponadto szczegółowo obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego”,
dodaje się zapis: „4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Ponadto szczegółowo obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego”.
2) w polu „Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności”
wykreśla się cały zapis, w związku z czym to pole pozostaje puste;
3) w nowym polu „Sytuacja ekonomiczna i finansowa”
dodaje się zapis: „1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj.: posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zawiązanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych).
2. Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 3 – oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu, oraz załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł, np. kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składki.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 2 powyżej.
4. Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta zostanie odrzucona”.
4) w polu „Lista dokumentów”
w miejsce dotychczasowego zapisu dodaje się zmieniony zapis o treści: „Oferta powinna zawierać:
1) wypełniony Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
3) dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000 zł,
4) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
5) zgodę na przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego – dotyczy wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą,
6) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy”.
5) w polu „Wykluczenia”
w miejsce dotychczasowego zapisu dodaje się zamieniony zapis o treści: „1. Zamówienie nie może zostać udzielone Wykonawcy powiązanemu z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w takim stosunku prawym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę powiązanego z nim kapitałowo lub osobowo, a jego oferta zostanie odrzucona”.

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć:
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: w.gajewski@zfo.org.pl, lub
2) przesyłką poleconą, kurierem lub osobiście do siedziby Zamawiającego: ZFO Sp. z o.o. ul. Fabryczna 4, 18 – 300 Zambrów,

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

w.gajewski@zfo.org.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Waldemar Gajewski

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

797339325

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej prasy do kadrowania ram okien dachowych, spełniającej wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego, w szczególności szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego),

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: zambrowski Miejscowość: Zambrów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór wykonawcy na zakup prasy do kadrowania ram okien dachowych w celu podniesienia konkurencyjności firmy na rynkach zagranicznych dzięki wdrożeniu do seryjnej produkcji dwóch nowych typoszeregów okien dachowych

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa fabrycznie nowej prasy do kadrowania ram okien dachowych, spełniającej wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego, w szczególności szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego),
2) montaż prasy do kadrowania ram okien dachowych w zakładzie Zamawiającego położonym w Zambrowie, przy ul. Aleja Wojska Polskiego 27B,
3) zainstalowanie i pierwsze uruchomienie prasy do kadrowania ram okien dachowych wraz z wykonaniem testów i prób prawidłowości jej działania w zakładzie Zamawiającego położonym w Zambrowie, przy ulicy Aleja Wojska Polskiego 27B,
4) przeszkolenie maksymalnie 8 pracowników Zamawiającego z obsługi i prawidłowego utrzymania prasy do kadrowania ram okien dachowych,
5) udzielenie Zamawiającemu gwarancji na dostarczoną prasę do kadrowania ram okien dachowych oraz wykonywanie świadczeń gwarancyjnych, w tym usług serwisowych, w okresie gwarancji,
6) dokonywanie przeglądów okresowych dostarczonej prasy do kadrowania ram okien dachowych, nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy,
7) zapewnienie Zamawiającemu niewyłącznej licencję na korzystanie z oprogramowania zainstalowanego w ramach przedmiotu umowy oraz dokumentacji dostarczonego oprogramowania, niezbędnego do korzystania z prasy do kadrowania ram okien dachowych.
2. Dostarczona prasa do kadrowania ram okien dachowych musi być nowa, nieużywana, kompletna, wolna od wad fizycznych i prawnych, a także obciążeń prawami osób trzecich.
3. Dostarczona prasa do kadrowania ram okien dachowych musi spełniać wszystkie wymagane atesty dopuszczające do stosowania na ryku polskim, a także wymagane normy i wymogi bezpieczeństwa oraz będzie posiadać certyfikat zgodności CE (zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności tj. z 2010 r. Dz.U. Nr 138, poz. 935 ze zm.).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Ponadto szczegółowo obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego”.

Kod CPV

42000000-6

Nazwa kodu CPV

Maszyny przemysłowe

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w terminie 20 tygodni od dnia podpisania umowy.
2. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania świadczeń gwarancyjnych w okresie gwarancji, tj. w okresie zaoferowanym przez Wykonawcę (w ramach kryteriów oceny ofert), nie krótszym jednak niż 24 miesiące.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj.: posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zawiązanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych).
2. Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 3 – oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu, oraz załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł, np. kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składki.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 2 powyżej.
4. Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta zostanie odrzucona.

Dodatkowe warunki

1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie Wykonawcy.
2. Zabezpieczenia należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
5. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia projektu dokumentu gwarancji lub poręczenia, celem zaakceptowania jej treści przez Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo zgłaszania uzasadnionych uwag do treści projektu dokumentu gwarancji lub poręczenia.
6. Zamawiający (w przypadku niewykorzystania) dokona zwrotu:
1) 70% kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia podpisania bezusterkowego końcowego protokół odbioru,
2) 30% kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie 14 dni od dnia upływu okresu gwarancji lub rękojmi – w zależności od tego, który z tych terminów upłynie później.
7. Wykonawca może w trakcie realizacji zamówienia, za zgodą Zamawiającego, dokonać zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na jedną lub kilka z form wskazanych w Rozdziale XVI ust. 3 niniejszego zapytania ofertowego. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy zawartej z Wykonawcą w sytuacji:
1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w takim wypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy brutto, odpowiednio do zmiany wysokości stawki podatku VAT,
2) konieczności zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy, spowodowanego:
a) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, przez które należy rozumieć zdarzenia nagłe, wywołane przyczyną zewnętrzną, pozostające poza kontrolą obu Stron umowy,
b) koniecznością zapewnienia ciągłości działania przedsiębiorstwa Zamawiającego, w szczególności zapewnienia ciągłości produkcji lub koordynacji dostawy i montażu urządzenia z dostawami innych maszyn i urządzeń do zakładu Zamawiającego,
c) wydłużeniem za zgodą instytucji pośredniczącej terminu realizacji projektu, w ramach którego udzielane jest niniejsze zamówienie.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zawierać:
1) wypełniony Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
3) dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000 zł,
4) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
5) zgodę na przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego – dotyczy wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą,
6) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Zamawiają dokona wyboru Wykonawcy zgodnie z poniższymi kryteriami oceny ofert:
1) cena ofertowa brutto – waga procentowa 60%
W ramach kryterium oceny ofert cena ofertowa brutto, oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Oferta Wykonawcy otrzyma punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:
Cn
C = -------------- x 60 pkt , gdzie:
Cb
 C – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy,
 Cn – najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych,
 Cb – cena brutto oferty badanej (ocenianej),
 60 pkt – waga kryterium.
2) wydłużenie okresu gwarancji – waga procentowa 20%
W ramach kryterium oceny ofert „wydłużenie okresu gwarancji” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Zamawiający dokona oceny oferty w tym kryterium na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym, tj. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym okres gwarancji w liczbie miesięcy.
Zamawiający zastrzega jednocześnie, że minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, zaś najdłuższy okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące albo dłuższego niż 60 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego. W przypadku wskazania okresu gwarancji w niepełnych miesiącach, Zamawiający przyjmie podaną przez Wykonawcę pełną liczbę miesięcy pomijając deklarowaną liczbę dni.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji w Formularzu ofertowym, oferta Wykonawcy w ramach tego kryterium otrzyma 0 punktów, a okres gwarancji zostanie ustalony na 24 miesiące.
Oferta Wykonawcy otrzyma punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:

Go – 24 miesiące
G = ------------------------------------- x 20 pkt
Gn – 24 miesiące
gdzie:
 G – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy,
 Go – długość okresu gwarancji wskazanego w ofercie badanej,
 Gn – długość najdłuższego zaoferowanego okresu gwarancji spośród ofert nieodrzuconych,
 24 miesiące – minimalny, niepunktowany okres gwarancji,
 20 pkt – waga kryterium.
3) wydajność zaoferowanej prasy do kadrowania ram – waga procentowa 10%
W ramach kryterium oceny ofert „wydajność zaoferowanej prasy do kadrowania ram” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Zamawiający dokona oceny oferty w tym kryterium na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym, tj. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym liczbę ram okiennych, które maksymalnie jest w stanie wykadrować zaoferowana prasa do kadrowania ram w ciągu 1 godziny nieprzerwanej pracy.
Zamawiający zastrzega jednocześnie, że minimalna liczba ram okiennych, które powinna być w stanie wykadrować zaoferowana prasa do kadrowania ram w ciągu 1 godziny nieprzerwanej pracy wynosi 80 sztuk.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę liczby ram okiennych, które maksymalnie jest w stanie wykadrować zaoferowana prasa do kadrowania ram w ciągu 1 godziny nieprzerwanej pracy niższa niż 80 sztuk, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże liczby ram okiennych, które maksymalnie jest w stanie wykadrować zaoferowana prasa do kadrowania ram w ciągu 1 godziny nieprzerwanej pracy w formularzu ofertowym, oferta Wykonawcy w ramach tego kryterium otrzyma 0 punktów, a liczba ram okiennych, które minimalnie jest w stanie wykadrować zaoferowana prasa do kadrowania ram w ciągu 1 godziny nieprzerwanej pracy ustalona zostanie na 80 sztuk.
Oferta Wykonawcy otrzyma punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:

Wo – 80 sztuk
W = ---------------------------- x 10 pkt
Wn – 80 sztuk
gdzie:
 W – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy,
 Wo – liczba ram okiennych, które jest w stanie wykadrować zaoferowana prasa do kadrowania ram w ciągu 1 godziny nieprzerwanej pracy, wskazana w ofercie ocenianej,
 Wn – najwyższa liczba ram okiennych, które jest w stanie wykadrować zaoferowana prasa do kadrowania ram w ciągu 1 godziny nieprzerwanej pracy, spośród ofert nieodrzuconych,
 80 sztuk – minimalna, niepunktowana liczba ram okiennych, które jest w stanie wykadrować zaoferowana prasa do kadrowania ram w ciągu 1 godziny nieprzerwanej pracy,
 10 pkt – waga kryterium.
4) czas reakcji na zgłoszenie serwisowe – waga procentowa 10%
W ramach kryterium oceny ofert „czas reakcji na zgłoszenie serwisowe” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Zamawiający dokona oceny oferty w tym kryterium na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym, tj. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym czas reakcji na zgłoszenie serwisowe w liczbie pełnych godzin od momentu otrzymania zgłoszenia.
Zamawiający zastrzega jednocześnie, że maksymalny czas reakcji na zgłoszenie serwisowe od momentu otrzymania zgłoszenia wynosi 48 godzin.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe dłuższego niż 48 godzin, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego. W przypadku wskazania czasu reakcji w niepełnych godzinach, Zamawiający przyjmie podaną przez Wykonawcę pełną liczbę godzin pomijając deklarowaną liczbę minut.
W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe w formularzu ofertowym, oferta Wykonawcy w ramach tego kryterium otrzyma 0 punktów, a czas reakcji na zgłoszenie serwisowe zostanie ustalony na 48 godzin.
Oferta Wykonawcy otrzyma punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:

Sn
S = ------------ x 10 pkt
Sb

gdzie:
 S – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy,
 Sn – najkrótszy czas reakcji na zgłoszenie serwisowe spośród ofert nieodrzuconych,
 Sb – czas reakcji na zgłoszenie serwisowe wskazany w oferty badanej (ocenianej),
 10 pkt – waga kryterium.

Wykluczenia

1. Zamówienie nie może zostać udzielone Wykonawcy powiązanemu z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w takim stosunku prawym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę powiązanego z nim kapitałowo lub osobowo, a jego oferta zostanie odrzucona.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZFO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Fabryczna 4

18-300 Zambrów

podlaskie , zambrowski

Numer telefonu

797339325

NIP

7231629960

Tytuł projektu

Wdrożenie opatentowanych wyników prac B+R w celu uruchomienia seryjnej produkcji innowacyjnych okien dachowych.

Numer projektu

POPW.01.03.01-20-0009/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

INDUSTRIAL REALIZATIONS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Nowosielcach, Nowosielce 333, 38-533 Nowosielce
Data wpłynięcia oferty: 13 sierpnia 2018 r., o godz.: 09:38
Cena: 611.556,00 zł
Liczba wyświetleń: 801