Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty prosimy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bartlomiej.czerniak@zieta.pl
używając załącznika nr 1.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
bartlomiej.czerniak@zieta.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Bartłomiej Czerniak
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
609772154
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Usługa badawcza określająca odporność na korozję elementów wykonanych w technologii FiDU pokrytych powłokami o właściwościach antykorozyjnych. Dobór i aplikacja powłok antykorozyjnych.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
Wrocław
Miejscowość:
Wrocław
Cel zamówienia
Celem jest dobór i aplikacja powłok antykorozyjnych i dostarczenie usług badawczych polegających na badaniach powłok antykorozyjnych dla elementów stalowych i aluminiowych wykonanych w technologii FiDU.
Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaproszenie do składania ofert na:
Dobór powłok antykorozyjnych.
Dobór i aplikacja materiałów powłokowych o właściwościach antykorozyjnych przeznaczonych do zabezpieczenia metalowych (stalowych i aluminiowych) elementów i profili konstrukcyjnych wykonanych w technologii FIDU. Zamawiający przewiduje wybór minimum 3 powłok z grupy zaproponowanych, dostępnych rynkowo i ekonomicznie uzasadnionych powłok, używanych w przemyśle automotive, których użycie będzie zasadne z perspektywy technologii FiDU, wartości wpływających na badania wytrzymałościowe i znanych właściwości antykorozyjnych.
Prace badawcze.
Prace badawcze w zakresie określenia właściwości antykorozyjnych stalowych i aluminiowych elementów stalowych i aluminiowych wykonanych w technologii FiDU wraz z naniesionymi powłokami odpornymi na korozję. Elementy mają przejść testy środowiskowe i badania właściwości użytkowych wybranych powłok antykorozyjnych naniesionych na elementy metalowe (stalowe i aluminiowe) - około 125 próbek dostarczonych przez Zieta Prozessdesign, w tym 40 próbek płaskich (8 w każdym materiale i rodzaju powłoki) o wymiarach 150x100mm i 85 próbek w postaci gotowych elementów o wymiarach 600x130x60 – w tym:
• badania odporności powłok antykorozyjnych na temperaturę i wilgotność w komorze klimatycznej (35 elementów)
• badania odporności powłok antykorozyjnych na promieniowanie UV w komorze przyspieszonego starzenia (40 próbek)
• badania odporności korozyjnej powłok ochronnych w komorze mgły solnej prowadzone w roztworze solanki rozpylanej w sposób ciągły (35 elementów)
• badanie cykliczne polegające na wystawieniu profili na działanie komory solnej (4h), suszeniu w warunkach znormalizowanego klimatu (4h) i wystawieniu na działanie komory klimatycznej (16h) w wymiarze 15 cykli (15 elementów)
• badania połysku zwierciadlanego powłok antykorozyjnych po 200 i 400 godzinach testów w komorze UV
• badania koloru powłok antykorozyjnych po 200 i 400 godzinach testów w komorze UV
• badania przyczepności powłok antykorozyjnych, za pomocą siatki nacięć, przed i po testach w komorach przyspieszonego starzenia
• określenie jakości powłoki – zgład poprzeczny w obrębie spoiny oraz stref największego odkształcenia elementów wraz z obserwacją pod mikroskopem optycznym
Czas badania elementów w komorach klimatycznej i solnej przewidujemy na 1000 godzin. Co 200 godzin jeden element z każdej kombinacji materiał-powłoka ma zostać wyciągnięty z komory i zbadany pod kątem zużycia korozyjnego (zgodnie z tabelą z załącznika 7).
Czas badań w komorze UV – 400 godzin, po 200 i 400 godzinach dokonujemy badania połysku oraz barwy powłok antykorozyjnych.
Uwaga: Badania i testy przeprowadzone zgodnie z odpowiednimi normami ISO dla przemysłu automotive.
Wszystkie etapy/obszary prac B+R muszą się zakończyć stosownym raportem podsumowującym wyniki badań.
Kod CPV
73000000-2
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Brak
Harmonogram realizacji zamówienia
Maksymalnie do 8 miesięcy od momentu przekazania próbek (potwierdzone przez strony protokołem przekazania). Przewidywany termin rozpoczęcia badań: lipiec 2018r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Oferent powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia. Podstawowy zakres wymagań odnośnie wiedzy i doświadczenia Oferenta usługi badawczej:
1) zaangażowanie do projektu co najmniej dwóch osób ze stopniem doktora posiadających doświadczenie w zakresie dyscypliny i specjalności naukowej obejmującej tematykę opisaną w przedmiocie zamówienia
2) Udokumentowany dorobek w zakresie współpracy z przemysłem, min. 3 zlecenia przemysłowe, w zakresie dyscypliny i specjalności naukowej obejmującej tematykę opisaną w przedmiocie zamówienia.
Oferent powinien udokumentować posiadanie odpowiedniej kadry, wiedzy i doświadczenia w formie zestawienia dorobku zespołu zaangażowanego w realizację usługi badawczej – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego
Potencjał techniczny
Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia. Podstawowy zakres wymagań odnośnie potencjału technicznego Oferenta usługi badawczej:
1) aparatura naukowo-badawcza wymagana do realizacji zakresu usługi badawczej.
Oferent powinien udokumentować w formie zestawienia posiadanego potencjału technicznego niezbędnego do realizacji usługi badawczej – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał personalny umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia. Podstawowy zakres wymagań odnośnie potencjału personalnego Oferenta usługi badawczej:
1) wykaz osób wraz z opisem dokonań naukowych.
Oferent powinien udokumentować w formie zestawienia posiadanego potencjału technicznego niezbędnego do realizacji usługi badawczej – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty.
Dodatkowe warunki
Zamawiający podpisze umowę z Oferentem, który przedłożył najkorzystniejszą ofertę z zastrzeżeniem, że warunkiem wejścia w życie umowy z wybranym Oferentem będzie:
-Dla uczelni publicznej, państwowego instytutu badawczego, instytutu PAN lub innej jednostki naukowej będącej organizacją prowadzącą badania i upowszechniającą wiedzę, o której mowa w art. 2 pkt 83 rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r., która podlega ocenie jakości działalności naukowej lub badawczo-rozwojowej jednostek naukowych, o której mowa w art. 41 ust. 1 pkt 1 i art. 42 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. z 2014 r., poz. 1620) posiadanie co najmniej oceny B;
-Dla pozostałych podmiotów uzyskanie przez Zamawiającego pisemnej zgody Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w Warszawie na zlecenie oferentowi wykonania części merytorycznej projektu
Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zamawiający wymaga od Oferenta oprócz przedstawienia wypełnionego formularza ofertowego (zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania) przedstawienia następujących dokumentów:
1) Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków – załącznik nr 2 do oferty.
2) Oświadczenie w przedmiocie powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - załącznik nr 3 do oferty.
3) Zestawienie dorobku zespołu zaangażowanego w realizację usługi badawczej oraz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji usługi badawczej - załącznik nr 4 do oferty.
4) Zakres opisowy oferty - opis wyzwań / zagadnień technologicznych oraz ryzyk / zagrożeń związanych z planowanymi usługami badawczymi w odniesieniu do badań przemysłowych oraz eksperymentalnych prac rozwojowych przewidzianych w ramach projektu- załącznik nr 5 do oferty.
Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) Kopię pełnomocnictwa oraz pozostałych dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta dla osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.
Zamówienia uzupełniające
Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1.Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)
Cena oferty (50%)
Termin realizacji zamówienia (30%)
Opis wyzwań / zagadnień technologicznych oraz ryzyk / zagrożeń związanych
z planowanymi usługami badawczymi w odniesieniu do badań przemysłowych w ramach projektu (20%)
2. Sposób oceny ofert:
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=Cn/Cob x[50]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Kryterium – termin realizacji zamówienia
R=Tn/Tob x[30]
gdzie:
R – liczba punktów przyznanych Oferentowi za termin realizacji zamówienia
TN – najkrótszy termin zaoferowany w postępowaniu (liczony w dniach kalendarzowych)
TOB – termin zaoferowany w ofercie badanej (liczony w dniach kalendarzowych)
3. Kryterium - opis wyzwań / zagadnień technologicznych oraz ryzyk / zagrożeń związanych z planowanymi usługami badawczymi w odniesieniu do badań przemysłowych oraz eksperymentalnych prac rozwojowych przewidzianych w ramach projektu.
Opisu należy dokonać wedle wskazówek podanych w załączniku nr 5 do zapytania ofertowego. Ocena kryterium będzie dokonywana przez członków Komisji utworzonej przez Zamawiającego pod kątem:
-adekwatności opisu do celu i zakresu usługi badawczej;
-kompletności i szczegółowości opisu;
-spójności i logiczności opisu.
Możliwa do uzyskania punktacja w tym kryterium wynosi 20.
Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Suma poszczególnych kryteriów (1+2+3) będzie stanowiła wynik końcowy każdego z Oferentów. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.
Wykluczenia
Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.
Nazwa
ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Stanisława Moniuszki 29/2
51-610 Wrocław
dolnośląskie
, Wrocław
Numer telefonu
693 969 063
NIP
8982176666
Tytuł projektu
Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym
Numer projektu
POIR.01.02.00-00-0328/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
W dniu 11.07.2018 wpłynęła oferta: Machinefish Materials and Technologies Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.