Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 2a/2018 zamówienie na usługi hotelowe [nocleg ze śniadaniem], wyżywienie w postaci obiadów, kolacji oraz przerw kawowych w trakcie szkolenia i wynajem sali konferencyjnej dla uczestników szkoleń w ramach projektu Przyjazny POZ – Zadowolony pacjent.

Data publikacji: 29.06.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 09-07-2018

Numer ogłoszenia

1121973

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta w formie załącznika do zapytania ofertowego powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: biuro@pzmazowsze.pl – [skan z podpisem], poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście do Biura Projektu, Związek Pracodawców „ Mazowieckie Porozumienie Pracodawców Ochrony Zdrowia”, ul. Żwirki i Wigury 33 lok. 50, 26-600 Radom do dnia: 09.07. 2018 r. do godz. 16:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem Zapytanie ofertowe nr 2a/2018 – Przyjazny POZ- Zadowolony pacjent.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@pzmazowsze.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

m.dawidowska@pzmazowsze.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

531370370

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: zapewnieniu noclegu, ze śniadaniem i kolacją, wyżywienia w postaci obiadów oraz wynajmie sali konferencyjnej wraz z organizacją przerwy kawowej dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu Przyjazny POZ- Zadowolony Pacjent, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: mazowieckie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy do realizacji usługi polegającej na: zapewnieniu noclegu, ze śniadaniem i kolacją, wyżywienia w postaci obiadów oraz wynajmie sali konferencyjnej wraz z organizacją przerwy kawowej dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu Przyjazny POZ- Zadowolony Pacjent, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Przedmiot zamówienia

1.2. Wymagania dotyczące usługi hotelowej

a) Placówka świadcząca usługę powinna posiadać co najmniej 3 gwiazdki wg standardów hotelowych.
b) Liczba dób hotelowych do 320. Doba liczona od godz. 10:00 rano w dniu przyjazdu do godz. 18 w dniu wyjazdu. Jedna grupa szkoleniowa to 20 osobodób ( 10 uczestników x 2 doby). W sumie 16 grup.
c) Nocleg w pokojach jednoosobowych z oknem i pełnym węzłem sanitarnym. W pokoju powinien znajdować się co najmniej: wieszak na odzież wierzchnią, oświetlenie górne, bezpośredni i łatwy dostęp do co najmniej jednego gniazdka elektrycznego, telewizor.
d) Śniadanie w formie stołu szwedzkiego w 2 dniu szkolenia [[minimum: danie ciepłe (np. jajka, kiełbaski),wędlinę, ser, musli z mlekiem, nabiał, zimne napoje( woda gaz/niegaz, soki), ciepłe napoje (kawa, herbata do wyboru z dodatkami /cukier, cytryna, mleko)]
e) Kolacja w formie stołu szwedzkiego w 1 dniu szkolenia (minimum: danie ciepłe, wędlina, ser, nabiał, warzywa, zimne napoje: woda gaz/niegaz, soki, ciepłe napoje ( herbata do wyboru z dodatkami /cukier, cytryna).
f) Na terenie obiektu dostęp do Internetu ( WiFi).
g) Dostęp dla osób niepełnosprawnych.
h) Bezpłatny parking.
i) Lokalizacja obiektów hotelowych: woj. Warmińsko-mazurskie, woj. Podlaskie, woj. Świętokrzyskie, woj. Lubelskie, Woj. Kujawsko-Pomorskie, woj. Łódzkie, woj. Mazowieckie.

1.3. Wymagania dotyczące usługi wyżywienia:

a) Obiad w 1 i 2 dniu szkolenia, dwudaniowy z deserem, serwowany, z możliwością wyboru dania mięsnego/wegetariańskiego/wegańskiego, a także z możliwością zapewnienia posiłków dla osób ze specjalną dietą. Sytuacje takie będą uwzględnianie w szczegółowym harmonogramie przekazywanym przez Zamawiającego.
b) Przerwa kawowa w 1 i 2 dniu szkolenia (minimum: kawa, herbata, woda mineralna gaz/niegaz, soki, cukier, cytryna mleko, ciasteczka min. 3 rodzaje).
c) Posiłki powinny być utrzymywane we właściwej temperaturze przez cały czas ich serwowania, podane na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek, z pełnowartościowych, świeżych produktów z ważnymi terminami przydatności do spożycia.
d) Szczegółowe godziny serwowania obiadów, śniadań i kolacji zostaną uzgodnione z Zamawiającym najpóźniej na 2 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń.
e) W zakresie realizacji usługi gastronomicznej Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pełnego serwisu gastronomicznego związanego z wyżywieniem, tzn. przygotowaniem, obsługą kelnerską, nakryciem stołów, zapewnieniem zastawy (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców, talerzy itp.) oraz innych naczyń niezbędnych do serwowania zimnych i ciepłych posiłków w formie bufetu szwedzkiego (np. podgrzewacze, warniki, zaparzacze, termosy).

1. 4. Wymagania dotyczące sali konferencyjnej

a) Sala konferencyjna klimatyzowana zapewniająca miejsce dla minimum 11 osób ( 10 uczestników plus 1 prowadzący), wyposażona w min. stoły, krzesła, sprzęt multimedialny ( rzutnik, ekran), flipchart, mazaki, nagłośnienie, sieć Internet ( WiFi). Dostępna przez min. 16 godzin w czasie 2 dni szkoleń.
b) Sala musi spełniać wymogi BHP i P.POŻ, odpowiednią odległość od źródeł hałasu, zapewniać warunki dyskrecji (sala zamknięta, bez możliwości przechodzenia przez nią lub przebywania osób niebiorących udziału w warsztatach);
c) Wykonawca zapewni temperaturę wewnątrz pomieszczeń odpowiednią do panujących. warunków atmosferycznych, nie niższą niż 22 st C. i nie wyższą niż 24 st C;
d) Sala powinna mieścić się w tym samym budynku, w którym uczestnicy będą zakwaterowani;
e) Wykonawca zapewni osoby odpowiedzialne za przygotowanie sali oraz jej bieżącą obsługę (np. przestawienie mebli, obsługę techniczno-informatyczną sprzętu, etc);

Kod CPV

55110000-4

Nazwa kodu CPV

Hotelarskie usługi noclegowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

-

Harmonogram realizacji zamówienia

Usługa będzie realizowana w weekendy ( sobota- niedziela) od lipca 2018 do stycznia 2020 roku wg szczegółowego harmonogramu przekazywanego przez Zamawiającego maksymalnie na 2 tygodnie przed każdym ze szkoleń. Każde ze szkoleń będzie trwało 2 dni (2 osobodoby). Planowana liczba grup 16. W każdym m-cu przewiduje się maksymalnie 3 weekendy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Prowadzi działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia lub działalność taką prowadzi wskazany podwykonawca. Weryfikacja na podstawie Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 1 do oferty oraz załącznika w postaci kserokopii wpisu do KRS lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Wiedza i doświadczenie

-

Potencjał techniczny

Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
Zamówienia, w tym standard obiektów hotelowych minimum 3 gwiazdki, lub też takimi zasobami dysponuje wskazany podwykonawca. -Weryfikacja na podstawie oświadczenia Załącznika nr 1 do oferty;

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

-

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Sytuacja ekonomiczna i finansowa oferenta umożliwia wykonanie zamówienia. Weryfikacja na podstawie oświadczenia Załącznika nr 1 do oferty;

Dodatkowe warunki

Zapewnia realizacje usługi hotelowej na terenie: woj. Warmińsko-mazurskie, woj. Podlaskie, woj. Świętokrzyskie, woj. Lubelskie, Woj. Kujawsko-Pomorskie, woj. Łódzkie. Weryfikacja na podstawie formularza oferty ( wskazanie adresu obiektu/obiektów)

Warunki zmiany umowy

. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany ilości osobodób hotelowych, w tym zmiany w ilości noclegów ze śniadaniem, wyżywienia w postaci obiadów, kolacji oraz przerw kawowych i zmiany w ilości godzin wynajmu Sali szkoleniowej w czasie szkoleń z zachowaniem maksymalnych wartości wskazanych w ppkt. 1.2 lit. b oraz ppkt. 1.4 lit a

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę
- zawierać wszystkie wymagane załączniki
2. Do oferty należy dołączyć:
a) aktualny odpis z KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
b) oświadczenie wg załącznika nr 1 do oferty
c) zaakceptowany projekt umowy (Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zaparafowaną każdą stronę umowy pod rygorem odrzucenia oferty- Załącznik nr 2 do oferty),
c) pełnomocnictwo do złożenia oferty w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy będącego osobą fizyczną ofertę składa inna osoba, a udzielenie pełnomocnictwa nie wynika z wpisu do CEIDG lub w przypadku Wykonawcy podlegającemu wpisowi do KRS jeśli upoważnienie osoby składającej ofertę nie wynika z tego rejestru.

Zamówienia uzupełniające

4. W przypadku zaistnienia takiej potrzeby Zamawiający zastrzega, że istnieje możliwość udzielenia. Wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Wykonawcą.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena 80% [co stanowi 80 pkt.]
2. Klauzula społeczna – 20 pkt.

Ad 1.

Liczba punktów = Najniższa cena brutto ze wszystkich złożonych ofert x 100 x 80%
Cena brutto badanej ofert

Cena musi być podana w PLN cyfrowo i musi zawierać podatek VAT/uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją usługi.

Liczby punktów otrzymanych za kryterium cena stanowią ocenę końcową oferty. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

Oferta, która uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą.

Ad 2.
Klauzule społeczne (KS)
Spełnienie dodatkowego kryterium-klauzul społecznych 20 pkt.
Klauzula społeczna (KS) tj. społeczne warunki realizacji zamówienia publicznego – spełnienie klauzuli społecznej oznacza uwzględnienie aspektów społecznych przy realizacji zamówienia, tzn. wśród osób bezpośrednio zaangażowanych w wykonywanie przedmiotu zamówienia zostanie zaangażowana, co najmniej 1 osoba:
a) niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.)
I/LUB
b) bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Punkty za kryterium zostaną przyznane na podstawie Oświadczenia stanowiącego - Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.

Liczby punktów otrzymanych za kryterium w pkt. Ad1 i Ad 2 cena stanowią ocenę końcową oferty. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

Oferta, która uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą.

Wykluczenia

2.5. Nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce cywilnej lub osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Weryfikacja na podstawie oświadczenia Załącznika nr 1 do oferty.
W niniejszym postępowaniu zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z zamawiającym osobowo lub kapitałowo

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK PRACODAWCÓW "MAZOWIECKIE POROZUMIENIE PRACODAWCÓW OCHRONY ZDROWIA"

Adres

Żwirki i Wigury 33/50

26-600 Radom

mazowieckie , Radom

Numer telefonu

693630702

Fax

483869097

NIP

7962701614

Tytuł projektu

Przyjazny POZ - Zadowolony pacjent

Numer projektu

POWR.05.02.00-00-0005/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Agit Agnieszka Rydz, ul. 3 Maja 16/7
20-078 Lublin
5.07.2018 r.
Cena: 100 800,00 zł
Liczba wyświetleń: 1004