Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta w formie załącznika do zapytania ofertowego powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: biuro@pzmazowsze.pl – [skan z podpisem], poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście do Biura Projektu, Związek Pracodawców „ Mazowieckie Porozumienie Pracodawców Ochrony Zdrowia”, ul. Żwirki i Wigury 33 lok. 50, 26-600 Radom do dnia: 09.07. 2018 r. do godz. 16:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem Zapytanie ofertowe nr 2a/2018 – Przyjazny POZ- Zadowolony pacjent.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@pzmazowsze.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
m.dawidowska@pzmazowsze.pl
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
531370370
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: zapewnieniu noclegu, ze śniadaniem i kolacją, wyżywienia w postaci obiadów oraz wynajmie sali konferencyjnej wraz z organizacją przerwy kawowej dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu Przyjazny POZ- Zadowolony Pacjent, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi hotelarskie
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
mazowieckie
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy do realizacji usługi polegającej na: zapewnieniu noclegu, ze śniadaniem i kolacją, wyżywienia w postaci obiadów oraz wynajmie sali konferencyjnej wraz z organizacją przerwy kawowej dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu Przyjazny POZ- Zadowolony Pacjent, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zamówienia
1.2. Wymagania dotyczące usługi hotelowej
a) Placówka świadcząca usługę powinna posiadać co najmniej 3 gwiazdki wg standardów hotelowych.
b) Liczba dób hotelowych do 320. Doba liczona od godz. 10:00 rano w dniu przyjazdu do godz. 18 w dniu wyjazdu. Jedna grupa szkoleniowa to 20 osobodób ( 10 uczestników x 2 doby). W sumie 16 grup.
c) Nocleg w pokojach jednoosobowych z oknem i pełnym węzłem sanitarnym. W pokoju powinien znajdować się co najmniej: wieszak na odzież wierzchnią, oświetlenie górne, bezpośredni i łatwy dostęp do co najmniej jednego gniazdka elektrycznego, telewizor.
d) Śniadanie w formie stołu szwedzkiego w 2 dniu szkolenia [[minimum: danie ciepłe (np. jajka, kiełbaski),wędlinę, ser, musli z mlekiem, nabiał, zimne napoje( woda gaz/niegaz, soki), ciepłe napoje (kawa, herbata do wyboru z dodatkami /cukier, cytryna, mleko)]
e) Kolacja w formie stołu szwedzkiego w 1 dniu szkolenia (minimum: danie ciepłe, wędlina, ser, nabiał, warzywa, zimne napoje: woda gaz/niegaz, soki, ciepłe napoje ( herbata do wyboru z dodatkami /cukier, cytryna).
f) Na terenie obiektu dostęp do Internetu ( WiFi).
g) Dostęp dla osób niepełnosprawnych.
h) Bezpłatny parking.
i) Lokalizacja obiektów hotelowych: woj. Warmińsko-mazurskie, woj. Podlaskie, woj. Świętokrzyskie, woj. Lubelskie, Woj. Kujawsko-Pomorskie, woj. Łódzkie, woj. Mazowieckie.
1.3. Wymagania dotyczące usługi wyżywienia:
a) Obiad w 1 i 2 dniu szkolenia, dwudaniowy z deserem, serwowany, z możliwością wyboru dania mięsnego/wegetariańskiego/wegańskiego, a także z możliwością zapewnienia posiłków dla osób ze specjalną dietą. Sytuacje takie będą uwzględnianie w szczegółowym harmonogramie przekazywanym przez Zamawiającego.
b) Przerwa kawowa w 1 i 2 dniu szkolenia (minimum: kawa, herbata, woda mineralna gaz/niegaz, soki, cukier, cytryna mleko, ciasteczka min. 3 rodzaje).
c) Posiłki powinny być utrzymywane we właściwej temperaturze przez cały czas ich serwowania, podane na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek, z pełnowartościowych, świeżych produktów z ważnymi terminami przydatności do spożycia.
d) Szczegółowe godziny serwowania obiadów, śniadań i kolacji zostaną uzgodnione z Zamawiającym najpóźniej na 2 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń.
e) W zakresie realizacji usługi gastronomicznej Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pełnego serwisu gastronomicznego związanego z wyżywieniem, tzn. przygotowaniem, obsługą kelnerską, nakryciem stołów, zapewnieniem zastawy (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców, talerzy itp.) oraz innych naczyń niezbędnych do serwowania zimnych i ciepłych posiłków w formie bufetu szwedzkiego (np. podgrzewacze, warniki, zaparzacze, termosy).
1. 4. Wymagania dotyczące sali konferencyjnej
a) Sala konferencyjna klimatyzowana zapewniająca miejsce dla minimum 11 osób ( 10 uczestników plus 1 prowadzący), wyposażona w min. stoły, krzesła, sprzęt multimedialny ( rzutnik, ekran), flipchart, mazaki, nagłośnienie, sieć Internet ( WiFi). Dostępna przez min. 16 godzin w czasie 2 dni szkoleń.
b) Sala musi spełniać wymogi BHP i P.POŻ, odpowiednią odległość od źródeł hałasu, zapewniać warunki dyskrecji (sala zamknięta, bez możliwości przechodzenia przez nią lub przebywania osób niebiorących udziału w warsztatach);
c) Wykonawca zapewni temperaturę wewnątrz pomieszczeń odpowiednią do panujących. warunków atmosferycznych, nie niższą niż 22 st C. i nie wyższą niż 24 st C;
d) Sala powinna mieścić się w tym samym budynku, w którym uczestnicy będą zakwaterowani;
e) Wykonawca zapewni osoby odpowiedzialne za przygotowanie sali oraz jej bieżącą obsługę (np. przestawienie mebli, obsługę techniczno-informatyczną sprzętu, etc);
Kod CPV
55110000-4
Nazwa kodu CPV
Hotelarskie usługi noclegowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
-
Harmonogram realizacji zamówienia
Usługa będzie realizowana w weekendy ( sobota- niedziela) od lipca 2018 do stycznia 2020 roku wg szczegółowego harmonogramu przekazywanego przez Zamawiającego maksymalnie na 2 tygodnie przed każdym ze szkoleń. Każde ze szkoleń będzie trwało 2 dni (2 osobodoby). Planowana liczba grup 16. W każdym m-cu przewiduje się maksymalnie 3 weekendy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Prowadzi działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia lub działalność taką prowadzi wskazany podwykonawca. Weryfikacja na podstawie Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 1 do oferty oraz załącznika w postaci kserokopii wpisu do KRS lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Wiedza i doświadczenie
-
Potencjał techniczny
Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
Zamówienia, w tym standard obiektów hotelowych minimum 3 gwiazdki, lub też takimi zasobami dysponuje wskazany podwykonawca. -Weryfikacja na podstawie oświadczenia Załącznika nr 1 do oferty;
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
-
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Sytuacja ekonomiczna i finansowa oferenta umożliwia wykonanie zamówienia. Weryfikacja na podstawie oświadczenia Załącznika nr 1 do oferty;
Dodatkowe warunki
Zapewnia realizacje usługi hotelowej na terenie: woj. Warmińsko-mazurskie, woj. Podlaskie, woj. Świętokrzyskie, woj. Lubelskie, Woj. Kujawsko-Pomorskie, woj. Łódzkie. Weryfikacja na podstawie formularza oferty ( wskazanie adresu obiektu/obiektów)
Warunki zmiany umowy
. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany ilości osobodób hotelowych, w tym zmiany w ilości noclegów ze śniadaniem, wyżywienia w postaci obiadów, kolacji oraz przerw kawowych i zmiany w ilości godzin wynajmu Sali szkoleniowej w czasie szkoleń z zachowaniem maksymalnych wartości wskazanych w ppkt. 1.2 lit. b oraz ppkt. 1.4 lit a
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę
- zawierać wszystkie wymagane załączniki
2. Do oferty należy dołączyć:
a) aktualny odpis z KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
b) oświadczenie wg załącznika nr 1 do oferty
c) zaakceptowany projekt umowy (Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zaparafowaną każdą stronę umowy pod rygorem odrzucenia oferty- Załącznik nr 2 do oferty),
c) pełnomocnictwo do złożenia oferty w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy będącego osobą fizyczną ofertę składa inna osoba, a udzielenie pełnomocnictwa nie wynika z wpisu do CEIDG lub w przypadku Wykonawcy podlegającemu wpisowi do KRS jeśli upoważnienie osoby składającej ofertę nie wynika z tego rejestru.
Zamówienia uzupełniające
4. W przypadku zaistnienia takiej potrzeby Zamawiający zastrzega, że istnieje możliwość udzielenia. Wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Wykonawcą.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena 80% [co stanowi 80 pkt.]
2. Klauzula społeczna – 20 pkt.
Ad 1.
Liczba punktów = Najniższa cena brutto ze wszystkich złożonych ofert x 100 x 80%
Cena brutto badanej ofert
Cena musi być podana w PLN cyfrowo i musi zawierać podatek VAT/uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją usługi.
Liczby punktów otrzymanych za kryterium cena stanowią ocenę końcową oferty. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Oferta, która uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą.
Ad 2.
Klauzule społeczne (KS)
Spełnienie dodatkowego kryterium-klauzul społecznych 20 pkt.
Klauzula społeczna (KS) tj. społeczne warunki realizacji zamówienia publicznego – spełnienie klauzuli społecznej oznacza uwzględnienie aspektów społecznych przy realizacji zamówienia, tzn. wśród osób bezpośrednio zaangażowanych w wykonywanie przedmiotu zamówienia zostanie zaangażowana, co najmniej 1 osoba:
a) niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.)
I/LUB
b) bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Punkty za kryterium zostaną przyznane na podstawie Oświadczenia stanowiącego - Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.
Liczby punktów otrzymanych za kryterium w pkt. Ad1 i Ad 2 cena stanowią ocenę końcową oferty. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Oferta, która uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą.
Wykluczenia
2.5. Nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce cywilnej lub osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Weryfikacja na podstawie oświadczenia Załącznika nr 1 do oferty.
W niniejszym postępowaniu zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z zamawiającym osobowo lub kapitałowo
Nazwa
ZWIĄZEK PRACODAWCÓW "MAZOWIECKIE POROZUMIENIE PRACODAWCÓW OCHRONY ZDROWIA"
Adres
26-600 Radom
mazowieckie
, Radom
Numer telefonu
693630702
Fax
483869097
NIP
7962701614
Tytuł projektu
Przyjazny POZ - Zadowolony pacjent
Numer projektu
POWR.05.02.00-00-0005/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Agit Agnieszka Rydz, ul. 3 Maja 16/7
20-078 Lublin
5.07.2018 r.
Cena: 100 800,00 zł