Strona główna
Logo unii europejskiej

usługi udzielenia wsparcia specjalistycznego oraz przeprowadzenie zajęć na potrzeby projektu w świetlicy środowiskowo-socjoterapeutycznej w Sędziszowie dla dzieci i młodzieży (w wieku 7-18 lat) i warsztatów dla rodzin

Data publikacji: 28.06.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 12-07-2018

Numer ogłoszenia

1121709

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę w języku polskim na Formularzu oferty (załącznik Nr 1 do zaproszenia do składania ofert) należy złożyć w terminie do dnia 12 lipca 2018 r. do godz. 14:00 w formie pisemnej (osobiście lub listownie).
1. Oferty składane są w jednym egzemplarzu, w nieprzezroczystych i zamkniętych kopertach, w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości ich wcześniejszego otwarcia lub ujawnienia treści oferty przez osoby nieupoważnione.

2. Koperta powinna być zaadresowana w sposób następujący:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kard. Wyszyńskiego 4
28-340 Sędziszów
z dopiskiem - Zaproszenie do składania ofert na usługi udzielenia wsparcia specjalistycznego oraz przeprowadzenia zajęć na potrzeby projektu w świetlicy środowiskowo-socjoterapeutycznej w Sędziszowie dla dzieci i młodzieży (w wieku 7-18 lat) i warsztatów dla rodzin w okresie od września 2018 r. do maja 2020 r.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Beata Soboń- tel 41 38 12 169 wew. 2 Małgorzata Konieczna- tel. 41 38 12 169 wew. 5

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

tel 41 38 12 169 wew. 2 tel. 41 38 12 169 wew. 5

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży (w wieku 7-18 lat) i warsztatów dla rodzin od września 2018 r. do maja 2020 r.. zgodnie z harmonogramem ( załącznik nr 8 i nr 9 ) przez specjalistów / instruktorów

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat: jędrzejowski Miejscowość: Sędziszów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

celem zamówienia jest wybór wykonawców świadczących usługi udzielenia wsparcia specjalistycznego oraz przeprowadzenie zajęć na potrzeby projektu w świetlicy środowiskowo-socjoterapeutycznej w Sędziszowie dla dzieci i młodzieży (w wieku 7-18 lat) i warsztatów dla rodzin w okresie od września 2018 r. do maja 2020 r.

Przedmiot zamówienia

1. Logopeda - wsparcie, diagnozowanie, pomoc i terapia logopedyczna, podejmowanie działań profilaktycznych zapobiegających powstawaniu zaburzeń komunikacji – dla 10 uczestników projektu – łącznie 130 godzin zegarowych.

2. Oligofrenopedagog - wsparcie oligofrenopedagogiczne, niwelowanie problemów i deficytów rozwojowych, prowadzenie działań edukacyjno-terapeutycznych skierowanych do dzieci przejawiających trudności w uczeniu się, doskonalenie technik uczenia się, gotowość do pracy z uczniem niepełnosprawnym intelektualnie-zajęcia dla 8 uczestników projektu- łącznie 65 godzin zegarowych.

3. Informatyk – prowadzenie zajęć informatycznych, rozwijanie kompetencji informatycznych, wdrażanie do bezpiecznego i świadomego korzystania z internetu.
Zajęcia dla dzieci i młodzieży tj.30 uczestników projektu – łącznie 65 godzin zegarowych.
Zajęcia dla rodzin „ internet – korzyści i zagrożenia” - łącznie 6 godzin zegarowych.

4. Matematyk - podnoszenie kompetencji matematycznych, zajęcia wyrównawcze z matematyki.
Zajęcia dla 12 uczestników projektu – łącznie 65 godzin zegarowych.
5. Lektor języka angielskiego – wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach, wzbogacanie słownictwa, zwiększanie motywacji do nauki, wzmacnianie sprawności porozumiewania się w językach obcych – zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego.
Zajęcia dla 24 uczestników projektu ( 2 grupy po 12 uczestników) – łącznie 164 godziny zegarowe.

6. Lektor języka niemieckiego - wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach, wzbogacanie słownictwa, zwiększanie motywacji do nauki, wzmacnianie sprawności porozumiewania się w językach obcych - zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego.
Zajęcia dla 6 uczestników projektu – łącznie 100 godzin zegarowych.

7. Plastyk – prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania plastyczne, aktywizowanie do twórczego działania, wdrażanie nowych technik plastycznych, rozbudzanie wrażliwości artystycznej. Zajęcia w świetlicy i w plenerze dla 20 uczestników projektu – łącznie 65 godzin zegarowych.

8. Instruktor warsztatów pn. „Szkiełko i oko”. Warsztaty chemiczno-astronomiczno-biologiczne. Obserwacja nieba, badanie tkanek, materii pod mikroskopem. Warsztaty dla 30 uczestników projektu w tym 4 warsztaty wyjazdowe do Centrum Nauki w Podzamczu. Łącznie 65 godzin zegarowych.

9. Fotograf – prowadzenie zajęć fotograficznych, wprowadzanie w tajniki fotografii, nauka technik fotograficznych. Zajęcia prowadzone w świetlicy i w plenerze. Zajęcia dla 10 uczestników projektu – łącznie 65 godzin zegarowych.

10. Dietetyk – wdrażanie właściwych nawyków żywieniowych, promowanie zdrowego stylu życia prowadzenie zajęć z zakresu dietetyki, udzielanie porad na temat zdrowego żywienia, nauka przygotowania posiłków, planowanie diety rodziny i pomoc w jej stosowaniu. Zajęcia dla dzieci i młodzieży tj. 30 uczestników projektu - łącznie 38 godzin zegarowych.
Warsztaty dla rodzin – łącznie 57 godzin zegarowych.

11.Instruktor zajęć ruchowo-tanecznych. Prowadzenie zajęć przy muzyce typu fitness, aerobik, technik łączonych, motywowanie dzieci i młodzieży do aktywności fizycznej, poprawa kondycji i sprawności fizycznej.
Zajęcia dla 30 uczestników projektu - łącznie 98 godzin zegarowych.

12. Terapeuta ds. Uzależnień – prowadzenie zajęć dla osób dorosłych ( rodzin) mające na celu rozwijanie kompetencji rodzicielskich, zapobieganie zachowaniom ryzykownym dzieci i młodzieży.
Łącznie 12 godzin zegarowych.

13. Pedagog - prowadzenie warsztatów dla osób dorosłych (rodzin) na temat roli rozmowy w rodzinie, kształtowania umiejętności komunikacji, stawiania granic, konstruktywnego rozwiązywania konfliktów, zabawa z dzieckiem. Łącznie 12 godzin zegarowych.

14. Lekarz – prowadzenie warsztatów dla osób dorosłych ( rodzin) na temat „ dziecko chore w rodzinie”. Łącznie 6 godzin zegarowych.

Kod CPV

85000000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

Dodatkowe przedmioty zamówienia

80500000-9- Usługi szkoleniowe
80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Harmonogram realizacji zamówienia

od września 2018 r. do maja 2020 r. zgodnie z harmonogramem ( załącznik nr 8 i nr 9 )

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

określono w zaproszeniu do składania ofert

Wiedza i doświadczenie

określono w zaproszeniu do składania ofert

Potencjał techniczny

określono w zaproszeniu do składania ofert

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

określono w zaproszeniu do składania ofert

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

określono w zaproszeniu do składania ofert

Dodatkowe warunki

O udział w realizacji powyższych usług ubiegać się mogą osoby, posiadające:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe – odpowiednie do zadania,
b) wykształcenie średnie, udokumentowane przygotowanie do prowadzenia zajęć sportowych, rekreacyjnych, artystycznych i innych (certyfikaty/ zaświadczenia/ inne dokumenty) , umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia,
c) mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą umożliwiające przeprowadzenie wsparcia oraz znajomość problematyki dotyczącej rodzinnej pieczy zastępczej.

Warunki zmiany umowy

Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia;
5) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży
w interesie Zamawiającego,
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie,
c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od stron.
Zmiany umowy przewidziane powyżej dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego;
2) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie;
3) na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Załącznik nr 1 - Oferta
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie dotyczące spełniania kryterium klauzul społecznych
3. Na etapie podpisywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:
a) Ksero dyplomu potwierdzające posiadane kwalifikacje, potwierdzenie odbycia kursu uprawniającego do realizacji przedmiotu zamówienia
4. Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
5. Załącznik nr 5 - Oświadczenie – postępowanie karne
6. Załącznik nr 6- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
7. Załącznik nr 7 - Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz że władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
8.Załącznik nr 8 - Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Cena 90 %
2. Klauzule społeczne 10 %
W kryterium „cena” (Kc), zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert zgodnie z formułą:

Kc = (C min / C x) * 90 pkt * 100%
gdzie:
Kc = ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium „cena”,
C x = cena zaoferowana w ofercie badanej,
C min = najniższa zaoferowana cena spośród badanych ofert.

Liczba punktów (maksymalnie–10 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium „klauzule społeczne”(Ks) zostanie obliczona w następujący sposób:
Kryterium Klauzule społeczne będzie ocenione poprzez przyznanie 10pkt w przypadku spełnienia niniejszego kryterium, opisanego szczegółowo w punkcie– Klauzule społeczne.
Oferta, która nie będzie spełniała w/w kryterium otrzyma 0pkt.
W oparciu o klauzulę zatrudnieniową Zamawiający preferuje przy wyborze Wykonawcy:
1. Spółdzielnie socjalne w rozumieniu Ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz.U. Nr 94, poz. 651 ze zm.)
2. Te z podmiotów, które zatrudniają osoby mające utrudniony dostęp do rynku pracy, tj. są zakładem pracy chronionej lub innym wykonawcą, którego działalność, lub działalność ich wyodrębnionych jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych w szczególności:
a. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r.,
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2011 nr 127 poz. 721 z póź.zm.) – Zamawiający analogicznie do przepisu art. 22 ust. 2a PZP określa, iż Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że ponad 50% zatrudnionych u niego pracowników stanowią osoby niepełnosprawne;
b. osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia o instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017r. poz. 1065) – Wymóg ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że ponad 30% osób zatrudnionych u niego stanowią osoby bezrobotne;
3. Co najmniej 30% osób skierowanych do wykonania zadań w ramach niniejszego zamówienia musi należeć do jednej lub więcej kategorii, o których mowa powyżej.
4. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane również w przypadku złożenia oferty przez osoby fizyczne, które są osobami bezrobotnymi lub osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r., o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2011 nr 127 poz. 721 z póź.zm.)
5. Zmiana osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jest możliwa wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego. Ryzyko opóźnienia w wykonaniu zamówienia w takiej sytuacji obciąża Wykonawcę.
6. Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oprócz oświadczenia w ofercie, Wykonawca przedłoży Wykaz osób, które będą realizowały zamówienie, obejmujący imię i nazwisko oraz opis kwalifikacji zawodowych osoby i wskazanie osób które spełniają warunek pkt. 1, 2 ze wskazaniem, który to warunek (ppkt. 2 a. i b.).

Na etapie podpisywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:
a) Ksero dyplomu potwierdzające posiadane kwalifikacje, potwierdzenie odbycia kursu uprawniającego do realizacji przedmiotu zamówienia

Weryfikacji wstępnej kryterium Ks Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy
W przypadku nie załączania oświadczania dotyczącego spełniania kryterium klauzul społecznych- Zamawiający przyzna 0pkt

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która spełni wszystkie wymagania Zamawiającego i uzyska największa liczbę punktów. W przypadku, gdy Zamawiający nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu, że Wykonawcy uzyskali taką samą liczbę punktów, wówczas wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Wykluczenia

Wykluczeniu podlegają Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu oraz zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z zamawiającym.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

GMINA SĘDZISZÓW/MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

Adres

kard. Wyszyńskiego 4

28-340 Sędziszów

świętokrzyskie , jędrzejowski

Numer telefonu

413812169

Fax

413812169

NIP

6561813896

Tytuł projektu

POWIAT JĘDRZEJOWSKI REALIZATOREM INNOWACYJNYCH I WYSOKOSPECJALISTYCZNYCH USŁUG SPOŁECZNYCH

Numer projektu

RPSW.09.02.01-26-0027/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

1. Bakałarz Sylwia Logopeda 90 pkt 70,00zł
2. Stachowicz Konrad Fotograf 90pkt 80,00zł
3. Stachowicz Konrad Instruktor warsztatów
„Szkiełko i Oko"
90pkt 80,00zł
4. Kowalczyk Lidia Pedagog 90pkt 50,00zł
5. Dudzińska Monika 90pkt 60,00zł
6. Marusieńska Barbara Język angielski 90pkt 60,00zł
7. Rejek Anna Język niemiecki 90 pkt 48,00zł
8. Pasternak Anna Plastyk 90pkt 80,00zł
9. Jawor-Walczak Justyna Oligofrenopedagog 90 pkt 70,00zł
Liczba wyświetleń: 623