Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 25062018ABA322POIR_1

Data publikacji: 25.06.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 09-08-2018

Numer ogłoszenia

1120941

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W dniu 25.07.2018 r. skorygowano treść zapytania ofertowego w zakresie wydłużenia terminu składania ofert do dnia: 09.08.2018 r.

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać w terminie do dnia zakończenia terminu składania ofert do godziny 16:00 elektronicznie na adres: iza.kawka@abapapier.pl w postaci skanów podpisanych dokumentów.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

iza.kawka@abapapier.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Iza Kawka –Wiceprezes

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 606 132 800

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i uruchomienie w pełnym zakresie systemu kopertującego - wysokozautomatyzowanego i wysokowydajnego- środek trwały - szt. 1

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: goleniowski Miejscowość: Działka nr 400/15, obręb geod. Komarowo, gmina Goleniów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest dostawa i uruchomienie w pełnym zakresie systemu kopertującego - wysokozautomatyzowanego i wysokowydajnego- środek trwały - szt. 1

Przedmiot zamówienia

Wymagania minimalne systemu kopertującego - wysokozautomatyzowanego i wysokowydajnego- środek trwały - szt. 1:

Maszyna przeznaczona do masowej produkcji korespondencji listowej, w której następuje kompletowanie, składanie i pakowanie do koperty dokumentów biznesowych (wyciągi bankowe, billingi, faktury, oferty handlowe) przy czym dokumenty te mogą mieć dynamicznie zmieniający się skład, ilość kartek i załączników. Skład poszczególnych dokumentów określany jest w nadrukowywanych na dokumenty w procesie personalizacji kodach sterujących (kody BCR 1D i kody 2D datamatrix).

Parametry minimalne:
• maksymalna prędkość pracy – co najmniej 22 tys. kopert/h obsługiwany format kopert: min. 114 x 162 mm – C6/5, max. 176 x 250 mm – B5
• obsługiwane formaty dokumentów: od B5 do A3
• grubość pakietu w kopercie: min. 8 mm
• Podajnik dokumentów głównych: jeden kanał arkuszowy lub jeden kanał rolowy
• Podajniki insertów dodatkowych: co najmniej 4 podajniki z możliwością pakowania dodatkowych elementów personalizowanych (ulotki reklamowe, załączniki umów, broszury, instrukcje itp.) z dokumentem głównym.

Kod CPV

42990000-2

Nazwa kodu CPV

Różne maszyny specjalnego zastosowania

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z montażem i uruchomieniem musi być zrealizowana w terminie do 31.12.2018.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przedmiotu zamówienia lub zobowiązuje się do udostępnienia podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia.

Potencjał techniczny

Wykonawca posiada potencjał techniczny niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca posiada potencjał osobowy niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe warunki

Warunki dodatkowe:
• Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje firmy Zamawiającego do żadnego określonego działania.
• Wydanie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje firmy Zamawiającego do akceptacji oferty, w całości lub części i nie zobowiązuje firmy Zamawiającego do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia oferty.
• Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdej chwili do zmiany całości lub części zapytania ofertowego.
• W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych lub pochodzenia Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań, tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w przedmiocie zamówienia.
• W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu składania dokumentów.

Warunki zmiany umowy

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty.
2. Zmiana Umowy wymaga podpisania przez Strony Aneksu.
3. Wprowadzanie zmian do Umowy po jej zawarciu jest dopuszczalne na następujących warunkach:
a. jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b. zmiana umownego terminu wykonania Umowy w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
c. zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień;
d. zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o czas jej występowania;
e. zmiana umownego terminu wykonania Umowy na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
4. Zmiany do Umowy mogą nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i będą mogły być wprowadzone za zgodą Stron.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferent jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu:
1) Ofertę w oparciu o załącznik 1 - Formularz ofertowy
2) Dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań jakościowych: specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzona przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
3) Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralna Ewidencja i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru nie starsze niż 3 miesiące.

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
• Cena: 80%
• Długość gwarancji 20%


Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryteriów ustalony będzie wg następujących wzorów:
Kryterium cena:
C = (Cncb/Cbob) x 100 x 80%, gdzie:
C - ilość punktów za cenę,
Cncb - najniższa cena netto,
Cbob* - cena netto oferty badanej.
* jeżeli cena oferty będzie podana w walucie innej niż PLN to na potrzeba oceny kryterium zostanie ona przeliczona po kursie średnim NBP z dnia zakończenia terminu składania ofert.

Kryterium długości gwarancji:
G = (Gob/Gn) x 100 x 20%, gdzie
G - ilość punktów za udzieloną gwarancję
Gob - długość gwarancji oferty badanej
Gn - długość gwarancji najdłuższej oferty

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów zgodnie z wzorem: L = C + G (gdzie L oznacza ostateczną liczbę punktów przyznana danej ofercie).

Wykluczenia

Zamawiający informuje że zamówienie nie może zostać udzielone Wykonawcy który jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Poprzez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ABA PAPIER INT. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Leona Heyki 27

70-631 Szczecin

zachodniopomorskie , Szczecin

Numer telefonu

0914319848

NIP

8521001779

Tytuł projektu

Wzrost konkurencyjności Spółki ABA Papier Int. Sp. z o.o. na arenie międzynarodowej w wyniku wdrożenia nowej technologii i wprowadzenia innowacji produktowej na poziomie światowym.

Numer projektu

POIR.03.02.02-00-0316/16-00

Inne źródła finansowania

Nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Informujemy, że w ramach postępowania o udzielenie zamówienia w ramach projektu pt. „Wzrost konkurencyjności Spółki ABA Papier Int. Sp. z o.o. na arenie międzynarodowej w wyniku wdrożenia nowej technologii i wprowadzenia innowacji produktowej na poziomie światowym” współfinansowanego w ramach Poddziałania 3.2.2 „Kredyt na innowacje technologiczne" w ramach
III Osi priorytetowej: „Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach" Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 na dostawę i uruchomienie w pełnym zakresie systemu kopertującego - wysokozautomatyzowanego i wysokowydajnego - środek trwały - szt. 1, po dokonaniu oceny ofert zgodnie z kryteriami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu, za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez firmę: RASO GMBH, Münchener Str. 101, D-85737 Ismaning, Germany (oferta złożona dnia 09.08.2018).

Wybrany Wykonawca spełnił wszystkie wymagania stawiane oferentom oraz przedstawił najbardziej korzystną ofertę cenową i jakościową.
Liczba wyświetleń: 758