Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
FUNDACJA PERSPEKTYWY I ROZWÓJ
ul. Dworcowa 20
28-340 Sędziszów
biuro.fundacja.pir@wp.pl
Termin składania ofert upływa w dniu 02.07.2018 godz.10:00
Oferty mogą zostać przesłane listem, pocztą kurierską, drogą elektroniczną lub złożone osobiście. Oferta złożona elektronicznie, w przypadku jej wyboru jako najkorzystniejszej winna zostać dostarczona w formie oryginału.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro.fundacja.pir@wp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Iwona Kwiecień
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych – umowa o pracę na okres: 01.09.2018 – 31.05.2020; pełny etat – 3 osoby;
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
jędrzejowski
Miejscowość:
Krzelów
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest nabór pracowników na stanowisko opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych w DDP ARKADIA w Krzelowie
Przedmiot zamówienia
1. Opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych – umowa o pracę na okres: 01.09.2018 – 31.05.2020; pełny etat – 3 osoby;
Zakres obowiązków m.in.:
1) przygotowanie planu pracy;
2) bieżące prowadzenie Dziennika zajęć w oparciu o przygotowany plan pracy;
3) organizacja stanowiska pracy (czystość, bezpieczeństwo);
4) prowadzenie treningów umiejętności spędzania czasu wolnego poprzez różnorodne formy następujących po sobie kolejno zajęć relaksacyjnych i wyciszających z dziedziny arteterapii: terapii przez sztukę (muzykoterapii, zajęć relaksacyjnych, biblioterapii, filmoterapii, teatroterapii i innych wg potrzeb, zainteresowań);
5) prowadzenie zajęć ruchowych w różnych formach aktywizacyjnych (w tym spacery, m.in. z kijami do Nordic Walking) – dobór uzależniony od indywidualnych cech i możliwości Uczestników Projektu;
6) pomoc w utrzymaniu higieny osobistej Uczestników Projektu (mycie, czesanie, ubieranie), karmienie, w przypadku nieobecności pielęgniarki – podanie leków;
7) organizowanie wyjść/wyjazdów mających na celu rozwijanie zaradności osobistej,
8) pomoc w organizacji wyjazdów do kina/teatru,
9) czynny udział w pracach Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego oraz realizowanie Indywidualnych Ścieżek Wsparcia dla każdego Uczestnika Projektu;
10) ścisła współpraca z pracownikami DDP „ARKADIA”;
11) pomoc w organizowaniu imprez kulturalnych i innych,
12) wykonywanie innych czynności związanych ze stanowiskiem pracy, jeżeli nie są one
sprzeczne z Kodeksem Pracy i przepisami szczególnymi;
13) okazywanie życzliwego stosunku do Uczestników Projektu, przełożonych
i współpracowników,
14) postępowanie wobec Uczestników Projektu bez dokonywania jakichkolwiek form przemocy fizycznej i psychicznej;
15) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych;
16) przestrzeganie Regulaminu pracy obowiązującego w DDP „ARKADIA”;
17) przestrzeganie czasu pracy ustalonego w DDP „ARKADIA”;
18) poddawanie się wstępnym, okresowym kontrolnym badaniom lekarskim;
19) używanie odzieży ochronnej.
Opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych ponosi odpowiedzialność za powierzony sprzęt i materiały.
Opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych jest zobowiązany do przestrzegania tajemnicy służbowej.
Miejsce pracy: DDP ARKADIA w Krzelowie
Kod CPV
85000000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
Harmonogram realizacji zamówienia
01.09.2018 – 31.05.2020
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Dodatkowe warunki
Do udziału w postępowaniu uprawnieni są wykonawcy (kandydaci), którzy:
1. Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Pożądane cechy osobowościowe: sumienność, empatia, komunikatywność, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność, zaangażowanie.
Wymagania niezbędne:
a. znajomość pakietu MS Office (w szczególności MsWord i MsExcel),
b. skrupulatność, samodzielność, terminowość,
c. umiejętność dobrej organizacji i efektywnego planowania pracy,
d. wysokie umiejętności komunikacji i współpracy,
e. wysoka kultura osobista i cierpliwość,
f. osobiste świadczenie usług.
g. Obywatelstwo polskie.
h. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
i. Wiedza na temat zasad funkcjonowania dziennego domu pomocy.
Preferuje się osoby mające utrudniony dostęp do rynku pracy m.in. osoby bezrobotne, osoby niepełnosprawne.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta winna zawierać:
1. list motywacyjny;
2. życiorys – aktualne CV;
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
4. Oświadczenie – postępowanie karne
5. Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych
6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys - curriculum vitae winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”
Wybrany Kandydat zobowiązany będzie do dostarczenia oświadczenia o niekaralności przed podpisaniem umowy o pracę.
Zamówienia uzupełniające
nie przewidziano
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
2. Oferty niekompletne lub które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożone dokumenty nie będą odsyłane.
4. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia testów oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
5. Fundacja zastrzega sobie prawo zaproszenia na testy, rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów.
Wykluczenia
Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w
postępowaniu poprzez nie złożenie dokumentów potwierdzających ich spełnienie lub oświadczeń o ich
spełnieniu, lub z dokumentów przedłożonych wynika fakt istnienia podstaw do wykluczenia Wykonawcy z
postępowania. Wykonawca złoży oświadczenie o braku jakichkolwiek powiązań osobowych i kapitałowych z
Zamawiającym oraz braku jakichkolwiek okoliczności dających podstawy do wykluczenia z postępowania
Nazwa
FUNDACJA PERSPEKTYWY I ROZWÓJ
Adres
28-340 Sędziszów
świętokrzyskie
, jędrzejowski
Numer telefonu
537683600
NIP
6562329990
Tytuł projektu
POWIAT JĘDRZEJOWSKI REALIZATOREM INNOWACYJNYCH I WYSOKOSPECJALISTYCZNYCH USŁUG SPOŁECZNYCH
Numer projektu
RPSW.09.02.01-26-0027/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
1. Magdalena Kraska,
2. Jadwiga Wiekiera,
3. Agnieszka Trzeszkowska,