Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2) Oferta musi zawierać:
• wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym zgodny ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego;
• podpisane oświadczenie oferentów stanowiące załącznik nr 2;
• szczegółowy opisu kursu/szkolenia wraz z programem stanowiący załącznik nr 3;
• wykaz zrealizowanych kursów/szkoleń stanowiący załącznik nr 4.
3) Podpisaną ofertę wraz z załącznikami należy przesłać mailem na adres: justyna.gawron@barka.org.pl lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście/listem poleconym/kurierem do dnia 28.06.2018 r. do godziny 23:59. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie zostaną odrzucone.
4) Oferty niekompletne lub niezgodne z warunkami udziału w postępowaniu, będą odrzucone.
5) Pytania do niniejszego zapytania należy kierować na adres e-mail: justyna.gawron@barka.org.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
justyna.gawron@barka.org.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Justyna Gawron
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór realizatora kursu/szkolenia obsługi klienta dla 2 osób niewidomych. Szkolenie musi mieć charakter indywidualny i być dostosowane do potrzeb i wymagań osób niewidomych.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
Poznań
Miejscowość:
Poznań
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest nabycie umiejętności obsługi klienta przez 2 niewidomych uczestników projektu "Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej"
Przedmiot zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór realizatora kursu/szkolenia obsługi klienta dla 2 osób niewidomych. Szkolenie musi mieć charakter indywidualny i być dostosowane do potrzeb i wymagań osób niewidomych.
Program kursu/szkolenia obsługa klienta:
I. Najważniejsze zasady w obsłudze klienta
1. Nawiązanie kontaktu z klientem
2. Wywieranie dobrego "pierwszego wrażenia"
3. Utrzymywanie kontaktu z klientem
4. Zasady obsługi klienta
5. Asertywność w relacjach z klientem
6. Savoir-vivre, a obsługa klienta
7. Sytuacje trudne w relacjach z klientem
8. Klient stały (znany) i klient nowy
9. Obsługa klienta bezpośrednia (w siedzibie klienta i w swojej siedzibie)
10. Obsługa klienta przez telefon
11. Błędy w relacjach z klientem
II. Klient
1. Potrzeby klientów
2. Typy osobowościowe klientów: jak je rozpoznawać i jak z nimi rozmawiać
3. Zasady postępowania z tzw. "trudnymi klientami", między innymi
• postawa roszczeniowa
• postawa arogancka
• klient, który krzyczy
• klient niezdecydowany
III. Sprzedawca/menager
1. Ja jako osoba kreująca współpracę z klientem
2. Zasady skutecznego mówienia i słuchania
3. Zasady prezentacji handlowej
4. Zasady autoprezentacji w kontakcie z klientem
5. Tworzenie indywidualnych planów rozwoju dla osób pracujących z klientami
IV. Metody i techniki wykorzystywane podczas szkolenia
• odgrywanie scenek
• praca w parach
• dyskusja grupowa
• studia przypadków
• praca indywidualna
Uczestnik szkolenia powinien uzyskać następujące umiejętności:
1. Umiejętność pogodzenia stanowczości i uprzejmości wobec klienta
2. Umiejętność zorganizowania obsługi w sposób systemowy
3. Umiejętność radzenia sobie z własnymi trudnymi emocjami pojawiającymi się w kontakcie z klientem
4. Umiejętność tworzenia atmosfery przyjaznej zarówno dla pracowników jak i klientów
5. Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
6. Stosowanie różnych technik podczas kontaktu z klientem
Liczba osób biorąca udział w kursie/szkoleniu: 2 osoby niewidome
Miejsce realizacji: Poznań, siedziba Przedsiębiorstwa Społecznego. Sala zostanie udostępniona Wykonawcy bezpłatnie.
Liczba godzin: 30 godzin dla każdego uczestnika
Termin realizacji: lipiec - sierpień 2018 r. Dokładny termin zostanie ustalony pomiędzy Przedsiębiorstwem, a Wykonawcą.
Materiały szkoleniowe: materiały szkoleniowe dla każdego z uczestników przygotowane w piśmie punktowym Braille’a
Certyfikat: ukończenie kursu/szkolenia musi zakończyć się wydaniem certyfikatu każdemu uczestnikowi
Kod CPV
80500000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi szkoleniowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji: lipiec - sierpień 2018 r. Dokładny termin zostanie ustalony pomiędzy Przedsiębiorstwem, a Wykonawcą.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1) Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi:
• posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności powinien:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 3 szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
• posiadać potencjał techniczny (sprzęt, narzędzia i materiały adekwatne do tematyki szkolenia);
• znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;
• nie być objętym postępowaniem upadłościowym i likwidacyjnym.
2) Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
3) Wykonawca, który nie spełni określonego powyżej warunku zostanie odrzucony z udziału w postępowaniu.
4) Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania określonego powyżej warunku, wymaga przedłożenia wykazu kursów/szkoleń poświadczających posiadane doświadczenie w realizacji szkoleń oraz uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia informacji zawartych w dokumentach.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
Cena brutto * 100% 100 pkt
*Cena brutto to cena jaką Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją niniejszej usługi.
Cena
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.
Wykluczenia
Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
FUNDACJA POMOCY WZAJEMNEJ BARKA
Adres
61-003 Poznań
wielkopolskie
, Poznań
Numer telefonu
695338999
Fax
616682416
NIP
7821146599
Tytuł projektu
Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej
Numer projektu
RPWP.07.03.02-30-0001/15-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Konsorcjum w składzie:
Fundacja NIWA Edukacji i Rozwoju
ul. Ratajczaka 26/6/96
61-815 Poznań
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP
ul. Pl. J. Metziga 26/6
64-100 Leszno
Data: 28.06.2018
Cena brutto: 1500 zł