Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Zmieniono nr zapytania było ZAPYTANIE OFERTOWE nr 5/00052/2018 jest ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/00052/2018
W części sposób i miejsce złożenia zmieniono pkt 3 było 3.Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: Zapytanie zapewnienie transportu, wyżywienia oraz zakwaterowania podczas wypoczynku letniego trwającego 10 dni nr projektu RPPM.06.02.02-22-0052/17 jest 3.Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: Zapytanie zapewnienie wyżywienia oraz zakwaterowania podczas wypoczynku letniego trwającego 10 dni nr projektu RPPM.06.02.02-22-0052/17
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 czerwca 2018 r
2. Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: Zapytanie zapewnienie wyżywienia oraz zakwaterowania podczas wypoczynku letniego trwającego 10 dni nr projektu RPPM.06.02.02-22-0052/17
4. Ofertę należy złożyć na załączniku nr 1 do zapytania.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Karolina Weiner
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
500165355
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zapewnienie wyżywienia oraz zakwaterowania podczas wypoczynku letniego trwającego 10 dni w sierpniu 2018 r dla 60 uczestników i uczestniczek projektu i 5 osób kadry merytorycznej.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
pomorskie
Powiat:
Cel zamówienia
Organizacja wypoczynku letniego dla uczestników i uczestniczek projektu "Rodzina to podstawa - rozwój usług społecznych wsparcia rodziny w powiecie kwidzyńskim"
Przedmiot zamówienia
W ramach usługi przewidujemy następujące zadania:
1. Zapewnienie zakwaterowania podczas wypoczynku letniego nad jeziorem w obszarze leśnym, w odległości min. 15 kilometrów, a maksymalnie 100 km od Kwidzyna.
2. Zapewnienie pobytu w domkach spełniających obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe, w pokojach nie większych niż 8 osobowe lub namiotach typu wojskowego 6-8 osobowych (komplet na osobę: kanadyjka / łóżko polowe, materac, 2 koce, półka namiotowa).
3. Zapewnienie całodobowej opieki medycznej dla całej grupy (pielęgniarka lub ratownik medyczny - w razie konieczności ewentualne dowiezienie i odwiezienie uczestnika wraz z opiekunem do punku opieki medycznej tj. przychodni lub szpitala), zapewnienie apteczki wyposażonej w podstawowe lekarstwa przeciwbólowe, przeciwgorączkowe potrzebne do udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej (podanych uczestnikowi za zgodą rodzica/opiekuna) oraz lekarstw przepisanych przez lekarza w trakcie trwania obozu, w ramach kosztu obozu. Wykonawca zobowiązany zostanie do konsultacji telefonicznej z rodzicem/opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi obozu odpowiednich leków.
4. Zapewnienie kąpieliska i opieki ratownika wodnego z odpowiednimi kwalifikacjami wodnymi lub dostęp do kąpieliska/miejsca wykorzystywanego do kąpieli wraz z wymaganymi prawem wyposażeniem.
5. Zapewnienie węzła sanitarnego tj. prysznicami, umywalkami, toaletami - ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego.
6. Na każde 20 uczestników i uczestniczek zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody.
7. Zapewnienie miejsca ogniskowego dla min 30 osób na terenie obiektu.
8. Zapewnienie terenów rekreacyjno-sportowych do prowadzenia zajęć rekreacyjno-sportowych.
9. Zapewnienie zaplecza kuchennego i obsługa kuchni umożliwiające przygotowanie i jednoczesne wydanie posiłków dla wszystkich uczestników wypoczynku. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z wytycznymi przepisami prawa i muszą spełniać warunki dotyczące wyżywienia grupowego dla dzieci i młodzieży.
10. Zapewnienie uczestnikom i uczestniczkom projektu udziału w pracach porządkowych związanych z przygotowywaniem posiłków np. dyżur na stołówce
11. Zapewnienie 4 posiłków dziennie zgodnie z obowiązującymi normami (śniadanie, dwu daniowy obiad, podwieczorek, kolacja). Posiłki dostępne w opcjach: wegetariańska, bezglutenowa, normalna. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu będzie obiad, ostatnim w dniu wyjazdu jest śniadanie.
12. Zapewnienie dodatkowej wody pitnej w butelkach 1,5 l dziennie na osobę.
13. Zapewnienie minimum raz podczas trwania wypoczynku wyżywienia dla wszystkich uczestników w postaci - kiełbaski, pieczywo, sosy (na ognisko).
14. Zapewnienie suchego prowiantu w przypadku zajęć programowych realizowanych poza terenem wypoczynku.
15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zgodnie z przekazanymi wzorami
Kod CPV
55270000-3
Nazwa kodu CPV
Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Sierpień 2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
a)) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania nakłada
b) Wykonawca zapewni, że obiekt posiada zgodę Państwowej Straży Pożarnej na zakwaterowanie dzieci i młodzieży, pion kuchenno-stołówkowy został dopuszczony do organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży zgodnie z przepisami prawa w zakresie organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży.
Wiedza i doświadczenie
a) Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi zgodne z przedmiotem zapytania ofertowego, dla grupy minimum 50 dzieci i/ lub młodzieży,
Potencjał techniczny
c) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca zapewni personel spełniający następujące wymogi:
a) Ma pełną zdolność do czynności prawnych.
b) Nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym
c) Korzysta z pełni praw publicznych.
d) Nie figuruje w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierować kryterium 70% cena oraz kryterium odległości od jeziora 15%odległość od najbliższej wsi(definicja zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2003 r. o urzędowych nazwach miejscowości i obiektów fizjograficznych)15% Oferta, która uzyska za najwyższą liczbę punktów ( suma kryteriów C+J+W) uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Nazwa
ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW GDAŃSKA
Adres
80-823 Gdańsk
pomorskie
, Gdańsk
Numer telefonu
583011327
Fax
brak
NIP
5832969085
Tytuł projektu
Rodzina to podstawa - rozwój usług społecznych wsparcia rodziny w powiecie kwidzyńskim
Numer projektu
RPPM.06.02.02-22-0052/17-02
Nierozstrzygnięte – Brak ofert