Strona główna
Logo unii europejskiej

Zakup usług transportu, wyżywienia i zakwaterowania podczas wypoczynku letniego

Data publikacji: 15.06.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 25-06-2018

Numer ogłoszenia

1119126

Status ogłoszenia

Anulowane

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul. Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 czerwca 2018 r. do godz. 10.30.
2. Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: Zapytanie zapewnienie transportu, wyżywienia oraz zakwaterowania podczas wypoczynku letniego trwającego 10 dni nr projektu RPPM.06.02.02-22-0053/17
4. Oferta składa się z części ofertowej (załącznik nr 1) oraz załącznika nr 2.
5. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty.
6. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę, podpisy złożone przez Wykonawcę w części ofertowej oferty oraz innych załączonych do niej dokumentach powinny być czytelne.
7. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski
9. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.
10. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Katarzyna Gonia

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

510 252 101

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zapewnienie transportu, wyżywienia oraz zakwaterowania podczas wypoczynku letniego trwającego 10 dni w lipcu/sierpniu 2018 r dla 67 uczestników i uczestniczek projektu i 5 osób kadry merytorycznej.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: pomorskie Powiat: bytowski

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zapytania ofertowego jest zapewnienie transportu, wyżywienia oraz zakwaterowania podczas wypoczynku letniego trwającego 10 dni w lipcu/sierpniu 2018 r dla 67 uczestników i uczestniczek projektu i 5 osób kadry merytorycznej.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zapytania jest zapewnienie transportu, wyżywienia oraz zakwaterowania podczas 10 dniowego wypoczynku letniego w VII/VIII 2018 r. dla Uczestników i Uczestniczek (UU) projektu pt. projektu „Ku gwiazdom - aktywne wsparcie dla dzieci i rodzin poprzez rozwój usł. społ. w Miastku i Bytowie”.
W ramach usługi przewidujemy zadania:
Cz. I - Transport
1. Zapewnienie transportu dla UU i kadry merytor. z Miastka do miejsca docelowego, w odległ. do 150 km w jedną stronę oraz powrotu do Miastka.
2. Transport musi się odbywać autobusem min. 30 osobowym, posiadający aktualne badania techniczne.
3. Wykonawca umożliwi dokonanie sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz predyspozycji kierowcy przez Policję w dniu wyjazdu.
4. Termin realizacji zadania zostanie podany na 21 dni przed planowanym wypoczynkiem.
5. Przewozy winny być zorganizowane zgodnie z ust. z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
6. Zapewnienie transportu na jednodniowy wyjazd w trakcie trwania wypoczynku w odległ. do 100 km w jedną stronę. Dokładny termin wyjazdu podany zostanie na 7 dni przed realizacją usługi.
Część II- Zakwaterowanie i wyżywienie
1. Zapewnienie zakwaterowania podczas wypoczynku letniego nad morzem w odległości min. 90 kilometrów, a maks. 150 km od Miastka.
2. Zapewnienie pobytu w domkach spełniających obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe, w pokojach nie większych niż 8 osobowe lub namiotach typu wojskowego 6-8 os.(komplet na osobę: kanadyjka / łóżko polowe, materac, 2 koce, półka namiotowa).
3. Zapewnienie całodobowej opieki med. dla całej grupy (pielęgniarka lub ratownik medyczny - w razie konieczności ew.vdowiezienie i odwiezienie uczestnika wraz z opiekunem do punku opieki medycznej tj. przychodni lub szpitala), zapewnienie apteczki wyposażonej w podstawowe lekarstwa przeciwbólowe, przeciwgorączkowe potrzebne do udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej (podanych uczestnikowi za zgodą rodzica/opiekuna) oraz lekarstw przepisanych przez lekarza w trakcie trwania obozu, w ramach kosztu obozu. Wykonawca zobowiązany zostanie do konsultacji telefonicznej z rodzicem/opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi obozu odpowiednich leków.
4. Zapewnienie kąpieliska i opieki ratownika wodnego z odpowiednimi kwalifikacjami wodnymi lub dostęp do kąpieliska/miejsca wykorzystywanego do kąpieli wraz z wymaganymi prawem wyposażeniem.
5. Zapewnienie węzła sanitarnego tj. prysznicami, umywalkami, toaletami - ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego.
6. Na każde 20 UU zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody.
7. Zapewnienie miejsca ogniskowego dla min 30 os. na terenie obiektu.
8. Zapewnienie terenów rekreacyjno-sportowych do prowadzenia zajęć rekreac.-sport.
9. Zapewnienie zaplecza kuchennego i obsługa kuchni umożliwiające przygotowanie i jednoczesne wydanie posiłków dla wszystkich uczestników wypoczynku. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z wytycznymi przepisami prawa i muszą spełniać warunki dotyczące wyżywienia grupowego dla dzieci i młodzieży.
10. Zapewnienie UU wypoczynku udziału w pracach porządkowych związanych z przygotowywaniem posiłków np. dyżur na stołówce
11. Zapewnienie 4 posiłków dziennie zgodnie z obowiązującymi normami (śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek, kolacja). Posiłki dostępne w opcjach: wegetariańska, bezglutenowa, normalna. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu będzie obiad, ostatnim w dniu wyjazdu jest śniadanie.
12. Zapewnienie dodatkowej wody pitnej w butelkach 1,5 l dziennie na os.
13. Zapewnienie minimum raz podczas trwania wypoczynku wyżywienia dla wszystkich uczestników w postaci - kiełbaski, pieczywo, sosy (na ognisko).
14. Zapewnienie suchego prowiantu w przypadku zajęć programowych realizowanych poza terenem wypoczynku.
15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zgodnie z przekazanymi wzorami.

Kod CPV

55270000-3

Nazwa kodu CPV

Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Zgodnie z harmonogramem projektu

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

F. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. F: Zamawiający nie dokonuje oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca podpisując wycenę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków.

G. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
a) W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia.
b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
c) Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt. 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
e) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
f) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem).
g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie Formularz Ofertowy.
h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w opisie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawcy muszą spełniać oddzielnie dla każdego Wykonawcy.
i) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie

Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy spełniają łącznie warunki:
A. Posiadają niezbędną Wiedzę i doświadczenie tj.:
a) Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi zgodne z przedmiotem zapytania ofertowego, dla grupy minimum 50 dzieci i/ lub młodzieży,
b) Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
c) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) Dla części II zamówienia Wykonawca zapewni, że obiekt posiada zgodę Państwowej Straży Pożarnej na zakwaterowanie dzieci i młodzieży, pion kuchenno-stołówkowy został dopuszczony do organizacji żywienia zbiorowego dla dzieci i młodzieży zgodnie z przepisami prawa w zakresie organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży.
Na etapie składania oferty Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunku.

Na etapie podpisania umowy wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu:
Stosowne dokumenty: referencje i/lub kopia umowy o pracę i/lub kopia umowy cywilnoprawnej potwierdzające spełnienie doświadczenia w zakresie realizacji trzy usług zgodne z przedmiotem zapytania ofertowego, dla grupy minimum 50 dzieci i/ lub młodzieży,
dodatkowo dla części II zamówienia Wykonawca zapewni personel spełniający następujące wymogi:
B. Ma pełną zdolność do czynności prawnych.
C. Korzysta z pełni praw publicznych.
D. Nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym.
E. Nie figuruje w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. B-E:
Zamawiający nie dokonuje oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca podpisując wycenę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Załacznik nr 1
Załacznik nr 2

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierować kryterium 60% cena oraz kryterium doświadczenie w zakresie usług na rzecz dzieci i/lub młodzieży 40% Oferta, która uzyska za najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów C+D) uznana zostanie za najkorzystniejszą.

A. Opis sposobu obliczania kryterium cena.

Punkty przyznawane za kryterium cena będą naliczone według następującego wzoru:
C= (Cmin / C0 ) x 60
C – ilość punktów przyznana danej ofercie
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert
C0 – cena oferty rozpatrywanej
Wykonawca wypełnia załącznik nr 1 wskazując cenę za godzinę usługi.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 60.

B. Opis sposobu obliczania kryterium doświadczenie.

Wykonawca wykazujący doświadczenie świadczonych usług wypełnia tabelę „Załącznik nr 2”, którą dołącza do oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia załącznika nr 2 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków. W celu uzyskania punktów Wykonawca zobowiązany jest wykazania dodatkowego doświadczenia, ponad wymagane w warunkach udziału w postępowaniu.
Punkty przyznawane za kryterium jakość będą naliczone według następującego wzoru:
D= (D0 / Dmax ) x 40
D – ilość punktów przyznana danej ofercie
Dmax– maksymalna jakość(liczba miesięcy) spośród ważnych ofert
D0 – jakość(liczba miesięcy) oferty rozpatrywanej
Zamawiający dokona oceny oferty w przedmiotowym kryterium w następujący sposób:
Realizacja usług zgodnych z opisem przedmiotu zapytania dla minimum. 50 osób(dzieci i młodzieży)
2 usługi - 5 pkt
3- 5 usług -10 pkt
6-8 usług -15 pkt
9-10 usług - 20 pkt
11-14 – usług -25 pkt
15 -20 -30 pkt
21 -27 -35 pkt
28 i więcej -40 pkt
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium doświadczenie wynosi 40.

Obliczenia dla kryterium cena, doświadczenie, będą wykonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykluczenia

F. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW GDAŃSKA

Adres

Za Murami 2-10/brak

80-823 Gdańsk

pomorskie , Gdańsk

Numer telefonu

583011327

Fax

brak

NIP

5832969085

Tytuł projektu

Ku gwiazdom - aktywne wsparcie dla dzieci i rodzin poprzez rozwój usług społecznych w Miastku i Bytowie

Numer projektu

RPPM.06.02.02-22-0053/17-01
Liczba wyświetleń: 622