Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/KONK/0068/17 DOTYCZĄCE ŚWIADCZENIA USŁUGI CATERINGOWEJ W RAMACH PROJEKTU

Data publikacji: 12.06.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 20-06-2018

Numer ogłoszenia

1118052

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

I. Miejsce składania ofert:
1. Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy złożyć na adres e-mail: przedszkoleniedzwiadki@wp.pl, pocztą lub osobiście na adres przedszkola Zamawiającego: ul. Borkowska 3, 30-438 Kraków.
2. O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu na wskazany adres e-mail lub do przedszkola Zamawiającego.

II. Sposób składania ofert:
1. Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy przygotować w języku polskim, na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1).
2. Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy złożyć w jednej z następujących form:
1) drogą elektroniczną (w formie skanu podpisanych dokumentów) na adres e-mail: przedszkoleniedzwiadki@wp.pl,
2) za pośrednictwem poczty/firm kurierskich na adres przedszkola: ul. Borkowska 3, 30-438 Kraków,
3) osobiście w przedszkolu: ul. Borkowska 3, 30-438 Kraków.
3. Sposób podpisywania składanych dokumentów:
1) Formularz ofertowy należy parafować na każdej ze stron oraz opatrzyć podpisem i pieczęcią firmową bądź imienną w miejscu do tego wyznaczonym przez osobę upoważnioną. W przypadku nie posiadania pieczęci firmowej bądź imiennej, Formularz należy podpisać w sposób czytelny.
4. Sposób oznaczania składanych dokumentów:
1) Jeżeli dokumenty składane są drogą elektroniczną, w tytule wiadomości e-mail należy wpisać: „Formularz ofertowy – zapytanie ofertowe nr 3/KONK/0068/17 (projekt nr RPMP.10.01.01-12-0068/17)”;
2) Jeżeli dokumenty składane są osobiście lub za pośrednictwem poczty/firm kurierskich, na kopercie należy wpisać: „Formularz ofertowy – zapytanie ofertowe nr 3/KONK/0068/17 (projekt nr RPMP.10.01.01-12-0068/17)”.
5. Wykonawca może, przed upływem terminu przesyłania odpowiedzi na zapytanie ofertowe, zmienić lub wycofać złożoną ofertę.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

przedszkoleniedzwiadki@wp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Pani Ewa Stec-Dobrzyńska – kontakt pod numerem telefonu +48 533303405 lub drogą elektroniczną: przedszkoleniedzwiadki@wp.pl

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej, w skład której wchodzi przygotowanie i dostarczanie posiłków (śniadań, obiadów dwudaniowych oraz podwieczorków) dla 45 dzieci uczęszczających do przedszkola „Niedźwiadki” (powstałego w ramach projektu Nowe przedszkole na południu Krakowa – więcej miejsc – więcej możliwości) mieszczącego się w Krakowie przy ul. Borkowskiej 3, w okresie od 25 czerwca 2018 r. do 31 sierpnia 2018 r. (z możliwością przedłużenia okresu świadczenia usługi w zależności od decyzji IP uwzględniających zmiany w projekcie).

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi cateringowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: Kraków Miejscowość: Kraków

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zapewnienie posiłków dla 45 dzieci uczęszczających do przedszkola „Niedźwiadki” (powstałego w ramach projektu Nowe przedszkole na południu Krakowa – więcej miejsc – więcej możliwości) mieszczącego się w Krakowie przy ul. Borkowskiej 3, w okresie od 25 czerwca 2018 r. do 31 sierpnia 2018 r. (z możliwością przedłużenia okresu świadczenia usługi w zależności od decyzji IP uwzględniających zmiany w projekcie).

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej, w skład której wchodzi przygotowanie i dostarczanie posiłków dla 45 dzieci uczęszczających do przedszkola „Niedźwiadki” mieszczącego się w mieszczącego się w Krakowie przy ul. Borkowskiej 3.
2. Maksymalna liczba posiłków zamawianych w danym dniu wyniesie 45, jednakże może ona ulec zmniejszeniu (np. w wyniku nieobecności dzieci), co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego.
3. Liczba zamawianych na dany dzień posiłków będzie uzależniona od frekwencji dzieci w przedszkolu. Zamawiający będzie codziennie do godziny 8.00 telefonicznie informował Wykonawcę o aktualnej liczbie zamawianych obiadów dwudaniowych z podwieczorkami na dany dzień, natomiast liczba zamawianych śniadań wynikała będzie z frekwencji dzieci z dnia poprzedniego. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia liczby posiłków zgodnej z zapotrzebowaniem złożonym przez Zamawiającego na dany dzień.
4. Na jeden posiłek składa się: śniadanie, obiad dwudaniowy oraz podwieczorek.
5. Usługa realizowana będzie w okresie od 25 czerwca 2018 r. do 31 sierpnia 2018 r. w dni robocze, z wyłączeniem przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych od zajęć (z możliwością przedłużenia okresu świadczenia usługi w zależności od decyzji IP uwzględniających zmiany w projekcie).
6. Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym transportem (spełniającym wymogi niezbędne do przewozu żywności i norm określonych standardami HACCP), w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury oraz jakości potraw.
7. Posiłki będą dostarczane:
a) Śniadania między godziną 6.30 a 8.00;
b) Obiady dwudaniowe z podwieczorkiem między godziną 11.00 a 11.15.
8. Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu projekt jadłospisu na dany tydzień, który po zaakceptowaniu przez Zamawiającego będzie podstawą do przygotowywania zamówionych posiłków. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o wyborze zestawu posiłków z jadłospisu na dany tydzień najpóźniej do piątku, tygodnia poprzedzającego realizację zamówienia.
9. Wykonawca będzie przechowywał próbki dostarczonych posiłków z każdego dnia, dla potrzeb Sanepidu.
10. Wszystkie posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. (Dz.U. 2015 Nr 0 poz. 594 z późn. zm.).
11. Planowane wielkości dziennych dostaw mają charakter szacunkowy, a rozliczenia dotyczyć będą faktycznie dostarczonej liczby posiłków.
12. Wykonawca zapewni:
- możliwość przygotowania diet zgodnie z wytycznymi lekarza i rodziców, w tym diety bezglutenowej, diety bezmlecznej, diety bezcukrowej,
- przygotowanie odrębnych jadłospisów dla dzieci objętych dietą,
- przygotowanie wykazu składników potraw, w tym wyszczególnienie alergenów, dla wszystkich jadłospisów.
13. Wykonawca będzie odbierać odpady i resztki posiłków.
14. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dostarczonym posiłku (konsystencja, zapach, świeżość) Wykonawca zapewni dostarczenie posiłku zastępczego do 1,5 godziny.
15. Wykonawca będzie wystawiał faktury za dostarczone posiłki raz na miesiąc, z 14-dniowym terminem płatności. Każdorazowo do faktury dołączona będzie szczegółowa specyfikacja określająca liczbę dostarczonych posiłków z wyszczególnieniem liczby śniadań, obiadów i kolacji.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ofert wariantowych, udziału podwykonawców.
17. Jeżeli zaoferowana cena wydawać się będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budzić wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny.

Kod CPV

55520000-1

Nazwa kodu CPV

Usługi dostarczania posiłków

Harmonogram realizacji zamówienia

Usługa realizowana będzie w okresie od 25 czerwca 2018 r. do 31 sierpnia 2018 r. w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych oraz dni ustawowo wolnych od zajęć (z możliwością przedłużenia okresu świadczenia usługi w zależności od decyzji IP uwzględniających zmiany w projekcie).

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. Wykonawca posiada aktualne zezwolenia Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej stwierdzające spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do żywienia zbiorowego oraz możliwości prowadzenia cateringu. Sposób oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1).

Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia kserokopii ww. zezwoleń potwierdzonych za zgodność z oryginałem na każdym etapie (w tym na etapie świadczenia przedmiotu zapytania po podpisaniu umowy). W przypadku niezłożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, lub w przypadku złożenia dokumentów, które nie pozwalają potwierdzić posiadania uprawnień, w zależności od dnia wezwania, gdy nastąpiło ono na etapie oceny ofert, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy, jeżeli nastąpiło ono na etapie realizacji umowy po wyborze oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, uprawnia Zamawiającego do nałożenia kary umownej w wysokości sześciokrotności kwoty najniższego miesięcznego wynagrodzenia, wraz z całością należnych składek na ubezpieczenie społeczne.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej 3 usługi cateringowe polegające na codziennym (tj. w dni robocze) przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla przedszkoli i/lub żłobków o okresie obowiązywania nie krótszym niż 6 miesięcy każda. Sposób oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1).

Wykonawca, który zadeklarował spełnienie kryterium doświadczenia i podał liczbę wydanych osoboposiłków może zostać na każdym etapie (w tym na etapie świadczenia przedmiotu zapytania po podpisaniu umowy) wezwany do przestawienia dokumentów potwierdzających, w szczególności faktur i umów obejmujących współpracę z 3 wybranymi podmiotami. W przypadku niezłożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, lub w przypadku złożenia dokumentów, które nie pozwalają potwierdzić zadeklarowanego doświadczenia, w zależności od dnia wezwania, gdy nastąpiło ono na etapie oceny ofert, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy, jeżeli nastąpiło ono na etapie realizacji umowy po wyborze oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, uprawnia Zamawiającego do nałożenia kary umownej w wysokości sześciokrotności kwoty najniższego miesięcznego wynagrodzenia, wraz z całością należnych składek na ubezpieczenie społeczne.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. Sposób oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1).

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Sposób oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1).

Dodatkowe warunki

1. Wykonawca, który złożył oświadczenie o spełnieniu kryterium 3 - forma prowadzenia działalności, może zostać na każdym etapie (w tym na etapie świadczenia przedmiotu zapytania po podpisaniu umowy) wezwany do złożenia dokumentów potwierdzających. W przypadku niezłożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, lub w przypadku złożenia dokumentów, które nie pozwalają potwierdzić zadeklarowanej formy prowadzenia działalności Zamawiający, w zależności od dnia wezwania, gdy nastąpiło ono na etapie oceny ofert, przyznaje za spełnienie kryterium 0 punktów, jeżeli nastąpiło ono na etapie realizacji umowy po wyborze oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, uprawniony będzie do nałożenia kary umownej w wysokości sześciokrotności kwoty najniższego miesięcznego wynagrodzenia, wraz z całością należnych składek na ubezpieczenie społeczne.

2. Wykonawca, który złożył zobowiązanie do zatrudnienia na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobligowany będzie do:
a) zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie zapytania, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
b) przedłożenia zamawiającemu zgłoszeń ofert pracy przedstawionych powiatowemu urzędowi pracy, odpisu skierowań osób bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz umów o pracę – w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy,
c) w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy/bez winy bezrobotnego), wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionym bezrobotnym. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Na żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób.

W przypadku niezatrudniania przez Wykonawcę, który złożył zobowiązanie do zatrudnienia na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej, w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób bezrobotnych (1 osoby w pełnym wymiarze czasu pracy), Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości iloczynu kwoty najniższego miesięcznego wynagrodzenia, wraz z całością należnych składek na ubezpieczenie społeczne, oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia – za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego lub bezrobotnego zatrudnionego w niższym niż pełny wymiar czasu pracy, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie, i w okresie jego realizacji.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy z Wykonawcą w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) zmiana terminu rozpoczęcia lub zakończenia świadczenia usługi;
2) zwiększenie liczby dzieci objętych opieką w projekcie;
3) zmiana spowodowana siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym;
4) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
5) zmiana unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2. Przewidziane wyżej okoliczności, będące podstawą zmiany zapisów zawartej umowy z Wykonawcą, stanowią uprawnienie Zamawiającego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Odpowiedź na zapytanie ofertowe powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.
2. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z dniem następującym po dniu, w którym upływa termin składania ofert).
3. Każdy z wykonawców zostanie powiadomiony o wynikach rozeznania drogą elektroniczną, na podany w Formularzu ofertowym adres e-mail.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Kryterium oceny stanowi:
1) cena – waga kryterium 70%;
2) doświadczenie w zakresie świadczenia usług cateringowych dla przedszkoli i/lub żłobków w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – waga kryterium 10%;
3) forma prowadzenia działalności – oświadczenie Wykonawcy o prowadzeniu działalność jako podmiot ekonomii społecznej, zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020 – waga kryterium 10%;
4) aspekty społeczne – zobowiązanie wykonawcy do zatrudnienia na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej na podstawie skierowania powiatowego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – waga kryterium 10%.

2. Sposób przyznawania punktacji:
1) w przypadku ceny: liczba punktów w ramach kryterium zostanie obliczona poprzez podzielenie oferty z najniższą ceną przez cenę oferty badanej oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium – wg wzoru: (cena oferty z najniższą ceną / cena oferty badanej) x 100 punktów x waga kryterium;
2) w przypadku doświadczenia: liczba punktów w ramach kryterium zostanie obliczona poprzez podzielenie liczby osoboposiłków wydanych dla przedszkoli i/lub żłobków w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w ramach oferty badanej przez liczbę osoboposiłków wydanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w ramach oferty z największą liczbą osoboposiłków wydanych dla przedszkoli i/lub żłobków oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium – wg wzoru: (liczba osoboposiłków wydanych dla przedszkoli i/lub żłobków w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w ramach oferty badanej / liczba osoboposiłków wydanych dla przedszkoli i/lub żłobków w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w ramach oferty z największą liczbą osoboposiłków wydanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dla przedszkoli i/lub żłobków) x 100 punktów x waga kryterium.
3) w przypadku formy prowadzenia działalności: każdy oferent, który złoży oświadczenie „TAK” stwierdzające, że prowadzi działalność jako podmiot ekonomii społecznej, zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020 otrzyma 10 punktów (100 punktów x 10%); każdy oferent, który zadeklaruje „NIE” lub pozostawi deklarację bez uzupełnienia w niniejszym kryterium otrzyma 0 punktów.
4) w przypadku aspektów społecznych: każdy oferent, który zobowiąże się do zatrudnienia na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej zgodnie z wymogami określonymi w kryterium oceny dla aspektów społecznych otrzyma 10 punktów (100 punktów x 10%); każdy oferent, który nie zobowiąże się do zatrudnienia na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej zgodnie z wymogami określonymi w kryterium oceny dla aspektów społecznych otrzyma 0 punktów.

3. Oferty niezgodne z niniejszym zapytaniem ofertowym zostaną odrzucone i nie będą uwzględniane przy ocenie.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia bez rozpatrzenia ofert z ceną jednostkową brutto (zł) za posiłek przekraczającą stawkę założoną w budżecie projektu.

Wykluczenia

1. W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumieć należy wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się także:
1) wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2) wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) o którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
c) skarbowe,
d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
3) wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w ust. 3 pkt 2;
4) wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
5) wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
6) wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7) wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
8) wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
9) wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
10) wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544);
11) wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
12) wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2–3. (uchylone) 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą;
13) wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny nie niższą niż 3000 złotych.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŻŁOBEK A KUKU! PRZEDSZKOLE ABC EWA STEC-DOBRZYŃSKA

Adres

Nowokościelna 33

43-100 Tychy

śląskie , Tychy

Numer telefonu

533303405

NIP

7931453457

Tytuł projektu

Nowe przedszkole na południu Krakowa – więcej miejsc – więcej możliwości

Numer projektu

RPMP.10.01.01-12-0068/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Nazwa: SEK KAROLINA MOŁEK
Adres: 30-438 Kraków, ul. Borkowska 30
Data wpłynięcia oferty: 20.06.2018 r.
Cena: 12,00 zł
Liczba wyświetleń: 560