Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 5/ZDK-KDK/2018

Data publikacji: 11.06.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 19-06-2018

Numer ogłoszenia

1117772

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Termin składania ofert upływa 19.06.2018 r. o godz. 8.30. Decyduje data i godzina wpływu oferty do
Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Miejsce i forma składania ofert:
Ofertę wraz z załącznikami można przesłać pocztą / kurierem (w formie papierowej) na adres biura projektu
“ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO KARIERY” ul. Legionów 1, 38-600 Brzozów. Ofertę prosimy
umieścić w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu, w sposób gwarantujący poufność jej treści z
dopiskiem „Oferta na przeprowadzenie szkolenia w ramach projektu „ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO
KARIERY”, nr 5/ZDK-KDK/2018. Nie otwierać do dnia 19.06.2018 r. o godz. 8.30. Ofertę, spełniającą
warunki określone w zdaniu poprzedzającym, można także dostarczyć osobiście do Biura projektu (ul.
Legionów 1, 38-600 Brzozów) w godzinach pracy biura od 8:00 do 16:00.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

zrywdokariery@wp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Maciej Duraczyński

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

602728212

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn: „ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO
KARIERY” dla 10 uczestników projektu „ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO KARIERY” w łącznym
wymiarze 96 h szkoleniowych (1 godzina = 45 minut);

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: jasielski Miejscowość: Jasło

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Wybór wykonawcy na przeprowadzenie szkolenia pn „Kurs pracownika administracyjno biurowego z obsługą edytora tekstu. ”

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia 20 uczestników projektu „ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO KARIERY” w łącznym wymiarze 96 h szkoleniowych (1 godzina = 45 minut):
a) Ramowy program szkolenia:
• Administracja publiczna, prawo administracyjne - podstawowe pojęcia
• Źródła prawa administracyjnego
• Akty administracyjne
• Postępowanie administracyjne
• Sądowa kontrola decyzji i postanowień
• Redagowanie pism i listów, pisanie raportów
• Prawo pracy
• Prowadzanie dokumentacji pracowniczej
• Ochrona danych osobowych i archiwizacja akt osobowych
• Czynności kancelaryjne w sekretariacie
• Fazy obiegu pism
• Minimum na temat korespondencji
• Zarządzanie czasem
• Szefowie i asystentki
• Współpracownicy i interesanci
• Rozmowy telefoniczne
• Delegacje służbowe, krajowe i zagraniczne.
• Płatnik
• Obsługa poczty elektronicznej
• Google Documents – tworzenie, edycja i współdzielenie dokumentów
• Podstawy redagowania i formatowania pism
• Tworzenie korespondencji seryjnej
• Tabele – tworzenie, formatowanie, edycja
• Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w działalności firmy
• Gromadzenie danych, sortowanie i obliczanie danych w arkuszu
• Współpraca arkusza z edytorem tekstu
• Drukowanie dokumentów
• Tworzenie materiałów informacyjnych
b) Zajęcia prowadzone w formie grupowych wykładów oraz ćwiczeń praktycznych (w tym zadania indywidualne oraz w grupie, testy wewnętrzne sprawdzające nabytą wiedzę).
c) Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2018 r.
d) Szkolenie będzie odbywać się w okresie czerwiec-lipca 2018 r. z zastrzeżeniem, że termin ten może ulec zmianie (termin realizacji zadania może ulec wydłużeniu/skróceniu). Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zleceniodawcę, (których nie można było przewidzieć). O konkretnych terminach szkolenia Zleceniodawca każdorazowo poinformuje Zleceniobiorcę, na co najmniej 1 dnień przed rozpoczęciem szkolenia.
e) Szkolenie będzie prowadzone w wymiarze 96 h szkoleniowych/grupa: 7-8h/dzień; 1gr x 10 os/grupa łącznie dla 20 osób.
f) Zleceniodawca zastrzega, że zajęcia będą odbywały się w godzinach przedpołudniowych i/lub
popołudniowych, w godzinach od 6:00 do 22:00, w zależności od preferencji Uczestników projektu.
g) W razmach realizacji usługi wykonawca zapeni salę szkoleniowa o standardzie :
• sala wyposażona w minimum n+1 (n dla uczestników + prowadzący) stanowisk dydaktycznych
• sala wyposażona w projektor multimedialny i tablicę typu flip-chart/tablicę białą wraz z wyposażeniem (papier, pisaki); sprzęt nagłaśniający umożliwiający odtwarzanie zarówno plików z płyt CD jak i z nośników pamięci przenośnej USB, zegar;
• sala spełnia wszystkie wymogi BHP, sanitarne i ppoż określone przepisami prawa oraz jest dostępna dla OzN;
• sala posiada miejsce na przechowywanie odzieży wierzchniej;
• zapewniony dostęp do WC i urządzeń sanitarnych w bliskiej odległości od sali dydakt dostosowanych do potrzeb OzN;
• dostępność sali min. na 15 minut przed i po zakończeniu zajęć;
• sala zlokaliz. w budynku łatwo dostępnym dla osób dojeżdżających na szkolenie środkami komunikacji publicznej;
• sala posiada oświetlenie naturalne i sztuczne, odpowiednią temperaturę, wymianę powietrza, zabezpieczenie przed wilgocią, niekorzystnymi warunkami cieplnymi i nasłonecznieniem;
h) W ramach realizacji usługi wykonawca zapeni materiały dydatktyczne o standardzie jakości:
• podręcznik/zestaw podręczników wraz z niezbędnymi materiałami multimedialnymi (jeśli dotyczy
szkolenia) zgodnych z tematyką i zakresem programowym danego szkolenia przygotowujący do egzaminu
zewnętrznego certyfikowane potwierdzającego nabyte kwalifikacje zawodowe/kompetencje;
• opcjonalnie zamawiający może zarządać skryptu jako uzupełnienie ww. materiałów szkoleniowych (jeśli
zakres materiałów szkoleniowych wymaga uzupełnienia dla przygotowania do egzaminu)

Kod CPV

80000000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Szkolenie będzie odbywać się w okresie czerwiec/lipiec 2018 r. z zastrzeżeniem, że termin ten może ulec
zmianie (termin realizacji zadania może ulec wydłużeniu/skróceniu). Zleceniodawca zastrzega sobie
możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i
niezawinionych przez Zleceniodawcę, (których nie można było przewidzieć). O konkretnych terminach
szkolenia Zleceniodawca każdorazowo poinformuje Zleceniobiorcę, na co najmniej 1 dnień przed
rozpoczęciem szkolenia.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

W szczególności trener realizujący szkolenie:
1. Posiadają wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające przeprowadzenie szkolenia dotyczy zapytanie.
2. Posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych z zakresu szkolenia
którego dotyczy zapytanie;
Ad I Opis weryfikacji spełnienia warunku: podstawę do oceny w/w warunku będą stanowić załączone kopie
dokumentów jednoznacznie wskazujące na posiadanie ww. wykształcenia wyższego/zawodowego lub
certyfikaty/zaświadczenia/inne z przeprowadzenia szkolenia tj. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia bądź
inne potwierdzające posiadane wykształcenie.
Z załączonej dokumentacji musi jednoznacznie wynikać posiadane wykształcenie wyższe/zawodowe lub
certyfikaty/zaświadczenia/inne z przeprowadzenia szkolenia zbieżnego z tematyka szkolenia. W innym
przypadku dokument nie będzie brany pod uwagę przy dokonywaniu oceny oferty.
W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie realizował całości lub części zlecenia osobiście - do oferty
powinien załączyć dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie poszczególnych trenerów, którzy w
jego imieniu lub na jego rzecz będą wykonywać zlecenie.
Ad II Opis weryfikacji spełnienia warunku: podstawę do oceny w/w warunku będzie stanowić Formularz
oferty (Załącznik nr 1) oraz Wykaz posiadanego udokumentowanego doświadczenia Wykonawcy (Załącznik
nr 5). Wykonawca powinien załączyć do oferty kopie dokumentów potwierdzających zawarte w wykazie
posiadanego udokumentowanego wykształcenia oraz doświadczenia zapisy, tj. umowy, referencje, protokoły
lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie usługi szkoleniowej.
Doświadczenie Wykonawcy weryfikowane będzie na podstawie załączonych dokumentów (np. referencji,
protokołów lub innych dokumentów potwierdzających, od podmiotów na rzecz których było prowadzone
szkolenie “kurs pracownika administracyjno biurowego z obsługą edytora tekstu” oraz na podstawie
Załącznika nr 5.
Z załączonej dokumentacji musi jednoznacznie wynikać wymiar czasu, jakość oraz przedmiot zrealizowanej
usługi. W innym przypadku dokument nie będzie brany pod uwagę przy dokonywaniu oceny oferty.
Doświadczenie nieudokumentowane nie będzie brane pod uwagę przy dokonywaniu oceny oferty.
W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie realizował całości lub części zlecenia osobiście - do oferty
powinien załączyć dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie oraz kwalifikacje poszczególnych
trenerów, którzy w jego imieniu lub na jego rzecz będą wykonywać zlecenie. Każdy z trenerów powinien
wypełnić Załącznik nr 5. Trenerzy (każdy z osobna) wskazani przez Wykonawcę do osobistego świadczenia
usługi szkoleniowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia winni posiadać, co najmniej dwuletnie
doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych z zakresu szkolenia kurs pracownika administracyjno
biurowego z obsługą edytora tekstu.
Podstawę do oceny w/w warunku będzie stanowić Wykaz posiadanego udokumentowanego doświadczenia
(Załącznik nr 5). Wykonawca ponadto powinien do oferty załączyć kopie dokumentów potwierdzających
zawarte w wykazie posiadanego udokumentowanego doświadczenia trenera zapisy, tj. referencje, protokoły
lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie usługi szkoleniowej.
Doświadczenie Trenerów weryfikowane będzie na podstawie załączonych dokumentów (np. referencji,
protokołów lub innych dokumentów potwierdzających, od podmiotów na rzecz których było prowadzone
szkolenie kurs pracownika administracyjno biurowego z obsługą edytora tekstu) oraz na podstawie
Załącznika nr 4. Z załączonej dokumentacji musi jednoznacznie wynikać wymiar czasu, jakość oraz
przedmiot zrealizowanej usługi. W innym przypadku dokument nie będzie brany pod uwagę przy
dokonywaniu oceny oferty. Doświadczenie nieudokumentowane nie będzie brane pod uwagę przy
dokonywaniu oceny oferty. Po złożeniu oferty zmiana poszczególnych trenerów zadeklarowanych w ofercie
będzie możliwa jedynie na osoby - trenerów, które spełniają warunki opisane powyżej, oraz ich
doświadczenie nie są niższe (gorsze) od tych jakie posiadają osoby zmieniane. Wykonawca będzie także
zobowiązany przedstawić dokumentację potwierdzającą posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wyniku umowy, referencji, protokołów lub innych
dokumentów potwierdzających wykonanie usługi szkoleniowej z zakresu szkolenia kurs pracownika
administracyjno biurowego z obsługą edytora tekstu oraz zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta w
ciągu dwóch dni roboczych do przedstawienia oryginałów ww. dokumentów potwierdzających
doświadczenie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zleceniobiorca
1) nie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić wątpliwości co do możliwości
prawidłowego wykonania zamówienia, nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego, ani nie
ogłoszono upadłości, nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne,
2) dysponują odpowiednimi zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Dodatkowe warunki

1. W celu zabezpieczenia przystąpienia do zawarcia umowy Zamawiający wymaga od Wykonawcy
wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100zł.).
2. W celu zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawców
wniesienia kaucji w wysokości: 10% wartości zamówienia.
3. Wadium/kaucja może być wniesione jedynie przelewem na konto bankowe wskazane przez
Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone na konto bankowe należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert na rachunek
bankowy Zamawiającego nr: 89105015621000009094215713 ING Bank Śląski S.A. W tytule przelewu
należy wskazać nr zapytania ofertowego tj: „Wadium-Zapytanie ofertowe nr 3/ZDK-KDK/2018”.
Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa powyżej zostanie
zaksięgowana na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium / kaucja nie jest oprocentowana.
6. Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona wadium na warunkach określonych w
niniejszym zapytaniu ofertowym - zostanie odrzucony.
7. Wadium wniesione przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa o świadczenie usług
szkoleniowych przekształca się w kaucję stanowiącą zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
(Wysokość wpłaconego wadium wlicza się na poczet zabezpieczenia). Dodatkowo, jeżeli wadium nie będzie
wystarczające, Wykonawca przy podpisaniu umowy celem zabezpieczenia należytego wykonania
zamówienia wniesie dodatkowe zabezpieczenie pieniężne dopełniające wysokość kaucji do kwoty
stanowiącej 10 % wartości zamówienia.
8. Kaucję wnoszoną na konto bankowe należy wpłacić przed podpisaniem umowy przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego nr: 89105015621000009094215713 ING Bank Śląski S.A. W tytule przelewu
należy wskazać nr zapytania ofertowego tj: „Kaucja-Zapytanie ofertowe nr 3/ZDK-KDK/2018"
Zamawiający uzna wymóg wniesienia kaucji za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa powyżej zostanie
zaksięgowana na koncie Zamawiającego przed upływem wyznaczonego przez Zamawiającego terminu
podpisania umowy.
9. Nie wniesienie przez Wykonawcę kaucji na warunkach określonych powyżej, będzie traktowane, jako
odmowa podpisania umowy.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli:
11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy lub zwleka z zawarciem
umowy na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym lub zawarcie umowy w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie nie dojdzie do skutku z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
12. Zamawiający zatrzymuje kaucję, jeżeli nie uzna umowy za należycie wykonaną lub wykonawca
wypowie/zerwie umowę przed jej zakończeniem z pominięciem sytuacji dopuszczonych w umowie.
13. Zamawiający zwróci wniesione wadium oferentom, których oferty nie zostały wybrane do zawarcia
umowy w terminie do 30 dni kalendarzowych począwszy od upływu terminu składania ofert. Przez datę
zwrotu rozumie się obciążenie rachunku Zamawiającego.
14. Kaucja zostanie zwrócona Wykonawcy w ciągu 7 dni po ziszczeniu się łącznie dwóch warunków: po
potwierdzeniu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy protokołem podpisanym przez Zamawiającego i
Wykonawcę bez zastrzeżeń oraz po potwierdzeniu przez właściwy podmiot/organ kontroli pełnej
kwalifikowalności wydatków poniesionych przez Zamawiającego w związku z realizacją umowy przez
Wykonawcę.
15. Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie, jako najkorzystniejsza ponadto zobowiązany będzie do
ustanowienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań wynikających z zawartej
umowy o realizację przedmiotowego zamówienia, na cały okres realizacji zawartej umowy, w formie weksla
in blanco, opatrzonego klauzulą „nie na zlecenie” wraz z deklaracją wekslową.
16. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia do Zamawiającego prawidłowo ustanowionego
zabezpieczenia, o którym mowa w pkt. 15 w formie weksla in blanco na zabezpieczenie roszczeń przysługujących Zamawiającemu, z tytułu umowy o realizację przedmiotowego zamówienia, który to
Zamawiający będzie miał prawo uzupełnić według swojego uznania na kwotę odpowiadającą wierzytelności
przysługującej Zamawiającemu wraz z odsetkami i wszelkimi opłatami związanymi z dochodzeniem
należności, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z zawartej z
Wykonawcą umowy, przed podpisaniem umowy o realizację przedmiotu zamówienia.
17. Nie wniesienie zabezpieczenia, o którym mowa w pkt. 15 w terminie podpisania umowy, wskazanym
przez Zamawiającego będzie traktowane, jako odmowa podpisania umowy.
18. Zwrot zabezpieczenia w formie weksla in blanco, nastąpi po ziszczeniu się łącznie dwóch warunków: po
potwierdzeniu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy protokołem podpisanym przez Zamawiającego i
Wykonawcę bez zastrzeżeń oraz po potwierdzeniu przez właściwy podmiot/organ kontroli pełnej
kwalifikowalności wydatków poniesionych przez Zamawiającego w związku z realizacją umowy przez
Wykonawcę, na pisemny wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Zamawiający ma prawo zniszczenia
weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową w przypadku braku takiego wniosku w terminie 6 miesięcy od
spełnia ww. warunków.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Ofertę należy złożyć na formularzach, których wzory stanowią załączniki do niniejszego zapytania
ofertowego:
a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2
c) Oświadczenie w sprawie braku powiązań osobowych i kapitałowych – załącznik nr 3
d) Oświadczenie potwierdzające dysponowanie odpowiednim potencjałem – załącznik nr 4
e) Wykaz posiadanego doświadczenia w realizacji usług szkoleniowej – załącznik nr 5

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
1. cena ofertowa (brutto) - 100%,
Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
1. Kryterium ceny (P) oceniane będzie według wzoru:
P= Cn/Cb x 100%
gdzie:
P – ilość punktów w kryterium cena,
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100% – procentowe znaczenie kryterium ceny.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów P
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zleceniodawca zawiadomi Zleceniobiorcę, który złożył
najkorzystniejszą ofertę, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez
zamieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej Zleceniodawcy.

Wykluczenia

a) Nie są powiązani ze Zleceniodawcą Zryw II – Ośrodek Szkolenia Kierowców Marta Skowron z siedzibą
w Rzeszowie, pl. Wolności 2/209, 35-075 Rzeszów NIP 813 156 51 26 osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zleceniodawcą lub
osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w
imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Zleceniodawcy a Zleceniodawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
Opis weryfikacji spełnienia warunku: Oświadczenie Zleceniobiorcy o braku ww. powiązań (Załącznik 3).
Zleceniobiorcy pozostający w powiązaniu opisanym powyżej zostaną wykluczeni z postępowania.
b) Nie należą do kategorii Zleceniobiorców wykluczonych z postępowania określonych w art. 24 Ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych z póź. zm. Dz.U.2015.2164 z dnia 22.12.2015, tj.:
1) Zleceniobiorców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie,
jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed
wszczęciem postępowania; Zleceniodawca nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku.
Zleceniobiorca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku. Zleceniodawca nie
dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zleceniobiorca podpisując ofertę jednocześnie
oświadcza spełnienie tego warunku.
2) Osoby fizyczne (dotyczy osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą), które
prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku,
przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo
popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo
udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa
skarbowego; Zleceniodawca nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zleceniobiorca
podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku.
3) Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; Zleceniodawca
nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zleceniobiorca podpisując ofertę jednocześnie
oświadcza spełnienie tego warunku

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZRYW II - OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW MARTA SKOWRON

Adres

pl. Wolności 2/209

35-075 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

602728212

NIP

8131565126

Tytuł projektu

ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO KARIERY

Numer projektu

RPPK.07.01.00-18-0071/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

GTW Project Sp. z o.o. ul. Św. Anny 5, 33-100 Tarnów

oferta z dnia 21.05.2018 na kwotę 13 500,00 zł brutto

W związku z niedotrzymaniem formalności związanych z wygranym zapytaniem ofertowym nr 5/ZDK-KDK/2018 tj niepodpisanie umowy informujemy iż wyżej wymienione zapytanie zostanie zrealizowany przez kolejnego oferenta którego oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów następną po ofercie wykonawcy, który wycofał się z podpisania umowy tj.

Wektor Consulting s. c. Mariusz Lipiński, Wiktor Cichoń ul. Obrońców Pokoju 3, 39-300 Mielec
Liczba wyświetleń: 655