Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Ciąg dalszy do ogłoszenia zamieszczone w bazie konkurencyjności pod numerem - Numer ogłoszenia 1107890
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj.: Związku Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego ul. Piaskowa 6, 78-520 Złocieniec, sekretariat, w terminie do dnia 23.07.2018 r. do godziny 10:00.
JEDZ wersji elektronicznej należy przesłać na adres e-mail: zamowieniapubliczne@pojezierzedrawskie.com.pl (zgodnie z Pkt. 8.1 SIWZ).
Otwarcie ofert nastąpi w dnia 23.07.2018 r., o godzinie 10:30 w siedzibie Związku.
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Podczas otwierania ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Roman Matuszak, Robert Stanek, Agnieszka Gutowicz
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
943633055
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Ciąg dalszy do ogłoszenia zamieszczone w bazie konkurencyjności pod numerem - Numer ogłoszenia 1107890.
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi:
„Modernizacja oczyszczalni ścieków w Złocieńcu – Wodnik”
Zgodnie z „Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego (FIDIC 1999, pierwsze wydanie 1999)”. Obowiązuje tekst w języku polskim,
Opis przedmiotu i zakresu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
zachodniopomorskie
Powiat:
drawski
Miejscowość:
Złocieniec
Cel zamówienia
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Złocieńcu
Przedmiot zamówienia
4.1 Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi:
„Modernizacja oczyszczalni ścieków w Złocieńcu – Wodnik”
Zgodnie z „Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego (FIDIC 1999, pierwsze wydanie 1999)”. Obowiązuje tekst w języku polskim,
4.2 Opis przedmiotu i zakresu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia.
4.3 Zamawiający wyłącza z realizacji robót budowlanych następujące obiekty występujące w dokumentacji budowlanej: TOM I, PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU, PROJEKT WYKONAWCZY II – rys. nr 1.2:
a) obiekt nr 3 – budynek D,
b) obiekt nr 5 – wiata z muldą osadów dowożonych,
c) obiekt nr 20 – filtr katalityczny z dezodoryzacją przy budynku D
d) obiekt nr 23 – silos na wapno przy bud D,
e) obiekty nr 10, 22 – piaskownik, budynek separatora piasku – rozbiórkę wykona inwestor we własnym zakresie,
Wyżej wymienione obiekty i roboty rozbiórkowe zostały wyłączone z przedmiaru robót.
f) należy wycenić w ofercie transformator olejowy 400 kVA zamiast transformatora olejowego 800 kVA zawartego w „Projekt Wykonawczy Układu Pomiarowego” z kwietnia 2018 r.
g) należy wycenić umieszczenie agregatu prądotwórczego w obiekcie nr 12, a nie jak opisano w poz. 879 przedmiaru „w obudowie dźwiękochłonnej”
4.4 Zamawiający informuje, że roboty budowlane należy wycenić na podstawie dokumentacji zatytułowanej „PROJEKT WYKONAWCZY II” i STWiORB II. Opublikowany przedmiar jest dokumentem pomocniczym (patrz punkt 16.2 SIWZ).
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia do 31 sierpnia 2020 r. (zgodnie z warunkami Kontraktowymi FIDIC).
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ (JEDZ).
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
c1) Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane polegające na modernizacji/rozbudowie/przebudowie oczyszczalni ścieków komunalnych, której zakres obejmował oczyszczanie mechaniczne, biologiczne i gospodarkę osadową o wartości nie mniejszej niż 14 000 000,00 zł netto każda, w tym jedna z robót wykonana w ramach inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne i o minimalnej przepustowości nominalnej 3200 m³/d
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie
w części IV sekcja C pkt. 1a) Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) - wypełnionego zgodnie z instrukcją załącznik nr 5 do SIWZ patrz punkt 8.1 SIWZ.
Potencjał techniczny
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
c1) Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane polegające na modernizacji/rozbudowie/przebudowie oczyszczalni ścieków komunalnych, której zakres obejmował oczyszczanie mechaniczne, biologiczne i gospodarkę osadową o wartości nie mniejszej niż 14 000 000,00 zł netto każda, w tym jedna z robót wykonana w ramach inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne i o minimalnej przepustowości nominalnej 3200 m³/d
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie
w części IV sekcja C pkt. 1a) Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) - wypełnionego zgodnie z instrukcją załącznik nr 5 do SIWZ patrz punkt 8.1 SIWZ.
c2) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, które należy wpisać do oświadczenia JEDZ:
- warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wymagany wykaz osób – tzn. Zespołu Kluczowego Personelu i wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nimi:
c2.1) jedną osobą na stanowisko Kierownik Kontraktu (Ekspert nr 1), która posiada:
- co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu lub koordynacji procesu inwestycyjnego na stanowisku Dyrektora Kontraktu/Kierownika Kontraktu lub Przedstawiciela Wykonawcy, w tym na co najmniej dwóch robotach budowlanych o wartości nie mniejszej jak 14 000 000,00 zł brutto każda, związanych z budową, modernizacją, rozbudową lub przebudową oczyszczalni ścieków komunalnych , w tym jedna z robót wykonana w ramach inwestycji w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne;
c2.2) jedną osobą na stanowisko Kierownika Budowy (Ekspert nr 2), która posiada:
—uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
—co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownik robót konstrukcyjnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych obejmujących budowę, rozbudowę lub modernizację oczyszczalni ścieków komunalnych, o wartości nie mniejszej jak 14 000 000,00 zł brutto każda;
c2.3) jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót w zakresie robót sanitarnych (Ekspert nr 3), która posiada:
—uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
—co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych obejmujących budowę, rozbudowę lub modernizację oczyszczalni ścieków komunalnych, o wartości nie mniejszej jak 14 000 000,00 zł brutto każda;
c2.4) jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych (Ekspert nr 4), która posiada:
—uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
—co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych obejmujących budowę, rozbudowę lub modernizację oczyszczalni ścieków komunalnych, o wartości nie mniejszej jak 14 000 000,00 zł brutto każda;
c2.5) jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót drogowych (Ekspert nr 5), która posiada:
—uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami drogowymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
— co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót drogowych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda;
c2.6) jedną osobą na stanowisko Specjalisty ds. rozliczeń (Ekspert nr 6), która posiada:
-wykształcenie wyższe,
-doświadczenie zawodowe w rozliczeniu przynajmniej dwóch zakończonych inwestycji o wartości nie mniejszej niż 14 000 000,00 zł brutto każda;
c2.7) jedną 1 osobą na stanowisko Technologa (Ekspert nr 7), która posiada:
-co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełniącej funkcję technologa rozruchu przy realizacji co najmniej 2 oczyszczalni ścieków komunalnych o wartości 10 mln zł brutto każda w tym z udziałem w rozruchu min. jednej oczyszczalni ścieków z zastosowaniem instalacji hydrolizy bezciśnieniowej termicznej.
lub:
c2.7)a jedną 1 osobą na stanowisko Technologa oczyszczalni ścieków (Ekspert nr 7), która posiada:
co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełniącej funkcję technologa rozruchu przy realizacji co najmniej 2 oczyszczalni ścieków komunalnych o wartości 10 mln zł brutto każda i
c2.7)b jedną 1 osobą na stanowisko Technologa instalacji hydrolizy bezciśnieniowej termicznej (Ekspert nr 8), która posiada:
co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełniącej funkcję technologa przy realizacji co najmniej 2 inwestycji obejmujących swoim zakresem wykonanie instalacji hydrolizy bezciśnieniowej termicznej o wartości inwestycji 10 mln zł brutto każda.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
c2) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, które należy wpisać do oświadczenia JEDZ:
- warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wymagany wykaz osób – tzn. Zespołu Kluczowego Personelu i wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nimi:
c2.1) jedną osobą na stanowisko Kierownik Kontraktu (Ekspert nr 1), która posiada:
- co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu lub koordynacji procesu inwestycyjnego na stanowisku Dyrektora Kontraktu/Kierownika Kontraktu lub Przedstawiciela Wykonawcy, w tym na co najmniej dwóch robotach budowlanych o wartości nie mniejszej jak 14 000 000,00 zł brutto każda, związanych z budową, modernizacją, rozbudową lub przebudową oczyszczalni ścieków komunalnych , w tym jedna z robót wykonana w ramach inwestycji w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne;
c2.2) jedną osobą na stanowisko Kierownika Budowy (Ekspert nr 2), która posiada:
— uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
— co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownik robót konstrukcyjnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych obejmujących budowę, rozbudowę lub modernizację oczyszczalni ścieków komunalnych, o wartości nie mniejszej jak 14 000 000,00 zł brutto każda;
c2.3) jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót w zakresie robót sanitarnych (Ekspert nr 3), która posiada:
— uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
— co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych obejmujących budowę, rozbudowę lub modernizację oczyszczalni ścieków komunalnych, o wartości nie mniejszej jak 14 000 000,00 zł brutto każda;
c2.4) jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych (Ekspert nr 4), która posiada:
— uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
— co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych obejmujących budowę, rozbudowę lub modernizację oczyszczalni ścieków komunalnych, o wartości nie mniejszej jak 14 000 000,00 zł brutto każda;
c2.5) jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót drogowych (Ekspert nr 5), która posiada:
— uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami drogowymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
— co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót drogowych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda;
c2.6) jedną osobą na stanowisko Specjalisty ds. rozliczeń (Ekspert nr 6), która posiada:
-wykształcenie wyższe,
-doświadczenie zawodowe w rozliczeniu przynajmniej dwóch zakończonych inwestycji o wartości nie mniejszej niż 14 000 000,00 zł brutto każda;
c2.7) jedną 1 osobą na stanowisko Technologa (Ekspert nr 7), która posiada:
-co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełniącej funkcję technologa rozruchu przy realizacji co najmniej 2 oczyszczalni ścieków komunalnych o wartości 10 mln zł brutto każda w tym z udziałem w rozruchu min. jednej oczyszczalni ścieków z zastosowaniem instalacji hydrolizy bezciśnieniowej termicznej.
lub:
c2.7)a jedną 1 osobą na stanowisko Technologa oczyszczalni ścieków (Ekspert nr 7), która posiada:
co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełniącej funkcję technologa rozruchu przy realizacji co najmniej 2 oczyszczalni ścieków komunalnych o wartości 10 mln zł brutto każda i
c2.7)b jedną 1 osobą na stanowisko Technologa instalacji hydrolizy bezciśnieniowej termicznej (Ekspert nr 8), która posiada:
co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełniącej funkcję technologa przy realizacji co najmniej 2 inwestycji obejmujących swoim zakresem wykonanie instalacji hydrolizy bezciśnieniowej termicznej o wartości inwestycji 10 mln zł brutto każda.
7.2 Zamawiający przekazuje wzór oświadczenia, które w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku należy zawrzeć w części IV sekcja C pkt. 2) JEDZ - wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. JEDZ należy dostarczyć wyłącznie w wersji elektronicznej patrz pkt 8.1 SIWZ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:
1. osiągnął roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży w każdym z ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres działalności był krótszy, to w tym okresie, nie mniejszy niż 30 000 000,00 zł w każdym roku obrotowym – na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej
oraz
w każdym z ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie osiągnęli następujące wartości wymienionych wskaźników:
1) Dodatnia rentowność sprzedaży netto (wynik netto) / (przychody netto ze sprzedaży)
2) Płynność finansowa będąca stosunkiem bieżących aktywów do bieżących zobowiązań - (aktywa obrotowe) / (zobowiązania krótkoterminowe +rozliczenia bierne krótkoterminowe) - nie mniejszy niż 1,20
3) Wskaźnik zadłużenia długoterminowego będący stosunkiem (zobowiązań długoterminowych) / (kapitał własny) nie większy niż 0,60;
2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej 10 000 000,00 zł – na potwierdzenie sytuacji finansowej;
3. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 10 000 000,00 zł – na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie
w części IV sekcja B Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) – wypełnionego zgodnie z instrukcją załącznik nr 5 do SIWZ patrz punkt 8.1 SIWZ.
Warunki zmiany umowy
21.1 Kontrakt zawierający istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do jego treści – stanowi Część II niniejszego SIWZ.
21.2 Zgodnie z art. 144 ust. 1 u. pzp., Zamawiający zastrzega sobie możliwości zmian w umowie w stosunku do złożonej oferty w następujących okolicznościach i na następujących warunkach poza zmianami uregulowanymi Warunkami Ogólnymi oraz Warunkami Szczegółowymi (Część II SIWZ).
a) każda zmiana i uzupełnienie Umowy, wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy zmiany Umowy będą mogły być wprowadzone w związku z zaistniałymi okolicznościami, których wystąpienia Zamawiający ani Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili zawierania Umowy. Wskazane powyżej okoliczności nie mogą być wywołane ani przez Zamawiającego ani przez Wykonawcę , ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykona wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę Zamawiającego bądź Wykonawcy lub niemożności osiągniecia celu umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców, konieczności uwzględnienia wpływów ewentualnych robót podobnych, dodatkowych i zamiennych na realizację przedmiotu Umowy.
Niezależnie od powyższego Strony dopuszczają wprowadzenie zmian do umowy w następujących sytuacjach:
konieczność dokonania zmian projektowych, które są niezbędne dla prawidłowego wykonania Kontraktu, wprowadzonych w trybie nadzoru autorskiego przeprowadzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego lub usuwania błędów w tej dokumentacji;
wystąpienie możliwości zastosowania nowoczesnych rozwiań technologicznych (konieczności dokonania zmian AKPiA wynikającej z powyższego),
wystąpienia i konieczności usunięcia kolizji z uzbrojeniem podziemnym powstałych na skutek nie ujawnienia lub błędnego ujawnienia infrastruktury w zasobach geodezyjnych,
konieczność zmiany technologii wykonania Robót,
zmiany decyzji administracyjnych od których uzależnione jest prowadzenie Robót,
wystąpienie możliwości podłączenia nowych obiektów, które powstały po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej oraz robót towarzyszących związanych z tą czynnością,
zmian technologii realizacji robót drogowych,
wycinki drzew znajdujących się w pasie prowadzonych robót wraz z nasadzeniami rekompensacyjnymi,
konieczność zmiany technologii oczyszczania odorów (biofiltrów),
konieczność zmiany ryzyk ubezpieczeniowych i/lub sum gwarancyjnych w umowach ubezpieczeniowych ,
b) w takiej sytuacji, zamawiający i wykonawca, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasad równości stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu Umowy, określają w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki,
c) niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwości zmian redakcyjnych Umowy ora zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrze publicznym, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyśpieszając realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu Umowy. W tej sytuacji Zamawiający i Wykonawca wprowadza do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe jego brzmienie bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy.
d) Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej Umowy dokonane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
21.3 Wykonawca wystawi zabezpieczenie finansowe (gwarancję) na płatność wynikającą z tytułu uzyskania certyfikatów Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na produkt końcowy patrz poz. 4.21.d) w terminie do 30.11.2020 r. Zabezpieczenie musi być wniesione przed uzyskaniem świadectwa przejęcia (patrz klauzula 14.7 SWK).
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Nr Kryterium i waga
1 Cena oferty (z podatkiem VAT) /C/ – 60 %
2 Doświadczenie Kierownika Kontraktu - 10%
3 Doświadczenie Kierownika Robót sanitarnych - 10%
4 Doświadczenie Technologa - 10%
5 Gwarancja jakości – 10%
lub w przypadku zaproponowania dwóch technologów:
Nr Kryterium i waga
1 Cena oferty (z podatkiem VAT) /C/ – 60 %
2 Doświadczenie Kierownika Kontraktu - 10%
3 Doświadczenie Kierownika Robót sanitarnych - 10%
4 Doświadczenie Technologa oczyszczalni ścieków- 5%
5 Doświadczenie Technologa instalacji hydrolizy bezciśnieniowej termicznej – 5%
5 Gwarancja jakości – 10%
Nazwa
ZWIĄZEK MIAST I GMIN POJEZIERZA DRAWSKIEGO
Adres
78-520 Złocieniec
zachodniopomorskie
, drawski
Numer telefonu
94 363-30-55
Fax
94 363-30-55
NIP
2530299373
Tytuł projektu
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Złocieńcu - Wodnik
Numer projektu
POIS.02.03.00-00-0061/16-00
Nierozstrzygnięte – Inne
Opis
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015r., poz. 2164 z późn.zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Na otwarciu ofert Zamawiający podał, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia 28.258.414,15 zł brutto. Oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 44.981.100,00 zł brutto.