Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
14.5 Ofertę sporządza się w języku polskim, w sposób staranny, czytelny i trwały. Stwierdzone przez Wykonawcę w ofercie błędy w zapisach - przed jej złożeniem - poprawia się przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu, oraz podpisanie poprawki i zamieszczenie daty dokonania poprawki. 15. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 15.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj.: Związku Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego ul. Piaskowa 6, 78-520 Złocieniec, sekretariat, w terminie do dnia 25.06.2018 r. do godziny 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.06.2018 r., o godzinie 10:30 w siedzibie Związku. 15.2 Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzona numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia. 15.3 Otwarcie ofert jest jawne.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Roman Matuszak, Robert Stanek,Agnieszka Gutowicz
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
943633055
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: wykonanie robót budowlano montażowych sieci wod-kan w ramach realizacji projektu pn.: „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gmin Złocieniec, Czaplinek i Drawsko Pomorskie - Natura” (zwanego dalej „Projektem”) zgodnie z „Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego (FIDIC 1999, pierwsze wydanie 1999)”. Obowiązuje tekst w języku polskim, 2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu do miejscowości Kołomąt w gminie Czaplinek. W skład zadania wchodzą: - kanalizacja grawitacyjna Ø200 - 656,1 mb od PS1 do S20, od Sist. do KR, od S3 do S3.4 - kanalizacja grawitacyjna Ø160 – 16,95 mb od S2 do S2.1 - odgałęzienia Ø160 – 182,16 mb, - przyłącza Ø160 – 109,11 mb wydatek niekwalifikowalny, - kanalizacja tłoczna Ø125 około 1576 mb od PS1 do KR - przepompownia PS1szt. 1,. Przyłącza jako koszty niekwalifikowalne należy w kosztorysie ofertowym wydzielić. Budowa sieci wodociągowej do miejscowości Kołomąt w gminie Czaplinek – zakres poza projektem należy w kosztorysie ofertowym wydzielić. W skład zadania wchodzi: - sieć wodociągowa Ø 160 około 1517,81 mb od PWŁ (węzeł nr1) do PWŁ2 (węzeł nr 3) - sieć wodociągowa Ø 125 około 596,11 mb od PW 40.20 do PW 40.48 z HP1 i od PW 40.20 do PW 40.18 - przyłącza Ø 125 – 18,46 mb PW40.18 do PW40.18.1 - przyłącza Ø 32 – 276,40 mb na odcinku od PW40.19 do PW40.48 szt. 14
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
zachodniopomorskie
Powiat:
drawski
Miejscowość:
Kołomąt gm. Czaplinek
Cel zamówienia
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu do miejscowości Kołomąt w gminie Czaplinek.
Przedmiot zamówienia
4.1 Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: wykonanie robót budowlano montażowych sieci wod-kan w ramach realizacji projektu pn.: „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gmin Złocieniec, Czaplinek i Drawsko Pomorskie - Natura” (zwanego dalej „Projektem”) zgodnie z „Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego (FIDIC 1999, pierwsze wydanie 1999)”. Obowiązuje tekst w języku polskim,
4.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu do miejscowości Kołomąt w gminie Czaplinek. W skład zadania wchodzą:
- kanalizacja grawitacyjna Ø200 - 656,1 mb od PS1 do S20, od Sist. do KR, od S3 do S3.4
- kanalizacja grawitacyjna Ø160 – 16,95 mb od S2 do S2.1
- odgałęzienia Ø160 – 182,16 mb,
- przyłącza Ø160 – 109,11 mb wydatek niekwalifikowalny,
- kanalizacja tłoczna Ø125 około 1576 mb od PS1 do KR
- przepompownia PS1szt. 1,.
Przyłącza jako koszty niekwalifikowalne należy w kosztorysie ofertowym wydzielić.
Budowa sieci wodociągowej do miejscowości Kołomąt w gminie Czaplinek – zakres poza projektem należy w kosztorysie ofertowym wydzielić.
W skład zadania wchodzi:
- sieć wodociągowa Ø 160 około 1517,81 mb od PWŁ (węzeł nr1) do PWŁ2 (węzeł nr 3)
- sieć wodociągowa Ø 125 około 596,11 mb od PW 40.20 do PW 40.48 z HP1 i od PW 40.20 do PW 40.18
- przyłącza Ø 125 – 18,46 mb PW40.18 do PW40.18.1
- przyłącza Ø 32 – 276,40 mb na odcinku od PW40.19 do PW40.48 szt. 14
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia 30.11.2019 r.: (zgodnie z warunkami Kontraktowymi FIDIC).
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ.
Wiedza i doświadczenie
1. Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie, kanalizacji sanitarnej/deszczowej/wodociągu o długości co najmniej 3000 m, w tym jedna z robót wykonana w ramach inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie
w części IV sekcja C pkt. 1a) oświadczenia własnego - wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Potencjał techniczny
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: 1. Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie, kanalizacji sanitarnej/deszczowej/wodociągu o długości co najmniej 3000 m, w tym jedna z robót wykonana w ramach inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie w części IV sekcja C pkt. 1a) oświadczenia własnego - wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, które należy wpisać do oświadczenia własnego w części IV sekcja C pkt. 2: - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wymagany wykaz osób – tzn. Zespołu Kluczowego Personelu dla części I osoby wymienione w podpunkcie 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 i wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nimi: 2.1 jedną osobą na stanowisko Kierownik Kontraktu (Ekspert nr 1), która posiada: - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu lub koordynacji procesu inwestycyjnego na stanowisku Dyrektora Kontraktu/Kierownika Kontraktu lub Przedstawiciela Wykonawcy, w tym na co najmniej dwóch robotach budowlanych w tym jedna z robót wykonana w ramach inwestycji w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne; 2.2 jedną osobą na stanowisko, Kierownika Budowy w zakresie robót sanitarnych (Ekspert nr 2), która posiada: — uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz — co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie infrastruktury wod-kan o wartości co najmniej 1 mln PLN; 2.3 jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych (Ekspert nr 3) która posiada: — uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, — co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych; tylko dla części I 2.4 jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót drogowych (Ekspert nr 4), która posiada: — uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami drogowymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, — co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót drogowych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych; 7.2 Zamawiający przekazuje wzór oświadczenia, które w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku należy zawrzeć w części IV sekcja C pkt. 2) i/lub 6) - wypełnionego oświadczenia własnego załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie własne należy dostarczyć wyłącznie w wersji elektronicznej patrz pkt 8.1 SIWZ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
2.1 jedną osobą na stanowisko Kierownik Kontraktu (Ekspert nr 1), która posiada:
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu lub koordynacji procesu inwestycyjnego na stanowisku Dyrektora Kontraktu/Kierownika Kontraktu lub Przedstawiciela Wykonawcy, w tym na co najmniej dwóch robotach budowlanych w tym jedna z robót wykonana w ramach inwestycji w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne;
2.2 jedną osobą na stanowisko, Kierownika Budowy w zakresie robót sanitarnych (Ekspert nr 2), która posiada:
— uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
— co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie infrastruktury wod-kan o wartości co najmniej 1 mln PLN;
2.3 jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych (Ekspert nr 3) która posiada:
— uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
— co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych;
tylko dla części I
2.4 jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót drogowych (Ekspert nr 4), która posiada:
— uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami drogowymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
— co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót drogowych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych;
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże, że: 1. osiągnął roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży w każdym z ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres działalności był krótszy, to w tym okresie, nie mniejszy niż 1 500 000,00 zł w każdym roku obrotowym; oraz w każdym z ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie osiągnęli następujące wartości wymienionych wskaźników: 1) Dodatnia rentowność sprzedaży netto (wynik netto) / (przychody netto ze sprzedaży) 2) Płynność finansowa będąca stosunkiem bieżących aktywów do bieżących zobowiązań - (aktywa obrotowe) / (zobowiązania krótkoterminowe +rozliczenia bierne krótkoterminowe) - nie mniejszy niż 1,10 3) Wskaźnik zadłużenia długoterminowego będący stosunkiem (zobowiązań długoterminowych) / (kapitał własny) nie większy niż 0,60; 2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej 450 000,00 zł; 3. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 900 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie w części IV sekcja B oświadczenia własnego – wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Warunki zmiany umowy
21.1 Kontrakt zawierający istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowi Część II niniejszego SIWZ. 21.2 Zgodnie z art. 144 ust. 1 u. pzp., Zamawiający zastrzega sobie możliwości zmian w umowie w stosunku do złożonej oferty w następujących okolicznościach i na następujących warunkach poza zmianami uregulowanymi Warunkami Ogólnymi oraz Warunkami Szczególnymi (Część II SIWZ). a) każda zmiana i uzupełnienie Umowy, wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy zmiany Umowy będą mogły być wprowadzone w związku z zaistniałymi okolicznościami, których wystąpienia Zamawiający ani Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili zawierania Umowy. Wskazane powyżej okoliczności nie mogą być wywołane ani przez Zamawiającego ani przez Wykonawcę , ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykona wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę Zamawiającego bądź Wykonawcy lub niemożności osiągniecia celu umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców, konieczności uwzględnienia wpływów ewentualnych robót podobnych, dodatkowych i zamiennych na realizację przedmiotu Umowy. Niezależnie od powyższego Strony dopuszczają wprowadzenie zmian do umowy w następujących sytuacjach: - konieczność dokonania zmian projektowych, które są niezbędne dla prawidłowego wykonania Kontraktu, wprowadzonych w trybie nadzoru autorskiego przeprowadzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego lub usuwania błędów w tej dokumentacji; - wystąpienie możliwości zastosowania nowoczesnych rozwiań technologicznych (konieczności dokonania zmian wynikających z powyższego), - wystąpienia i konieczności usunięcia kolizji z uzbrojeniem podziemnym powstałych na skutek nie ujawnienia infrastruktury w zasobach geodezyjnych, - konieczność zmiany technologii wykonania Robót, - zmiany decyzji administracyjnych od których uzależnione jest prowadzenie Robót, - wystąpienie możliwości podłączenia nowych obiektów, które powstały po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej oraz robót towarzyszących związanych z tą czynnością, - zmian technologii realizacji robót drogowych, - wycinki drzew znajdujących się w pasie prowadzonych robót wraz z nasadzeniami rekompensacyjnymi,, - konieczność zmiany ryzyk ubezpieczeniowych i/lub sum gwarancyjnych w umowach ubezpieczeniowych , b) w takiej sytuacji, zamawiający i wykonawca, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasad równości stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu Umowy, określają w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki, w tym na możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, c) niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwości zmian redakcyjnych Umowy ora zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrze publicznym, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyśpieszając realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu Umowy. W tej sytuacji Zamawiający i Wykonawca wprowadza do umowy stosowne zmiany weryfikujące dotychczasowe jego brzmienie bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy. d) Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej Umowy dokonane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium Znaczenie
Cena oferty (z podatkiem VAT) 60,00
Doświadczenie Kierownika w zakresie robót sanitarnych 20,00
Gwarancja jakości 20,00
1. Cena oferty
Wykonawca przedstawia cenę oferty (z podatkiem VAT) za realizację całości przedmiotu zamówienia. W kryterium tym Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z poniższym wzorem:
C min
C = ---------------- x 60 % x 100
C of
gdzie :
C – uzyskana ilość punktów dla badanej oferty
C min - najniższa cena ze wszystkich złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu dla danej części
C of - cena badanej oferty danej części
2. Doświadczenie Kierownika w zakresie robót sanitarnych .
Ocenie zostanie poddana liczba robót budowlanych (inwestycji) wykonanych przez osobę wskazana na stanowisko Eksperta nr 3 - Kierownik robót sanitarnych w okresie ostatnich 10 lat jako: Kierownik budowy/kierownik robót sanitarnych Wykonawcy nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie infrastruktury wod-kan, o wartości robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł netto każda.
Oferta, w której osoba wskazana na stanowisko Eksperta nr 2 kierowała/nadzorował najwięcej inwestycji polegających na budowie infrastruktury wod-kan uzyska 20 punktów,
oferty uzyskają następującą wartość punktową:
1) Wykonawca otrzyma 4 punkty za przedstawienie w załączniku nr 6 jednej inwestycji,
2) Wykonawca otrzyma 8 punkty za przedstawienie w załączniku nr 6 dwóch inwestycji,
3) Wykonawca otrzyma 12 punktów za przedstawienie w załączniku nr 6 trzech inwestycji,
4) Wykonawca otrzyma 16 punktów za przedstawienie w załączniku nr 6 czterech inwestycji,
5) Wykonawca otrzyma 20 punktów za przedstawienie w załączniku nr 6 pięciu inwestycji,
Do oferty należy dołączyć zestawienie inwestycji, danych adresowych Inwestora, wartość inwestycji, termin realizacji – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ pn. Informacja o zrealizowanych kontraktach/zadaniach/budowach w celu ustalenia punktacji w kryterium oceny ofert pn. „Doświadczenie Kierownika w zakresie robót sanitarnych”, do punktacji nie wliczają się inwestycje wykazane w oświadczeniu własnym w celu spełnienia warunku [7.1.2 c) podpunkt 2.3].
3. Kryterium „gwarancja jakości”
– wskaźnik G, ranga (znaczenie): 20 % - oceniane będzie wg następujących zasad:
1) Zamawiający ustala minimalny wymagany termin gwarancji jakości (Okres Zgłaszania Wad) udzielonej przez Wykonawcę na wszystkie roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy, licząc od dnia wydania świadectwa przejęcia,
2) Wykonawca otrzyma 4 punkty za każde pełne 12 miesięcy okresu gwarancji (Okresu Zgłaszania Wad). Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji jakości (Okres Zgłaszania Wad) na maksymalny okres 60 miesięcy, licząc od dnia wydania świadectwa przejęcia,
3) jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości (Okres Zgłaszania Wad) na okres dłuższy niż 60 miesięcy, licząc od dnia wydania świadectwa przejęcia, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja jakości”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji jakości (Okres Zgłaszania Wad) na okres 60 miesięcy. Wówczas do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji jakości (Okres Zgłaszania Wad) na okres 60 miesięcy (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu),
4) jeżeli Wykonawca określi w ofercie okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (Okres Zgłaszania Wad) na roboty budowlane na okres krótszy niż 36 miesięcy, licząc od wydania świadectwa przejęcia, wówczas oferta taka może zostać odrzucona, z zastrzeżeniem art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp,
5) jeżeli Wykonawca nie wypełni pozycji dotyczącej okresu gwarancji jakości (Okres Zgłaszania Wad) w zał. nr 2, Zamawiający przyjmie minimalny wymagany termin gwarancji jakości na wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy, licząc od wydania świadectwa przejęcia,
6) punkty w kryterium: „gwarancja jakości ” zostaną przyznane następująco:
- w przypadku deklaracji udzielenia gwarancji jakości (Okres Zgłasza Wad) na okres 36 miesięcy, licząc od wydania świadectwa przejęcia, Wykonawca otrzyma 12 pkt.
- w przypadku deklaracji udzielenia gwarancji jakości (Okres Zgłasza Wad) na okres 48 miesięcy, licząc od wydania świadectwa przejęcia, Wykonawca otrzyma 16 pkt.
- w przypadku deklaracji udzielenia gwarancji jakości (Okres Zgłasza Wad) na okres 60 miesięcy lub dłużej, licząc od wydania świadectwa przejęcia, Wykonawca otrzyma 20 pkt.
Za wydłużenie okresu gwarancji jakości (Okresu Zgłaszania Wad), Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
Informacje o udzielonej gwarancji należy zawrzeć w Formularzu ofertowym.
17.4. Końcową ocenę oferty stanowić będzie suma punktów P uzyskanych za poszczególne kryteria oceny oferty wg wzoru:
P = C + K + G, gdzie:
P – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
K - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie Kierownika robót instalacyjnych”
G – liczba punktów przyznana w kryterium „Gwarancja”
Nazwa
ZWIĄZEK MIAST I GMIN POJEZIERZA DRAWSKIEGO
Adres
78-520 Złocieniec
zachodniopomorskie
, drawski
Numer telefonu
94 363-30-55
Fax
94 363-30-55
NIP
2530299373
Tytuł projektu
Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gmin Złocieniec, Czaplinek i Drawsko Pomorskie - Natura
Numer projektu
POIS.02.03.00-00-0225/16-00