Strona główna
Logo unii europejskiej

Zakup usług pedagogicznych

Data publikacji: 07.06.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 14-06-2018

Numer ogłoszenia

1117014

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wysłać na adres: Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 czerwca 2018 r, do godz. 14.
2. Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: Zapytanie o usługi pedagogicznie w powiecie bytowskim nr projektu RPPM.06.02.02-22-0053/17. Oferta nr 3/0053.
4. Złożenie oferty polega na wypełnieniu załącznika stanowiącego część ofertową i przesłaniu całego dokumentu na adres Zamawiającego.
5. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów.
6. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę, podpisy złożone przez Wykonawcę w części ofertowej oferty oraz innych załączonych do niej dokumentach powinny być czytelne.
7. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski
9. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.
10. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Hanna Matyjaszczyk, hanna.matyjaszczyk@zhp.net.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Tel. 501 494 657

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup usług: diagnozy pedagogicznej Uczestników i Uczestniczek projektu pt. „Ku gwiazdom - aktywne wsparcie dla dzieci i rodzin poprzez rozwój usług społecznych w Miastku i Bytowie "

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: pomorskie Powiat: bytowski Miejscowość: Bytów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup usług: diagnozy pedagogicznej Uczestników i Uczestniczek projektu pt. „Ku gwiazdom - aktywne wsparcie dla dzieci i rodzin poprzez rozwój usług społecznych w Miastku i Bytowie "

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamównienia jest zakup usług: diagnozy pedagogicznej Uczestników i Uczestniczek projektu pt. „Ku gwiazdom - aktywne wsparcie dla dzieci i rodzin poprzez rozwój usług społecznych w Miastku i Bytowie "
Przedmiotem zamówienia jest:

Diagnoza pedagogiczna dla dzieci ((7-11 lat i młodzieży 12-20 lat) Uczestników i Uczestniczek projektu:
1. wykonanie diagnozy pedagogicznej dzieci, młodzieży 7 11 lat młodzieży 12-20 lat) Uczestników i Uczestniczek projektu,
2. opracowanie Indywidualnego Programu Rozwoju dzieci i młodzieży na podstawie przeprowadzonych diagnoz,
3. monitorowanie i aktualizowanie IPR co kwartał,
4. współpraca z psychologiem, opiekunem rodziny oraz innymi specjalistami w zakresie wsparcia dzieci i młodzieży, w tym udział w spotkaniach monitorujących min. raz na kwartał,
5. prowadzenie dokumentacji na wzorach przekazanych przez Zamawiającego,
6. diagnoza prowadzona będzie na terenie powiatu bytowskiego,
7. diagnoza prowadzona może być od poniedziałku do soboty włącznie, spotkania umawiane są indywidualnie w miarę możliwości Uczestników i Uczestniczek projektu,
8. diagnoza może być przeprowadzona w naturalnym otoczeniu Uczestników i Uczestniczek projektu lub w miejscu wskazanym przez zamawiającego,
9. oferent nie ponosi kosztów związanych z wynajęciem sali do przeprowadzenia diagnozy,
10. łącznie w okresie trwania projektu od czerwca 2018 r. do 29 lutego 2020 r. 200 godzin diagnozy

Kod CPV

80000000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Harmonogram realizacji zamówienia

w okresie trwania projektu od czerwca 2018 r. do 29 lutego 2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

A. Posiadają niezbędną Wiedzę i doświadczenie tj.:
I wykształcenie:
wyższe kierunkowe - pedagogika
II doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie zawodowe w zakresie pracy pedagoga min. 2 lata (przez co najmniej roczny staż rozumie się min. 12 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych)
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. A:
Na etapie składania oferty Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku. Na etapie podpisania umowy wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu:
a) kserokopię dyplomu ukończenia studiów kierunkowych
b) stosowne dokumenty: referencje i/lub kopia umowy o pracę i/lub kopia umowy cywilnoprawnej potwierdzające doświadczenie zawodowe.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

B. ma pełną zdolność do czynności prawnych
C. korzysta z pełni praw publicznych
D. nie był/a karana za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe.
E. nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona
F. wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do jego/jej wynika z tytułu egzekucyjnego
G. nie figuruje w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym
H. nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. B-H:
Zamawiający nie dokonuje oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca podpisując wycenę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków.

Dodatkowe warunki

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
a) W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia
b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
c) Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt. 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
e) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie
f) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem)
g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie Formularz Ofertowy.
h) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w opisie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawcy muszą spełniać oddzielnie dla każdego wykonawcy
i) Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu.
1. Ze strony zamawiającego do kontaktów została upoważniona p. Hanna Matyjaszczyk, Tel. 501 494 657, hanna.matyjaszczyk@zhp.net.pl
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Konkurs ofert może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
5. Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku informacja o zmianie zostanie zamieszczona na stronie, na której zamieszczone zostało zapytanie. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli będzie to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych.
6. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny. O unieważnieniu postępowania Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przesłano Zapytanie ofertowe oraz umieści odpowiednią informację na swojej stronie internetowej.
8. Ocenie poddane zostaną oferty spełniające warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Pozostałe oferty zostaną odrzucone.
9. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród ofert złożonych przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu w oparciu o ustalone w zapytaniu ofertowym kryteria oceny.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wartości zamówienia do wysokości 50% wartości zamówienia określonej w umowie z wykonawcą, związanej ze zwiększeniem zakresu zamówienia.
11. Wykonawcy przygotowują i składają oferty na własny koszt, niezależnie od wyniku niniejszego postępowania.
12. W przypadku unieważnienia niniejszego postępowania Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z jakiegokolwiek tytułu związanego z realizacją niniejszego postępowania, za wyjątkiem odszkodowania za szkody wyrządzone umyślnie.
13. Od wyniku niniejszego postępowania Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.
14. Zamawiający informuje, iż w umowie będą zapisy:
a) Przewidujące karę umowną w wysokości 50% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku nie wykonania przez Wykonawcę usługi w sposób zgodny z innymi postanowieniami umowy oraz bez zachowania należytej staranności
b) w razie rozwiązania umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto określonego w umowie
c) Zastrzegające zamawiającemu możliwość potrącania kar umownych z wynagrodzenia wykonawcy
d) Zastrzegające zamawiającemu możliwość dochodzeni od Wykonawcy odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych na zasadach ogólnych.
15. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
16. Zamawiający poprawi w ofertach:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Formularz złożenia oferty - załącznik

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert i wagi punktowej.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, tę która uzyska największą liczbę punktów spośród wszystkich ocenianych ofert, przy czym maksymalna liczba punktów wynosi 100 (sto punktów).
Przy ocenie oferty brana będzie pod uwagę:
1.Doświadczenie zawodowe w zakresie pracy pedagoga – waga 65 %
pow. 2 -3 lata - 2 pkt
4-6 lat - 4 pkt
6-8 lat - 6 pkt
8-10 lat - 8 pkt
powyżej 10 lat - 10 pkt
Punkty liczone wg wzoru: ilość punktów badanej oferty za doświadczenie zawodowe/największa ilość punktów za doświadczenie spośród wszystkich ofert x 100 punktów x 65%
2.Zaproponowana cena za godzinę brutto - waga 35%.
Punkty liczone wg wzoru: najniższa cena brutto analizowanych ofert / cena brutto badanej oferty x 100 punktów x 35%.
Sposób liczenia całkowitej liczby punktów:
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez oferenta jest sumą punktów uzyskanych w pkt 1 i pkt 2 Wszystkie obliczenia będą wykonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykluczenia

Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający nie dokonuje oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca podpisując wycenę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW GDAŃSKA

Adres

Za Murami 2-10/brak

80-823 Gdańsk

pomorskie , Gdańsk

Numer telefonu

583011327

Fax

brak

NIP

5832969085

Tytuł projektu

Ku gwiazdom - aktywne wsparcie dla dzieci i rodzin poprzez rozwój usług społecznych w Miastku i Bytowie

Numer projektu

RPPM.06.02.02-22-0053/17-01
Liczba wyświetleń: 725