Strona główna
Logo unii europejskiej

dostawę wyposażenia BHP i PPOZ w zakładzie do produkcji granulatów i elementów kompozytowych z pyłu drzewnego oraz pyłów recyklingowych w m. Szczuczyn. woj. podlaskie.

Data publikacji: 30.05.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 08-06-2018

Numer ogłoszenia

1115400

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Zamawiającego : 3 Spare Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, 15-085 Białystok ul. Branickiego 17A lok.106 z dopiskiem na kopercie zapytanie ofertowe 18/05/2018 lub też pocztą elektroniczną na adres: office@3spare.eu z zaznaczeniem w treści wiadomości email zapytanie ofertowe 18/05/2018. O złożeniu oferty w terminie w wypadku przesyłki pocztowej lub wiadomości elektronicznej decyduje data i godzina doręczania na adres Zamawiającego lub adres poczty elektronicznej Zamawiającego .

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

office@3Spare.eu

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Dariusz Cezary Bieryło tel.: 604276153., e-mail dbierylo@3spare.eu zagadnienie formalne postępowania ofertowego Radosław Wierzbicki tel. 606787061, email rwierzbicki@3spare.eu zagadnienia techniczne przedmiotu zamówienia

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

604276153

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest całościowa dostawa wyposażenia BHP i PPOŻ według poniższego zestawienia rodzajowego i ilościowego, zgodnego z obowiązującymi normami w celu spełnienia wymagań BHP I PPOZ dla zakładu produkcyjnego :


Ilość szt
Prądownica uniwersalna typu 52 AWG 2
wąż gaśniczy typu W-52 -20/ŁABZ 4
wąż do motopompy typu W-75 – 20/ŁABZ 3
rozdzielacz kulowy 75/52-75-52EN 1
Szafka na gaśnicę 6 kg bez okna 10
Gaśnica wodno-mgłowa 6L GWM- 6xAF 1
Gaśnica GP 6x ABC PLUS 2
Gaśnica GS-5x B KZWM 3
Gaśnica pianowa GPN -6z AB/G 10
Gaśnica pianowa GPN -9z AB/G 2
Agregat pianowy 20l AWP-20x 2
Szafka na sprzęt, wymiar 1200/560/550, metalowa , wewnętrzna 1
Apteczka przemysłowa typu B 2
Przemysłowa apteczka pierwszej pomocy DIN 13164 w walizce plastik 2
znaki bhp i ppoż ( 35x35cm – 5 sztuk, 35x50cm-10sztuk, 50x100cm-5sztuk) 20

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: grajewski Miejscowość: Szczuczyn

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zamówienie udzielane będzie w trybie postępowania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności.
Zamawiający oświadcza, że niniejsze zapytanie ofertowe jest realizowane w ramach projektu pt: „Budowa zakładu produkcji biokompozytów WPC na osnowie polimerów syntetycznych (PCV) oraz pyłu drzewnego pochodzącego z recyklingu odpadów drzewnych w tym odpadów przemysłu meblarskiego ”.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest całościowa dostawa wyposażenia BHP i PPOŻ według poniższego zestawienia rodzajowego i ilościowego, zgodnego z obowiązującymi normami w celu spełnienia wymagań BHP I PPOZ dla zakładu produkcyjnego :


Ilość szt
Prądownica uniwersalna typu 52 AWG 2
wąż gaśniczy typu W-52 -20/ŁABZ 4
wąż do motopompy typu W-75 – 20/ŁABZ 3
rozdzielacz kulowy 75/52-75-52EN 1
Szafka na gaśnicę 6 kg bez okna 10
Gaśnica wodno-mgłowa 6L GWM- 6xAF 1
Gaśnica GP 6x ABC PLUS 2
Gaśnica GS-5x B KZWM 3
Gaśnica pianowa GPN -6z AB/G 10
Gaśnica pianowa GPN -9z AB/G 2
Agregat pianowy 20l AWP-20x 2
Szafka na sprzęt, wymiar 1200/560/550, metalowa , wewnętrzna 1
Apteczka przemysłowa typu B 2
Przemysłowa apteczka pierwszej pomocy DIN 13164 w walizce plastik 2
znaki bhp i ppoż ( 35x35cm – 5 sztuk, 35x50cm-10sztuk, 50x100cm-5sztuk) 20

Kod CPV

35111000-5

Nazwa kodu CPV

Sprzęt gaśniczy

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

30 czerwca 2018r

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są oferenci spełniający łącznie następujące warunki:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: sposób oceny na podstawie złożonego przez Oferenta aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty
2. Oferta została podpisana przez osoby mogące reprezentować ważnie i skutecznie prawnie Oferenta: sposób oceny na podstawie dokumentów rejestracyjnych lub dokumentów umocowania.
3. Nie posiadają zaległości podatkowych wobec Skarbu Państwa: sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego.
4. Potwierdzą wykonanie ( wykonanie przynajmniej 2 umów) na dostawę wyposażenia BHP i PPOZ typowego dla zakładów produkcyjnych/odbiorców przemysłowych jako Dostawca/Wykonawca/Podwykonawca, w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych - sposób oceny na podstawie dostarczonych min. różnych referencji z wykonanych umów. W wypadku podwykonawstwa sposób ocena na podstawie umowy Oferenta o podwykonawstwo.
5. Potwierdzą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w obsłudze gwarancyjnej przedmiotu zamówienia - sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego z podaniem potencjału technicznego obsługi gwarancyjnej oraz punktów serwisowych .

Wiedza i doświadczenie

Potwierdzą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w obsłudze gwarancyjnej przedmiotu zamówienia - sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego z podaniem potencjału technicznego obsługi gwarancyjnej oraz punktów serwisowych .

Potencjał techniczny

Potwierdzą wykonanie ( wykonanie przynajmniej 2 umów) na dostawę wyposażenia BHP i PPOZ typowego dla zakładów produkcyjnych/odbiorców przemysłowych jako Dostawca/Wykonawca/Podwykonawca, w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych - sposób oceny na podstawie dostarczonych min. różnych referencji z wykonanych umów. W wypadku podwykonawstwa sposób ocena na podstawie umowy Oferenta o podwykonawstwo.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

brak

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Nie posiadają zaległości podatkowych wobec Skarbu Państwa: sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego.

Dodatkowe warunki

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) wraz z uzupełnionymi i podpisanymi oświadczeniami (Załącznik nr 2, Załącznik nr 3 ), oświadczeniami, listami referencyjnymi oraz podpisanym aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej oraz dokumentami dotyczącymi reprezentacji lub umocowania oraz dokumentami dotyczącymi specyfikacji technicznej.
Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Zamawiającego : 3 Spare Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, 15-085 Białystok ul. Branickiego 17A lok.106 z dopiskiem na kopercie zapytanie ofertowe 18/05/2018 lub też pocztą elektroniczną na adres: office@3spare.eu z zaznaczeniem w treści wiadomości email zapytanie ofertowe 18/05/2018. O złożeniu oferty w terminie w wypadku przesyłki pocztowej lub wiadomości elektronicznej decyduje data i godzina doręczania na adres Zamawiającego lub adres poczty elektronicznej Zamawiającego .
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent jest związany złożoną ofertą, co najmniej 60 dni od dnia ostatecznej daty składania ofert.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone/ nie będą rozpatrywane.
Ofertę należy przygotować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Do oferty należy załączyć dokumenty dotyczące specyfikacji technicznej wyposażenia BHP i P POZ w tym : rok produkcji, producent wyposażenia technicznego, dane szczegółowe urządzenia uwzględnionego w cenie oferty.
Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu składającego ofertę i ostemplowana pieczęcią firmową. Każdą stronę oferty należy parafować.

Warunki zmiany umowy

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2. , o ile zmiany nie prowadza do zmiany charakteru umowy
2. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy dopuszczalna jest w przypadkach:
a) zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i są spełnione łącznie następujące warunki :
i. zmiana wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług i instalacji , zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotna niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
3. Zmiana umowy dopuszczalna jest również gdy spełnione są łącznie następujące warunki :
i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć
ii. wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
4. zmiana umowy jest dopuszczalna w wypadku gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro i jednocześnie jest mniejsza niż 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) wraz z uzupełnionymi i podpisanymi oświadczeniami (Załącznik nr 2, Załącznik nr 3 ), oświadczeniami, listami referencyjnymi oraz podpisanym aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej oraz dokumentami dotyczącymi reprezentacji lub umocowania oraz dokumentami dotyczącymi specyfikacji technicznej.

Zamówienia uzupełniające

brak

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:


Kryterium Punktacja Sposób oceny
Cena Netto 70% Stosunek ceny najniższej oferty do ceny badanej oferty, mnożymy
przez 70
Gwarancja 30% Stosunek gwarancji badanej oferty do gwarancji najdłuższej, mnożymy
przez 30

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.

Minimalny wymagany okres gwarancji: 24 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Gwarancja musi obejmować wszystkie elementy wyposażenia BHP i P POZ. W ramach gwarancji Oferent winien wykonywać na swój koszt przeglądy zalecane przez producenta, w tym przeglądy konserwacyjne, regulacje i wymiany części zamiennych - w terminach określonych instrukcjami obsługi. Obsługa gwarancyjna/przeglądy winne być wykonywane w zakładzie produkcyjnym w Szczuczynie, będącym lokalizacją wyposażenia BHP i P POZ. Koszty materiałów eksploatacyjnych przy przeglądach ponosi Zamawiający.

Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie warunki i wymagania określone w postępowaniu oraz otrzyma największą liczbę punktów.
W przypadku podania wartości oferty/ przedmiotu zamówienia w walucie obcej, przeliczanie na złote dokonane zostanie według średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.

Wykluczenia

Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Za podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

3 SPARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Jana Klemensa Branickiego 17A/106

15-085 Białystok

podlaskie , Białystok

Numer telefonu

858745080

Fax

858745031

NIP

5423070660

Tytuł projektu

Budowa zakładu produkcji biokompozytów WPC na osnowie polimerów syntetycznych (PVC) oraz pyłu drzewnego pochodzącego z recyklingu odpadów drzewnych w tym odpadów przemysłu meblarskiego.

Numer projektu

POIR.03.02.01-20-0010/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

PPHU " SUPRON1" Spółka jawna Z.Piasny, Z Czarnota z siedzibą w w Olkuszu, oferta z dnia 8.06.2018r cena 9850, zł
Liczba wyświetleń: 819