Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Anulowane
Treść ogłoszenia została zmieniona
Zamawiający informuje iż na zasadzie postanowienia Dodatkowe informacje pkt 4 zapytanie nr 17/05/2018 zostało w dniu 28 maja 2018 r unieważnione.
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Zamawiającego : 3 Spare Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, 15-085 Białystok ul. Branickiego 17A lok.106 z dopiskiem na kopercie zapytanie ofertowe 17/05/2018 lub też pocztą elektroniczną na adres: office@3spare.eu z zaznaczeniem w treści wiadomości email zapytanie ofertowe 17/05/2018. O złożeniu oferty w terminie w wypadku przesyłki pocztowej lub wiadomości elektronicznej decyduje data i godzina doręczania na adres Zamawiającego lub adres poczty elektronicznej Zamawiającego .
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
office@3Spare.eu
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Dariusz Cezary Bieryło tel.: 604276153., e-mail dbierylo@3spare.eu zagadnienie formalne postępowania ofertowego Radosław Wierzbicki tel. 606787061, email rwierzbicki@3spare.eu zagadnienia techniczne przedmiotu zamówienia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
604276153
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest całościowa dostawa wyposażenia BHP i PPOŻ według poniższego zestawienia rodzajowego i ilościowego, zgodnego z obowiązującymi normami w celu spełnienia wymagań BHP I PPOZ dla zakładu produkcyjnego :
Prądownica uniwersalna typu 52 AWG 2 szt
wąż gaśniczy typu W-52 -20/ŁABZ 4 szt
wąż do motopompy typu W-75 – 20/ŁABZ 3 szt
rozdzielacz kulowy 75/52-75-52EN 1szt
Szafka na gaśnicę 6 kg bez okna 10 szt
Gaśnica wodno-mgłowa 6L GWM- 6xAF 1 szt
Gaśnica GP 6x ABC PLUS 2
Gaśnica GSN-5x B KZWM 3
Gaśnica pianowa GPN -6z AB/G 10 szt
Gaśnica pianowa GPN -9z AB/G 2 szt
Szafka na sprzęt, wymiar 1200/560/550 1szt
Apteczka przemysłowa typu B 2 szt
Przemysłowa apteczka pierwszej pomocy DIN 13164 w walizce plastik 2 szt
znaki bhp i ppoż. 20 szt
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podlaskie
Powiat:
grajewski
Miejscowość:
Szczuczyn
Cel zamówienia
Zamówienie udzielane będzie w trybie postępowania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności.
Zamawiający oświadcza, że niniejsze zapytanie ofertowe jest realizowane w ramach projektu pt: „Budowa zakładu produkcji biokompozytów WPC na osnowie polimerów syntetycznych (PCV) oraz pyłu drzewnego pochodzącego z recyklingu odpadów drzewnych w tym odpadów przemysłu meblarskiego ”.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest całościowa dostawa wyposażenia BHP i PPOŻ według poniższego zestawienia rodzajowego i ilościowego, zgodnego z obowiązującymi normami w celu spełnienia wymagań BHP I PPOZ dla zakładu produkcyjnego :
Prądownica uniwersalna typu 52 AWG 2 szt
wąż gaśniczy typu W-52 -20/ŁABZ 4 szt
wąż do motopompy typu W-75 – 20/ŁABZ 3 szt
rozdzielacz kulowy 75/52-75-52EN 1szt
Szafka na gaśnicę 6 kg bez okna 10 szt
Gaśnica wodno-mgłowa 6L GWM- 6xAF 1 szt
Gaśnica GP 6x ABC PLUS 2
Gaśnica GSN-5x B KZWM 3
Gaśnica pianowa GPN -6z AB/G 10 szt
Gaśnica pianowa GPN -9z AB/G 2 szt
Szafka na sprzęt, wymiar 1200/560/550 1szt
Apteczka przemysłowa typu B 2 szt
Przemysłowa apteczka pierwszej pomocy DIN 13164 w walizce plastik 2 szt
znaki bhp i ppoż. 20 szt
Kod CPV
35111000-5
Nazwa kodu CPV
Sprzęt gaśniczy
Dodatkowe przedmioty zamówienia
brak
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin zakończenia realizacji: (protokół końcowy odbioru) 30 czerwca 2018r
Załączniki
Brak załączników
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są oferenci spełniający łącznie następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: sposób oceny na podstawie złożonego przez Oferenta aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty
2. Oferta została podpisana przez osoby mogące reprezentować ważnie i skutecznie prawnie Oferenta: sposób oceny na podstawie dokumentów rejestracyjnych lub dokumentów umocowania.
3. Nie posiadają zaległości podatkowych wobec Skarbu Państwa: sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego.
4. Potwierdzą wykonanie ( wykonanie przynajmniej 2 umów) na dostawę wyposażenia BHP i PPOZ typowego dla zakładów produkcyjnych/odbiorców przemysłowych jako Dostawca/Wykonawca/Podwykonawca, w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych - sposób oceny na podstawie dostarczonych min. różnych referencji z wykonanych umów. W wypadku podwykonawstwa sposób ocena na podstawie umowy Oferenta o podwykonawstwo.
5. Potwierdzą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w obsłudze gwarancyjnej przedmiotu zamówienia - sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego z podaniem potencjału technicznego obsługi gwarancyjnej oraz punktów serwisowych .
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Wiedza i doświadczenie
Potwierdzą wykonanie ( wykonanie przynajmniej 2 umów) na dostawę wyposażenia BHP i PPOZ typowego dla zakładów produkcyjnych/odbiorców przemysłowych jako Dostawca/Wykonawca/Podwykonawca, w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych - sposób oceny na podstawie dostarczonych min. różnych referencji z wykonanych umów. W wypadku podwykonawstwa sposób ocena na podstawie umowy Oferenta o podwykonawstwo.
Potwierdzą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w obsłudze gwarancyjnej przedmiotu zamówienia - sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego z podaniem potencjału technicznego obsługi gwarancyjnej oraz punktów serwisowych .
Potencjał techniczny
Potwierdzą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w obsłudze gwarancyjnej przedmiotu zamówienia - sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego z podaniem potencjału technicznego obsługi gwarancyjnej oraz punktów serwisowych .
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
brak
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie posiadają zaległości podatkowych wobec Skarbu Państwa: sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego.
Dodatkowe warunki
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent jest związany złożoną ofertą, co najmniej 60 dni od dnia ostatecznej daty składania ofert.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone/ nie będą rozpatrywane.
Ofertę należy przygotować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Do oferty należy załączyć dokumenty dotyczące specyfikacji technicznej wyposażenia BHP i P POZ w tym : rok produkcji, producent wyposażenia technicznego, dane szczegółowe urządzenia uwzględnionego w cenie oferty.
Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu składającego ofertę i ostemplowana pieczęcią firmową. Każdą stronę oferty należy parafować.
Warunki zmiany umowy
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2. , o ile zmiany nie prowadza do zmiany charakteru umowy
Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy dopuszczalna jest w przypadkach:
a) zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i są spełnione łącznie następujące warunki :
i. zmiana wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług i instalacji , zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotna niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
3. Zmiana umowy dopuszczalna jest również gdy spełnione są łącznie następujące warunki :
i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć
ii. wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
4. zmiana umowy jest dopuszczalna w wypadku gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro i jednocześnie jest mniejsza niż 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) wraz z uzupełnionymi i podpisanymi oświadczeniami (Załącznik nr 2, Załącznik nr 3 ), oświadczeniami, listami referencyjnymi oraz podpisanym aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej oraz dokumentami dotyczącymi reprezentacji lub umocowania oraz dokumentami dotyczącymi specyfikacji technicznej.
Zamówienia uzupełniające
brak
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium Punktacja Sposób oceny
Cena Netto 70% Stosunek ceny najniższej oferty do ceny badanej oferty, mnożymy
przez 70
Gwarancja 30% Stosunek gwarancji badanej oferty do gwarancji najdłuższej, mnożymy
przez 30
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
Minimalny wymagany okres gwarancji: 24 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Gwarancja musi obejmować wszystkie elementy wyposażenia BHP i P POZ. W ramach gwarancji Oferent winien wykonywać na swój koszt przeglądy zalecane przez producenta, w tym przeglądy konserwacyjne, regulacje i wymiany części zamiennych - w terminach określonych instrukcjami obsługi. Obsługa gwarancyjna/przeglądy winne być wykonywane w zakładzie produkcyjnym w Szczuczynie, będącym lokalizacją wyposażenia BHP i P POZ. Koszty materiałów eksploatacyjnych przy przeglądach ponosi Zamawiający.
Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie warunki i wymagania określone w postępowaniu oraz otrzyma największą liczbę punktów.
W przypadku podania wartości oferty/ przedmiotu zamówienia w walucie obcej, przeliczanie na złote dokonane zostanie według średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.
Wykluczenia
Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Za podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
3 SPARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Jana Klemensa Branickiego 17A/106
15-085 Białystok
podlaskie
, Białystok
Numer telefonu
858745080
Fax
858745031
NIP
5423070660
Tytuł projektu
Budowa zakładu produkcji biokompozytów WPC na osnowie polimerów syntetycznych (PVC) oraz pyłu drzewnego pochodzącego z recyklingu odpadów drzewnych w tym odpadów przemysłu meblarskiego.
Numer projektu
POIR.03.02.01-20-0010/17-00