Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Zamawiającego : 3 Spare Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, 15-085 Białystok ul. Branickiego 17A lok.106 z dopiskiem na kopercie zapytanie ofertowe 16/05/2018 lub też pocztą elektroniczną na adres: office@3spare.eu z zaznaczeniem w treści wiadomości email zapytanie ofertowe 16/05/2018. O złożeniu oferty w terminie w wypadku przesyłki pocztowej lub wiadomości elektronicznej decyduje data i godzina doręczania na adres Zamawiającego lub adres poczty elektronicznej Zamawiającego .
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
office@3Spare.eu
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Dariusz Cezary Bieryło tel.: 604276153., e-mail dbierylo@3spare.eu zagadnienie formalne postępowania ofertowego Radosław Wierzbicki tel. 606787061, email rwierzbicki@3spare.eu zagadnienia techniczne przedmiotu zamówienia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
604276153
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest całościowa dostawa wyposażenia laboratorium surowców i wyrobów gotowych według poniższego zestawienia rodzajowego i ilościowego, zgodnego z wymaganiami technicznymi, określonymi dla każdego rodzaju wyposażenia ( patrz zapytanie ofertowe nr 16/05/2018 - załącznik ) :
1. Spektrofotometr
2. Zestaw urządzeń do sprawdzania wytrzymałości - na udarność PN-EN 15534 /ISO 179
Piec Laboratoryjny Cieplarka
Zamrażarka niskotemperaturowa
Urządzenie do sprawdzania wytrzymałości - spadająca kula PN-EN 477
Łaźnia wodna zgodnie z PN-EN 15534-4
Suwmiarka elektroniczna
Waga laboratoryjna,
Wagosuszarka,
3. Maszyna wytrzymałościowa uniwersalna - ISO 527
4. Urządzenie do sprawdzania stabilności termicznej PN-EN ISO 177
5. Urządzenie do pomiaru gęstości ISO 60
6. Laboratoryjna wstrząsarka sitowa
7. Spectrometr rentgenowski
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podlaskie
Powiat:
grajewski
Miejscowość:
Szczuczyn
Cel zamówienia
Zamówienie udzielane będzie w trybie postępowania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności.
Zamawiający oświadcza, że niniejsze zapytanie ofertowe jest realizowane w ramach projektu pt: „Budowa zakładu produkcji biokompozytów WPC na osnowie polimerów syntetycznych (PCV) oraz pyłu drzewnego pochodzącego z recyklingu odpadów drzewnych w tym odpadów przemysłu meblarskiego ”.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest całościowa dostawa wyposażenia laboratorium surowców i wyrobów gotowych według poniższego zestawienia rodzajowego i ilościowego, zgodnego z wymaganiami technicznymi, określonymi dla każdego rodzaju wyposażenia ( patrz zapytanie ofertowe nr 16.05.2018r -załącznik ) :
1. Spektrofotometr
2. Zestaw urządzeń do sprawdzania wytrzymałości - na udarność PN-EN 15534 /ISO 179
Piec Laboratoryjny Cieplarka
Zamrażarka niskotemperaturowa
Urządzenie do sprawdzania wytrzymałości - spadająca kula PN-EN 477
Łaźnia wodna zgodnie z PN-EN 15534-4
Suwmiarka elektroniczna
Waga laboratoryjna,
Wagosuszarka,
3. Maszyna wytrzymałościowa uniwersalna - ISO 527
4. Urządzenie do sprawdzania stabilności termicznej PN-EN ISO 177
5. Urządzenie do pomiaru gęstości ISO 60
6. Laboratoryjna wstrząsarka sitowa
7. Spectrometr rentgenowski
Kod CPV
38000000-5
Nazwa kodu CPV
Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
Dodatkowe przedmioty zamówienia
brak
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin zakończenia realizacji: (protokół końcowy odbioru) 30 czerwca 2018r
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są oferenci spełniający łącznie następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: sposób oceny na podstawie złożonego przez Oferenta aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty
2. Oferta została podpisana przez osoby mogące reprezentować ważnie i skutecznie prawnie Oferenta: sposób oceny na podstawie dokumentów rejestracyjnych lub dokumentów umocowania.
Wiedza i doświadczenie
1. Potwierdzą wykonanie ( wykonanie przynajmniej 2 umów dostaw wyposażenia laboratorium surowców i wyrobów gotowych typowych dla zakładów produkcyjnych/odbiorców przemysłowych w branży przemysłu przetwórstwa tworzyw sztucznych jako Dostawca/Wykonawca/Podwykonawca, w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych - sposób oceny na podstawie dostarczonych min. różnych referencji z wykonanych umów. W wypadku podwykonawstwa sposób ocena na podstawie umowy Oferenta o podwykonawstwo.
2. Potwierdzą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w obsłudze gwarancyjnej przedmiotu zamówienia - sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego z podaniem potencjału technicznego obsługi gwarancyjnej oraz punktów serwisowych .
Potencjał techniczny
brak
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
brak
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oferenci nie posiadają zaległości podatkowych wobec Skarbu Państwa: sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego.
Dodatkowe warunki
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent jest związany złożoną ofertą, co najmniej 60 dni od dnia ostatecznej daty składania ofert.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone/ nie będą rozpatrywane.
Ofertę należy przygotować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Do oferty należy załączyć dokumenty dotyczące specyfikacji technicznej wyposażenia laboratorium surowców i wyrobów gotowych , w tym : rok produkcji, wykaz wyposażenia technicznego uwzględnionego w cenie oferty.
Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu składającego ofertę i ostemplowana pieczęcią firmową. Każdą stronę oferty należy parafować.
Oferta musi zawierać:
Szczegółowy opis urządzenia ze wskazaniem zgodności parametrów urządzenia z wymaganiami zawartymi w specyfikacji przetargowej, rysunki wymiarowe, informacje o zastosowanych materiałach poszczególnych podzespołów, dane producenta urządzenia, / np. Stal nierdzewna typ AAA,
W celu potwierdzenia spełniania wymagań przez oferowane urządzenia do oferty należy dołączyć katalogi i foldery dla poszczególnych pozycji i szczegółowymi fotografiami oferowanego wyposażenia. Urządzenia powinny być kalibrowane/wzorcowane poza akredytacją.
Urządzenia muszą spełniać wymogi certyfikacji / homologacji/ legalizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Do dostarczonego wyposażenia muszą być dołączone opracowane w języku polskim ( jeżeli wymagane):
Dokumentacja techniczno-ruchowa (DTR) z instrukcją obsługi,
katalog części zamiennych,
certyfikat bezpieczeństwa,
dokument gwarancyjny.
Dostawa oraz inne czynności będące przedmiotem zamówienia mają być wykonane w zakładzie produkcyjnym Zamawiającego w Szczuczynie, woj. podlaskie ( kod pocztowy 19-230 ) PL.
Warunki zmiany umowy
Warunki zmian umowy
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2. , o ile zmiany nie prowadza do zmiany charakteru umowy
2. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy dopuszczalna jest w przypadkach:
a) zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i są spełnione łącznie następujące warunki :
i. zmiana wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług i instalacji , zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotna niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
3. Zmiana umowy dopuszczalna jest również gdy spełnione są łącznie następujące warunki :
i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć
ii. wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
4. zmiana umowy jest dopuszczalna w wypadku gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro i jednocześnie jest mniejsza niż 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) wraz z uzupełnionymi i podpisanymi oświadczeniami (Załącznik nr 2, Załącznik nr 3 ), oświadczeniami, listami referencyjnymi oraz podpisanym aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej oraz dokumentami dotyczącymi reprezentacji lub umocowania oraz dokumentami dotyczącymi specyfikacji technicznej.
Zamówienia uzupełniające
brak
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium Punktacja Sposób oceny
Cena Netto 70% Stosunek ceny najniższej oferty do ceny badanej oferty, mnożymy
przez 70
Gwarancja 30% Stosunek gwarancji badanej oferty do gwarancji najdłuższej, mnożymy
przez 30
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
Minimalny wymagany okres gwarancji: 24 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Gwarancja musi obejmować wszystkie elementy dostawy. W ramach gwarancji Oferent winien wykonywać na swój koszt przeglądy zalecane przez producenta, w tym przeglądy konserwacyjne, regulacje i wymiany części zamiennych - w terminach określonych instrukcjami obsługi / po wykonaniu wielkości godzin pracy. Obsługa gwarancyjna/przeglądy winne być wykonywane w zakładzie produkcyjnym w Szczuczynie, będącym lokalizacją laboratorium surowców i wyrobów gotowych. Koszty materiałów eksploatacyjnych przy przeglądach ponosi Zamawiający.
Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wykluczenia
Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Za podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
3 SPARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Jana Klemensa Branickiego 17A/106
15-085 Białystok
podlaskie
, Białystok
Numer telefonu
858745080
Fax
858745031
NIP
5423070660
Tytuł projektu
Budowa zakładu produkcji biokompozytów WPC na osnowie polimerów syntetycznych (PVC) oraz pyłu drzewnego pochodzącego z recyklingu odpadów drzewnych w tym odpadów przemysłu meblarskiego.
Numer projektu
POIR.03.02.01-20-0010/17-00
Inne źródła finansowania
brak
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
ADD-Chem Germany Gmbh z siedzibą w Langenselbold , oferta z dnia 6.06.2018r, cena oferty 90649,00 Euro co stanowi 388 240,60 PLN