Strona główna
Logo unii europejskiej

Zakup usług: Mentor

Data publikacji: 18.05.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 31-05-2018

Numer ogłoszenia

1112327

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 maja 2018 r, do godz. 14.00
2. Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: Zapytanie o usługi mentora w powiecie bytomskim nr projektu RPPM.06.02.02-22-0053/17
4. Złożenie oferty polega na wypełnieniu załącznika nr 1 i załącznika nr 2 oraz przesłanie dokumentów na adres Zamawiającego.
5. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów.
6. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę, podpisy złożone przez Wykonawcę w części ofertowej oferty oraz innych załączonych do niej dokumentach powinny być czytelne.
7. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.
10. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Hanna Matyjaszczyk, hanna.matyjaszczyk@zhp.net.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Tel. 501 494 657

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup usług mentora, świadczonych uczestnikom
i uczestniczkom projektu pt. „Ku gwiazdom - aktywne wsparcie dla dzieci i rodzin poprzez rozwój usług społecznych w Miastku i Bytowie”w współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa 06. Integracja 06.02. Usługi Społeczne 06.02.02. Rozwój usług społecznych.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: pomorskie Powiat: bytowski

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Prowadzenie działań na rzecz uczestników i uczestniczek projektu – 25 rodzin - 50 dzieci i młodzież wraz z rodzicami lub opiekunami prawnymi w Bytowie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

Przedmiot zamówienia

Do zadań mentora należeć będzie:
₋ Prowadzenie działań na rzecz uczestników i uczestniczek projektu – 25 rodzin - 50 dzieci i młodzież wraz z rodzicami lub opiekunami prawnymi w Bytowie
₋ merytoryczne przygotowywanie spotkań, grup wsparcia, warsztatów psychoedukacyjnych dla uczestników/uczestniczek projektu
₋ Motywowanie uczestników i uczestniczek projektu do aktywnego udziały w projekcie
₋ Motywowanie rodziców i opiekunów prawnych dzieci i młodzieży do zaangażowania się w organizacje spotkań i zajęć według harmonogramu
₋ Współpraca z pracownikami socjalnymi z ośrodków pomocy społecznej w powiecie bytowskim i partnerem projektu
₋ Współpraca ze specjalistami w ramach projektu m.in. opiekun rodziny, trener, doradcy, psycholodzy itp.
₋ Współpraca z Partnerem projektu w zakresie merytorycznego wsparcia rodzin i dzieci w projekcie
₋ Prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymogami projektowymi
₋ Współpraca przy realizacji pozostałych działań projektowych
Łącznie w okresie realizacji projektu tj. od momentu podpisania umowy do lutego 2020 r. 1.920 h pracy mentora.

Kod CPV

80000000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Usługa będzie realizowana od podpisania umowy do lutego 2020 r.
Przewidywany termin podpisania umowy"czerwiec 2018 r

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy spełniają łącznie warunki:
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.:
Od oferenta oczekuje się:
1. wykształcenie wyższe
2. szkolenia w zakresie działań na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społeczno-zawodowym
3. doświadczenie w pracy w systemie pomocy społecznej - minimum 2 lata
4. doświadczenie w realizacji projektów na rzecz osób/rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym minimum 2 lata
5. ma pełną zdolność do czynności prawnych
6. korzysta z pełni praw publicznych
7. nie był/a karany/a za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe

Dodatkowe warunki

I 1. Ze strony zamawiającego do kontaktów została upoważniona p. Hanna Matyjaszczyk, Tel. 501 494 657, hanna.matyjaszczyk@zhp.net.pl
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Konkurs ofert może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
5. Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku informacja o zmianie zostanie zamieszczona na stronie, na której zamieszczone zostało zapytanie. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli będzie to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych.
6. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny. O unieważnieniu postępowania Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przesłano Zapytanie ofertowe oraz umieści odpowiednią informację na swojej stronie internetowej.
8. Ocenie poddane zostaną oferty spełniające warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Pozostałe oferty zostaną odrzucone.
9. Otwarcie złożonych ofert nastąpi 30 maja 2018r. o godz.: 14.15, miejscu składania ofert.
10. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród ofert złożonych przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu w oparciu o ustalone w zapytaniu ofertowym kryteria oceny.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wartości zamówienia do wysokości 50% wartości zamówienia określonej w umowie z wykonawcą, związanej ze zwiększeniem zakresu zamówienia.
12. Wykonawcy przygotowują i składają oferty na własny koszt, niezależnie od wyniku niniejszego postępowania.
13. W przypadku unieważnienia niniejszego postępowania Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z jakiegokolwiek tytułu związanego z realizacją niniejszego postępowania, za wyjątkiem odszkodowania za szkody wyrządzone umyślnie.
14. Od wyniku niniejszego postępowania Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.
15. Zamawiający informuje, iż w umowie będą zapisy:
a) Przewidujące karę umowną w wysokości 50% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku nie wykonania przez Wykonawcę usługi w sposób zgodny z innymi postanowieniami umowy oraz bez zachowania należytej staranności
b) w razie rozwiązania umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto określonego w umowie
c) Zastrzegające zamawiającemu możliwość potrącania kar umownych z wynagrodzenia wykonawcy
d) Zastrzegające zamawiającemu możliwość dochodzeni od Wykonawcy odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych na zasadach ogólnych.
16. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
17. Zamawiający poprawi w ofertach:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe.
II Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
a) W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia.
b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
c) Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt. 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
e) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
f) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem).
g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie Formularz Ofertowy.
h) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w opisie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawcy muszą spełniać oddzielnie dla każdego wykonawcy.
i) Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Na etapie składania oferty Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienia warunków. Na etapie podpisania umowy wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie kryteriów przystąpienia do składania ofert.
a) kserokopię dyplomu ukończenia studiów
b) kserokopie dokumentów potwierdzających udział w szkoleniach w zakresie działań na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społeczno-zawodowym
c) referencje i/lub kopia umowy o pracę i/lub kopia umowy cywilnoprawnej potwierdzające spełnienie kryterium stażu pracy w systemie pomocy społecznej,
d) referencje i/lub kopia umowy o pracę i/lub kopia umowy cywilnoprawnej potwierdzające doświadczenie w realizacji projektów na rzecz osób/rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert i wagi punktowej.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, tę która uzyska największą liczbę punktów spośród wszystkich ocenianych ofert, przy czym maksymalna liczba punktów wynosi 100 (sto punktów).
Przy ocenie oferty brana będzie pod uwagę:
1. Doświadczenie zawodowe w systemie pomocy społeczne – waga 35 %
2 -4 lata - 2 pkt
4-6 lat - 4 pkt
6-8 lat - 6 pkt
8-10 lat - 8 pkt
powyżej 10 lat - 10 pkt
Punkty liczone wg wzoru: ilość punktów badanej oferty za doświadczenie zawodowe/największa ilość punktów za doświadczenie spośród wszystkich ofert x 100 punktów x 35%
2. Doświadczenie w realizacji projektów na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społeczno –zawodowym – waga 35%
2-4 lata - 2 pkt
4-6 lat - 4 pkt
powyżej 6 lat - 6 pkt
Punkty liczone wg wzoru: ilość punktów badanej oferty za doświadczenie projektowe/największa ilość punktów za doświadczenie spośród wszystkich ofert x 100 punktów x 35%
3. Zaproponowana cena za godzinę brutto - waga 30%.
Punkty liczone wg wzoru: najniższa cena brutto analizowanych ofert / cena brutto badanej oferty x 100 punktów x 30%
Wszystkie obliczenia będą wykonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Zamawiający nie dokonuje oceny sposobu spełnienia warunku 5-7 . Wykonawca podpisując wycenę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków

Wykluczenia

Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
Zamawiający nie dokonuje oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca podpisując wycenę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW GDAŃSKA

Adres

Za Murami 2-10/brak

80-823 Gdańsk

pomorskie , Gdańsk

Numer telefonu

583011327

Fax

brak

NIP

5832969085

Tytuł projektu

Ku gwiazdom - aktywne wsparcie dla dzieci i rodzin poprzez rozwój usług społecznych w Miastku i Bytowie

Numer projektu

RPPM.06.02.02-22-0053/17-01
Liczba wyświetleń: 698