Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2) Oferta musi zawierać:
• wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym zgodny ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego;
• podpisane oświadczenie oferentów stanowiące załącznik nr 2;
• szczegółowy opisu kursu/szkolenia wraz z programem stanowiący załącznik nr 3;
• wykaz zrealizowanych kursów/szkoleń stanowiący załącznik nr 4.
3) Podpisaną ofertę wraz z załącznikami należy przesłać mailem na adres: justyna.gawron@barka.org.pl lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście/listem poleconym/kurierem do dnia 24.05.2018 r. do godziny 23:59. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie zostaną odrzucone.
4) Oferty niekompletne lub niezgodne z warunkami udziału w postępowaniu, będą odrzucone.
5) Pytania do niniejszego zapytania należy kierować na adres e-mail: justyna.gawron@barka.org.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
justyna.gawron@barka.org.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Justyna Gawron
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór realizatora kursu/szkolenia z efektywnego wykorzystania FB oraz innych social mediów w działaniach promocyjno-sprzedażowych.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
Poznań
Miejscowość:
Poznań
Cel zamówienia
Celem szkolenia jest zdobycie kompetencji i umiejętności zawodowych w zakresie obsługi social mediów, a w szczególności FB, które pozwolą na samodzielne prowadzenie działań promocyjno – sprzedażowych w internecie przez 1 uczestniczkę projektu.
Przedmiot zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór realizatora kursu/szkolenia z efektywnego wykorzystania FB oraz innych social mediów w działaniach promocyjno-sprzedażowych.
Cele kursu/szkolenia:
Szkolenie ma na celu zdobycie kompetencji i umiejętności zawodowych w zakresie obsługi social mediów, a w szczególności FB, które pozwolą na samodzielne prowadzenie działań promocyjno – sprzedażowych w internecie.
Tematyka kursu/szkolenia:
• Marketing w internecie – informacje podstawowe
• Specyfikacja podstawowych platform komunikacji i ich wykorzystanie w poszczególnych branżach
• Tworzenie kampanii wizerunkowej w social media
• Dostępne narzędzia analityczne i ich zastosowanie w praktyce
• Grupy docelowe na FB
• Budżet i płatności za usługi w social media
• Umiejętności pisania wpisów
• Zasięgi i oddziaływanie
• Tworzenie kampanii w social media – optymalizacja
Inne dokumenty: materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub cyfrowej.
Liczba osób biorąca udział w kursie/szkoleniu: 1 osoba
Miejsce realizacji: Poznań
Liczba godzin: minimum 8 godzin lekcyjnych
Termin realizacji: maj-lipiec 2018 r. Dokładny termin zostanie ustalony pomiędzy Przedsiębiorstwem, a Wykonawcą
Certyfikat: ukończenie kursu/szkolenia musi zakończyć się wydaniem certyfikatu/ów.
Kod CPV
80500000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi szkoleniowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji: maj-lipiec 2018 r. Dokładny termin zostanie ustalony pomiędzy Przedsiębiorstwem, a Wykonawcą
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1) Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi:
• posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności powinien:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 3 szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
• posiadać potencjał techniczny (sprzęt, narzędzia i materiały adekwatne do tematyki szkolenia);
• znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;
• nie być objętym postępowaniem upadłościowym i likwidacyjnym.
2) Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
3) Wykonawca, który nie spełni określonego powyżej warunku zostanie odrzucony z udziału w postępowaniu.
4) Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania określonego powyżej warunku, wymaga przedłożenia wykazu kursów/szkoleń poświadczających posiadane doświadczenie w realizacji szkoleń oraz uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia informacji zawartych w dokumentach.
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna liczba punktów,
jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
Cena brutto * 100% 100 pkt
*Cena brutto to cena jaką Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją niniejszej usługi.
Cena
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.
Wykluczenia
Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
FUNDACJA POMOCY WZAJEMNEJ BARKA
Adres
61-003 Poznań
wielkopolskie
, Poznań
Numer telefonu
695338999
Fax
616682416
NIP
7821146599
Tytuł projektu
Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej
Numer projektu
RPWP.07.03.02-30-0001/15-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Business Masters Centrum Edukacji Jadwiga Drzewosz
ul. Grabowa 8
95-200 Pabianice
data: 18.05.2018
cena: 1600 zł