Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferta musi być sporządzona pisemnie, w języku polskim, pismem czytelnym lub na komputerze oraz podpisana czytelnie w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną lub w przypadku Wykonawców nie będących osobą fizyczną podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. Zamawiający zaleca, aby podpis/y złożony/e na formularzu ofertowym umożliwiał/y identyfikację osoby/osób, która/e go złożyła/y, np. będzie uzupełniony pieczątką imienną lub kartą wzorów podpisów. Jeśli zapytanie ofertowe nie stanowi inaczej, dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
Ofertę i wszystkie inne wymagane oświadczenia należy złożyć na formularzach załączonych do zapytania ofertowego lub przepisanych z zachowaniem jednolitego układu oraz kolejności pełnego zakresu treści. Poprawki winny być umieszczone czytelnie oraz opatrzone podpisem jednej z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy. Wszelkie koszty związane z opracowaniem oferty ponosi składający ofertę. Opakowanie lub inny rodzaj zabezpieczenia oferty uniemożliwiający jej odczytanie przed otwarciem należy zaadresować na adres Zamawiającego: Fundacja Forum Inicjatyw Rozwojowych, ul. Brukowa 28, lok. 4, 15-889 Białystok – oznaczyć nazwą i adresem Wykonawcy składającego ofertę oraz nazwą zamówienia:
Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów z zakresu pierwszej pomocy i bhp w ramach projektu „Doskonalenie zawodowe kluczem do sukcesu na rynku pracy” (ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/FIR/DZ/BK/2018)
Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą/kurierem na adres Zamawiającego lub złożyć w siedzibie Zamawiającego Fundacja Forum Inicjatyw Rozwojowych, ul. Brukowa 28, lok. 4, 15-889 Białystok. Godziny pracy Biura Zamawiającego: poniedziałek-piątek: 8.00 - 15.30.
Termin składania ofert upływa w dniu 24 maja 2018 roku.
Za termin złożenia oferty uważa się datę wpływu do Zamawiającego w przypadku złożenia oferty osobiście lub data nadania u operatora pocztowego w przypadku nadania pocztą/kurierem. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą otwierane i nie będą zwracane nadawcy.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Anna Moczulewska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
601 803 341
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów z zakresu pierwszej pomocy i bhp w ramach projektu „Doskonalenie zawodowe kluczem do sukcesu na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014–2020 w ramach Poddziałania 3.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podlaskie
Powiat:
wysokomazowiecki
Miejscowość:
Wysokie Mazowieckie
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zapewnienie wysokiej jakości wykonania usług przeprowadzenia szkoleń dla uczniów z zakresu pierwszej pomocy i bhp w ramach projektu „Doskonalenie zawodowe kluczem do sukcesu na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014–2020 w ramach Poddziałania 3.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla uczniów z zakresu pierwszej pomocy i bhp w ramach projektu „Doskonalenie zawodowe kluczem do sukcesu na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014–2020 w ramach Poddziałania 3.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki.
Szkolenia skierowane są do uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych im. St. Staszica w Wysokiem Mazowieckiem uczących w kierunkach: technik żywienia i usług gastronomicznych, technik technologii żywności, technik przetwórstwa mleczarskiego, technik logistyk.
Przeprowadzenie szkolenia dla uczniów z zakresu pierwszej pomocy i bhp z uwzględnieniem następujących wytycznych i/lub zasad organizacji:
a) 2 grupy x 15 osób x 16 h: jedna grupa w roku szkolnym 2017/2018, zaś druga grupa w roku szkolnym 2018/2019),
b) szkolenie realizowane na terenie szkoły przez Wykonawcę specjalizującego się w przeprowadzeniu tego typu szkoleń,
c) sale szkoleniowe zostaną udostępnione Wykonawcy na terenie szkoły bezpłatnie.
Wykonawca/y musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się szczegółowo z Zapytaniem ofertowym i wszystkie wynikające z nich obowiązki i czynności powinien wykonać w ramach zawartej Umowy i skalkulować w cenie oferty.
Wykonawca/y będzie pozostawał w stałym kontakcie z Koordynatorem Projektu gwarantując bieżącą współpracę w zakresie realizacji zadań związanych z przedmiotem zamówienia.
Kod CPV
80562000-1
Nazwa kodu CPV
Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
Dodatkowe przedmioty zamówienia
80550000-4 Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
Harmonogram realizacji zamówienia
Dla zamówienia dotyczących realizacji usługi w roku szkolnym 2017/2018 - do 15 czerwca 2018.
Dla zamówienia dotyczących realizacji usługi w roku szkolnym 2018/2019 - do 30 maja 2019.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na postawie Załącznika 3.
Wiedza i doświadczenie
O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje szkolenia z zakresu pierwszej pomocy i bhp o wartości nie mniejszej niż 5 000 PLN brutto.
W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE lub w kolejnym dniu, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie ogłosi średnich kursów walut.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 oraz na podstawie opisu/wykazu doświadczenia przedstawionego zgodnie z Załącznikiem nr 2 oraz na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 3.
W przypadku oferty wspólnej składanej przez konsorcjum osób prawnych oraz/lub osób fizycznych badane będzie łączne doświadczenie podmiotów tworzących konsorcjum.
Dodatkowe warunki
Brak powiązań kapitałowych i osobowych Wykonawcy z Zamawiającym. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych i osobowych Wykonawcy z Zamawiającym zgodnie Załącznikiem nr 5. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa osobno każdy z podmiotów składających ofertę wspólną.
Warunki zmiany umowy
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy, w szczególności: Zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli zmianie ulegnie harmonogram realizacji zadań w Projekcie lub w przypadku wystąpienia „siły wyższej”, przy czym pod pojęciem „siły wyższej” Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie; Zmiany warunków i terminów płatności – w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy. Zmiana umowy wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty:
• Formularz oferty (Załącznik nr 1),
• Opis/wykaz doświadczenia (Załącznik 2),
• Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 3),
• Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli dotyczy (Załącznik 4) - jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, zobowiązany jest wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie lub inny rodzaj opakowania uniemożliwiający zapoznanie się z treścią dokumentów przez osoby nieupoważnione. Wszelkie negatywne konsekwencje, jakie mogą wyniknąć z niedochowania złożenia zastrzeżonych informacji w odpowiedniej formie ponosił będzie Wykonawca.
• Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym (Załącznik 5) - w przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym zgodnie z Załącznikiem 5 składa osobno każdy z podmiotów składających ofertę wspólną.
• Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (Załącznik 6),
W przypadku oferty wspólnej składanej przez konsorcjum osób prawnych oraz/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą wszystkie Załączniki w imieniu konsorcjum składa jeden podmiot upoważniony pisemnie do złożenia oferty oraz podpisania umowy w imieniu konsorcjum przez pozostałe podmioty tworzące konsorcjum z wyłączeniem Załącznika nr 5 oraz Załącznika nr 6, który powinien być podpisany osobno przez wszystkie podmioty tworzące konsorcjum.
W przypadku Wykonawcy składającego ofertę wspólną konsorcjum osób prawnych oraz/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem).
W przypadku Wykonawcy będącego osobą prawną upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii), podpisane przez osobę figurującą we właściwym rejestrze (lub innym dokumencie), jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik).
Zamawiający może zażądać przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających informacje przedstawione przez Wykonawcę biorącego udział w postępowaniu.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Oferty porównywane będą ze sobą. Wyłoniony zostanie Wykonawca, którego oferta uzyska łącznie najwięcej punktów. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
K1: „Cena ofertowa” – 50% (maksymalna liczba punktów – waga: 50)
K2: „Koncepcja realizacji usługi” – 50% (maksymalna liczba punktów – waga: 50)
Punkty za kryterium K1 „Cena ofertowa” zostaną obliczone w następujący sposób: Oferta z najniższą ceną otrzyma 50 punktów, oferty z kolejnymi cenami otrzymają liczbę punktów obliczoną wg następującego wzoru:
„cena oferty z najniższą ceną / cena badanej oferty x 50 punktów = liczba punktów” gdzie znak ”/” oznacza dzielenie, a znak ”x” mnożenie. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Punkty za kryterium K2 „Koncepcja merytoryczna realizacji usługi” zostaną przyznane na podstawie pisemnych opracowań stanowiących nieobligatoryjny element oferty. Integralną, lecz nie obligatoryjną częścią oferty, jest złożenie wersji papierowej pisemnego opracowania dotyczącego wskazanego wyżej tematu.
Opracowanie w formie pisemnej stanowi treść oferty i nie może być zmienione po upływie terminu składania ofert.
Zamawiający nie wymaga określonego wzoru opracowania. Wykonawca powinien zaproponować własny sposób zaprezentowania swojego opracowania. Ocena koncepcji zostanie dokonana niezależnie przez dwóch członków Komisji Oceny reprezentujących Zamawiającego. Każdy z członków komisji może przyznać danej ofercie maksymalnie 50 punktów. Ostateczną liczbę punktów przyznaną Wykonawcy w kryterium K2 będzie średnia ocen dwóch członków Komisji Oceny. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Nie złożenie wraz z ofertą papierowej wersji opracowania nie powoduje odrzucenia oferty. Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do uzupełnienia oferty w tym zakresie. Oferta w takim wypadku w kryterium K2 otrzyma 0 punktów.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. W przypadku wycofania się Wykonawcy z postępowania z najwyższą liczbą punktów, Zamawiający zwróci się do kolejnego Oferenta, który uzyskał najwyższą liczbę punktów.
Cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wpisać do formularza ofertowego wypełniając odpowiednio Załącznik nr 1. Cena musi być wyrażona w walucie polskiej (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli na podstawie odrębnych przepisów przedmiot zamówienia podlega obciążeniu tym podatkiem. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty związane z prawidłową i pełną realizacją przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z udzieleniem zamówienia (wszystkie obciążenia publicznoprawne, w tym składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz zaliczki na podatek). Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN).
W przypadku złożenia oferty przez osobę/osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty charakterystyczne w odniesieniu do osób fizycznych (np. koszty składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne). W przypadku wyboru oferty osoby fizycznej/osób fizycznych płatnikiem podatku dochodowego zobowiązanym do pobierania oraz odprowadzania zaliczek na podatek dochodowy jest Zamawiający. Zamawiający z Wynagrodzenia Wykonawcy potrąci składki na ubezpieczeni społeczne/zdrowotne/zaliczkę na podatek dochodowy – jeżeli dotyczy.
Wykluczenia
Z postępowania wykluczeni będą Wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub Wykonawcy, którzy nie złożą oświadczenia o braku tych powiązań zgodnie z Załącznikiem nr 5 (w przypadku składania przez Wykonawcę oferty wspólnej oświadczenie składa osobno każdy z podmiotów składających ofertę wspólną) oraz Wykonawcy, którzy złożą ofertę po terminie oraz Wykonawcy, którzy nie złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 3.
Nazwa
FUNDACJA FORUM INICJATYW ROZWOJOWYCH
Adres
15-889 Białystok
podlaskie
, Białystok
Numer telefonu
856750017
Fax
856750017
NIP
9661787616
Tytuł projektu
Doskonalenie zawodowe kluczem do sukcesu na rynku pracy
Numer projektu
RPPD.03.03.01-20-0085/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
RSAFETY Piotr Siłuszyk
Rzeczyca, ul. Krzywa 15
21-560 Międzyrzec Podlaski
data wpłynięcia oferty: 24.05.2018, godz. 11.40
cena: 5100,00 zł brutto