Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 4.06.2018 r. osobiście w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem usług pocztowych lub kurierskich, na adres e-mail: m.bartos@ziaja.com
Oferta złożona po terminie podlega zwrotowi bez otwierania.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
m.bartos@ziaja.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Mirosław Bartoś
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
695921955
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 25,02 kW na dachu obiektu znajdującego się w miejscowości Olsztyn, ul. Zimowa 2B.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
warmińsko-mazurskie
Powiat:
Olsztyn
Miejscowość:
Olsztyn
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 25,02 kW na dachu obiektu znajdującego się w miejscowości Olsztyn, ul. Zimowa 2B.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 25,02 kW na dachu obiektu znajdującego się w miejscowości Olsztyn, ul. Zimowa 2B.
Wszystkie materiały stosowane podczas wykonywania prac instalacyjnych przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, dopuszczone do powszechnego obrotu i zastosowania w budownictwie oraz spełnić wymagania obowiązujących norm właściwych dla przeznaczenia i zastosowania danego materiału.
Minimalne wymogi dotyczące instalacji:
A) Panele fotowoltaiczne: 91 sztuk polikrystalicznych paneli fotowoltaicznych o mocy 275 W. Panele powinny być fabrycznie nowe. Minimalna sprawność modułu 16,79 %. Maksymalne napięcie szeregu 1000V. Minimalna wytrzymałość na obciążenia wiatrem 4000 Pa, minimalna wytrzymałość na obciążenia śniegiem 6000 Pa. Minimalny okres gwarancji 10 lat na produkt. Maksymalna waga 1 panelu 18,2 kg. Skrzynka przyłączeniowa w standardzie cn. IP 68. Potwierdzenie od producenta, że zapewnia wypełnienie wymogów, o których mowa w Dyrektywie WEEE 2 2012/19/UE w sprawie odbioru i recyklingu wyeksploatowanych paneli słonecznych.
B) Falowniki: Liczba i moc falowników powinna być dostosowana do mocy elektrowni. Min. Sprawność (Euro-eta) 1 inwertera 97,5%, maks. Napięcie wejściowe 1000V, min. standard ochrony IP65. Zapewniony monitoring pracy elektrowni cn. poprzez komunikację WIFI. Poziom hałasu urządzenia, maks. 60 dB w odległości 1 m.
C) Konstrukcja 25 stopni dedykowana do montażu na dachu płaskim krytym papą. Wymagana konstrukcja bezinwazyjna
D) Dostawa i montaż okablowania solarnego oraz zabezpieczeń, w tym ogranicznika przepięciowego, ogranicznika AC, rozłącznika AC, wyłącznika różnicowo prądowego, bezpiecznika nadmiarowo prądowego AC.
E) Wykonanie projektu wykonawczego oraz dokumentacji związanej z przyłączeniem do operatora sieci.
Za porozumieniem stron w przypadku konieczności technicznej lub ze względu na postęp technologiczny istnieje możliwość zmiany mocy paneli fotowoltaicznych.
Kod CPV
09331200-0
Nazwa kodu CPV
Słoneczne moduły fotoelektryczne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45261215-4: Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
Harmonogram realizacji zamówienia
Rozpoczęcie realizacji zamówienia wyznaczono na: 18.06.2018 r.
Zakończenie realizacji zamówienia wyznaczono na: 31.07.2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
-
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym w tym okresie: co najmniej 1 elektrownię wykonaną o mocy co najmniej równej przedmiotowi zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty poświadczające, że elektrownia została wykonana prawidłowo, tj. w ciągu pełnego roku funkcjonowania wyprodukowała zakładaną wartość energii elektrycznej.
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w zamówieniu może polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia /oryginał zobowiązania.
Dokument z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazać:
a) Jaki jest zakres dostępnych dla Wykonawcy zasobów innego podmiotu
b) W jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia.
c) Jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
d) Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesienia do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Potencjał techniczny
-
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli:
- wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne dla wykonania zamówienia, tj. posiada ważny certyfikat potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii ( art. 136 i art. 145 ustawy o odnawialnych źródłach energii)
- wykaże, że osoby wykonujące zamówienie są wyłącznie zatrudnione na umowę o pracę
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
- będzie posiadał aktualną, opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, o sumie gwarancyjnej w wysokości co najmniej 200 000,00 zł.
- znajduje się w odpowiedniej sytuacji finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia i finansowanie robót w toku – w ciągu ostatnich 3 lat tj. 2015, 2016, 2017 w co najmniej dwóch latach osiągnął dodatni wynik finansowy oraz udokumentuje, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości równej co najmniej cenie zawartej w złożonej ofercie.
Dodatkowe warunki
Wadium w kwocie 4000 zł wnoszone w formie przelewu należy wpłacić przelewem na konto prowadzone przez Zamawiającego w banku PEKAO S.A. 89 1240 1590 1111 0010 1612 2245 konto należy do ZIAJA DYSTRYBUCJA OLSZTYN SPÓŁKA JAWNA MIROSŁAW BARTOŚ, JANUSZ KIDAWA, MAREK ŚWIGOST, tytułem: „Wadium - dostawa i montaż elektrowni fotowoltaicznej” (do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania przelewu).
Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie do dnia 4.06.2018 r.
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. najpóźniej w dniu 4.06.2018 r. znajdzie się na koncie Zamawiającego.
Wpłacone Wadium zostanie zwrócone do Oferentów w terminie 7 dni po wyborze wykonawcy przez Zamawiającego oraz podpisania z nim umowy na wykonanie przedmiotowej instalacji fotowoltaicznej.
Warunki zmiany umowy
- zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, wymagająca wprowadzenia zmian do już wykonanych elementów przedmiotu zamówienia – po udokumentowaniu przez Wykonawcę wykonania tych elementów;
- wystąpienie w trakcie realizacji przedmiotu umowy zdarzeń noszących znamiona tzw. siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym, którym Wykonawca nie mógł zapobiec lub których nie mógł przewidzieć, po udokumentowaniu zamawiającemu faktu wystąpienia tych zdarzeń oraz rzeczywistego ich wpływu na termin realizacji przedmiotu umowy.
- zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- Wykaz dostaw
- Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym,
- Kopię uprawnień UDT
- Oświadczenie o zatrudnianiu pracowników na podstawie umowy o pracę
- Aktualna polisa ubezpieczeniowa OC wraz z potwierdzeniem jej opłacenia zgodna z zapytaniem
- Oferta wraz z kartami katalogowymi
- Potwierdzenie wpłaty wadium
- Dokument wydany przez Instytucję Finansową w rozumieniu ustawy Kodeks Spółek Handlowych potwierdzający posiadaną zdolność kredytową lub potwierdzenie posiadanych środków przez w/w instytucję.
- Potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty finansowe Wykonawcy za lata 2015, 2016, 2017 w postaci: rachunku zysków i strat oraz bilansu (w przypadku prowadzenia pełnej księgowości), w innych przypadkach deklaracje podatkowe PIT.
- Inne dokumenty niezbędne do prawidłowej oceny oferty
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium nr 1 - Czas usunięcia awarii (wad) od momentu zgłoszenia usterki (w
godzinach) – waga kryterium 30%
Kryterium będzie weryfikowane na podstawie danych zawartych w ofercie.
Kryterium nr 2 - Cena netto oferty – waga kryterium 20%
Kryterium będzie weryfikowane na podstawie wskazanej w ofercie ceny netto wyrażonej w złotych polskich.
Kryterium nr 3 – Deklarowana ilość rocznej unikniętej emisji CO2 do atmosfery w wyniku działania wykonanego przedmiotu zamówienia - waga kryterium 30%
Kryterium będzie weryfikowane na podstawie przedłożonego przez oferenta raportu z powszechnie dostępnego oprogramowania do sporządzania koncepcji elektrowni fotowoltaicznych potwierdzającego produkcję energii elektrycznej, która powinna być bazą do przeliczenia unikniętej emisji CO2 (efektu ekologicznego) zgodnie z metodyką uznaną przez instytucję finansującą projekt. Obliczenie efektu ekologicznego powinno zostać dołączone do oferty i sporządzone w arkuszu kalkulacyjnym, który jest do pobrania na stronie:
http://rpo.warmia.mazury.pl/plik/send/?id=3591&v=1
Przy wyliczaniu planowanego zużycia paliwa – w przypadku produkcji energii elektrycznej – należy odnieść się do docelowej ilości energii elektrycznej planowanej do wyprodukowania (w ciągu roku) w ramach realizacji zamówienia oraz wartości opałowe dla paliwa, tj. brykietu węgla kamiennego podane w tabeli 14 informacji KOBiZE „Wartości opałowe (WO) i wskaźniki emisji CO2 (WE) w roku 2013 do raportowania w ramach Wspólnotowego Systemu Handlu Uprawnieniami do Emisji za rok 2016” (Warszawa, grudzień 2015), wg wzoru:
B [Mg] = ( (E [MWh] x 3600) / WO [MJ/kg] ) / 1000
Kryterium nr 4 – Wykonanie przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem materiałów ponownie przetworzonych, pochodzących z recyklingu – waga kryterium 5%
Kryterium będzie weryfikowane na podstawie przedłożonych dokumentów zewnętrznych potwierdzających, że oferowane materiały/urządzenia pochodzą z recyklingu.
Kryterium nr 5 – Zastosowanie zewnętrznego monitoringu instalacji zgodnie z następującymi min. wymaganiami – waga kryterium 5%:
-możliwość monitorowania wywiązywania się pojedynczej instalacji/grupy instalacji z założonego planu produkcyjnego,
- posiadanie analizy produktywności pozwalające na ocenę poziomu produktywności instalacji z uwzględnieniem rzeczywistych warunków pogodowych w danym regionie,
-możliwość generowania spersonalizowanych raportów z dowolnym interwałem czasowym,
-polskojęzyczność,
-możliwość bezpośredniego kontaktu z serwisem technicznym,
Kryterium będzie weryfikowane na podstawie przedłożonych kart katalogowych oferowanych urządzeń.
Kryterium nr 6 – Zastosowanie optymalizatorów mocy – waga kryterium 5%
Kryterium będzie weryfikowane na podstawie przedłożonych kart katalogowych oferowanych urządzeń.
Kryterium nr 7 – Termin realizacji zamówienia – waga kryterium 5%
Kryterium będzie weryfikowane na podstawie deklarowanego w ofercie terminu realizacji zamówienia.
Metodologia przyznawania punktacji
Maksymalna liczba punktów jaką zdobyć może Oferent wynosi 100 punktów, w podziale na poszczególne kryteria (według ich wagi):
Kryterium nr 1 – 30 punktów
Kryterium nr 2 – 20 punktów
Kryterium nr 3 – 30 punktów
Kryterium nr 4 – 5 punktów
Kryterium nr 5 – 5 punktów
Kryterium nr 6 – 5 punktów
Kryterium nr 7 – 5 punktów
Oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikających z kryteriów oceny oferty, wyliczanych na podstawie następującego wzoru:
Kryterium nr 1 - Czas usunięcia awarii (wad) od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach)
Najkrótszy czas usunięcia awarii
Punkty = ------------------------------------------------ x 100 x znaczenie 30% (max. 30 pkt.)
Czas usunięcia awarii badanej oferty
Kryterium nr 2 - Łączna cena netto oferty
Wartość oferty najtańszej (w PLN)
Punkty = ------------------------------------------------ x 100 x znaczenie 20% (max. 20 pkt.)
Wartość oferty badanej (w PLN)
Kryterium nr 3 - Deklarowana ilość rocznej unikniętej emisji CO2 do atmosfery w wyniku działania wykonanego przedmiotu zamówienia
Deklarowana ilość rocznej unikniętej emisji CO2 w ofercie badanej
Punkty = ---------------------------------------------------------------------------x 100 x znaczenie 30% (max. 30 pkt.)
Największa deklarowana ilość rocznej unikniętej emisji CO2
Kryterium nr 4 – Wykonanie przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem materiałów ponownie przetworzonych, pochodzących z recyklingu.
TAK – 5 punktów
NIE – 0 punktów
W przypadku braku danych w ofercie pozwalających na jednoznaczne stwierdzenie spełnienia kryteriów, oferta za to kryterium otrzyma 0 punktów.
Kryterium nr 5: Zastosowanie zewnętrznego monitoringu instalacji zgodnie z następującymi min. wymaganiami.
TAK – 5 punktów
NIE – 0 punktów
W przypadku braku danych w ofercie pozwalających na jednoznaczne stwierdzenie spełnienia kryteriów, oferta za to kryterium otrzyma 0 punktów.
Kryterium nr 6 – Zastosowanie optymalizatorów mocy
TAK – 5 punktów
NIE – 0 punktów
W przypadku braku danych w ofercie pozwalających na jednoznaczne stwierdzenie spełnienia kryteriów, oferta za to kryterium otrzyma 0 punktów.
Kryterium nr 7 – Termin realizacji zamówienia
31.07.2018 r. – 0 punktów
20.07.2018 r. – 2 punkty
10.07.2018 r. – 5 punktów
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu z
Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, w związku z czym Oferent zobowiązany jest do dostarczenia wraz z
ofertą oświadczenia stanowiącego załącznik. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych do niniejszego
zapytania ofertowego. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub
osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i
przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Oferentem , polegające w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10 %
udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZIAJA DYSTRYBUCJA OLSZTYN SPÓŁKA JAWNA MIROSŁAW BARTOŚ, JANUSZ KIDAWA, MAREK ŚWIGOST
Adres
10-418 Olsztyn
warmińsko-mazurskie
, Olsztyn
Numer telefonu
695921955
Fax
895320094
NIP
7393660405
Tytuł projektu
Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej przez firmę Ziaja Dystrybucja Sp. jawna.
Numer projektu
RPWM.04.01.00-28-0377/16-00
Nierozstrzygnięte – Brak ofert spełniających kryteria