Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Szanowni Państwo
uprzejmie informujemy, że wydłużamy okres składania ofert do 30.06.2018 r. (Było do 30.05.2018 r )
Powodem wydłużenia terminu składania ofert jest w szczególności określenie przez Zamawiającego szczegółowego zakresu prac remontowo - budowlanych w ramach adaptacji pomieszczenia na hali produkcyjnej pod instalację urządzeń technologicznych ; W tym zakresie pojawiały się prośby ze strony zainteresowanych wykonawców. Zamawiający nie posiada szczegółowego zakresu prac, w związku z tym jest zmuszony do wykonania czasochłonnych uzgodnień technicznych dotyczących planowanych do realizacji prac, których zakres został określony w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
Zmiana treści ogłoszenia z dnia. 30.05.2018 r.
Miejsce i sposób składania ofert
a) Pocztą e-mail na adres jstachelski@zmkolno.pl
lub
b) pisemnie na adres „ZM KOLNO” SPÓŁKA AKCYJNA Ul. Wojska Polskiego 56, 18 – 500 Kolno z dopiskiem „Oferta na…. (nazwa przedmiotu zamówienia)”
Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, czytelnie. Wszystkie załączone do oferty dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim.
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Oferta musi być kompletna, sporządzona w jednym egzemplarzu i zgodnie z treścią zapytania ofertowego.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
Oferent składa ofertę na własnym formularzu lub formularzu ofertowym będący załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego wraz ze szczegółową specyfikacją przedmiotu zamówienia, z której w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego w rozdziale III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Oferowana cena winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, uwzględniając wszystkie wymogi przedstawione w zapytaniu ofertowym.
Do oferty (formularza ofertowego) należy załączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w poniższej części Zapytania.
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) muszą być czytelne oraz parafowane przez osobę(y) podpisujące ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień co do treści złożonej przez niego oferty w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba że chyba że mimo ich uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, Wykonawca podlega wykluczeniu albo konieczne jest unieważnienie postępowania.
W ofercie należy wskazać osobę upoważnioną do kontaktu ze strony Wykonawcy, podając imię, nazwisko, numer telefonu oraz adres elektroniczny.
Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Ceny na ofercie powinny być cenami netto/brutto.
Jeśli ceny na ofercie będą wyrażone w innej walucie niż złoty polski zostaną one przeliczone na PLN przy zastosowaniu kursu średniego NBP waluty, obowiązującego w dniu wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna zawierać warunki i harmonogram płatności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. O wprowadzonych zmianach Zamawiający niezwłocznie poinformuje na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
jstachelski@zmkolno.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Jan Stachelski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
602-500-770
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Adaptacja pomieszczenia na hali produkcyjnej pod piece i myjnię.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podlaskie
Powiat:
kolneński
Miejscowość:
Kolno
Cel zamówienia
Adaptacja pomieszczenia na hali produkcyjnej pod piece i myjnię.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano-remontowych w ramach adaptacji pomieszczenia na hali produkcyjnej ZM Kolno S.A. pod instalację urządzeń technologicznych.
1. Lokalizacja pomieszczeń do adaptacji
• Adres: 18 – 500 Kolno, Ul. Wojska Polskiego 56,
• Lokalizacja pomieszczeń: Załącznik nr 5 -Hala produkcyjna powierzchnia do adaptacji.
2. Zakres prac adaptacyjnych:
2.1. Prace budowlano-remontowe:
• Posadzka:
-Demontaż starej posadzki-kostki - 440 m2,
-Wykonanie nowej posadzką przemysłowej) - 440 m2
-Wykonanie fundamentów pod piece i inne urządzenia według założeń technicznych dostawców,
• demontaż ścian działowych (wys. ok. 6m z kątownika, wypełnionych poliwęglanem lub szkłem) ok – 114m2,
• wyburzenie ścian działowych (pustak, wys.9m x 12m=108m2) pomieszczenia do mycia i konserwacji,
• budowa ścian działowych z płyty montażowej, ok 402 m2
• demontaż jednego dolnego poziomu okien o wymiarach 1150x950mm na dł. 54 mb. i zamurowanie otworów po oknach,
• wymiana pozostałych dwóch poziomów okien na nowe,
• wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych,
• szpachlowanie i malowanie ścian murowanych,
• wykonanie otworu technologicznego w ścianie zewnętrznej do transportu pieców ,
• wykonanie otworów pod ciągi komunikacyjne,
• instalacja drzwi,
2.2. Wykonanie wiaty ze stojakami i uchwytami pod butle z gazami technicznymi.
2.3. Wykonanie wymaganej instalacji: c.o., gazowej, wodnej, ściekowej, sprężonego powietrza,
2.4. Wymiana instalacji elektrycznej (oświetlenie + zasilanie urządzeń)
• wykonanie instalacji elektrycznej gniazd wtyczkowych 230 V,
• wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia,
• wykonanie instalacji elektrycznej gniazd siłowych 400v,
• ułożenie zasilania do urządzeń,
• układanie korytek kablowych,
• montaż opraw oświetleniowych podstawowych,
• montaż opraw oświetleniowych kierunkowych,
• montaż łączników i gniazd wtyczkowych,
• wykonanie badań i pomiarów elektrycznych,
3. Wizja lokalna: Wymagane jest, aby Wykonawca na miejscu realizacji prac adaptacyjnych pod adresem: 18 – 500 Kolno, Ul. Wojska Polskiego 56, zapoznał się z obiektem i dokumentacją pod kątem zakresu prac przewidzianych do wykonania, wymaganych prawnie warunków bezpieczeństwa i pozostałych warunków realizacji zamówienia.
4. Oferta winna przewidywać i zawierać przypadki zaangażowania podwykonawców, w sytuacji gdy oferent nie ma prawnych i formalnych uprawnień do wykonania określonych prac.
Tylko oferty spełniające wymagania określone powyżej będą rozpatrywane.
Kody CPV zamówienia:
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Harmonogram realizacji zamówienia
4 miesiące od dnia podpisania umowy
Nie przewiduje się podziału realizacji zamówienia na etapy.
Zamówienie uważa się za wykonane w dniu ukończenia przez Wykonawcę wszystkich czynności składających się na Przedmiot Zamówienia, o ile zostanie to potwierdzone protokołem odbioru sporządzonym na piśmie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (choćby sam protokół odbioru został sporządzony w dacie późniejszej).
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki określone kolejno poniżej:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wiedza i doświadczenie
1.2. Wiedza i doświadczenie:
Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny dla realizacji zamówienia, w szczególności wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usługi budowlano-remontowe obiektów produkcyjnych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia lub podobnych na wartość min 1 mln zł.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
1.3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O realizację Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.
Dodatkowe warunki
Zamawiający dokona weryfikacji wymagań przedstawionych powyżej w punktach (1.1., 1.2, 1.3) na podstawie oświadczeń Wykonawcy załączonych do oferty. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenia w powyższym zakresie według wzorów stanowiących Załączniki 2 - 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wraz z ofertą (lub na formularzu ofertowym) Wykonawca powinien przedłożyć oświadczenie w którym zagwarantuje, iż sposób realizacji zamówienia będzie korzystny z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp.
Oferta Wykonawcy, który nie spełni powyższych wymagań zapytania ofertowego zostanie odrzucona. Pozostałe przesłanki odrzucenia oferty i wykluczenia Wykonawcy zostały wskazane w pkt dot. informacji na temat wykluczenia wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Warunki zmiany umowy
VII. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIANY UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
1. Zatwierdzony wzór umowy/zamówienia jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego
2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy z Wykonawcą w zakresie terminu realizacji w przypadku, gdy dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest niemożliwe i wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, a także gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania zapytania na każdym etapie jego realizacji, najpóźniej do momentu ostatecznego wyboru dostawcy, bez podania przyczyn.
2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia.
3. Zamawiający nie zwraca Oferentom kosztów przygotowania ofert i innych kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem Oferty.
4. Oferta zwycięska zostanie wybrana niezwłocznie po upływie terminu oceny ofert. Sam wybór oferenta nie będzie oznaczał zaciągnięcia zobowiązania cywilno-prawnego. Oferent, który wygra konkurs ofert zobowiązany będzie do zawarcia umowy w terminie określonym przez Zamawiającego, nie później niż przed upływem terminu związania ofertą na warunkach określonych w ofercie.
5. Niezaproponowane w ofercie warunki zostaną uwzględnione w Umowie po uprzedniej ich negocjacji i pozostaną stałe przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia Umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert lub przeprowadzi ponowną procedurę wyboru.
7. Złożenie Oferty oznacza akceptację przez Oferenta wszystkich warunków niniejszego zapytania ofertowego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Do oferty (formularza ofertowego) należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a) wycenę przedmiotu zamówienia
b) oświadczenie potwierdzające ze oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
c) oświadczenie, że oferent posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny dla realizacji zamówienia, w szczególności wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usługi budowlano-remontowe obiektów produkcyjnych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia lub podobnych na wartość min 1 mln zł.
d) oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
a) oświadczenie o braku powiazań osobowych lub kapitałowych,
b) oświadczenie, w którym Wykonawca zagwarantuje, iż sposób realizacji zamówienia będzie korzystny z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp.
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
IV. KRYTERIA OCENY OFERTY I SPOSÓB PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie kryteriów podanych poniżej.
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
• nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego;
• zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
• zostaną złożone w terminie.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria przedmiotowe :
C - Cena netto 85 %
C = (Cnn/Cnob) x 85
gdzie:
C – liczba punktów za cenę
Cnn – cena netto najniższa
Cnob – cena netto oferty badanej
G - Okres gwarancji 15%
a) 24 miesiące G= 5 pkt,
b) 36 miesięcy G= 10 pkt
c) 48 miesięcy G=15 pkt
3. Maksymalna, możliwa do uzyskania ilość punktów dla oferty wynosi 100. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która otrzyma największą łączną sumę punktów (C+G).
Wykluczenia
1) Zamówienie nie może ubiegać się podmiot powiązany ze składającym zapytanie ofertowe osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między składającym zapytanie ofertowe lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu składającego zapytanie ofertowe lub osobami wykonującymi w imieniu składającego zapytanie ofertowe czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a oferentami, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2) W niniejszym postępowaniu wyklucza się ponadto:
• Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość;
• Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mogące mieć wpływ na wynik postępowania.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w/w przesłanek wykluczenia bez podania przyczyn.
Nazwa
"ZM KOLNO" SPÓŁKA AKCYJNA
Adres
18-500 Kolno
podlaskie
, kolneński
Numer telefonu
48862782722
Fax
48862782141
NIP
2910209318
Tytuł projektu
Uruchomienie produkcji nowoczesnych uchwytów narzędziowych dzięki wdrożeniu innowacyjnych rozwiązań w zakładzie produkcyjnym ZM KOLNO SA.
Numer projektu
RPPD.01.03.00-20-0131/17-00
Nierozstrzygnięte – Brak ofert