Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Anulowane
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego z dopiskiem: Oferta na kompleksową obsługę realizowanej inwestycji pn: „Budowa Domu Opieki Zdrowotnej - Hospicjum w Busku-Zdroju do dnia 23.05.2018 r. do godziny 13;00 – osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską na adres;
• Hospicjum ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Oferty osobiście można składać w godzinach 8;00 – 15;00.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
hospicjum@o2.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Jarosław Zatorski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
601913045
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełniej kompleksowej obsługi administracyjno - biurowej nadzoru technicznego, biurowego i prawnego inwestycji pn: „Budowa Domu Opieki Zdrowotnej - Hospicjum w Busku-Zdroju”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do zaproszenia (projekt umowy).
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
buski
Miejscowość:
Busko-Zdrój
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie najkorzystniejszej oferty do przeprowadzenia pełniej kompleksowej obsługi administracyjno - biurowej nadzoru technicznego, biurowego i prawnego inwestycji pn: „Budowa Domu Opieki Zdrowotnej - Hospicjum w Busku-Zdroju”
Przedmiot zamówienia
Wykonanie pełniej kompleksowej obsługi administracyjno - biurowej nadzoru technicznego, biurowego i prawnego inwestycji pn: „Budowa Domu Opieki Zdrowotnej - Hospicjum w Busku-Zdroju”
Kod CPV
71540000-5
Nazwa kodu CPV
Usługi zarządzania budową
Harmonogram realizacji zamówienia
Od dnia zawarcia umowy w okresie realizacji inwestycji do dnia zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, ich odbioru końcowego i całkowitego rozliczenia robót tj. do 31 sierpnia 2020 r. i 60 miesięcy od zakończenia inwestycji na czynności wynikających z okresu rękojmi.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Wiedza i doświadczenie
Na potwierdzenie należy złożyć;
wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w tym okresie wykonał lub wykonuje: co najmniej dwie usługi związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego związane z nadzorem robót budowlanych związanych z budową/rozbudową/modernizacją budynku użyteczności publicznej* gdzie wartość wykonanych i odebranych robót wynosiła minimum 300 tys. zł brutto.
Na potwierdzenie należy wskazać te nadzory w wykazie usług.
* budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny
Potencjał techniczny
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje n/w osobą do realizacji zamówienia:
Inspektor nadzoru robót budowlanych – wskazana osoba powinny posiadać następujące kwalifikacje:
uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
Wymagane doświadczenie w pełnieniu nadzoru inwestorskiego jako osoba nadzorująca inwestycją z ramienia pełnionej funkcji lub inspektor nadzoru lub kierownik budowy na jednaj zakończonej inwestycji kubaturowej od jej rozpoczęcia do zakończenia której wartość wykonanych robót wynosiła min. 500 tys. zł
Specjalista do spraw rozliczeń – wymagane jest wykazanie się doświadczeniem w rozliczeniu jednego projektu z środków UE w okresie ostatnich trzech lat
Ekspertem ds. zamówień publicznych - wymagane doświadczenie w samodzielnym przeprowadzeniu minimum dwóch postepowań na roboty budowlane w oparciu o ustawę Pzp po nowelizacji z czerwca 2016 r. lub dwa postępowanie w oparciu o wytyczne MR dla okresu programowania 2014-2020 zgodnie z zasadą konkurencyjności.
Radca prawny/adwokat - wymagane doświadczenie w obsłudze prawnej minimum 1 projektem współfinansowanych ze środków unijnych lub projektem realizowanym i rozlicznym z innego programu finansowanego przez budżet państwa lub finansowane przez kraje z poza obszaru UE jako dotacje celowe o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł
Warunki zmiany umowy
Zgodnie z zapisami określonymi w zaproszeniu
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- cena (brutto) 60 pkt.
- doświadczenie zawodowe wymaganych osób – 40 pkt. maksymalną ilość pkt. Wykonawca otrzyma za 10 obsługiwanych projektów przez adwokata/radcę prawnego - (13 pkt) oraz za 10 przeprowadzonych postępowań w oparciu o ustawę Pzp lub zasadę konkurencyjności - (13 pkt) za 10 pełnionych nadzorów inwestorskich lub nadzorowanych inspektorów nadzoru - (14 pkt). Punktowane będzie tylko doświadczenia spełniające wymogi opisane w rozdziale V pkt 3 zaproszenia.
Maksymalna liczna punktów 100 pkt
Wykluczenia
Brak powiązań kapitałowych lub osobowych między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Na potwierdzenie warunku wykonawca powinien złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do zaproszenia
Nazwa
FUNDACJA GOSPODARCZA ŚW. BRATA ALBERTA
Adres
25-711 Kielce
świętokrzyskie
, Kielce
Numer telefonu
413660734
Fax
413471194
NIP
6570387140
Tytuł projektu
Hospicjum domowe
Numer projektu
RPSW.09.02.03-26-0004/17-00