Strona główna
Logo unii europejskiej

Kompleksowa obsługa realizowanej inwestycji pn: „Budowa Domu Opieki Zdrowotnej - Hospicjum w Busku-Zdroju”

Data publikacji: 14.05.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 23-05-2018

Numer ogłoszenia

1110948

Status ogłoszenia

Anulowane

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego z dopiskiem: Oferta na kompleksową obsługę realizowanej inwestycji pn: „Budowa Domu Opieki Zdrowotnej - Hospicjum w Busku-Zdroju do dnia 23.05.2018 r. do godziny 13;00 – osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską na adres;
• Hospicjum ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Oferty osobiście można składać w godzinach 8;00 – 15;00.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

hospicjum@o2.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jarosław Zatorski

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

601913045

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełniej kompleksowej obsługi administracyjno - biurowej nadzoru technicznego, biurowego i prawnego inwestycji pn: „Budowa Domu Opieki Zdrowotnej - Hospicjum w Busku-Zdroju”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do zaproszenia (projekt umowy).

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat: buski Miejscowość: Busko-Zdrój

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie najkorzystniejszej oferty do przeprowadzenia pełniej kompleksowej obsługi administracyjno - biurowej nadzoru technicznego, biurowego i prawnego inwestycji pn: „Budowa Domu Opieki Zdrowotnej - Hospicjum w Busku-Zdroju”

Przedmiot zamówienia

Wykonanie pełniej kompleksowej obsługi administracyjno - biurowej nadzoru technicznego, biurowego i prawnego inwestycji pn: „Budowa Domu Opieki Zdrowotnej - Hospicjum w Busku-Zdroju”

Kod CPV

71540000-5

Nazwa kodu CPV

Usługi zarządzania budową

Harmonogram realizacji zamówienia

Od dnia zawarcia umowy w okresie realizacji inwestycji do dnia zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, ich odbioru końcowego i całkowitego rozliczenia robót tj. do 31 sierpnia 2020 r. i 60 miesięcy od zakończenia inwestycji na czynności wynikających z okresu rękojmi.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

Wiedza i doświadczenie

Na potwierdzenie należy złożyć;
wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:

w tym okresie wykonał lub wykonuje: co najmniej dwie usługi związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego związane z nadzorem robót budowlanych związanych z budową/rozbudową/modernizacją budynku użyteczności publicznej* gdzie wartość wykonanych i odebranych robót wynosiła minimum 300 tys. zł brutto.
Na potwierdzenie należy wskazać te nadzory w wykazie usług.

* budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny

Potencjał techniczny

Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje n/w osobą do realizacji zamówienia:
Inspektor nadzoru robót budowlanych – wskazana osoba powinny posiadać następujące kwalifikacje:
uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
Wymagane doświadczenie w pełnieniu nadzoru inwestorskiego jako osoba nadzorująca inwestycją z ramienia pełnionej funkcji lub inspektor nadzoru lub kierownik budowy na jednaj zakończonej inwestycji kubaturowej od jej rozpoczęcia do zakończenia której wartość wykonanych robót wynosiła min. 500 tys. zł
Specjalista do spraw rozliczeń – wymagane jest wykazanie się doświadczeniem w rozliczeniu jednego projektu z środków UE w okresie ostatnich trzech lat
Ekspertem ds. zamówień publicznych - wymagane doświadczenie w samodzielnym przeprowadzeniu minimum dwóch postepowań na roboty budowlane w oparciu o ustawę Pzp po nowelizacji z czerwca 2016 r. lub dwa postępowanie w oparciu o wytyczne MR dla okresu programowania 2014-2020 zgodnie z zasadą konkurencyjności.
Radca prawny/adwokat - wymagane doświadczenie w obsłudze prawnej minimum 1 projektem współfinansowanych ze środków unijnych lub projektem realizowanym i rozlicznym z innego programu finansowanego przez budżet państwa lub finansowane przez kraje z poza obszaru UE jako dotacje celowe o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł

Warunki zmiany umowy

Zgodnie z zapisami określonymi w zaproszeniu

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- cena (brutto) 60 pkt.
- doświadczenie zawodowe wymaganych osób – 40 pkt. maksymalną ilość pkt. Wykonawca otrzyma za 10 obsługiwanych projektów przez adwokata/radcę prawnego - (13 pkt) oraz za 10 przeprowadzonych postępowań w oparciu o ustawę Pzp lub zasadę konkurencyjności - (13 pkt) za 10 pełnionych nadzorów inwestorskich lub nadzorowanych inspektorów nadzoru - (14 pkt). Punktowane będzie tylko doświadczenia spełniające wymogi opisane w rozdziale V pkt 3 zaproszenia.
Maksymalna liczna punktów 100 pkt

Wykluczenia

Brak powiązań kapitałowych lub osobowych między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Na potwierdzenie warunku wykonawca powinien złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do zaproszenia

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

FUNDACJA GOSPODARCZA ŚW. BRATA ALBERTA

Adres

Sienna 5

25-711 Kielce

świętokrzyskie , Kielce

Numer telefonu

413660734

Fax

413471194

NIP

6570387140

Tytuł projektu

Hospicjum domowe

Numer projektu

RPSW.09.02.03-26-0004/17-00
Liczba wyświetleń: 483