Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 6.2018 CUKIERKI REKLAMOWE

Data publikacji: 11.05.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 21-05-2018

Numer ogłoszenia

1110602

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferta powinna zawierać:
1. Datę i miejsce sporządzenia,
2. Nazwę, adres, numer NIP Oferenta,
3. Wycenę z podaniem ceny netto dla całości zlecenia i wskazaniem obowiązującej stawki VAT,
4. Warunki i termin płatności,
5. Datę ważności oferty,
6. Imię i nazwisko osoby upoważnionej do sporządzenia oferty,
7. Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty

Oferta powinna zostać dostarczona w wyznaczonym terminie za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: monika.macholl@abatec.pl, poczty tradycyjnej lub też osobiście do naszego biura tj.: ABATEC Sp. z o.o. ul. Norwida 31, kod 76-200 Słupsk

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

monika.macholl@abatec.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Monika Macholl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

724936300

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów promocyjnych dystrybuowanych w trakcie imprez targowych, w postaci cukierków reklamowych wraz z opracowaniem projektów graficznych i wykonaniem opakowań jednostkowych cukierków.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: pomorskie Powiat: Słupsk Miejscowość: Słupsk

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup materiałów reklamowych w postaci cukierków dystrybuowanych w trakcie trwania imprez targowych w związku z realizacją projektu w ramach :
Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020
Oś priorytetowa: III. Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach
Działanie: 3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
Poddziałanie: 3.3.3. Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Zakup materiałów promocyjnych dystrybuowanych w trakcie imprez targowych, w postaci cukierków reklamowych wraz z opracowaniem projektów graficznych i wykonaniem opakowań jednostkowych cukierków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) cukierki typu krówki mleczne w ilości 83 kg dostarczane w 3 partiach (szczegóły w pkt. V zapytania) - cukierki powinny posiadać termin przydatności do spożycia nie mniejszy niż 4 miesiące od daty dostarczenia poszczególnych partii cukierków do siedziby Zamawiającego;
b) opracowanie w wersji projektów graficznych opakowań zawierających kolorowy nadruk tj. logo firmy oraz wymagane logotypy UE i Projektu (bazowe pliki graficzne logotypów zostaną przekazane przez Zlecającego);
c) wydruk i przygotowanie opakowań z wielokolorowym nadrukiem w dwóch wersjach, odpowiednio na 43 kg i 40 kg cukierków;
d) dostawa na wskazany adres w kraju;

2. Tryb zamówienia:
Zamówienie realizowane w trybie postępowania ofertowego (zasada konkurencyjności).

Kod CPV

79000000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

Harmonogram realizacji zamówienia

Cukierki reklamowe powinny zostać dostarczone do Zamawiającego w 3 partiach zgodnie z poniższym zestawieniem:
 40 kg w terminie do 15.09.2018 roku;
 26 kg w terminie do 15.12.2018 roku;
 17 kg w terminie do 30.08.2019 roku;

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Dodatkowe warunki

1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim
2. W przypadku składania oferty przy pomocy środków elektronicznych na adres e-mail, niezbędne jest złożenie oferty w formie skanu podpisanych dokumentów;
3. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy na podstawie poprawnie złożonych ofert zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym;
4. Ewentualne zmiany, dodatkowe informacje lub korekty będą dokonywane w formie pisemnej. W przypadku wprowadzenia zmian Zamawiający przekaże informację o zmianach Oferentom. Każda zmiana staje się wiążąca od chwili przekazania informacji o jej dokonaniu. Przez formę pisemną Zamawiający rozumie również zadanie pytania na adres email wskazany do kontaktu w sprawach zapytania ofertowego;
5. Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą;

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Kryteria wyboru ofert:
a) Całkowita cena oferty (obejmująca wszystkie elementy wymienione w punktach II 1. a) do d)) – waga 100%, maksymalna do uzyskania liczba punktów 100;
Ocena poszczególnych ofert zostanie wyliczona według metodologii: cena netto najkorzystniejsza/cena netto Oferenta *100%;
2. Tryb i data oceny ofert:
Oferty zostaną porównane i ocenione według przyjętych kryteriów w dniu 22.05.2018 r. w siedzibie Zamawiającego.
Do realizacji wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów w ramach wskazanego kryterium, co zostanie potwierdzone w sporządzonym protokole z wyboru ofert.

Wykluczenia

Oferta będzie podlegała wykluczeniu jeżeli:
1. Jej treść nie będzie odpowiadała zapytaniu ofertowemu;
2. Zostanie złożona po terminie składania ofert;
3. Zostanie złożona przez Oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych lub kapitałowych. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający wyklucza możliwość składania ofert częściowych i wariantowych. Wszelkie koszty przygotowania i dostarczenia ponosi Oferent.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ABATEC SP. Z O.O.

Adres

Cypriana Kamila Norwida 31

76-200 Słupsk

pomorskie , Słupsk

Numer telefonu

598456333

Fax

598456334

NIP

8393171173

Tytuł projektu

Promocja polskiej marki wysokiej jakości basenów ogrodowych ABATEC poprzez uczestnictwo w branżowym programie promocji na wybranych rynkach.

Numer projektu

POIR.03.03.03-22-0048/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Arco Sweets sp. z o.o. ul. Chojnicka 30, 83-250 Skarszewy
Oferta z dnia 17.05.2018
Wartość oferty: 1452,50 PLN netto + 23% VAT
Liczba wyświetleń: 729