Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w dziale VII Ogłoszenia.
5. Złożona oferta w miejscu określonym przez Zamawiającego musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
6. Dokumenty składane wraz z ofertą muszą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:
„Oferta dotyczy ogłoszenia na świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa i konsultacji oraz przeprowadzanie warsztatów dla dzieci i dorosłych z rodzin zastępczych
w ramach realizacji projektu „Uwierz w siebie – kompleksowe usługi społeczne wsparcia rodziny na obszarze powiatu kościerskiego” część …………………. (wpisać w zależności na którą część Ogłoszenia składana jest oferta)
NIE OTWIERAĆ PRZED
16.05.2018 r. godz. 12.00”
9. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów. Zamawiający może wezwać Wykonawcę również do wyjaśnienia
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 18 (sekretariat), w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kościerzynie w terminie do 16.05.2018 r. do godz. 11.30. Adres siedziby Zamawiającego: ul. Krasickiego 4, 83-400 Kościerzyna.
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 19 w dniu 16.05.2018 r. o godz. 12.00.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Anna Malinowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
58 681-53-94
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa i konsultacji oraz przeprowadzanie warsztatów dla dzieci i dorosłych z rodzin zastępczych w ramach realizacji projektu „Uwierz w siebie – kompleksowe usługi społeczne wsparcia rodziny na obszarze powiatu kościerskiego”
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
pomorskie
Powiat:
kościerski
Miejscowość:
Kościerzyna
Cel zamówienia
świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa i konsultacji oraz przeprowadzanie warsztatów dla dzieci i dorosłych z rodzin zastępczych w ramach realizacji projektu „Uwierz w siebie – kompleksowe usługi społeczne wsparcia rodziny na obszarze powiatu kościerskiego”
Przedmiot zamówienia
1) Część 1: Usługi - Psycholog dziecięcy
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Psycholog dziecięcy – diagnoza dziecka, konsultacje z dziećmi.
Opracowanie diagnozy dzieci, na podstawie której powstanie Indywidualny Program Rozwoju (IPR). Następie monitorowanie postępu w realizacji IPR - co kwartał. W przypadku braku postępów lub zmian oczekiwań uczestników projektu, opracowanie zmiany IPR. Diagnoza, opracowanie IPR, monitoring. W razie potrzeby wynikającej z IPR przeprowadzenie konsultacji z dzieckiem;
b) Termin realizacji zamówienia: Okres realizacji od maja 2018 r. do lutego 2020 r.;
c) Zamawiający zaplanował 200 godzin w ramach podzadania – Opracowanie IPR i monitoring jego realizacji oraz 192 godziny w ramach podzadania – Wsparcie indywidualne dziecka, razem 392 godziny pracy;
d) Usługa będzie wykonywana na podstawie umowy cywilno-prawnej (zał. nr 3 do Ogłoszenia);
e) Wypłata wynagrodzenia będzie na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę
rachunku/faktury/ oświadczenia dotyczącego wywiązania się z zapisów umowy (oddzielnie dla
każdego podzadania);
2) Część 2: Usługi - Psycholog dorośli
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Psycholog dla dorosłych – diagnoza rodziny, konsultacje dla dorosłych.
Opracowanie diagnozy dla rodziny, na podstawie której powstanie Indywidualny Program Rozwoju (IPR). Następnie monitorowanie postępu w realizacji IPR - co kwartał. W przypadku braku postępów lub zmiany oczekiwań uczestników projektu opracowanie zmiany IPR. Diagnoza, opracowanie IPR, monitoring. W razie potrzeby wynikającej z IPR przeprowadzenie konsultacji z członkami rodziny;
b) Termin realizacji zamówienia: Okres realizacji od maja 2018 r. do lutego 2020 r.;
c) Zamawiający zaplanował 50 godzin w ramach podzadania – Opracowanie IPR i monitoring jego realizacji oraz 144 godziny w ramach podzadania – Wsparcie indywidualne dziecka, razem 194 godziny pracy;
d) Usługa będzie wykonywana na podstawie umowy cywilno-prawnej (zał. nr 3 do Ogłoszenia);
e) Wypłata wynagrodzenia będzie na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę
rachunku/faktury/ oświadczenia dotyczącego wywiązania się z zapisów umowy (oddzielnie dla
każdego podzadania);
3) Część 3: Usługi - Psycholog socjoterapeuta
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci. Zajęcia mają na celu niesienie grupowego wsparcia psychologiczno-pedagogicznego. Działania socjoterapeutyczne mają zmierzać do tego, by stworzyć dzieciom warunki do prawidłowych i konstruktywnych doświadczeń społecznych. Uczestnicy socjoterapii mają poznać prawidłowe wzorce zachowań, uczyć się mądrego funkcjonowania w grupie, nawiązać zdrowe relacje zarówno ze swoimi rówieśnikami jak i z dorosłymi. W bezpiecznych warunkach wsparcia i opieki ze strony dorosłego terapeuty uczestnicy zajęć mają doświadczyć różnych sytuacji społecznych, dowiedzieć się które z ich relacji są właściwe, a które należy zmienić;
b) Realizacja usług odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego i w wynajętej sali na terenie powiatu kościerskiego;
c) Termin realizacji zamówienia : Okres realizacji od maja 2018 r. do lutego 2020 r.;
d) Zamawiający zaplanował razem 264 godziny pracy;
e) Usługa będzie wykonywana na podstawie umowy cywilno-prawnej (zał. nr 3 do Ogłoszenia);
f) Wypłata wynagrodzenia będzie na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę
rachunku/faktury/ oświadczenia dotyczącego wywiązania się z zapisów umowy;
Kod CPV
85121270-6
Nazwa kodu CPV
Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
4) Część 4: Usługi - Psychiatra
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Konsultacje psychiatry dziecięcego.
Usługi psychiatry polegać mają na przeprowadzeniu i postawieniu diagnozy, ustaleniu planu leczenia małego Pacjenta opierając się na zasadzie skuteczności i bezpieczeństwa. Psychiatra w leczeniu młodego człowieka ma również wspierać i udzielać wskazówek całej rodzinie, jak postępować w różnych, często kryzysowych sytuacjach;
b) Termin realizacji zamówienia: Okres realizacji od maja 2018 r. do lutego 2020 r.;
c) Zamawiający zaplanował razem 144 godziny pracy;
d) Usługa będzie wykonywana na podstawie umowy cywilno-prawnej (zał. nr 3 do Ogłoszenia);
e) Wypłata wynagrodzenia będzie na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę
rachunku/faktury/ oświadczenia dotyczącego wywiązania się z zapisów umowy;
5) Część 5 : Usługi - Prawnik
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Poradnictwo prawne polegające na świadczeniu usług prawnych uczestnikom projektu oraz współpraca ze specjalistą pracy z rodziną i mentorami;
b) Termin realizacji zamówienia: Okres realizacji od maja 2018 r. do lutego 2020 r.;
c) Zamawiający zaplanował 120 godzin pracy;
d) Usługa będzie wykonywana na podstawie umowy cywilno-prawnej (zał. nr 3 do Ogłoszenia);
e) Wypłata wynagrodzenia będzie na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę
rachunku/faktury/ oświadczenia dotyczącego wywiązania się z zapisów umowy;
6) Część 6: Warsztaty – Usługi logopedy
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Zajęcia warsztatowe dla dorosłych z zakresu poradnictwa w zakresie kształtowania prawidłowej mowy i usuwania wad wymowy.
Usługi logopedy polegać będą na analizie procesów komunikacji człowieka na różnych etapach rozwoju i w różnych strefach jego aktywności w celu promowania rozwoju komunikacyjnego, edukacyjnego, społecznego i zawodowego. Logopeda na zajęciach zajmować się ma korygowaniem wad wymowy i usprawnianiem motoryki aparatu mowy, profilaktyką, likwidowaniem objawów zaburzonej komunikacji językowej, uwarunkowanej środowiskowo lub organicznie, stymulacją mowy opóźnionej i nieprawidłowej;
b) Termin realizacji zamówienia: Okres realizacji od maja 2018 r. do lutego 2020 r.;
c) Zamawiający zaplanował razem 48 godzin zajęć warsztatowych;
d) Usługa będzie wykonywana na podstawie umowy cywilno-prawnej (zał. nr 3 do Ogłoszenia);
e) Wypłata wynagrodzenia będzie na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę
rachunku/faktury/ oświadczenia dotyczącego wywiązania się z zapisów umowy;
7) Część 7: Warsztaty – Usługi seksuologa
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Zajęcia warsztatowe z zakresu poradnictwa w obszarze szeroko pojętej seksualności człowieka.
Usługi seksuologa polegać mają na przeprowadzeniu warsztatów o tematyce szeroko pojętej seksualności człowieka, jego płci oraz potrzeb. Celem warsztatów jest podniesienie wiedzy dotyczącej seksualności oraz akceptacji własnej płciowości;
b) Termin realizacji zamówienia: Okres realizacji od maja 2018 r. do lutego 2020 r.;
c) Zamawiający zaplanował razem 48 godzin zajęć warsztatowych;
d) Usługa będzie wykonywana na podstawie umowy cywilno-prawnej (zał. nr 3 do Ogłoszenia);
e) Wypłata wynagrodzenia będzie na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę
rachunku/faktury/ oświadczenia dotyczącego wywiązania się z zapisów umowy
Ciąg dalszy w harmonogram realizacji zamówienia
Harmonogram realizacji zamówienia
Opis terminów realizacji w poszczególnych częściach zamówienia.
Część 8: Warsztaty – Usługi dietetyka
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Zajęcia warsztatowe z zakresu poradnictwa w obszarze prawidłowego modelu żywienia w rodzinie.
Usługi dietetyka polegać mają na propagowaniu zdrowego odżywiania się, zmiany nawyków żywieniowych uczestników warsztatów oraz na przybliżeniu zasad, których należy przestrzegać dbając o zdrowy styl życia;
b) Termin realizacji zamówienia : Okres realizacji od maja 2018 r. do lutego 2020 r.;
c) Zamawiający zaplanował razem 48 godzin zajęć warsztatowych;
d) Usługa będzie wykonywana na podstawie umowy cywilno-prawnej (zał. nr 3 do Ogłoszenia);
e) Wypłata wynagrodzenia będzie na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę
rachunku/faktury/ oświadczenia dotyczącego wywiązania się z zapisów umowy;
9) Część 9: Warsztaty – Usługi pielęgniarki środowiskowej
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Usługi pielęgniarki środowiskowej polegać mają na przeprowadzeniu warsztatów na temat problemów zdrowotnych występujących u dzieci i młodzieży, słuszności wykonywania szczepień ochronnych, higieny osobistej oraz problematyki związanej z chorobami zakaźnymi tj. świerzb, liszajec, odra, różyczka, krztusiec itp. Podczas trwania warsztatów ich uczestnicy będą mogli omówić problemy z którymi się borykają;
b) Termin realizacji zamówienia: Okres realizacji od maja 2018 r. do lutego 2020 r.;
c) Zamawiający zaplanował razem 48 godzin zajęć warsztatowych;
d) Usługa będzie wykonywana na podstawie umowy cywilno-prawnej (zał. nr 3 do Ogłoszenia);
e) Wypłata wynagrodzenia będzie na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę
rachunku/faktury/ oświadczenia dotyczącego wywiązania się z zapisów umowy;
10) Część 10: Warsztaty – Usługi kosmetologa
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Zajęcia warsztatowe z zakresu kosmetologii, edukowanie z zakresu profilaktyki i prewencji chorób.
Warsztaty przeprowadzane przez kosmetologa mają na celu dostarczenie wiedzy na temat zmian skórnych, choroby skóry oraz ogólnej świadomości dbania o ciało. Podczas warsztatów kosmetolog ma zapoznać słuchaczy z wiedzą z zakresu kosmetyki lekarskiej, zmian barwnikowych skóry (bielactwo, ostuda), uszkodzeń skóry pochodzenia mechanicznego (modzele, nagniotki), uszkodzeń wywołanych działaniem wysokiej temperatury i niskiej temperatury (oparzenia, odmrożenia, odmroziny), zaburzeń wydzielania potu, chorób łojotokowych skóry, znamion, nowotworów łagodnych, zmian skórnych wywołanych przez wirusy, zmian chorobowych włosów i paznokci;
b) Termin realizacji zamówienia: Okres realizacji od maja 2018 r. do lutego 2020 r.;
c) Zamawiający zaplanował razem 48 godzin zajęć warsztatowych;
d) Usługa będzie wykonywana na podstawie umowy cywilno-prawnej (zał. nr 3 do Ogłoszenia);
e) Wypłata wynagrodzenia będzie na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę
rachunku/faktury/ oświadczenia dotyczącego wywiązania się z zapisów umowy;
11) Część 11: Warsztaty – Usługi pedagoga
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Zajęcia warsztatowe z zakresu komunikacji społecznej dla dorosłych.
Podstawowym celem warsztatów ma by dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach rodzinnych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między ludźmi. Sprawna komunikacja i współpraca wewnątrz rodziny ma bezpośrednie przełożenie na relacje i współpracę z innymi ludźmi. Znaczną część warsztatów zajmować mają aktywności tworzące pozytywny klimat sprzyjający komunikacji nastawionej na współpracę;
b) Termin realizacji zamówienia : Okres realizacji od maja 2018 r. do lutego 2020 r.;
c) Zamawiający zaplanował razem 24 godziny zajęć warsztatowych;
d) Usługa będzie wykonywana na podstawie umowy cywilno-prawnej (zał. nr 3 do Ogłoszenia);
e) Wypłata wynagrodzenia będzie na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę
rachunku/faktury/ oświadczenia dotyczącego wywiązania się z zapisów umowy;
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Z możliwości realizacji zamówienia wykluczy Wykonawcę, który jest powiązany z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, tj.:
1) Część 1: Usługi - Psycholog dziecięcy
a) posiada wykształcenie wyższe psychologiczne - kierunkowe;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
2) Część 2: Usługi - Psycholog dla dorosłych
a) posiada wykształcenie wyższe psychologiczne - kierunkowe;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
3) Część 3: Usługi - Psycholog socjoterapeuta
a) posiada wykształcenie wyższe psychologiczne - kierunkowe;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
4) Część 4: Usługi - Psychiatra
a) posiada wykształcenie – lekarz medycyny o specjalizacji psychiatra;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
5) Część 5: Usługi - Prawnik
a) posiada wykształcenie wyższe prawnicze;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
6) Część 6: Warsztaty - Usługi logopedy
a) posiada wykształcenie wyższe – specjalizacja logopedia;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
7) Część 7: Warsztaty - Usługi seksuologa
a) posiada wykształcenie wyższe – specjalizacja seksuologia;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
8) Część 8: Warsztaty - Usługi dietetyka
a) posiada dyplom przygotowania do zawodu dietetyka;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
9) Część 9: Warsztaty - Usługi pielęgniarki środowiskowej
a) posiada wykształcenie medyczne – pielęgniarka - kierunkowe;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
10) Część 10: Warsztaty - Usługi kosmetologa
a) posiada wykształcenie wyższe – specjalizacja kosmetologia;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
11) Część11: Warsztaty - Usługi pedagoga
a) posiada wykształcenie wyższe – specjalizacja pedagogika;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
Wiedza i doświadczenie
Opisane w uprawnieniach do wykonywania określonej działalności lub czynności
Potencjał techniczny
nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opisane w uprawnieniach do wykonywania określonej działalności lub czynności
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
nie dotyczy
Dodatkowe warunki
ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.
2. Zamiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
3. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
4. Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej.
5. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszym Ogłoszeniu.
6. Przedstawia nieprawdziwe informacje.
Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
INFORMACJE DODATKOWE
1. Jeżeli jest to niezbędnego do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału w postępowaniu a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
3. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) Oczywiste omyłki pisarskie,
2) Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Ogłoszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie lub faksem lub drogą elektroniczną.
5. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
6. Jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
7. Przed zawarciem umowy, najpóźniej w dniu jej zawarcia, Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę dostarczy Zamawiającemu oświadczenie o minimalnym wynagrodzeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do Ogłoszenia – jeżeli dotyczy.
Warunki zmiany umowy
Jak w dodatkowych warunkach umowy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Kryterium 1 – ogólna cena zamówienia - 70 %
Sposób obliczenia wartości punktowej kryterium: 1% = 1 pkt
Najniższa cena ofertowa brutto
Ocena oferty = ---------------------------------------------- x 70 pkt
Cena brutto oferty badanej
2) Kryterium 2 – doświadczenie - 30 %
Sposób obliczenia wartości punktowej kryterium: 1% = 1 pkt
• do 2 lat (pełne lata) – 0 pkt
• od 2 lat do 3 lat (pełne lata) – 15 pkt
• powyżej 3 lat (pełne lata) – 30 pkt
Punkty za kryterium „doświadczenie” zostaną przyznane w skali punktowej 0-30 punktów, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, wg skali podanej powyżej.
2. Sposób oceny ofert:
1) Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów (suma punktów kryterium ceny i doświadczenia) uznana zostanie za najkorzystniejszą.
2) Złożone oferty zostaną ocenione w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi ).
3) Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt ( 70 pkt cena + 30 pkt doświadczenie ).
4) Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska największą ilość punktów, obliczoną wg powyższego wzoru, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5) Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
6) Termin związania ofertą wynosi 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu oznaczonego na składanie ofert.
Nazwa
ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW GDAŃSKA
Adres
80-823 Gdańsk
pomorskie
, Gdańsk
Numer telefonu
583011327
Fax
brak
NIP
5832969085
Tytuł projektu
Uwierz w siebie - kompleksowe usługi społeczne wsparcia rodziny na obszarze powiatu kościerskiego
Numer projektu
RPPM.06.02.02-22-0054/17-01
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
- Część 1 – Centrum Pomocy Psychologicznej i Terapii
Adrianna Brzoskowska
83-400 Kościerzyna
ul. Moniuszki 12/C/10
data wpływu 14.05.2018
cena 38.024,-
- Część 2 – Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
Wirginia Laskowska
83-400 Kościerzyna
ul. Moniuszki 5/B/19
data wpływu 15.05.2018
cena 19.012,-
- Część 3 – Pracownia Edukacji i Psychoterapii
Agnieszka Szrejter-Łoś
77-100 Rzepnica
ul. Jana III Sobieskiego 4/4
data wpływu 16.05.2018
cena 25.080,-
- Część 4 – Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska
Gabinet Psychiatryczny
Olga Markowska
83-200 Starogard Gdański
ul. Grzybka 23 B
data wpływu 11.05.2018
cena 28.800,-
- Część 5 – Kancelaria Radcy Prawnego
Bartłomiej Ronowicz
81-509 Gdynia
pl. Górnośląski 21 lok. 3
data wpływu 11.05.2018
cena 18.000 ,-
- Część 6 – Zofia Peplińska
83-400 Kościerzyna
ul. Moniuszki 3c/5
data wpływu 15.05.2018
cena 4.704,-
- Część 7 – Aneta Ściepuro-Pufal
81-198 Pogórze
ul. Kościuszki 56/27
data wpływu 15.05.2018
cena 5.760,-
- Część 8 – TWIN MEDIA Sp. z o.o.
77-100 Bytów
ul. Zaułek Drozdowy 2
data wpływu 15.05.2018
cena 4.782,24 ,-
- Część 9 – Lucyna Sadowska
83-400 Kościerzyna
ul. Fałata 4
data wpływu 16.05.2018
cena 5.760,-
- Część 10 – Instytut Urody
Aleksandra Staszczyk
83-400 Kościerzyna
ul. Rzemieślnicza 19
data wpływu 14.05.2018
cena 5.760,-
- Część 11 – Szymon Benet
83-407 Łubiana
ul. Dębowa 2
data wpływu 16.05.2018
cena 2.280,-