Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostarczenie doposażenia stołówki i pomieszczeń pomocniczych w ramach projektu: nr RPKP.06.01.02-04-0015/17 „Budowa budynku usługowego Pomocy Społecznej”.

Data publikacji: 30.04.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 08-05-2018

Numer ogłoszenia

1108410

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: dom.albertynki@gmail.com lub pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego, tj. Zgromadzenie Sióstr Albertynek, ul. Koronowska 14, 85-405 Bydgoszcz, tel. (52) 327 73 55.

Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
Oferty sporządzone na innym formularzu nie będą rozpatrywane.
Oferta musi zawierać:
- Pieczątkę firmową oferenta
- Datę sporządzenia oferty
- Adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, nr NIP
- Osobę do kontaktu w sprawie oferty
- Cenę netto za doposażenie stołówki i pomieszczeń pomocniczych oraz parametry pozostałych elementów składowych
oferty wynikających z przyjętych kryteriów;
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym;
- Czytelny podpis oferenta.
- Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (np. referencje itp.);
- W przypadku składania ofert w formie elektronicznej – e-mail , należy załączyć skan prawidłowo
wypełnionej i podpisanej oferty.

Ostateczny termin składania ofert upływa: 08.05.2018 r. o godzinie 13.00
Otwarcie ofert zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w dniu 08.05.2018 r. o godzinie 13.15

O zachowaniu terminu składania ofert w formie elektronicznej decyduje sygnatura czasu – moment wpływu podpisanej oferty (skanu) do Zamawiającego,
Oferent może przed upływem terminu składania ofert wycofać lub zmienić ofertę.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

dom.albertynki@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Damian Kaczmarek

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

728 322 303

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Celem niniejszego Zamówienia jest wyposażenie i dostawa sprzętu wymienionego i opisanego w załączniku nr 3, do nowo powstającego budynku Pomocy Społecznej przy ul. Koronowskiej 14 w Bydgoszczy. Zamówienie zostanie zrealizowane w ramach projektu "Budowa budynku usługowego Pomocy Społecznej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Projektu Poddziałanie 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: kujawsko-pomorskie Powiat: bydgoski Miejscowość: Bydgoszcz

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem niniejszego Zamówienia jest wyposażenie i dostawa sprzętu wymienionego i opisanego w Załączniku nr 3 do nowo powstającego budynku Pomocy Społecznej przy ul. Koronowskiej 14 w Bydgoszczy.

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostanie zrealizowane w ramach projektu "Budowa budynku usługowego Pomocy Społecznej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Projektu Poddziałanie 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną i obejmuje:
• stół nierdzewny gastronomiczny ze zlewem dwukomorowym i półką 150 x 70 x 85 cm 1 szt.
• stół nierdzewny gastronomiczny ze zlewem i półką 120 x 60 x 85 1 szt.
• stół nierdzewny gastronomiczny przyścienny z półką 180 x 70 x 85 1 szt.
• regał nierdzewny gastronomiczny z półkami i blatem 180 x 60 x 40 2 szt.
• separator ze stali nierdzewnej współpracujący z OZ4 (na nóżkach), OZ8N, OZ8C, OZ15Nx2, OZP15 opcjonalnie z OZP15.5 : 1 szt.
• stół nierdzewny gastronomiczny ze zlewem dwukomorowym i półką 150 x 70 x 85 1 szt.
• stół przyścienny nierdzewny z półką 120 x 60 x 85 1 szt.
• urządzenie elektryczne do dezynfekcji 10 jaj ze stali nierdzewnej 2 szt.
• Szafa/ witryna chłodnicza 120 x 90 x 85 elektryczna 230 V, wewnętrzny wentylator 1 szt.
• szafa wnękowa metalowa 180 x 60 x 40 gospodarcza dzielona z miejscem na wiadro i mop 1 szt.
• zestaw/y sztućców stal nierdzewna na 24 osoby (2 x 12 osób opakowanie typu: walizka zestawy jednorodne/średnia półka) 1 zestaw (2 komplety)
• termos ze stali nierdzewnej, podwójne ścianki wypełnione pianką izolacyjną 35l, z pokrywą, trzy punkty zapięcia - 4 szt.
• przybory nierdzewne do serwowania – zestaw (10 szt.)(łopatka do przewracania, łyżka cedzakowa, szpatułka, łyżka do potraw uniwersalna, łyżka do spaghetti, widelec do mięsa, chochelka do sosów, szczypce, widelec do serwowania sałatek, łopatka do ciasta) 2 zestawy
• otwieracz do puszek ze stali nierdzewnej mocowany do blatu - 750 mm - 1 szt.
• klocek masarski z tworzywa - 8 cm(40 x 50) + podstawa ze stali nierdzewnej 40 x 50 + tasak ostrze 350 mm - stal nierdzewna 1 zestaw 3 elementy
• termosy stołowe ze stali nierdzewnej poj. 2,0,l z przyciskiem 20 szt.
• wazy z pokrywką i chochlą 3l wykonane ze stali nierdzewnej, pokrywka z wycięciem na chochlę 24 szt.

Dostawca zapewni gwarancję na sprzęt objęty niniejszym postępowaniem na okres minimum 5 lat od momentu oddania do użytkowania budynku.

Zamawiający przekaże wybranemu Oferentowi informację o jego wyborze za pomocą poczty elektronicznej.

Kod CPV

39141000-2

Nazwa kodu CPV

Meble i wyposażenie kuchni

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: do 04.06.2018r.

Wykonawca/dostawca zobowiązany jest do złożenia przed upływem terminu umownego stosownego wniosku o jego zmianę, przedstawiając okoliczności faktyczne uzasadniające zmianę terminu umownego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia (sposób oceny: oświadczenie).

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia (sposób oceny: oświadczenie).

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (sposób oceny: oświadczenie).

Dodatkowe warunki

Do udziału w postępowaniu ofertowym dopuszczone są następujące podmioty (sposób oceny: oświadczenie):
• niepowiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe
rozumie się wzajemne powiązania między podmiotem a wykonawcą, polegające na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości,
co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w
stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki zmiany umowy

Zmiany umowy mogą dotyczyć:
• wydatków na poszczególne zadania (jeśli dotyczy);
• innych okoliczności istotnych z perspektywy realizacji projektu i mających wpływ na osiągnięcie jego
celu.
Zmiany umowy bezwzględnie będą wymagały zgody obu stron. Zmiany umowy mogą wymagać zgody instytucji odpowiedzialnej za udzielenie wsparcia na realizację projektu. W celu dokonania zmiany umowy strona inicjująca będzie zobowiązana do przekazania drugiej stronie wyczerpujących informacji na temat wnioskowanej zmiany umowy wraz z uzasadnieniem jej wprowadzenia w kontekście osiągnięcia celu wyrażonego w zakresie zadania.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów:
- cena netto wykonania zamówienia (PLN) – waga 100%
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszego przedmiotu zamówienia poprzez przyznanie punktów za spełnienie kryterium ceny netto. Ocenie podlegać będzie łącznie cała oferta. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która zdobędzie największą ilość punktów, przy czym zasady przyznawania punktów są następujące: kryterium „cena netto wykonania zamówienia (PLN)”:
- cena obejmuje cenę ryczałtową netto za zrealizowanie całego zamówienia zgodnie z warunkami
wynikającymi z zapytania ofertowego i załączników oraz podpisanej umowy;
- oferta z najniższą ceną netto otrzymuje 100 punktów;
- pozostałe oferty będą punktowane liniowo (do 2 miejsc po przecinku) wedle następującej formuły
arytmetycznej:
(X/Y) x 100, gdzie:
X = najniższa cena,
Y = cena ocenianej oferty.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZGROMADZENIE SIÓSTR ALBERTYNEK POSŁUGUJĄCYCH UBOGIM DOM ZAKONNY Z SIEDZIBĄ W BYDGOSZCZY

Adres

Koronowska 14/n/d

85-001 Bydgoszcz

kujawsko-pomorskie , Bydgoszcz

Numer telefonu

52 327 73 55

NIP

9671062961

Tytuł projektu

Budowa budynku usługowego Pomocy Społecznej

Numer projektu

RPKP.06.01.02-04-0015/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Gastro Centrum
ul. Siemiradzkiego 15
64-920 Piła
NIP: 7461307701

cena netto : 15898,65 zł
cena brutto : 19555,33 zł

data wpłynięcia oferty: 2018-05-07 15:33

Oferta spełnia wszystkie kryteria i została wybrana do realizacji - 100 pkt.
Liczba wyświetleń: 625