Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa specjalistycznych, zindywidualizowanych systemów teleinformatycznych - software & hardware

Data publikacji: 27.04.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 08-05-2018

Numer ogłoszenia

1107515

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać w formie pisemnej na adres: ul. Brukowa 26, 91-341 Łódź lub przesłać w formie elektronicznej (skany podpisanych dokumentów) na wskazany adres e-mail.
Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.05.2018 w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

d.glodek@zemat.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Daniel Głodek

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

609510525

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Wartości niematerialne i prawne:
1. Zakup systemu ERP - oprogramowanie, licencje
2. Zakup systemu znakowania i identyfikacji towaru - oprogramowanie, licencje
Środki trwałe:
1. Zakup systemu znakowania i identyfikacji towaru - sprzęt

Szczegóły techniczne zawiera załącznik nr 2 do ogłoszenia.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: Łódź Miejscowość: Łódź

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest realizacja działań w ramach realizowanego projektu w zakresie zakupu środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, poprzez przeprowadzenie procedury wyłonienia dostawcy, zgodnie z zasadą konkurencyjności.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Wartości niematerialne i prawne:
1. System ERP - oprogramowanie, licencje
2. System znakowania i identyfikacji towaru - oprogramowanie, licencje
Środki trwałe:
1. System znakowania i identyfikacji towaru - sprzęt

Szczegóły techniczne zawiera załącznik nr 2 do ogłoszenia.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę.

Kod CPV

72212150-5

Nazwa kodu CPV

Usługi opracowywania oprogramowania do kontroli przemysłowej

Harmonogram realizacji zamówienia

Zakup systemu ERP - oprogramowanie, licencje - planowany termin do 28.06.2018
Zakup systemu znakowania i identyfikacji towaru – sprzęt – planowany termin do 28.06.2018
Zakup systemu znakowania i identyfikacji towaru - oprogramowanie, licencje - planowany termin do 30.11.2018
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia sugerowanego harmonogramu prac w formie załącznika do złożonej oferty na wzorcu oferenta z określeniem planowanej daty rozpoczęcia realizacji projektu. Harmonogram prac nie może uwzględniać konieczności akceptacji, prezentacji z udziałem Zamawiającego w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy.

Załączniki

Brak załączników

Pytania i wyjaśnienia

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w załączniku nr 3 informacji o wdrażanych prze siebie projektach / systemach IT (minimum 3).

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono.

Dodatkowe warunki

I. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Ofertę należy przygotować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2. Przed złożeniem oferty konieczna jest konsultacja techniczna z Przedstawicielem firmy ZEMAT TG. W tym celu wymagany jest kontakt z zamawiającym najpóźniej do dnia: 07.05.2018 do godziny: 12:00.
3. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Do oferty należy załączyć załącznik nr 1 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
5. Oferta musi być ważna przynajmniej przez okres 30 dni.
6. Oferta musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu składającego ofertę i ostemplowana pieczęcią firmową.
7. Oferty złożone niezgodnie z powyższymi zasadami nie będą rozpatrywane.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia sugerowanego harmonogramu prac w formie załącznika do złożonej oferty na wzorcu oferenta z określeniem planowanej daty rozpoczęcia realizacji projektu. Harmonogram prac nie może uwzględniać konieczności akceptacji, prezentacji z udziałem Zamawiającego w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy.
9. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia załącznika nr 3 Wykaz referencji, w którym przedstawia doświadczenia we wdrażaniu projektów / systemów IT

II. Pozostałe informacje:
1. Poprzez złożenie oferty Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów oferty. Oferent ma prawo nie wyrazić zgody na podanie do wiadomości szczegółów technicznych przedmiotu zamówienia.
2. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
3. Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do przeprowadzenia negocjacji z oferentami, w celu doprowadzenia do polepszenia warunków zamówienia, głównie ceny.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści ogłoszenia, która zostanie ogłoszona nie później niż 3 dni przed zakończeniem terminu składania ofert.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie prowadzonego postępowania i nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
8. Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy w przypadku zdarzeń losowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy lub niemożliwych do przewidzenia.
Wszelkie zmiany umowy między Zamawiającym i Wykonawcą mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Obligatoryjnie:
Załącznik nr 1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 3 Wykaz referencji
Harmonogram prac

Dodatkowo - jeśli to możliwe, prosimy dołączyć karty katalogowe, specyfikacje techniczne oraz inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań zapytania ofertowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Cena netto (waga - 100,00%)
Sposób przyznawania punktów:
(cena w ofercie z najniższą ceną / cena oferty badanej) * waga kryterium * 100

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
W przypadku podania ceny netto przedmiotu zamówienia w walucie obcej, przeliczanie na potrzeby oceny na PLN dokonane zostanie według średniego kursu NBP z dnia zakończenia konkursu.
Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie warunki i wymagania oraz otrzyma największą liczbę punktów.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Spełnienie powyższych warunków zostanie poddane ocenie na podstawie złożonego oświadczenia będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZEMAT TECHNOLOGY GROUP SP. Z O.O.

Adres

Brukowa 26

91-341 Łódź

łódzkie , Łódź

Numer telefonu

605940090

NIP

6581040598

Tytuł projektu

BOXMAT INTELIGO

Numer projektu

RPLD.02.03.01-10-0406/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

inSolutions Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k
ul. Bukowa 13, 41-700 Ruda Śląska
oferta wpłynęła 07.05.2018
cena netto: 421 540,00 PLN
Liczba wyświetleń: 560