Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub za pośrednictwem usług pocztowych lub kurierskich pod adresem:
4STOL S.C.. Dorota Anna Parszuto , Maciej Marszał
ul. Pierwszej Brygady 35; 73-110 Stargard
nie później niż do dnia 09.05.2018 r. do godziny 15:00.
z dopiskiem „oferta na dostawę programu do programu do projektowania armatury łazienkowej”
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.05.2018 r. o godz. 10:00 w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35, pokój 212.
W przypadku korzystania z usług pocztowych lub kurierskich, Zamawiający uznaje za termin złożenia oferty – termin i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Jarosław Parszuto
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
503 625 494
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa programu (licencji/sublicencji ) do projektowania armatury łazienkowej.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
zachodniopomorskie
Powiat:
stargardzki
Miejscowość:
Stargard
Cel zamówienia
Realizacja projektu pn. „ 4Stol => 4.0. Podniesienie konkurencyjności firmy 4Stol na międzynarodowym rynku kompletów łazienkowych poprzez kompleksowe wdrożenie idei Przemysłu 4.0.”
Cele projektu: Głównym celem projektu jest zwiększenie konkurencyjności sektora MŚP na terenie ZIT SOM poprzez wdrażanie w przedsiębiorstwach innowacyjnych rozwiązań.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa programu (licencji/sublicencji) do projektowania armatury łazienkowej.
OPIS MINIMALNYCH WYMAGAŃ TECHNICZNYCH OPROGRAMOWANIA:
1. Możliwość tworzenia modeli parametrycznych mebli (konfigurowanie mebli).
2. Możliwość integracji z oprogramowaniem optymalizacji cięcia płyt na formatki.
3. Możliwość projektowania mebli (systemowych) w 3D i w 2 D.
4. Posiadanie funkcji definiowania elementu meblowego, kierunku usłojenia, wymiaru formatki, naddatku na obróbkę, automatycznego generowania kodyfikacji.
5. Możliwość zapisu i odczytu plików wraz z pełną historią operacji w formatach: *.DWG, *.DXF, *.IGES, *.STEP, *.XLSX.
6. Posiadanie funkcji modelowania blach:
a. kontrola zagięć, zawinięć, wyciągnięć, narożników,
b. analiza rozwinięć z uwzględnieniem odkształceń plastycznych, tabele gięć,
c. projektowanie połączeń spawanych.
Blacha opowiada w naszym przypadku płycie corianowej, którą Zamawiający będzie giął na prasie próżniowej i spawał (sklejał) w procesie produkcji.
7. Możliwość posiadania modułu frezowania 5 osiowego płynnego - sterowanie maszyną w płynnych 5 osiach. Moduł ten musi zawierać co najmniej następujące funkcje:
a. transformacje z obróbek 3 osiowych do 5 osiowych ,
b. frezowanie bokiem freza ,
c. obróbkę po powierzchniach,
d. pełną symulację kinematyki maszyny,
e. automatyczne wykrywanie kolizji.
8. Automatyczne generowanie obróbek Cam dla obrabiarek sterowanych numerycznie
9. Możliwość wykonywania obliczeń w zakresie zapotrzebowania na materiały i exportu danych do programu księgowego w formie plików tekstowych.
10. Koszt wsparcia technicznego i aktualizacji w kolejnych latach nie mogą przekraczać 11% ceny katalogowej oprogramowania rocznie.
11. Program musi pozwalać na wykonywanie rysunków złożeniowych, automatyczne przygotowanie dokumentacji technologicznej dla produkcji, zapotrzebowania materiałowego .
12. Program musi zawierać wewnętrzną bibliotekę okuć meblowych minimum: Blum, GTV, Hettich.
13. Właścicielem autorskich praw majątkowych (licencji) musi być jeden wykonawca.
OPCJIONALNE WYMAGANIA TECHNICZNE, ZA KTÓRE ZAMAWIAJĄCY W TRAKCIE OCENY OFERT PRZYZNA DODATKOWE PUNKTY
1. Opcjonalny moduł współpracy z systemem sprzedaży (B2B, B2C).
Ponadto Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się m.in. do:
1) Wdrożenia programu na 1 stanowisku w firmie Zamawiającego wraz z przeszkoleniem obsługi. Szkolenia będą realizowane w siedzibie Zmawiającego w dwóch etapach w terminach uzgodnionych i zaakceptowanych przez Zamawiającego. W ramach jednego etapu szkolenia przewiduje się 1 dzień szkolenia, przy czym za dzień szkoleniowy uważa się 8 godzin z których 45 min każdej godziny jest merytorycznych i 15 min każdej godziny przerwy (łącznie 2 dni szkolenia tj. łącznie 16 godzin).
2) Zagwarantowania opieki gwarancyjnej w okresie 12 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego. W ramach obsługi gwarancyjnej dostawca będzie m.in. udzielał wsparcia technicznego Zamawiającemu. Udzielenie pomocy w ramach serwisu technicznego odbywać się będzie za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i bezpośredniej obecności osoby (osób) wyznaczonych przez Dostawcę (w zależności od rodzaju zgłoszenia). W przypadku komunikowania problemu przez telefon albo drogą poczty elektronicznej, odpowiedź powinna być udzielona niezwłocznie jednak nie później niż w terminie czterdziestu ośmiu (48) godzin dni roboczych od chwili otrzymania zapytania. W celu sprawdzenia zasadności podejrzenia o wystąpieniu błędu w działaniu dostarczonego programu komputerowego Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia dostępu zdalnego do sprzętu komputerowego, z którego odbywało się sterowanie tym programem.
Zamawiający za wykonany przedmiot zamówienia zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe ustalone na podstawie oferty Wykonawcy.
Kod CPV
48000000-8
Nazwa kodu CPV
Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy.
Harmonogram realizacji zamówienia
Wykonawca musi zapewnić realizację całego zamówienia w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy (w tym szkolenia). Za termin zakończenia realizacji zamówienia uznaje się dzień podpisania protokołu końcowego.
Dostawa obejmować będzie wdrożenia programu na 1 stanowisku w firmie Zamawiającego wraz z przeszkoleniem obsługi. Szkolenia będą realizowane w siedzibie Zmawiającego w dwóch etapach w terminach uzgodnionych i zaakceptowanych przez Zamawiającego. W ramach jednego etapu szkolenia przewiduje się 1 dzień szkolenia, przy czym za dzień szkoleniowy uważa się 8 godzin z których 45 min każdej godziny jest merytorycznych i 15 min każdej godziny przerwy (łącznie 2 dni szkolenia tj. łącznie 16 godzin).
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Nie dotyczy.
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na postawie wykazu wykonanych prac podobnych oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że prace zostały wykonane w sposób należyty (m.in. referencje lub inne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie zamówienia). Wzór niniejszego wykazu stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Za prace podobne Zamawiający uznaje dostawę przez oferenta co najmniej 3 dostaw oprogramowana będącego przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 5 lat.
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na postawie złożonego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który dysponuje niezbędnym potencjałem osobowym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na postawie złożonego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie dotyczy.
Dodatkowe warunki
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który zapewni opiekę gwarancyjną przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
W ramach obsługi gwarancyjnej dostawca będzie m.in. udzielał wsparcia technicznego Zamawiającemu. Udzielenie pomocy w ramach serwisu technicznego odbywać się będzie za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i bezpośredniej obecności osoby (osób) wyznaczonych przez Dostawcę (w zależności od rodzaju zgłoszenia). W przypadku komunikowania problemu przez telefon albo drogą poczty elektronicznej, odpowiedź powinna być udzielona niezwłocznie jednak nie później niż w terminie czterdziestu ośmiu (48) godzin dni roboczych od chwili otrzymania zapytania. W celu sprawdzenia zasadności podejrzenia o wystąpieniu błędu w działaniu dostarczonego programu komputerowego Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia dostępu zdalnego do sprzętu komputerowego, z którego odbywało się sterowanie tym programem.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na postawie złożonego oświadczenia, które znajduje się w formularzu oferty.
Warunki zmiany umowy
Zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
1) wystąpi okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, w szczególności Zamawiający wskaże terminu drugiego szkolenia wykraczający poza okres 30 dni od daty podpisania umowy, nieprzewidzianej awarii sprzętu komputerowego u Zamawiającego/maszyny,
2) wystąpienie okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1)
2. Wykazu wykonanych prac podobnych oraz dokument potwierdzający, że prace zostały wykonane w sposób należyty (m.in. referencje lub inne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie zamówienia) (załącznik nr 2).
3. Oświadczenie potwierdzające dysponowanie przez oferenta niezbędnym potencjałem technicznym oraz personelem do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3).
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4).
5. Formularz parametrów technicznych oprogramowania (załącznik nr 5).
6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy.
8. Inne wynikające z zapytania lub niezbędne do złożenia prawidłowej oferty.
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny ofert spełniających warunki udziału w postępowaniu ofertowym na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena oferty netto [PLN] – 95 %
2. Moduł współpracy z systemem sprzedaży (B2B, B2C) – 5%
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty.
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
C min
C = --------------------------------------------- x 100 x 95%.
Co
gdzie:
C - ilość punktów przyznana ocenianej ofercie za cenę
C min - najniższa cena zaoferowana w ważnych ofertach
Co - cena w ofercie ocenianej.
Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 95 punktów.
Sposób przyznania punktów w kryterium „Moduł współpracy z systemem sprzedaży (B2B, B2C)”:
0 punktów – brak modułu współpracy z systemem sprzedaży (B2B, B2C)
5 punktów – oprogramowanie posiada moduł współpracy z systemem sprzedaży (B2B, B2C)
Każdej ofercie zostaną przyznane punkty w ww. kryteriach oraz zostaną one zsumowane. Oferta Wykonawcy która uzyska łącznie największą ilość punktów będzie wybrana jako oferta najkorzystniejsza a Wykonawcy zostanie powierzona realizacja przedmiotowego zamówienia.
Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Wykluczenia
Oferty będą podlegały wykluczeniu jeśli:
1. Oferta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym.
2. Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
3. Oferta została złożona przez podmiot podlegający wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobistych lub kapitałowych.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Weryfikacja na podstawie Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 4.
Nazwa
4STOL DOROTA ANNA PARSZUTO, MACIEJ MARSZAŁ SPÓŁKA CYWILNA
Adres
73-110 Stargard
zachodniopomorskie
, stargardzki
Numer telefonu
915065300
Fax
nd
NIP
8542405080
Tytuł projektu
4Stol => 4.0. Podniesienie konkurencyjności firmy 4Stol na międzynarodowym rynku kompletów łazienkowych poprzez kompleksowe wdrożenie idei Przemysłu 4.0.
Numer projektu
RPZP.01.07.00-32-0027/17-00
Inne źródła finansowania
Nie dotyczy.
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Marcin Skurczyński TOPSOLUTION
ul. Ks. Prym. A. Hlonda 10B/3
02-972 Warszawa
data wpływu: 08.05.2018 r.
cena: 81 795 zł brutto