Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa, montaż i uruchomienie centrum obróbczego sterowanego numerycznie (obrabiarka CNC)

Data publikacji: 24.04.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 08-05-2018

Numer ogłoszenia

1106769

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub za pośrednictwem usług pocztowych lub kurierskich pod adresem:

4STOL S.C.. Dorota Anna Parszuto , Maciej Marszał
ul. Pierwszej Brygady 35; 73-110 Stargard

nie później niż do dnia 08.05.2018 r. do godz.15:00.

z dopiskiem „Oferta na dostawę, montaż i uruchomienie centrum obróbczego sterowanego numerycznie (obrabiarka CNC)”

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.05.2018 r. o godz. 10:00 w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35, pokój 212.

W przypadku korzystania z usług pocztowych lub kurierskich, Zamawiający uznaje za termin złożenia oferty – termin i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Maciej Marszał

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

691766958

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie centrum obróbczego sterowanego numerycznie (obrabiarka CNC). Dostarczana maszyna musi być fabrycznie nowa.

Ponadto Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się m.in. do:

1) dokonania montażu i uruchomienia dostarczonej maszyny - centrum obróbczego sterowanego numerycznie (obrabiarka CNC),
2) przeprowadzenie szkolenia z zakresu dostarczonej maszyny co najmniej 3 osób wskazanych przez Zamawiającego
3) przekazanie kompletnej dokumentacji technicznej (w tym m.in. schematów elektrycznych) dostarczonej maszyny - centrum obróbczego sterowanego numerycznie (obrabiarka CNC), w języku polskim – w 3 egzemplarzach
4) przekazanie kompletnej instrukcji obsługi dostarczonej maszyny - centrum obróbczego sterowanego numerycznie (obrabiarka CNC), w języku polskim – w 3 egzemplarzach
5) udzielenia gwarancji na okres minimum 12 miesięcy na zakupią maszynę ,
6) wykonywania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie trwania gwarancji, zgodnie z zaleceniami producenta,
7) w okresie gwarancji, Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do usunięcia awarii/usterki w ciągu 48 godziny od daty zgłoszenia przez Zamawiającego faktu wystąpienia awarii/usterki (zgłoszenie telefoniczne potwierdzone mailem na wskazany przez Wykonawcę telefon i adres mailowy),
8) wskazania do umowy osób do kontaktu (nie więcej niż trzech), które zapewnią realizację uprawnień wynikających z gwarancji. (telefon dostępny). z podaniem ich imion i nazwisk, numerów kontaktowych, wskazane osoby (przynajmniej jedna z trzech wskazanych) powinny być dostępne pod telefonem w godzinach od 6:00 – 18:00.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: stargardzki Miejscowość: Stargard

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest dostawa montaż i uruchomienie centrum obróbczego sterowanego numerycznie (obrabiarka CNC) w siedzibie Zamawiającego. Dostarczona obrabiarka będzie jedną z części linii technologicznej montowanej w siedzibie Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie centrum obróbczego sterowanego numerycznie (obrabiarka CNC). Dostarczana maszyna musi być fabrycznie nowa.

MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
1. Wymiary pola roboczego, zapewniającego pokrycie wiertarki:
X= min. 3100 mm
Y= min. 1300 mm.
2. Budowa ramieniowa (otwarta) z możliwością zamocowania na maszynie elementów
szerokich w osi Y= min. 1550.
3. Boczne osłony ochronne na korpusie, zapewniające bezpieczeństwo pracy osoby obsługującej maszynę.
4. Elektrowrzeciono pięcioosiowe o minimalnej mocy maksymalnej 10 kW i osi Z= min. 170mm.
5. Głowica wiertarska z max. obrotami wrzecion do 8000 obr/min wyposażona w:
- Min. 12 wrzecion pionowych
- Min 4 wrzeciona poziome w osi X
- Min 4 wrzeciona poziome w osi Y
- Piłka do wykonywania rowków.
6. Magazynek narzędziowy min. 22 miejsca na narzędzia, z czego co najmniej 13 miejsc, przemieszczających się na ruchomym wózku (w osi X).
7. Czytnik kodów kreskowych zintegrowany z maszyną.
8. Wymagana ilość konsoli min 6 szt. I co najmniej 4 listwy ułatwiające załadunek.
9. Wymagana minimalna ilość przyssawek to 12 szt.
10. Możliwość obróbki wahadłowej oraz możliwość pracy , na co najmniej 4 polach roboczych.
11. Możliwość połączenia z serwisem przez sieć.
12. Program do projektowania i obróbki modeli 3D.
13. Maszyna w konfiguracji bez płotu ochronnego, fotokomórek mat.
14. Certyfikat CE gwarantujący zgodność z przepisami i normami bezpieczeństwa Unii Europejskiej oraz z polskimi normami bezpieczeństwa.; inne wymagane dla tego rodzaju maszyn.

Oferent zobowiązany jest do złożenia załącznika, w którym potwierdzi, że oferowana przez niego maszyna spełnia parametry techniczne stawiane przez Zamawiającego (zgodnie z załącznikiem nr 6).

Ponadto Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się m.in. do:
1) dokonania montażu i uruchomienia dostarczonej maszyny - centrum obróbczego sterowanego numerycznie (obrabiarka CNC),
2) przeprowadzenie szkolenia z zakresu dostarczonej maszyny co najmniej 3 osób wskazanych przez Zamawiającego
3) przekazanie kompletnej dokumentacji technicznej (w tym m.in. schematów elektrycznych) dostarczonej maszyny - centrum obróbczego sterowanego numerycznie (obrabiarka CNC), w języku polskim – w 3 egzemplarzach
4) przekazanie kompletnej instrukcji obsługi dostarczonej maszyny - centrum obróbczego sterowanego numerycznie (obrabiarka CNC), w języku polskim – w 3 egzemplarzach
5) udzielenia gwarancji na okres minimum 12 miesięcy na zakupią maszynę ,
6) wykonywania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie trwania gwarancji, zgodnie z zaleceniami producenta,
7) w okresie gwarancji, Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do usunięcia awarii/usterki w ciągu 48 godziny od daty zgłoszenia przez Zamawiającego faktu wystąpienia awarii/usterki (zgłoszenie telefoniczne potwierdzone mailem na wskazany przez Wykonawcę telefon i adres mailowy),
8) wskazania do umowy osób do kontaktu (nie więcej niż trzech), które zapewnią realizację uprawnień wynikających z gwarancji. (telefon dostępny). z podaniem ich imion i nazwisk, numerów kontaktowych, wskazane osoby (przynajmniej jedna z trzech wskazanych) powinny być dostępne pod telefonem w godzinach od 6:00 – 18:00.

Zamawiający za wykonany przedmiot zamówienia zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe ustalone na podstawie oferty Wykonawcy.

Kod CPV

42600000-2

Nazwa kodu CPV

Obrabiarki

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy.

Harmonogram realizacji zamówienia

Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie 11 tygodni od dnia podpisania umowy. Za termin zakończenia realizacji zamówienia uznaje się dzień podpisania protokołu końcowego przez Zamawiającego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Nie dotyczy.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert dostarczył, zamontował i uruchomił co najmniej jedno centrum obróbcze zajmujące się obrabianiem materiałów kompozytowych lub PCV.

Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na postawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych prac oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że maszyna została dostarczona w sposób należyty i odebrana. Wzór niniejszego wykazu stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek może spełniać jeden z wykonawców.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który dysponuje odpowiednim zapleczem technicznym dla realizacji przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na postawie złożonego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który dysponuje odpowiednim zapleczem osobowym dla realizacji przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na postawie złożonego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł. Wykonawca przedłoży do oferty informację z banku/wyciąg z rachunku bankowego potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na postawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł.

Dodatkowe warunki

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który udzieli minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach złożonych przez Oferentów (oświadczenie w formularzu ofertowym bądź odrębne oświadczenie przygotowane przez Wykonawcę).

Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji znajdują się projekcie umowy stanowiącej załącznik do zapytania ofertowego
(załącznik nr 5).

Warunki zmiany umowy

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem treści pkt 2 poniżej.
2. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jest możliwa poprzez:
1) zmianę terminu realizacji dostawy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
b) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania dostawy, w przypadku trwania robót budowlanych w pomieszczeniach, gdzie ma być dostarczony i montowany przedmiot zamówienia.
3. Zmiany postanowień Umowy wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
4. Nie stanowią zmiany Umowy zmiany dotyczące:
1) danych związanych z obsługą organizacyjną niniejszej umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego;
2) danych teleadresowych;
3) osób upoważnionych wskazanych w niniejszej umowie.

Projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Wypełniony formularz oferty.
2. Wykaz wykonanych prac podobnych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane w sposób należyty (m.in. referencje lub inne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie prac).
3. Oświadczenie o posiadanych zasobach osobowych i technicznych.
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
5. Opis parametrów technicznych oferowanej maszyny.
6. Informacja z banku/wyciąg z rachunku bankowego potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, na kwotę nie mniejsza niż 100 000 zł.
7. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy.
9. Inne wynikające z zapytania lub niezbędne do złożenia prawidłowej oferty.

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny ofert spełniających warunki udziału w postępowaniu ofertowym na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena oferty netto [PLN] - 70%
2. Okres gwarancji - 30%

Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:

C min
C = ---------------------------- x 70 pkt.
Co

gdzie:

C - ilość punktów przyznana ocenianej ofercie za cenę
C min - najniższa cena zaoferowana w ważnych ofertach
Co - cena w ofercie ocenianej.

Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 70 punktów.

Sposób przyznania punktów w kryterium „okres gwarancji”

Go – G min
G = --------------------------- x 30 pkt
G max – G min
gdzie:
G - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium gwarancja
G max – gwarancja maksymalna
G min – gwarancja minimalna
G o – gwarancja oferty ocenianej
UWAGA:
• Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do zapytania ofertowego).
Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
• MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na centrum obróbcze sterowane numerycznie (obrabiarka CNC) wynosi 12 miesięcy.
• MAKSYMALNY okres gwarancji na dostarczany na centrum obróbcze sterowane numerycznie (obrabiarka CNC) uwzględniony do oceny ofert wynosi 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące do oceny ofert zostanie przyjęty okres 24 miesięcy i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (24 miesiące) otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium gwarancja.

Łączna liczba punktów zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów
w w/w kryteriach, zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium gwarancja
P – łączna liczba punktów uzyskana w kryteriach
Oferta Wykonawcy która uzyska największą ilość punktów będzie wybrana jako oferta najkorzystniejsza a Wykonawcy zostanie powierzona realizacja przedmiotowego zamówienia.
Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

Wykluczenia

Oferty będą podlegały wykluczeniu jeśli:
1. Oferta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym.
2. Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
3. Oferta została złożona przez podmiot podlegający wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobistych lub kapitałowych.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

4STOL DOROTA ANNA PARSZUTO, MACIEJ MARSZAŁ SPÓŁKA CYWILNA

Adres

Pierwszej Brygady 35

73-110 Stargard

zachodniopomorskie , stargardzki

Numer telefonu

915065300

Fax

nd

NIP

8542405080

Tytuł projektu

4Stol => 4.0. Podniesienie konkurencyjności firmy 4Stol na międzynarodowym rynku kompletów łazienkowych poprzez kompleksowe wdrożenie idei Przemysłu 4.0.

Numer projektu

RPZP.01.07.00-32-0027/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

F.H.U. Alfa
Artur Płachecki
ul. Wileńska 13; 72-200 Nowogard
Data wpływu: 30.04.2018 r.
Cena: 570 996 zł
Liczba wyświetleń: 1028