Strona główna
Logo unii europejskiej

„Uszczelnienie przerw dylatacyjnych na obiekcie nr 5 (zbiornik retencyjny wód deszczowych – awaryjny osadnik wtórny) i 6 (reaktor biologiczny) modernizowanej oczyszczalni ścieków w Czaplinku.”

Data publikacji: 19.04.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 24-05-2018

Numer ogłoszenia

1105423

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj.: Związku Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego ul. Piaskowa 6, 78-520 Złocieniec, sekretariat, w terminie do dnia 24.05.2018 r. do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.05.2018 r., o godzinie 10:30 w siedzibie Związku.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Roman Matuszak, Robert Stanek, Agnieszka Gutowicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

943633055

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: wykonanie robót budowlanych polegających na uszczelnieniu przerw dylatacyjnych na obiekcie nr 5 (zbiornik retencyjny wód deszczowych – awaryjny osadnik wtórny) i 6 (reaktor biologiczny) modernizowanej oczyszczalni ścieków w Czaplinku.
Uszczelnienie dylatacji należy wykonać w oparciu o technologie kompozytowe na bazie żywic epoksydowych. Powierzchnię betonową zbiornika o szerokości 1 m z każdej strony dylatacji należy poddać obróbce strumieniowo – ściernej. Następnie powierzchnie betonową wysuszyć i tak przygotowaną zaimpregnować kompozytem epoksydowym.
Uzupełnić ubytki w betonie, wykonać wymurówkę (szpachlowanie powierzchni) kompozytem epoksydowym.
Zamontować konstrukcję stalową służącą do mocowania kompensatora.
Zamontować kompensator gumowy o szerokości 1 m (0,5 m po każdej stronie dylatacji)
Wymagania dla kompensatora: kompensator wykonać z gumy EPDM odpornej na ścieki miejskie, kompensator odporny na ciśnienie min. 0,3 MPa, zakres przemieszczania poprzecznego +/- 30 mm.
Czas realizacji od opróżnienia zbiorników: sierpień, wrzesień 2018r.
Ogólna długość dylatacji wynosi 58,0 mb:
Obiekt nr 6 - ściany 5 x 5,5 m = 27,5 mb.
- dno 2 x 4,0 m = 8,0 mb.
Obiekt nr 5 – ściany 3 x 5,5 m = 16,5 mb.
- dno 1 x 6,0 = 6,0 mb.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: drawski Miejscowość: Czaplinek

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

„Uszczelnienie przerw dylatacyjnych na obiekcie nr 5 (zbiornik retencyjny wód deszczowych – awaryjny osadnik wtórny) i 6 (reaktor biologiczny) modernizowanej oczyszczalni ścieków w Czaplinku.”

Przedmiot zamówienia

„Uszczelnienie przerw dylatacyjnych na obiekcie nr 5 (zbiornik retencyjny wód deszczowych – awaryjny osadnik wtórny) i 6 (reaktor biologiczny) modernizowanej oczyszczalni ścieków w Czaplinku.”
4.1 Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: wykonanie robót budowlanych polegających na uszczelnieniu przerw dylatacyjnych na obiekcie nr 5 (zbiornik retencyjny wód deszczowych – awaryjny osadnik wtórny) i 6 (reaktor biologiczny) modernizowanej oczyszczalni ścieków w Czaplinku.
Uszczelnienie dylatacji należy wykonać w oparciu o technologie kompozytowe na bazie żywic epoksydowych. Powierzchnię betonową zbiornika o szerokości 1 m z każdej strony dylatacji należy poddać obróbce strumieniowo – ściernej. Następnie powierzchnie betonową wysuszyć i tak przygotowaną zaimpregnować kompozytem epoksydowym.
Uzupełnić ubytki w betonie, wykonać wymurówkę (szpachlowanie powierzchni) kompozytem epoksydowym.
Zamontować konstrukcję stalową służącą do mocowania kompensatora.
Zamontować kompensator gumowy o szerokości 1 m (0,5 m po każdej stronie dylatacji)
Wymagania dla kompensatora: kompensator wykonać z gumy EPDM odpornej na ścieki miejskie, kompensator odporny na ciśnienie min. 0,3 MPa, zakres przemieszczania poprzecznego +/- 30 mm.
Czas realizacji od opróżnienia zbiorników: sierpień, wrzesień 2018r.
Ogólna długość dylatacji wynosi 58,0 mb:
Obiekt nr 6 - ściany 5 x 5,5 m = 27,5 mb.
- dno 2 x 4,0 m = 8,0 mb.
Obiekt nr 5 – ściany 3 x 5,5 m = 16,5 mb.
- dno 1 x 6,0 = 6,0 mb.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: od 01.08.2018r. do 28.09.2018r.
5.1 Wizja lokalna:
1) Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego na wniosek oferenta, wizja lokalna nie jest obowiązkowa.
2) Wizja lokalna obejmie Teren Budowy i jego otoczenie w celu oszacowania przez Wykonawców, na ich własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka, wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania wynikającej z niej Umowy.
3) Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ.
4) Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną i inspekcją Terenu Robót ponosi Wykonawca.
5) Zamawiający nie będzie organizował zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1 SIWZ (JEDZ).

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1. Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na uszczelnieniu zbiorników, gdzie występują ścieki komunalne o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 PLN każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),

W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie
w części IV sekcja C pkt. 1a) Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ), wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

Potencjał techniczny

Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na uszczelnieniu zbiorników, gdzie występują ścieki komunalne o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 PLN każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),

W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie
w części IV sekcja C pkt. 1a) Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ), wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, które należy wpisać do oświadczenia (JEDZ):
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wymagany wykaz osób (załącznik nr 9 do SWZ) i wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nimi.

2.1 jedną osobą na stanowisko, Kierownika Budowy w zakresie robót budowlanych, która posiada:
— uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
— co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na uszczelnieniu zbiorników, gdzie występują ścieki komunalne o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 PLN każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych);
Zamawiający przekazuje wzór oświadczenia, które w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku należy zawrzeć w części IV sekcja C pkt. 2) i/lub 6) JEDZ - wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 3.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże, że:
1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej 150 000,00 zł;

2. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 150 000,00 zł.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie
w części IV sekcja B Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ), wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
1 Cena oferty (z podatkiem VAT) /C/ – 60 %
2 Gwarancja jakości – 40%
1) Cena oferty
Wykonawca przedstawia cenę oferty (z podatkiem VAT) za realizację całości przedmiotu zamówienia. W kryterium tym Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z poniższym wzorem:
C min
C = ---------------- x 60 % x 100
C of
gdzie :
C – uzyskana ilość punktów dla badanej oferty
C min - najniższa cena ze wszystkich złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu dla danej części
C of - cena badanej oferty danej części
2) Kryterium „gwarancja jakości”
wskaźnik G, ranga (znaczenie): 40 % - oceniane będzie wg następujących zasad:
a) Zamawiający ustala minimalny wymagany termin gwarancji jakości (Okres Zgłaszania Wad) udzielonej przez Wykonawcę na wszystkie roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy, licząc od dnia wydania świadectwa przejęcia,
b) Wykonawca otrzyma 4 punkty za każde pełne 12 miesięcy okresu gwarancji (Okresu Zgłaszania Wad). Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji jakości (Okres Zgłaszania Wad) na maksymalny okres 60 miesięcy, licząc od dnia wydania świadectwa przejęcia na wykonanie uszczelnienia dylatacji,
c) jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości (Okres Zgłaszania Wad) na okres dłuższy niż 60 miesięcy, licząc od dnia wydania świadectwa przejęcia, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja jakości”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji jakości (Okres Zgłaszania Wad) na okres 60 miesięcy. Wówczas do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji jakości (Okres Zgłaszania Wad) na okres 60 miesięcy (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu),
d) jeżeli Wykonawca określi w ofercie okres gwarancji jakości za wady (Okres Zgłaszania Wad) na roboty budowlane na okres krótszy niż 36 miesięcy, licząc od wydania świadectwa przejęcia, wówczas oferta taka może zostać odrzucona, z zastrzeżeniem art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp,
e) jeżeli Wykonawca nie wypełni pozycji dotyczącej okresu gwarancji jakości (Okres Zgłaszania Wad) w zał. nr 2, Zamawiający przyjmie minimalny wymagany termin gwarancji jakości na wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy, licząc od wydania świadectwa przejęcia,
f) punkty w kryterium: „gwarancja jakości ” zostaną przyznane następująco:
 w przypadku deklaracji udzielenia gwarancji jakości (Okres Zgłasza Wad) na okres 36 miesięcy, licząc od wydania świadectwa przejęcia, Wykonawca otrzyma 24 pkt.
 w przypadku deklaracji udzielenia gwarancji jakości (Okres Zgłasza Wad) na okres 48 miesięcy, licząc od wydania świadectwa przejęcia, Wykonawca otrzyma 36 pkt.
 w przypadku deklaracji udzielenia gwarancji jakości (Okres Zgłasza Wad) na okres 60 miesięcy lub dłużej, licząc od wydania świadectwa przejęcia, Wykonawca otrzyma 40 pkt.
Za okres gwarancji jakości (Okresu Zgłaszania Wad), Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Informacje o udzielonej gwarancji należy zawrzeć w Formularzu ofertowym.
16.4. Końcową ocenę oferty stanowić będzie suma punktów P uzyskanych za poszczególne kryteria oceny oferty wg wzoru:
P = C + G, gdzie:
P – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów przyznana w kryterium „Gwarancja”
16.5 Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych powyżej kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C + G.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MIAST I GMIN POJEZIERZA DRAWSKIEGO

Adres

Piaskowa 6

78-520 Złocieniec

zachodniopomorskie , drawski

Numer telefonu

94 363-30-55

Fax

94 363-30-55

NIP

2530299373

Tytuł projektu

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Czaplinku - Wodnik

Numer projektu

POIS.02.03.00-00-0062/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 552