Strona główna
Logo unii europejskiej

dostawa wyposażenia warsztatu naprawczego w zakładzie do produkcji granulatów i elementów kompozytowych z pyłu drzewnego oraz pyłów recyklingowych w m. Szczuczyn. woj. podlaskie.

Data publikacji: 11.04.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 20-04-2018

Numer ogłoszenia

1103415

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Zamawiającego : 3 Spare Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, 15-085 Białystok ul. Branickiego 17A lok.106 z dopiskiem na kopercie zapytanie ofertowe 15/04/2018 lub też pocztą elektroniczną na adres: office@3spare.eu z zaznaczeniem w treści wiadomości email zapytanie ofertowe 15/04/2018. O złożeniu oferty w terminie w wypadku przesyłki pocztowej lub wiadomości elektronicznej decyduje data i godzina doręczania na adres Zamawiającego lub adres poczty elektronicznej Zamawiającego .
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

office@3Spare.eu

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Dariusz Cezary Bieryło tel.: 604276153., e-mail dbierylo@3spare.eu zagadnienie formalne postępowania ofertowego Radosław Wierzbicki tel. 606787061, email rwierzbicki@3spare.eu zagadnienia techniczne przedmiotu zamówienia

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

604276153

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest całościowa dostawa wyposażenia warsztatu naprawczego według poniższego zestawienia rodzajowego i ilościowego, zgodnego z wymaganiami technicznymi jak określono dla każdego rodzaju wyposażenia :
1. Obrabiarka ( tokarko – frezarka) – sztuk 1:
- Średnica toczenia nad łożem – 320mm
- Długość robocza – 750mm
- Średnica toczenia nad suportem – 200mm
- Przelot wrzeciona – 38mm
- Przesuw poprzeczny – 160mm
- Posuw wzdłużny – 0,135 – 1,8mm/obr.
- Posuw krzyżowy – 0,025 – 0,34mm/obr.
- Wysuw tulei konika – 70mm
- Stożek tulei konika – MT3
- Liczba prędkości wrzeciona – 6
- Zakres prędkości – 75 – 1900obr/min.
- Moc silnika – 1,1kW/230V – 50H
2. Frezarka Wiertarka Pionowa z podstawą i imadłem – szt. 1:
- średnica kolumny min. 85mm,
- posuw wrzeciona min. 125mm,
- obroty 400-3000 ob./min.
- Imadło - min 150mm szerokość szczęk,
- 120 mm rozchylenie
- z możliwością montażu do stołu,
- Moc od 1500W/380V
3. Stół warsztatowy z miejscem do zamontowania imadła – 3 szt.
- z minimum 4 szufladami i 2 szafkami, z zamkami
- wym. 800x750x1600mm,
- obciążenie min. 500 kg
4. Imadła – 3 szt.
- obrotowe, szer. Szczęk 150mm,
- rozchylenie min. 125mm
- z możliwością montażu do stołu
5. Szlifierka stołowa podwójna – szt. 1
- średnica tarcz - 250mm z otworem tarczy 32mm
- moc min. 550W/230V.
6. Spawarka – Migomat - szt. 1
- zasilanie 230V/50Hz,
- zakres prądowy 20-200A,
- średnica drutu do 1,5mm
7. Wózek platformowy podnoszony do 1,2m - szt. 1
- wielkość stołu 1000x500mm
- udźwig 1000 kg
8. Odkurzacz przemysłowy do pyłów, - szt. 2
- wydajność pow. 3400 l/min,
- podciśnienie od 250 mbar,
- moc max 1500W/230V,
- głośność 59dB(A),
- zbiornik 70l,
- silnik EC
9. Myjka ciśnieniowa – szt. 1
- moc od 1800 W ,
- przepływ wody od 450 l/h ,
- ciśnienie od 130 bar ,
- podgrzewanie wody.
10. Wiertarko/Wkrętarka akumulatorowa - szt. 2
- moc18V,
- uchwyt do 13mm, wymienny uchwyt, uchwyt kątowy,
- dwa akumulatory Li-lon min 3 Ah
11. Wiertarka min. 550W/230V – szt. 2
- obroty płynne prawo-lewo, udar,
- uchwyt do 13mm. ,
- wiercenie w stali 12mm
12. Wiertarka – Młot – szt. 1
- moc min. 550W/230V,
- prędkość 0- 2100obr/min,
- częstotliwość udaru 0-4800/min,
- energia udaru 1,4J,
- Śred. Wierceń – stal – 13mm, - drewno – 24mm, - beton – 18mm
- wiertło, 35mm koronka, 65mm koronka diamentowa.
- Uchwyt typu SDS-PLUS,
- rodzaj udaru elektropneumatyczny.
13. Pilarka stołowa moc od 1300W/230V - szt. 1
- średnica tarczy od 250mm,
- wysokość cięcia 75mm, tarcza z węglików spiekanych,
- prowadnica równoległa,
- prowadnica kątowa z zestawem instalacyjnym
14. Pilarka elektryczna moc 1600 W/230 V – szt. 2
- średnica tarczy od 190 mm
- głębokość cięcia (90°) 65 mm
- głębokość cięcia (45°) 48 mm
15. Pilarka elektryczna moc 18V/5Ah - szt. 2
- średnica tarczy min. 190mm,
- wysokość cięcia min. 65mm
16. Klucze nasadowe ¼ - 2 komplety
17. Klucze nasadowe 3/8 – 2 komplety
18. Wkrętaki zestaw – szt. 1
19. Walizka warsztatowa – szt. 1

20. Zestaw narzędzi specjalistycznych zawierających:

a. Szlifierka kątowa moc od 2000W/230V szt. 1
- średnica tarczy 230mm,
- prędkość od 6000 obr/min

b. Mini Szlifierka typu DREMEL 230V/ min. 270W - szt. 2
- wałek giętki,
- komplet osprzętu do szlifowania i polerowania,
- płynna regulacja obrotów

c. Szlifierka ręczna taśmowa do drewna Moc min 700W – szt. 1
- prędkość taśmy min. 350 ob./min
- wymiary taśmy 75x533mm
- płynna regulacja obrotów,
- system filtracji z możliwością podłączenia odkurzacza.

d. Szlifierka oscylacyjna moc min 300W, szt. 1
- prędkość od 2500 obr/min,
- dwie wymienne stopy,
- płynna regulacja obrotów,
- szybka wymiana papieru,
- system filtracji z możliwością podłączenia odkurzacza.

e. Klucz dynamometryczny nasadowy ½”, - szt. 1
- zakres do min 300Nm,
- blokada nastawionej wartości,
- grzechotka prawo-lewo,
- stal CrV.
f. Zestaw wkrętaków elektrycznych 1000V, - 2 komplety
- Płaski – 0,5x3,0, 0,8x4,0, 1,0x5,5, 1,2x6,5mm,
- Krzyżowy PH1, PH2.
- Stal CrV

g. Zestaw wkrętaków ślusarskich do kucia – 3 komplety
- krzyżowe od 1 – 4,
- Płaskie od 5 – 10 mm
- Stal CrV
h. Zestaw kluczy płasko-oczkowych – 3 komplety
- od 6 – 36mm wykonane z wysoko gatunkowej stali CrV

i. Zestaw kluczy nasadowych sześciokątnych ¼” – 3 komplety
- od 6 – 13mm z przedłużką. stalCrV

j. Zestaw kluczy nasadowych sześciokątnych ½” – 3 komplety
- od 13 – 36mm z przedłużką, stal CrV

k. Zestaw kluczy imbusowych – 3 komplety
- od 1,5 – 10mm z okrągłą głowicą
- 12,14,16,17,19mm, stal CrV. – 2 komplety

l. Zestawy kluczy TORX wydłużone – 3 komplety
- T8/10/15/20/27/30/40/50/55 z okrągłą głowicą, stal CrV

m. Szczypce, kombinerki, obcinaczki boczne, szczypce wydłużane, obcinaczki czołowe, stal CrV, - 2 komplety
- wszystkie narzędzia z atestem na 1000 V

n. Szczypce, kombinerki, obcinaczki boczne, szczypce wydłużane, obcinaczki czołowe, - 2 komplety
- narzędzia dedykowane dla ślusarni, stal CrV

o. Szczypce do rur typu Cobra min 2 wielkości – 2 komplety

p. Gwintowniki i Narzynki z pokrętłami – uchwytami, - 1 komplet
- metryczne od 6 – 24mm
Do dostarczonego wyposażenia ( w wypadku gdy wyposażenie podlega regulacji DTR ) muszą być dołączone opracowane w języku polskim:
- Dokumentacja techniczno-ruchowa (DTR) z instrukcją obsługi, - katalog części zamiennych, - certyfikat bezpieczeństwa, - dokument gwarancyjny.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: grajewski Miejscowość: Szczuczyn

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zamawiający oświadcza, że niniejsze zapytanie ofertowe jest realizowane w ramach projektu pt: „Budowa zakładu produkcji biokompozytów WPC na osnowie polimerów syntetycznych (PCV) oraz pyłu drzewnego pochodzącego z recyklingu odpadów drzewnych w tym odpadów przemysłu meblarskiego ”.

Przedmiot zamówienia

Całościowa dostawa wyposażenia warsztatu naprawczego według poniższego zestawienia rodzajowego i ilościowego, zgodnego z wymaganiami technicznymi jak określono dla każdego rodzaju wyposażenia ( wymagania techniczne są opisane szczegółowo w zapytaniu ofertowym ( patrz również pkt skrócony opis przedmiotu zamówienia)
1. Obrabiarka ( tokarko – frezarka) – sztuk 1:
2. Frezarka Wiertarka Pionowa z podstawą i imadłem – szt. 1:
3. Stół warsztatowy z miejscem do zamontowania imadła – 3 szt.
4. Imadła – 3 szt. - obrotowe,
5. Szlifierka stołowa podwójna – szt. 1
6. Spawarka – Migomat - szt. 1
7. Wózek platformowy podnoszony do 1,2m - szt. 1
8. Odkurzacz przemysłowy do pyłów, - szt. 2
9. Myjka ciśnieniowa – szt. 1
10. Wiertarko/Wkrętarka akumulatorowa - szt. 2
11. Wiertarka min. 550W/230V – szt. 2
12. Wiertarka – Młot – szt. 1
13. Pilarka stołowa moc od 1300W/230V - szt. 1
14. Pilarka elektryczna moc 1600 W/230 V
15. Pilarka elektryczna moc 18V/5Ah - szt. 2-
16. Klucze nasadowe ¼ - 2 komplety
17. Klucze nasadowe 3/8 – 2 komplety
18. Wkrętaki zestaw – szt. 1
19. Walizka warsztatowa – szt. 1
20. Zestaw narzędzi specjalistycznych zawierających:
Szlifierka kątowa moc od 2000W/230V szt. 1- średnica tarczy 230mm,
Mini Szlifierka typu DREMEL 230V/ min. 270W - szt. 2
Szlifierka ręczna taśmowa do drewna Moc min 700W – szt. 1
Szlifierka oscylacyjna moc min 300W, szt. 1
Klucz dynamometryczny nasadowy ½”, - szt. 1- Zestaw wkrętaków elektrycznych 1000V, - 2 komplety- Zestaw wkrętaków ślusarskich do kucia – 3 komplety,Zestaw kluczy płasko-oczkowych – 3 komplety- Zestaw kluczy nasadowych sześciokątnych ¼” – 3 komplety-, Zestaw kluczy nasadowych sześciokątnych ½” – 3 komplety,Zestaw kluczy imbusowych – 3 komplety
– 2 komplety,Zestawy kluczy TORX wydłużone – 3 komplety- Szczypce, kombinerki, obcinaczki boczne, szczypce wydłużane, obcinaczki czołowe, stal CrV, - 2 komplety- Szczypce, kombinerki, obcinaczki boczne, szczypce wydłużane, obcinaczki czołowe, - 2 komplety Szczypce do rur typu Cobra min 2 wielkości – 2 komplety, Gwintowniki i Narzynki z pokrętłami – uchwytami, - 1 komplet- metryczne Do dostarczonego wyposażenia ( w wypadku gdy wyposażenie podlega regulacji DTR ) muszą być dołączone opracowane w języku polskim: - Dokumentacja techniczno-ruchowa (DTR) z instrukcją obsługi, - katalog części zamiennych, - certyfikat bezpieczeństwa, - dokument gwarancyjny. Dostawa oraz inne czynności będące przedmiotem zamówienia mają być wykonane w zakładzie produkcyjnym Zamawiającego w Szczuczynie, woj. podlaskie ( kod pocztowy 19-230 ) PL.

Kod CPV

43800000-1

Nazwa kodu CPV

Urządzenia warsztatowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

30 maja 2018r

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są oferenci spełniający łącznie następujące warunki:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: sposób oceny na podstawie złożonego przez Oferenta aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty
2. Oferta została podpisana przez osoby mogące reprezentować ważnie i skutecznie prawnie Oferenta: sposób oceny na podstawie dokumentów rejestracyjnych lub dokumentów umocowania.
3. Nie posiadają zaległości podatkowych wobec Skarbu Państwa: sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego.

Wiedza i doświadczenie

Potwierdzą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w obsłudze gwarancyjnej przedmiotu zamówienia - sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego z podaniem potencjału technicznego obsługi gwarancyjnej oraz punktów serwisowych .

Potencjał techniczny

Potwierdzą wykonanie ( wykonanie przynajmniej 2 umów dostaw wyposażenia do warsztatów naprawczych typowych dla zakładów produkcyjnych/odbiorców przemysłowych jako Dostawca/Wykonawca/Podwykonawca, w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych - sposób oceny na podstawie dostarczonych min. różnych referencji z wykonanych umów. W wypadku podwykonawstwa sposób ocena na podstawie umowy Oferenta o podwykonawstwo.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

brak

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

brak

Dodatkowe warunki

Oferent jest związany złożoną ofertą, co najmniej 60 dni od dnia ostatecznej daty składania ofert.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone/ nie będą rozpatrywane.
Ofertę należy przygotować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Do oferty należy załączyć dokumenty dotyczące specyfikacji technicznej wyposażenia warsztatu naprawczego, w tym : rok produkcji, wykaz wyposażenia technicznego uwzględnionego w cenie oferty.
Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu składającego ofertę i ostemplowana pieczęcią firmową. Każdą stronę oferty należy parafować.

Warunki zmiany umowy

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2. , o ile zmiany nie prowadza do zmiany charakteru umowy
2. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy dopuszczalna jest w przypadkach: a) zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i są spełnione łącznie następujące warunki : - i. zmiana wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług i instalacji , zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotna niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 3. Zmiana umowy dopuszczalna jest również gdy spełnione są łącznie następujące warunki : i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć ii. wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 4. zmiana umowy jest dopuszczalna w wypadku gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro i jednocześnie jest mniejsza niż 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) wraz z uzupełnionymi i podpisanymi oświadczeniami (Załącznik nr 2, Załącznik nr 3 ), oświadczeniami, listami referencyjnymi oraz podpisanym aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej oraz dokumentami dotyczącymi reprezentacji lub umocowania oraz dokumentami dotyczącymi specyfikacji technicznej.

Zamówienia uzupełniające

brak

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium Punktacja Sposób oceny
Cena Netto 70% Stosunek ceny najniższej oferty do ceny badanej oferty, mnożymy
przez 70
Gwarancja 30% Stosunek gwarancji badanej oferty do gwarancji najdłuższej, mnożymy
przez 30
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
Minimalny wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Gwarancja musi obejmować wszystkie elementy wyposażenia warsztatu naprawczego. W ramach gwarancji Oferent winien wykonywać na swój koszt przeglądy zalecane przez producenta, w tym przeglądy konserwacyjne, regulacje i wymiany części zamiennych - w terminach określonych instrukcjami obsługi / po wykonaniu wielkości godzin pracy. Obsługa gwarancyjna/przeglądy winne być wykonywane w zakładzie produkcyjnym w Szczuczynie, będącym lokalizacją warsztatu naprawczego. Koszty materiałów eksploatacyjnych przy przeglądach ponosi Zamawiający.
Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie warunki i wymagania określone w postępowaniu oraz otrzyma największą liczbę punktów. W przypadku podania wartości oferty/ przedmiotu zamówienia w walucie obcej, przeliczanie na złote dokonane zostanie według średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.

Wykluczenia

Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Za podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

3 SPARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Jana Klemensa Branickiego 17A/106

15-085 Białystok

podlaskie , Białystok

Numer telefonu

858745080

Fax

858745031

NIP

5423070660

Tytuł projektu

Budowa zakładu produkcji biokompozytów WPC na osnowie polimerów syntetycznych (PVC) oraz pyłu drzewnego pochodzącego z recyklingu odpadów drzewnych w tym odpadów przemysłu meblarskiego.

Numer projektu

POIR.03.02.01-20-0010/17-00

Inne źródła finansowania

brak

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Robert Gogacz przedsiębiorca pod firmą MaGaPoll z siedzibą w Radomiu ul. Witosa 67 , data oferty 20.04.2018r, cena oferty netto 76227 PLN
Liczba wyświetleń: 970