Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Bierutowie, ul. Juliusza Słowackiego 2, w biurze ZPZOZ-u , w terminie do dnia 20.04.2018 roku, godz. 1200 .
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty:
1) Kosztorys ofertowy – wg załącznika nr 2 do SIWZ;
3. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 13.1;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać
w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570.)
a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika
z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
4) Dowód wniesienia wadium.
Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania, zaadresowanym
i opisanym:
Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć).
Adresat:
Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej
w Bierutowie
Przebudowa pomieszczeń wiejskiego ośrodka zdrowia we wsi Zbytowa
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
20.04.2018 r. godz. 1200
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Piotr Wika
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
71 314 62 66
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa pomieszczeń wiejskiego ośrodka zdrowia we wsi Zbytowa.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. budynki użyteczności publicznej;
2.2. miejsca postojowe dla samochodów osobowych (budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych o szerokości 2,5x5 oraz 3,6x5 dla NP, budowa nawierzchni utwardzonych (chodników) z kostki brukowej betonowej;
2.3. infrastrukturę techniczną:
•wodna – istniejące przyłącze wody – bez zmian. Wewnętrzne zmiany w instalacji wg projektu,
•kanalizacji sanitarnej – istniejące przyłącze kanalizacyjne bez zmian, zmiany w wewnętrznej
instalacji wg projektu,
•C.O. – istniejąca kotłownia - bez zmian, zmiany w instalacji wewnętrznej wg projektu,
•elektryczna – przyłącze elektryczne bez zmian, zmiany w wewnętrznej instalacji wg projektu,
•wentylacji – wentylacja mechaniczna nawiewno – wywiewna, wg projektu.
Zakres prac został określony w kosztorysie budowlanym , i nie obejmuje całości działań określonych w projekcie budowlanym.
3. Opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest
w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji.
4. Kompletny projekt budowlany został opracowany przez ARCHIGRA Biuro Projektowe Grażyna Rajewska, ul. Wileńska 3a/2, 56-400 Oleśnica.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych.
6. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
oleśnicki
Miejscowość:
Zbytowa 3a
Cel zamówienia
podniesieni poziomu świadczenia usług zdrowotnych , polepszenie dostępności do świadczeń medycznych dla mieszkańców wsi
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa pomieszczeń wiejskiego ośrodka zdrowia we wsi Zbytowa.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. budynki użyteczności publicznej;
2.2. miejsca postojowe dla samochodów osobowych (budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych o szerokości 2,5x5 oraz 3,6x5 dla NP, budowa nawierzchni utwardzonych (chodników) z kostki brukowej betonowej;
2.3. infrastrukturę techniczną:
•wodna – istniejące przyłącze wody – bez zmian. Wewnętrzne zmiany w instalacji wg projektu,
•kanalizacji sanitarnej – istniejące przyłącze kanalizacyjne bez zmian, zmiany w wewnętrznej
instalacji wg projektu,
•C.O. – istniejąca kotłownia - bez zmian, zmiany w instalacji wewnętrznej wg projektu,
•elektryczna – przyłącze elektryczne bez zmian, zmiany w wewnętrznej instalacji wg projektu,
•wentylacji – wentylacja mechaniczna nawiewno – wywiewna, wg projektu.
Zakres prac został określony w kosztorysie budowlanym , i nie obejmuje całości działań określonych w projekcie budowlanym.
3. Opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest
w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji.
4. Kompletny projekt budowlany został opracowany przez ARCHIGRA Biuro Projektowe Grażyna Rajewska, ul. Wileńska 3a/2, 56-400 Oleśnica.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych.
6. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty zamówienia
nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
od dnia 1 czerwca 2018 do dnia 31 października 2018
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie
a) Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże wykonanie nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert min. dwóch zadań polegających na budowie lub przebudowie obiektu budowlanego o kubaturze co najmniej 150,00 m3 przy czym każda z robót winna być wykonana na wartość co najmniej 250.000,00 zł brutto wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
b) Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie min. 1 osobą na stanowisku Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane
w odpowiedniej specjalności wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia oraz min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym należy wykazać min. jedną robotę polegającą na budowie lub przebudowie obiektu budowlanego o kubaturze co najmniej 150,00 m3na wartość co najmniej 250.000,00 zł brutto.
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjał techniczny
nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie min. 1 osobą na stanowisku Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane
w odpowiedniej specjalności wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia oraz min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym należy wykazać min. jedną robotę polegającą na budowie lub przebudowie obiektu budowlanego o kubaturze co najmniej 150,00 m3na wartość co najmniej 250.000,00 zł brutto.
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100);
Dodatkowe warunki
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
2. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie:
1) W każdym przypadku określonym w art. 144 ustawy oraz:
2) Zmian osobowych:
a) zmiany osób realizujących zamówienie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ,
3) Pozostałych zmian:
a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia, zwiększenie użyteczności przedmiotu umowy),
b) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT,
c) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy,
w tym wprowadzenia faktury częściowej lub zmiany procentowej wysokości płatności faktury częściowej w przypadkach nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
d) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany pozwolenia na budowę wynikającej
z konieczności dostosowania projektu do obowiązujących przepisów,
e) zmiany terminu Wykonania lub wynagrodzenia będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, m.in. konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub STWiOR, w szczególności takie które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie,
f) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowane rezygnacją przez Zamawiającego
z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
3. Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn,
z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót,
2) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
3) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
4) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
5) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
6) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ,
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
7) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
- konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud,
- wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających
w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować
w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
- wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych
w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
- konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
- wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
- wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
5. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji umowy odpowiednio w przypadkach określonych w ust. 4.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1 formularz ofertowy - wg wzoru -załącznik nr 1 do siwz podpisany przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy 2. Kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 2 do SIWZ 3. Zobowiązania
wymagane postanowieniami pkt 6.2 SIWZ , w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach
innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 4.
oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której
mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , ewentualnie umowa o współdziałaniu , z której
będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postepowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy . Pełnomocnictwo winno być załączone w formie orginału lub notarialnie poświadczonej
kopii. 6 Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych
dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570.) a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O
ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7 Dowód wniesienia
wadium.
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród nieodrzuconych, ważnych i zgodnych z treścią niniejszej SIWZ ofert .
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
Kryterium: Cena – 60%
Maksymalną liczbę punktów (60) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę za realizację zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
P– liczba punktów przyznanych Wykonawcy za Cenę
P = CN / COB x 60
gdzie:
CN – najniższa zaoferowana Cena,
COB – Cena zaoferowana w ofercie badanej.
Kryterium: Okres gwarancji – 20%
G – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za okres gwarancji
a) Wykonawca, który zaproponuje wydłużenie okresu gwarancji do 5 lat i więcej – otrzyma 20 pkt
b) Wykonawca, który zaproponuje wydłużenie okresu gwarancji do 4 lat – otrzyma 10 pkt
c) Wykonawca, który zaproponuje okres gwarancji 3 lata – otrzyma 0 pkt
Kryterium: Termin wykonania robót – 20%
T – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za termin wykonania
a) Wykonawca, który zaproponuje skrócenie terminu końcowego, o którym mowa w rozdz. X ppkt
2) SIWZ o 14 dni otrzyma 20 pkt
b) Wykonawca, który zaproponuje skrócenie terminu końcowego, o którym mowa w rozdz. X ppkt
2) SIWZ o 7 dni otrzyma 10 pkt
c) Wykonawca, który zaproponuje termin wynikający z SIWZ, tj. 30 października 2018 r. otrzyma 0 pkt
Sumaryczna liczba punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Ilość punktów = P + G + T
3. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający, na podstawie art. 87 ust. 1 Pzp, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zaistnieją przypadki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
Wykluczenia
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Nazwa
ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W BIERUTOWIE
Adres
56-420 Bierutów
dolnośląskie
, oleśnicki
Numer telefonu
713146266
Fax
713146266
NIP
9111699350
Tytuł projektu
Przebudowa pomieszczeń usługowych byłej apteki i punktu poboru analiz wraz ze zmianą sposobu użytkowania na lokal wiejskiego ośrodka zdrowia zlokalizowanego we Wsi Wabienice oraz przebudowa pomieszczeń wiejskiego ośrodka zdrowia we wsi Zbytowa - dla ZPZOZ w Bierutowie.
Numer projektu
RPDS.06.02.00-02-0063/16-00