Strona główna
Logo unii europejskiej

Hala produkcyjna wraz z dostawą i montażem suwnicy oraz wykonanie kompletnej instalacji systemu optymalizacji temperaturowej

Data publikacji: 21.03.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 26-04-2018

Numer ogłoszenia

1097988

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W związku z pojawiającymi się prośbami od potencjalnych dostawców o wydłużenie terminu składania ofert do Zapytania ofertowego nr 2/BGK/2018 wprowadza się korektę nr 1 z dnia 20.04.2018r. (korekta została załączona w formie załącznika do Bazy konkurencyjności.

1. W punkcie VI. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert zmienia się zapis, który otrzymuje brzmienie.
Dotychczasowe brzmienie:
Termin składania ofert: Ofertę należy złożyć do 23 kwietnia 2018r. do godziny 9:00.
Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert odbędzie się 23 kwietnia 2018r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego.

Obecne brzmienie:
Termin składania ofert: Ofertę należy złożyć do 26 kwietnia 2018r. do godziny 9:00.
Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert odbędzie się 26 kwietnia 2018r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
Ponadto jeżeli Oferent złoży ofertę wraz z załącznikami w kopercie lub innym opakowaniu opatrzonym następującym napisem: [Oferta w postępowaniu 2/BGK/2018. Nie otwierać przed godziną 10:00 dnia 23.04.2018r.] złożona oferta będzie traktowana jako oferta złożona poprawnie. Jednak wszystkich oferentów prosimy o uwzględnienie zmiany terminy składania ofert i oznaczeniu koperty lub innego opakowania napisem [Oferta w postępowaniu 2/BGK/2018. Nie otwierać przed godziną 10:00 dnia 26.04.2018r.]
Wszelkie pozostałe informacje zawarte w Zapytaniu ofertowym nr 2/BGK/2018 pozostają bez zmian.

Miejsce i sposób składania ofert

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT:
Miejsce składania ofert: Oferty wraz z załącznikami należy składać w formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres Zamawiającego: Zamawiającego Zygmunt Krupa Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „BORIMEX” 39-305 Borowa 110A
Składane oferty należy podpisać i opieczętować. Każdy dokument powinien być podpisany przez osobę upoważnioną do podpisywania w imieniu Oferenta. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w kopercie lub innym opakowaniu opatrzonym następującym napisem:
[Oferta w postępowaniu 2/BGK/2018. Nie otwierać przed godziną 10:00 dnia 23.04.2018r.]
Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie wskazanym w Zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
Termin składania ofert: Ofertę należy złożyć do 23 kwietnia 2018r. do godziny 9:00.
Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert odbędzie się 23 kwietnia 2018r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
INFORMACJA NA TEMAT SPOSOBU ZŁOŻENIA OFERTY znajduje się w wierszu "Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy-Bazy konkurencyjności" oraz z załączonym Zapytaniu ofertowym w pkt. VII.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Marcin Krupa, przetargi@borimex.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 175815514

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa hali produkcyjnej wraz z dostawą i montażem infrastruktury towarzyszącej wg specyfikacji. W szczególności przedmiotem zamówienia jest realizacja trzech zadań:
1) Zadanie nr 8: Hala produkcyjna.
2) Zadanie nr 5: Suwnica.
3) Zadanie nr 6: System optymalizacji temperaturowej.
W ramach zadania nr 8 (Hala produkcyjna) przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych oraz wszystkich innych niezbędnych prac branżowych wg przedmiarów robót stanowiących integralny element Specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego 2/BGK/2018 oraz wg Projektu budowlanego autorstwa mgr inż.arch. Marek Krystek wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie oraz poniesienia wszelkich kosztów niezbędnych do jego uzyskania. W związku z niezbędną korektą Projektu budowlanego po stronie każdego Oferenta, na podstawie którego Zamawiający uzyskał pozwolenie na budowę wydane decyzją Starosty Powiatu Mieleckiego AB.6740.1004.2017, przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie w trakcie realizacji prac budowlanych pozwolenia budowlanego zamiennego, zgodnego z dokumentacją techniczną będącą podstawą przygotowania Oferty. W tym celu Oferent, który zostanie wybrany do realizacji Zamówienia otrzyma wszelkie pełnomocnictwa od Zamawiającego. Oferent wraz z zakończeniem zadania, a przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego, jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów opisanych szczegółowo w punkcie III.8.a niniejszego zapytania.

W ramach zadania nr 5 (Suwnica) przedmiotem zadania jest dostawa urządzenia w postaci suwnicy o udźwigu co najmniej 10 ton wg konfiguracji ujętej w Specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego 2/BGK/2018 wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych prac budowlanych i montażowych zapewniających prawidłowe działanie suwnicy w hali produkcyjnej będącej przedmiotem zadania nr 8. Przedmiot zamówienia obejmuje konieczność uzyskania przez Oferenta wszelkich odbiorów technicznych suwnicy, w tym odbioru UDT. Oferent zapewnia m.in. ciężary testowe niezbędne do przeprowadzenia odbioru suwnicy przez Urząd Dozoru Technicznego. Koszty związane z odbiorami są kosztami Oferenta. Wraz z dostarczeniem Suwnicy, a przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego Oferent jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów opisanych szczegółowo w punkcie III.8.b niniejszego zapytania.

W ramach zadania nr 6 (System optymalizacji temperaturowej) przedmiotem zadania jest dostawa urządzeń wentylacyjnych umożliwiających zapewnienie stałej temperatury w hali produkcyjnej będącej przedmiotem zadania nr 8 wg wymogów ujętych w Specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego 2/BGK/2018 wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych prac budowlanych i montażowych zapewniających prawidłowe działanie dostarczonych urządzeń. System musi zapewnić uzyskanie temperatur i wilgotności w przedziale ΔT=8°C niezależnie od warunków zewnętrznych. Oferent przed podpisaniem protokołu końcowego jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów opisanych szczegółowo w punkcie III.8.c niniejszego zapytania.
Kod i nazwa CPV:
- 45254200-4 Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów produkcyjnych
- 42520000-7 Urządzenia wentylacyjne
- 42414210-6 Suwnice

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: mielecki Miejscowość: Borowa

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest budowa hala produkcyjnej wraz z dostawą i montażem suwnicy oraz wykonanie kompletnej instalacji systemu optymalizacji temperaturowej dla potrzeb realizacji projektu POIR.03.02.02-00-729/16 pt. „Technologia produkcji przekładni globoidalnych” w ramach Poddziałania 3.2.2 „Kredyt na innowacje technologiczne” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa hali produkcyjnej wraz z dostawą i montażem infrastruktury towarzyszącej wg specyfikacji. W szczególności przedmiotem zamówienia jest realizacja trzech zadań:
1) Zadanie nr 8: Hala produkcyjna.
2) Zadanie nr 5: Suwnica.
3) Zadanie nr 6: System optymalizacji temperaturowej.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym do Bazy Zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami.
OBLIGATORYJNE WARUNKI DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Ze względu na ograniczoną ilość znaków obligatoryjne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia się znajdują się w załączonym do Bazy Zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami.

Kod CPV

45254200-4

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów produkcyjnych

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania Zamówienia:
a) rozpoczęcie: do 3 dni od daty przekazania placu budowy;
b) zakończenie: najpóźniej do dnia 28.02.2019r.
Za zakończenie wykonania Zamówienia rozumie się łącznie:
a) dla Zadania nr 8 Hala produkcyjna: wykonanie wszelkich robót zgodnie z Umową i przedłożoną ofertą; uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę; uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; przeprowadzenie rozruchu, przeszkolenie z obsługi oraz opracowanie szczegółowej instrukcji eksploatacji w zakresie wszystkich zainstalowanych urządzeń; przekazanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach oraz instrukcji użytkowania lub obsługi zainstalowanych urządzeń; przekazanie Zamawiającemu atestów i gwarancji udzielonych przez dostawców materiałów i urządzeń; przekazanie Zamawiającemu certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy – Prawo Budowlane; przekazanie oryginału zewnętrznych badań stabilności gruntu wykonanych już po dokonaniu zagęszczenia.
b) dla Zadania nr 5 Suwnica: dostawa, transport, rozładunek, montaż, uruchomienie Suwnicy wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych i instalacji niezbędnych do jej prawidłowego działania i odbioru; przeprowadzenie rozruchu, przeszkolenie z obsługi; przekazanie instrukcji użytkowania lub obsługi zainstalowanych urządzeń; przekazanie Zamawiającemu atestów i gwarancji udzielonych przez dostawców materiałów i urządzeń; przekazanie Zamawiającemu certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy – Prawo Budowlane; przekazanie wszelkich odbiorów technicznych suwnicy, w tym odbioru UDT; przekazanie dokumentacji obejmującej co najmniej: projekt wykonawczy, operat geodezyjny, protokół odbioru podtorza oraz obliczenia i rysunki odboju.
c) dla Zadania nr 6 System optymalizacji temperaturowej: dostawa, transport, rozładunek, montaż, uruchomienie urządzeń wchodzących w skład systemu wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych i instalacji niezbędnych do jego prawidłowego działania i odbioru; przeprowadzenie rozruchu, przeszkolenie z obsługi; przekazanie instrukcji użytkowania lub obsługi zainstalowanych urządzeń; przekazanie Zamawiającemu atestów i gwarancji udzielonych przez dostawców materiałów i urządzeń; przekazanie Zamawiającemu certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy – Prawo Budowlane; przekazanie wszelkich odbiorów technicznych.
Zamawiający zastrzega sobie, że planowany termin realizacji Zamówienia może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie przewidywał lub nie mógł przewidzieć w dniu przygotowywania Zapytania ofertowego. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia Zamówienia z przyczyn niezależnych po uzyskaniu zgody Instytucji Zarządzającej na wydłużenie terminu realizacji tego zadania w ramach realizacji projektu.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia.
Dla potwierdzenia spełnienia warunku Oferent musi przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci którzy:
-Posiadają odpowiednie doświadczenie w realizacji robót budowlanych odpowiadających charakterem przedmiotowi Zamówienia.
Dla potwierdzenia spełnienia warunku Oferent zobowiązany jest wykazać w formie dołączonych referencji, że w ostatnich 5 latach zrealizował co najmniej 3 zadania polegające na budowie/rozbudowie hal produkcyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną o wartości co najmniej 3,0 mln. zł netto. Referencje powinny zawierać co najmniej informację o zakresie wykonanych prac, ich wartości oraz czy prowadzone roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Oferent powinien ponadto wykazać, że przynajmniej jedno zadanie wykonał w zakresie obejmującym również uzyskanie pozwolenia na użytkowanie – musi to bezpośrednio wynikać z przedłożonych referencji

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci którzy:
- Dysponują osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.
Dla potwierdzenia spełnienia warunku Oferent musi przedstawić dane osobowe osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy, wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykazania spełniania warunków udziału.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci którzy:
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na realizację zadania.
Dla potwierdzenia spełnienia warunku Oferent musi przedstawić kopię polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej
4,0 mln.zł zł netto.

Dodatkowe warunki

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci którzy
1. Nie zalegają z należnościami z tytułu podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Dla potwierdzenia spełnienia warunku Oferent musi przedstawić:
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Nie zachodzą przesłanki zaistnienia powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym.
Dla potwierdzenia spełnienia warunku Oferent odpowiadając na Zapytanie ofertowe, powinien złożyć Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego 2/BGK/2018.

Warunki zmiany umowy

- Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z Umowy będącej konsekwencją niniejszego postępowania wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron.
- Umowa będąca konsekwencją niniejszego postępowania może być zmieniona w drodze pisemnego aneksu, bez zmian warunków podlegających ocenie w ramach postępowania ofertowego.
- Wykonawca/Oferent nie może, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, przenieść na osobę trzecią praw ani obowiązków z ww. Umowy z Zamawiającym.
- Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji Zamówienia zgodnie z opisem zawartym w punkcie III.7.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

INFORMACJA NA TEMAT SPOSOBU ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć załączniki wymienione w formularzu i zapytaniu ofertowym tj.:
1. Szczegółowy kosztorys ofertowy stanowiący podstawę ustalenia ceny.
2. Planowany harmonogram prac.
3. Zestawienie podsumowujące kosztów zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do Zapytania Ofertowego 2/BGK/2018.
4. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych zmienionych w stosunku do przyjętych w projekcie budowlanym oraz w Specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego 2/BGK/2018 oraz z informacją, które zmiany zostały zaakceptowane przez Zamawiającego (jeśli dotyczy).
5. Szczegółową dokumentację techniczną (opis techniczny) suwnicy i systemu nawiązujący do parametrów zawartych w pkt. II Zapytania „Opis przedmiotu zamówienia” oraz do Specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego 2/BGK/2018.
6. Zaparafowany wzór Umowy stanowiący załącznika nr 6 do Zapytania Ofertowego 2/BGK/2018.
7. Dokumenty wymienione w pkt IV Zapytania ofertowego potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu tj.:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału, z załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wraz ze wskazaniem, że przynajmniej jedno zadanie zostało wykonane w zakresie obejmującym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
c) Dane osobowe osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy, wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykazania spełniania warunków udziału.
d) Kopię polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wymaganej wysokości i zakresie.
e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
f) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
g) Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego 2/BGK/2018.
Oferty prosimy składać w języku polskim.
Wszelkie dokumenty, których Oferent nie ma możliwości złożyć w oryginale muszą być złożone w formie kserokopii i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub osobę upoważnioną do reprezentacji lub pełnomocnika (w tym przypadku wymagane pełnomocnictwo). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Oferenta do udostępnienia oryginałów dokumentów w celu porównania ich treści z przedłożoną kopią.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium nr 1 : Całkowita cena Zamówienia netto – waga kryterium 85 pkt.
Sposób przyznawania punktacji: ofertom będą przyznawane punkty w skali od 0 do 85, wg następującego wzoru:
Liczba punktów = (cena najniższa / cena badanej oferty) x 85
Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena łączna Zamówienia netto (bez VAT).
Kryterium nr 2: Okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy – waga kryterium 15 pkt.
Sposób przyznawania punktacji: Ofertom będą przyznawane punkty wg następującej metodologii:
-okres gwarancji do 60 miesięcy włącznie – 0 pkt.
-okres gwarancji do 72 m-cy włącznie – 5 pkt.
-liczba punktów dla gwarancji powyżej 72 m-cy = 5 pkt za 72 miesiące + (liczba miesięcy gwarancji badanej oferty / najwyższa liczba miesięcy gwarancji z otrzymanych ofert ) x 10 pkt.
Do realizacji zostanie wybrana oferta, która uzyska największą ilość punktów będących sumą oceny kryteriów od 1 do 2.

Wykluczenia

INFORMACJA NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA:
Oferty będą podlegały odrzuceniu, jeżeli:
− Treść oferty nie odpowiada treści Zapytania ofertowego.
− Oferta złożona przez Wykonawcę/Oferenta nie spełnia wymogów określonych w Zapytaniu ofertowym.
− Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
- Oferta nie zawiera wszystkich wymaganych informacji i dokumentów zgodnie z pkt. VII Zapytania ofertowego „Informacja na temat sposobu złożenia oferty”
- Oferta została złożona przez Wykonawcę/Oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych lub kapitałowych. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą w wytycznych programowych, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Wykonawcę/Oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na ofercie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego 2/BGK/2018

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZYGMUNT KRUPA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE „BORIMEX”

Adres

39-305 Borowa

podkarpackie , mielecki

Numer telefonu

175815514

Fax

175810538

NIP

8170001391

Tytuł projektu

Technologia produkcji przekładni globoidalnych

Numer projektu

POIR.03.02.02-00-0729/16-02

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

W ramach postępowania została wybrana oferta firmy FHU MEGARON Tomasz Kornak, 39-300 Mielec, ul. Jagiellończyka 13/31
Liczba wyświetleń: 1592