Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy przesłać pocztą / kurierem lub dostarczyć osobiście (w formie pisemnej) na adres siedziby Zamawiającego, tj.: Oblęgór, ul. Widoma 30, 26-067 Strawczyn. Termin złożenia oferty, to dzień wpływu do siedziby Zamawiającego.
2. Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu, w sposób gwarantujący poufność jej treści z dopiskiem „Oferta na dostawę sprzętu do rehabilitacji do wyposażenia sal terapii si w ramach Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji „Złota Rybka” w ramach realizacji projektu nr RPSW.02.05.00-26-0353/16 – działanie 2.5 RPO WŚ na lata 2014 – 2020”.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych w postępowaniu. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę.
4. Termin składania ofert: 04 kwietnia 2018 r., godz.: 15:00.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie prowadzonego postępowania i niewybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny takiej czynności, w szczególności w następujących przypadkach:
a) jeżeli kwota najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia,
b) w przypadku wystąpienia błędów w toku procedury o udzielenie zamówienia,
c) w przypadku wystąpienia okoliczności mogących mieć wpływ na treść umowy stanowiącej załącznik do zapytania ofertowego.
6. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności oferentom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów składania ofert.
7. O wynikach postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty Oferenci zostaną poinformowani drogą telefoniczną, e-mailową lub listowną. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na stronie internetowej pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
8. Oferty złożone po wyznaczonym terminie składania ofert, nie będą rozpatrywane.
9. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. Zmiany oferty dokonuje się poprzez wycofanie pierwotnej i złożenie nowej oferty zgodnie
z wymogami treści zapytania ofertowego, zaznaczając, iż jest to oferta składana po zmianie.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Tomasz Klimkiewicz
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
502-746-387
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do rehabilitacji do wyposażenia sal terapii SI w ramach Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji „Złota Rybka” w ramach działania 2.5 Wsparcie Inwestycyjne Sektora MŚP w ramach realizacji projektu: „Rozwój Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji i Terapii „ZŁOTA RYBKA” – podniesienie konkurencyjności poprzez rozbudowę ośrodka, dywersyfikacje działalności, wdrożenie innowacji usługowej oraz działań w zakresie inteligentnej specjalizacji turystyka zdrowotna i prozdrowotna”.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
kielecki
Miejscowość:
Oblęgór
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest dostawa sprzętu do rehabilitacji do wyposażenia sal terapii SI w ramach Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji „Złota Rybka” w ramach działania 2.5 Wsparcie Inwestycyjne Sektora MŚP w ramach realizacji projektu: „Rozwój Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji i Terapii „ZŁOTA RYBKA” – podniesienie konkurencyjności poprzez rozbudowę ośrodka, dywersyfikacje działalności, wdrożenie innowacji usługowej oraz działań w zakresie inteligentnej specjalizacji turystyka zdrowotna i prozdrowotna”.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do rehabilitacji do wyposażenia sal terapii SI w ramach Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji „Złota Rybka” w ramach działania 2.5 Wsparcie Inwestycyjne Sektora MŚP w ramach realizacji projektu: „Rozwój Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji i Terapii „ZŁOTA RYBKA” – podniesienie konkurencyjności poprzez rozbudowę ośrodka, dywersyfikacje działalności, wdrożenie innowacji usługowej oraz działań w zakresie inteligentnej specjalizacji turystyka zdrowotna i prozdrowotna”. Wykaz oraz opis przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt 3 zapytania ofertowego stanowiącego załącznik.
Kod CPV
33155000-1
Nazwa kodu CPV
Przyrządy do fizykoterapii
Harmonogram realizacji zamówienia
Przedmiot zapytania ofertowego należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego na adres: Oblęgór, ul. Widoma 30, 26-067 Strawczyn. Przewidywany termin realizacji zamówienia:
- zgodnie z podanym terminem w ofercie, najpóźniej 30 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy na realizację zamówienia.
Zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert Zamawiający dopuszcza wcześniejszy niż wyżej wskazany termin realizacji zamówienia.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
W zapytaniu ofertowym mogą wziąć udział podmioty:
- uprawnione do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zapytania ofertowego.
Weryfikacja na podstawie oświadczenia Oferenta – Załącznik nr 3.
Wiedza i doświadczenie
W zapytaniu ofertowym mogą wziąć udział podmioty:
- posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia – Weryfikacja w oparciu o oświadczenie Oferenta – Załącznik nr 3.
Potencjał techniczny
W zapytaniu ofertowym mogą wziąć udział podmioty:
- posiadające zdolność techniczną do zrealizowania usługi – Weryfikacja w oparciu o oświadczenie Oferenta – Załącznik nr 3.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W zapytaniu ofertowym mogą wziąć udział podmioty:
-posiadające zdolność ekonomiczną i finansową do zrealizowania usługi – Weryfikacja w oparciu o oświadczenie Oferenta – Załącznik nr 3.
Dodatkowe warunki
W zapytaniu ofertowym mogą wziąć udział podmioty:
- których oferta jest zgodna z opisem przedmiotu zamówienia. Weryfikacja dokonywana w oparciu o przedstawiony Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do zapytania oraz załączone informacje własne Oferentów,
- udzielające minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Weryfikacja warunku na podstawie informacji przedstawionych w Formularzu ofertowym,
- oferuję dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym w formularzu ofertowym na swój koszt.
Ocena ofert będzie dotyczyć tylko prawidłowo złożonych ofert, tj.
a) sporządzonych w formie papierowej na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1
do niniejszego zapytania ofertowego,
b) posiadających wymagane załączniki stanowiące integralną część oferty (lista załączników znajduje się w pkt. 8 niniejszego zapytania ofertowego – Wykaz załączników do oferty).
c) złożonych w terminie przewidzianym na składanie ofert,
d) sporządzonych w języku polskim,
e) wyrażonych w walucie PLN,
f) podpisanych przez osobę/osoby upoważnioną/e do składania w imieniu Oferenta oświadczeń woli.
W ramach niniejszego postępowania Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonywania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Oświadczenie o posiadaniu zdolności technicznych, ekonomicznych i finansowych, niezbędnej wiedzy i doświadczenia do realizacji zamówienia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
4. Zestawienie własne ilościowo – wartościowe zaproponowanego przedmiotu zamówienia – musi zawierać nazwę, model/symbol, ilość, cenę jednostkową netto, stawkę VAT, wartość brutto. Wskazane przez Oferenta opisy muszą jednoznacznie identyfikować oferowane przedmioty zamówienia.
5. Załączniki własne Oferenta potwierdzające spełnienie wszystkich parametrów i wymagań technicznych przez oferowane urządzenia (np. wydruki specyfikacji technicznych, karty katalogowe produktów, materiały informacyjne, etc.).
6. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Po spełnieniu przez Wykonawców wszystkich wskazanych w zapytaniu ofertowym warunków, Zamawiający dokona oceny ofert według niżej wymienionych kryteriów.
1. Kryterium nr 1 (K1) – Cena 70% (maksymalnie możliwych do uzyskania 70 pkt). Sposób przyznawania punktacji dla K1:
K1 = (Cmin / C) x 65
K1 – liczba punktów uzyskana za kryterium ceny
Cmin – cena netto najniższa spośród ważnych ofert
C – cena netto badanej oferty
Podstawą oceny jest cena netto oferty przedstawiona przez Oferenta obejmująca wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Weryfikacja kryterium odbędzie się na podstawie ceny netto zawartej w Formularzu ofertowym. Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
2. Kryterium nr 2 (K2) – Gwarancja (maksymalnie możliwych do uzyskania 15 pkt). Sposób przyznawania punktacji dla K2 (jednostka miary: miesiąc):
a) 24 miesiące – 0 pkt
b) 25 – 36 miesięcy – 5 pkt
c) 37 – 60 miesięcy – 10 pkt
d) powyżej 60 miesięcy – 15 pkt
Gwarancja będzie weryfikowana na podstawie informacji zawartych w Formularzu. Okres udzielanej gwarancji liczony jest od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
3. Kryterium nr 3 (K3) – Termin dostawy (maksymalnie możliwych do uzyskania 15 pkt).
Sposób przyznawania punktacji dla K3 (jednostka miary: dzień kalendarzowy):
a). 30 dni – 0 pkt
b). 20-29 dni – 5 pkt
c). 10-19 dni – 10 pkt
d). poniżej 10 dni– 15 pkt
Termin dostawy będzie weryfikowany na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym. Termin dostawy liczony jest od daty zawarcia umowy z Zamawiającym w przedmiocie realizacji zamówienia.
Łączna liczba punktów możliwych do uzyskania w zapytaniu ofertowym: 100,00 pkt (100%). Ostateczna liczba punktów (K) dla prawidłowo złożonych ofert w postępowaniu będzie obliczana według następującego wzoru:
K = K1 + K2 + K3
Za najkorzystniejszą uznaje się ofertę, która uzyskała największą łączną liczbę punktów (K).
Wykluczenia
W procedurze nie mogą brać udziału podmioty, które są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oferent podpisując Załącznik nr 2 jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku.
Nazwa
"ZUZON" TOMASZ KLIMKIEWICZ
Adres
26-067 Oblęgór
świętokrzyskie
, kielecki
Numer telefonu
502746387
NIP
9591244387
Tytuł projektu
Rozwój ŚWIĘTOKRZYSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI I TERAPII "ZŁOTA RYBKA" - podniesienie konkurencyjności poprzez rozbudowę ośrodka, dywersyfikację działalności, wdrożenie innowacji usługowej oraz działań w zakresie inteligentnej specjalizacji turystyka zdrowotna i prozdrowotna
Numer projektu
RPSW.02.05.00-26-0353/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
PHU "TECHNOMEX" Sp. z o.o., ul. Szparagowa 15, 44-141 Gliwice
Data wpływy oferty: 30.03.2018 r., godz.: 14:30
Cena netto: 39 300,00 PLN.