Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe na organizację warsztatów konsultacyjnych

Data publikacji: 16.03.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 23-03-2018

Numer ogłoszenia

1096997

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę można złożyć osobiście w sekretariacie Związku Rzemiosła Polskiego do 23.03.2018 r. do godz. 16.00 (wiążąca jest data wpływu Oferty do Biura Projektu), przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną (adres e-mail: nzn@zrp.pl) do dnia 23.03.2018 r. do godz. 23.59 (wiążąca jest data wpływu Oferty do Biura Projektu).
2. Oferta w formie pisemnej powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być opatrzona pieczęcią firmową oraz adresem Związku Rzemiosła Polskiego i dopiskiem: „Oferta na organizację warsztatów konsultacyjnych – Monitorowanie prawa gospodarczego przez organizacje rzemiosła”.
Miejsce złożenia oferty, adres korespondencyjny, numer faksu i adres mailowy:
Związek Rzemiosła Polskiego
00-246 Warszawa, ul. Miodowa 14, pok. 107 (sekretariat)
tel. +48 22 50 44 223
fax +48 22 831-96-10
e – mail: nzn@zrp.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

nzn@zrp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Osobą wyznaczoną do kontaktów z wykonawcami jest Pan Norbert Pruszanowski (tel. 22 50 44 223 kom. 603952351, e-mail: nzn@zrp.pl).

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

tel. 22 50 44 223 kom. 603952351

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem oferty jest: udostępnienie sali szkoleniowej dla maksymalnie 35 osób na dwa dni, zapewnienie 3 przerw kawowych, 2 obiadów i 1 kolacji dla maksymalnie 35 osób oraz noclegu dla maksymalnie 35 osób w okresie od 18.04 do 19.04.2018 roku w woj. kujawsko-pomorskim w Bydgoszczy.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: kujawsko-pomorskie Powiat: Bydgoszcz Miejscowość: Bydgoszcz

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zapewnienie jednej sali szkoleniowej dla max. 35 osób na dwa dni robocze (łącznie 12 godzin), 3 przerw kawowych, dwóch obiadów i jednej kolacji, jednego noclegu ze śniadaniem dla uczestników warsztatów konsultacyjnych w okresie od 18.04 do 19.04.2018 roku w woj. kujawsko-pomorskim na terenie Bydgoszczy w ramach projektu „Monitorowanie prawa gospodarczego przez organizacje rzemiosła” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, oś priorytetowa: II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, działanie: 2.16 Usprawnienie procesu stanowienia prawa

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie jednej sali szkoleniowej dla max. 35 osób na dwa dni robocze (łącznie 12 godzin), 3 przerw kawowych, dwóch obiadów i jednej kolacji, jednego noclegu ze śniadaniem dla uczestników warsztatów konsultacyjnych w okresie od 18.04 do 19.04.2018 roku w woj. kujawsko-pomorskim na terenie Bydgoszczy.

2. Liczba uczestników: około 35 osób.

3. Lokalizacja: hotel wyposażony w salę szkoleniową (co najmniej 3-gwiazdkowy) zlokalizowany w Bydgoszczy w miejscu dogodnym komunikacyjnie oddalonym maksymalnie 5 kilometrów od dworca PKP Bydgoszcz Główna, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Miejsce spotkania warsztatowego powinno posiadać co najmniej podjazd dla osób z niepoprawnością ruchową oraz pomieszczenia wyposażone w węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Co najmniej jeden pokój do zakwaterowania uczestników powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych lub wariantowych.

5. Zadania wykonawcy:

Zadanie 1 – Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji – zapewnienie sali szkoleniowej (kod CPV 551).
Sala szkoleniowa powinna być przestrzenna i jasna. Odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, a zarazem możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej. Krzesła miękkie z oparciami o wysokości przystosowanej do wzrostu dorosłego człowieka. Klimatyzacja z możliwością regulacji temperatury. Dodatkowe wyposażenie to flipczart, ekran, rzutnik multimedialny oraz laptop. Dostęp do internetu. Czas spotkania konsultacyjnego przewidziany jest na maksymalnie 12 godzin zegarowych w ciągu dwóch dni. Możliwość wjazdu osób na wózkach inwalidzkich. Sala w ustawieniu przy stołach (stoły ustawione w rzędach) powinna pomieścić 35 osób.

Zadanie 2 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków – zapewnienie wyżywienia oraz organizacja serwisu kawowego (kod CPV 553)
W pierwszym dniu spotkania zapewnienie obiadu, 2 przerw kawowych i kolacji. Drugiego dnia pobytu winny być zapewnione śniadanie, przerwa kawowa oraz obiad. Obiad składał się będzie z zupy, drugiego dania, deseru oraz wody mineralnej a przerwy kawowe z kawy, herbaty, wody, soków i ciasta lub ciasteczek. Kolacja powinna składać się z jednego ciepłego dania oraz zimnego bufetu (pieczywo, ser biały, ser żółty, wędlina, masło, świeże warzywa, sałatka, itp.) oraz wody mineralnej i soków. Każdorazowo dla każdego posiłku powinna być przygotowana oferta obiadowa z daniami wegetariańskimi. Wykonawca zapewni serwis gastronomiczny (przygotowanie i sprzątanie, obsługa kelnerska, zastawa ceramiczna i szklana). Zamawiający zastrzega, aby posiłki podawane były w pomieszczeniach zarezerwowanych wyłącznie dla uczestników spotkania lub w pomieszczeniu z wyraźnie wyodrębnionym obszarem dla uczestników spotkania. Na 7 dni przed terminem spotkania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt menu. Zamawiający w terminie 1 dnia dokona akceptacji menu lub zgłosi uwagi, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić.

Zadanie 3 – Hotelarskie usługi noclegowe – zapewnienie jednego noclegu dla uczestników szkolenia (kod CPV 551)
Zapewnienie noclegów dla maksymalnie 35 osób (25 osób w pokojach jednoosobowych, 10 osób w pokojach dwuosobowych).
Dodatkowo Wykonawca ma obowiązek zapewnić osobę do obsługi na miejscu w ciągu dwóch dni warsztatów.

Kod CPV

55000000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

55120000-7 – usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 – usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 – hotelarskie usługi noclegów

Harmonogram realizacji zamówienia

Warsztaty odbędą się w dniach 18-19 kwietnia 2018 r. w Bydgoszczy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
• Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń – złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.
• Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakazują obowiązek ich posiadania.
• Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie.
• Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
• Nie są powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym i współpartnerami projektu. Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim oraz współpartnerami projektu osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym i współpartnerami projektu. lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego i partnerów projektu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego i partnerów projektu czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu, co najmniej 10 % udziału lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki i kurateli.
Oferent jest obowiązany dołączyć do formularza ofertowego oświadczenie (załącznik nr 3) o braku w/w powiązań pomiędzy składającym ofertę a Zamawiającym i współpartnerami.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunków:
• W odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że posiada aktualny (nie starszy niż 3 m-ce) odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS.
• W odniesieniu do warunku posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że: wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (od 1.03.2015 do dnia złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy usługi z przedmiotu tożsamego z zamówieniem z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, odbiorców, liczby osób, ich wartości wraz z referencjami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie – należy dołączyć wykaz usług stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego, wraz z co najmniej trzema kopiami referencji potwierdzonych za zgodność z oryginałem i podpisanymi przez osobę upoważnioną.
• W odniesieniu do warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że osiągnął w roku 2017 obroty 3 krotnie wyższe od łącznej sumy złożonej oferty. W celu wykazania spełnienia ww. warunku niezbędne jest załączenie do oferty oświadczenia o wysokości obrotu osiągniętego 2017 r. (załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego).

3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

Wiedza i doświadczenie

W odniesieniu do warunku posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że: wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (od 1.03.2015 do dnia złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy usługi z przedmiotu tożsamego z zamówieniem z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, odbiorców, liczby osób, ich wartości wraz z referencjami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie – należy dołączyć wykaz usług stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego, wraz z co najmniej trzema kopiami referencji potwierdzonych za zgodność z oryginałem i podpisanymi przez osobę upoważnioną.

Potencjał techniczny

Nie jest wymagany.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

W odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że posiada aktualny (nie starszy niż 3 m-ce) odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

W odniesieniu do warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że osiągnął w roku 2017 obroty 3 krotnie wyższe od łącznej sumy złożonej oferty. W celu wykazania spełnienia ww. warunku niezbędne jest załączenie do oferty oświadczenia o wysokości obrotu osiągniętego 2017 r. (załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego).

Dodatkowe warunki

. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
• Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń – złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.
• Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakazują obowiązek ich posiadania.
• Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie.
• Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
• Nie są powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym i współpartnerami projektu. Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim oraz współpartnerami projektu osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym i współpartnerami projektu. lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego i partnerów projektu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego i partnerów projektu czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu, co najmniej 10 % udziału lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki i kurateli.
Oferent jest obowiązany dołączyć do formularza ofertowego oświadczenie (załącznik nr 3) o braku w/w powiązań pomiędzy składającym ofertę a Zamawiającym i współpartnerami.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunków:
• W odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że posiada aktualny (nie starszy niż 3 m-ce) odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS.
• W odniesieniu do warunku posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że: wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (od 1.03.2015 do dnia złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy usługi z przedmiotu tożsamego z zamówieniem z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, odbiorców, liczby osób, ich wartości wraz z referencjami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie – należy dołączyć wykaz usług stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego, wraz z co najmniej trzema kopiami referencji potwierdzonych za zgodność z oryginałem i podpisanymi przez osobę upoważnioną.
• W odniesieniu do warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, za spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że osiągnął w roku 2017 obroty 3 krotnie wyższe od łącznej sumy złożonej oferty. W celu wykazania spełnienia ww. warunku niezbędne jest załączenie do oferty oświadczenia o wysokości obrotu osiągniętego 2017 r. (załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego).

3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

Warunki zmiany umowy

O fakcie wyboru oferty oraz terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi wybranego w drodze postępowania Wykonawcę e-mailowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość podjęcia negocjacji ceny z Wykonawcą składającym ofertę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, jeżeli zaproponowana przez Wykonawcę cena przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do odstąpienia od udzielenia zamówienia w sytuacji nie osiągnięcia porozumienia w wyniku negocjacji.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Na ofertę składają się:
• formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego,
• aktualny (nie starszy niż 3 m-ce) odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS Wykonawcy,
• wykaz co najmniej trzech usług z przedmiotu tożsamego z zamówieniem (Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego) wraz z co najmniej trzema kopiami referencji potwierdzonych za zgodność z oryginałem i podpisanymi przez osobę upoważnioną,
• oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym i partnerami projektu (Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego),
• oświadczenie o spełnieniu klauzuli społecznej (Załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego) – jeśli dotyczy,
• oświadczenie o uzyskanych obrotach w 2017 roku (załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego).

Zamówienia uzupełniające

brak

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja.
2. Oferty oceniane będą w II etapach:

I etap: badanie i ocena w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu

W I etapie Zamawiający będzie badał czy oceniana oferta spełnia/nie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane w ocenie merytorycznej.

II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej.

W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
Kryterium I – cena oferty brutto – 50%.
Kryterium II – liczba zorganizowanych spotkań szkoleniowo-konferencyjnych w okresie 1.03.2015 do dnia złożenia oferty w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – 40%
Kryterium III – uwzględnienie klauzul społecznych – 10% (Załącznik nr 4 do zapytania)

Kryterium I
W kryterium I „cena oferty brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
oferta z najniższą ceną ofertową brutto cena ÷ cena ofertowa brutto oferty ocenianej
wartość punktowa oferty = ------------------------------ x 100 x 50%
Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 50 pkt.
Kryterium II
Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 15 spotkań szkoleniowo-konferencyjnych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – otrzyma 40 pkt.

Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 10 spotkań szkoleniowo-konferencyjnych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – otrzyma 30 pkt.

Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 5 spotkań szkoleniowo-konferencyjnych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – otrzyma 20 pkt.

Kryterium III
Klauzula społeczna (KS) tj. społeczne warunki realizacji zamówienia publicznego – spełnienie klauzuli społecznej oznacza uwzględnienie aspektów społecznych przy realizacji zamówienia:

Oferent otrzyma 10 pkt, jeżeli wśród osób bezpośrednio zaangażowanych w wykonywanie przedmiotu zamówienia zostanie zaangażowana, co najmniej 1 osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.).
W przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który uzyskał punkty za kryterium „Klauzula społeczna”:
a. Zamawiający wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy zatrudniona była, co najmniej 1 osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej.
b. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do:
• zapewnienia czynnego udziału przy realizacji przedmiotu zamówienia, co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej zatrudnionej na podstawie umowy o pracę, w łącznym wymiarze czasu pracy, co najmniej 1/2 etatu oraz nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy na realizację usługi – od pierwszego dnia realizacji przedmiotu zamówienia.
• W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną biorącą udział przy realizacji przedmiotu zamówienia lub przez pracodawcę (Wykonawcę) przed zakończeniem okresu realizacji usługi (określonego w umowie na realizację usługi), Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego (forma pisemna/ fax/ e-mail) w terminie do 3 dni licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy, a także do zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej warunki określone w pkt 2 oraz dostarczenie ww. dokumentów – w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy z poprzednią osobą.
c. prowadzenia imiennej ewidencji czasu pracy osoby niepełnosprawnej zatrudnionej przy realizacji przedmiotu zamówienia, dokumentującej świadczenie pracy przy realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem liczby godzin przepracowanych każdego dnia i wykonywanych przez nią czynnościach na rzecz realizacji przedmiotu zamówienia. Imienna ewidencja czasu pracy osoby niepełnosprawnej zatrudnionej przy realizacji przedmiotu zamówienia powinna być podpisana przez osobę niepełnosprawną zatrudnioną przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz przez pracodawcę (Wykonawcę).
d. dostarczania Zamawiającemu kserokopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) ewidencji czasu pracy, o której mowa w pkt c wraz z fakturą.
e. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zapewnienia czynnego udziału osoby, o której mowa w pkt a. przez cały okres trwania umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
f. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji poświadczającej zatrudnianie osoby, o której mowa pkt a. (umowy o pracę, zakresu obowiązków, orzeczenia o niepełnosprawności) wraz z: dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne oraz imienną miesięczną ewidencją czasu pracy.
Punkty za kryterium zostaną przyznane na podstawie „Oświadczenia o spełnieniu klauzuli społecznej” stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania. Oferta, która będzie spełniała powyższe kryterium tj. Wykonawca przedstawi razem z ofertą ww. podpisane oświadczenie otrzyma 10 pkt. Oferta, która nie będzie spełniała kryterium otrzyma w tym względzie 0 pkt. W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 pkt.

Wykluczenia

z postępowania będą wykluczeni oferenci nie spełniający warunków udziału w postępowaniu

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK RZEMIOSŁA POLSKIEGO

Adres

Miodowa 14

00-246 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228316161

Fax

228319610

NIP

5260251368

Tytuł projektu

Monitorowanie prawa gospodarczego przez organizacje rzemiosła

Numer projektu

POWR.02.16.00-00-0031/16-00

Inne źródła finansowania

brak

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

FHU Kaja Jacek Przybylski, ul. Necla 4/6, 84-200 Wejherowo, data wpływu oferty 22 marca 2018 r. - cena: 13 240,00 zł brutto
umowa podpisana 28.03.2018 na kwotę 12.430,00 zł brutto
Liczba wyświetleń: 657