Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
W związku z ograniczoną ilością znaków w polach:
"Przedmiot zamówienia",
"Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji "
pełna treść ogłoszenia znajduje się w załączniku.
Dokonano podmiany załącznika nr 4 na właściwy.
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę można złożyć osobiście w sekretariacie Związku Rzemiosła Polskiego do 22.03.2018 do godz. 16.00 (wiążąca jest data wpływu Oferty do Biura Projektu), przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną ( adres e-mail: nowajakosc@zrp.pl) do dnia 22.03.2018 r. do godz. 23.59 (wiążąca jest data wpływu Oferty do Biura Projektu).
2. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej oferta powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być opatrzona pieczęcią firmową oraz adresem Związku Rzemiosła Polskiego i dopiskiem: „Oferta na organizację szkoleń – projekt Nowa jakość zawodowych egzaminów w rzemiośle – etap II”.
Miejsce złożenia oferty, adres korespondencyjny:
Związek Rzemiosła Polskiego
00-246 Warszawa, ul. Miodowa 14, pok. 107 (sekretariat)
tel. +48 22 50 44 230
fax +48 22 50 44 397
e-mail: nowajakosc@zrp.pl
3. Wykonawca może, przed upływem terminu przesyłania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
nowajakosc@zrp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Jolanta Kosakowska, email: oswiata@zrp.pl
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Jolanta Kosakowska - 22 50 44 230
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem oferty jest:
a) udostępnienie sal szkoleniowych (29),
b) zapewnienie przerw kawowych (30 x 812 os.) oraz
c) wyżywienie (58 obiadów i 29 kolacji) dla uczestników 29 szkoleń w 29 terminach
w okresie od kwietnia 2018 r. do marzec 2020 r. – w terminach określonych
w poniższym harmonogramie.
Wspólny słownik CPV
55120000-7 – usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 – usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 – hotelarskie usługi noclegowe
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi hotelarskie
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Cel zamówienia
Związek Rzemiosła Polskiego zaprasza do złożenia oferty w zakresie:
a) wynajmu sal szkoleniowych,
b) usług restauracyjnych oraz
c) zapewnienia noclegów dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu „Nowa jakość zawodowych egzaminów w rzemiośle – etap II”. Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza, Edukacja, Rozwój, Priorytet II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.15 Kształcenie i szkolenie zawodowe dostosowane do potrzeb zmieniającej się gospodarki.
Przedmiot zamówienia
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia: jest zapewnienie:
a) sal szkoleniowych, na każde z 29 szkoleń w terminach i miejscach podanych w poniższej tabeli, przerw kawowych oraz wyżywieniem dla uczestników dwudniowych szkoleń, łącznie dla 28 os. tj. 25 uczestników szkolenia oraz 2 trenerów dla każdej grupy szkoleniowej i pracownika Biura Projektu,
b) zakwaterowanie dla 15 os. (pokoje 2-osobowe); dla uczestników, trenerów oraz pracownika Biura projektowego łącznie do 15 os. na każde szkolenie (w przypadku pracownika Biura projektowego nie dotyczy z odniesieniu do szkoleń ulokowanych w Warszawie)
Uczestnicy: W każdym szkoleniu weźmie udział 28 os. (w tym po dwóch trenerów). Łącznie w szkoleniach weźmie udział 812 (725 uczestniczek/uczestników oraz 58 trenerów + x 29 pracownik Biura projektu).
Lokalizacja: hotel/ośrodek konferencyjny lub inny obiekt wyposażony salę szkoleniową (co najmniej 3-gwiazdkowy) zlokalizowane w miastach wymienionych w powyższej tabeli y w miejscu dogodnym komunikacyjnie oddalonym maksymalnie 10 kilometrów od centralnego węzła komunikacyjnego danego miasta (w linii prostej według mapy google), dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Miejsce szkolenia powinno posiadać, co najmniej podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz pomieszczenia wyposażone w węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Co najmniej jeden pokój do zakwaterowania uczestników powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Rozliczenia: Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Rozliczenia będą następować sukcesywnie po każdym przeprowadzonym szkoleniu na podstawie ustaleń ujętych w umowie oraz faktury wystawionej przez Wykonawcę.
Zadania wykonawcy:
Zadanie 1 – Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji – zapewnienie sal szkoleniowych.
Sala szkoleniowa (w odniesieniu do każdego z w/w terminów szkoleń) powinna być przestrzenna i jasna o powierzchni umożliwiającej organizację pracy w małych grupach. Odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, a zarazem możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej. Krzesła miękkie z oparciami o wysokości przystosowanej do wzrostu dorosłego człowieka. Klimatyzacja z możliwością regulacji temperatury.
Wymagane jest udostępnienie na sali szkoleniowej na dwa dni szkolenia: co najmniej 1 laptop dla trenera, flipchart, ekran, rzutnik multimedialny, mazaki. Możliwość wykonania kserokopii. Dostęp do Internetu z prędkością przesyłu danych min. 30 Mbit/sek. na każdą salę, z możliwością zalogowania do sieci 10 laptopów. Czas szkolenia przewidziany jest na 14 godzin w ciągu 2 dni.
Wynajem Sali: 58 dni x cena jednostkowa
Zadanie 2 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków – zapewnienie wyżywienia oraz organizacja serwisu kawowego
W pierwszym dniu szkolenia zapewnienie obiadu, przerwy kawowej. W odniesieni do uczestników korzystających z noclegu oraz trenerów i pracownika Biura Projektowego dodatkowo kolacja. Drugiego dnia pobytu ma być przerwa kawowa oraz obiad.
Każda przerwa kawowa ma być ciągła. Obiad ma składać się z: zupy, drugiego dania, deseru oraz wody mineralnej (gramatura posiłków według norm gastronomicznych) . Obiad ma uwzględniać sezonowe jarzyny i owoce.
Przerwy kawowe mają się składać z: ...
...
Przewiduje się następujące ilości zamówień:
• przerwa kawowa 1624 sztuk ( 812 osoby x 2dni) x cena jednostkowa,
• obiad 1624 sztuk x cena jednostkowa,
• kolacja 435 sztuk x cena jednostkowa.
Zadanie 3 – Hotelarskie usługi noclegowe – zapewnienie jednego noclegu dla uczestników szkolenia...ciąg dalszy zapytania ofertowego w załączniku
Kod CPV
55120000-7
Nazwa kodu CPV
Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
Harmonogram realizacji zamówienia
Terminy szkoleń i miejsce szkolenia; Liczba uczestników
2018 r.
1. 12-13.04. Poznań (K) - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
2. 16-17.04. Warszawa (MKiP) (K) - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
3. 26-27.04. Bydgoszcz (K) - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
4. 08-09.05. Katowice - 1 grupa 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
5. 16-17.05. Gorzów Wlkp. - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
6. 24-25.05. Opole (K) - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
7. 09-10.06. Nowy Sącz - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
8. 11-12.09. Białystok - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
9. 09-10.10. Kraków - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
10. 13-14.10. Zielona Góra - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
11. 05-06.11. Szczecin - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
12. 20-21.11. Częstochowa - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
13. 06-07.12. Słupsk - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
2019 r.
1. 11-12.01. Łódź - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
2. 21-22.01. Mazowiecka (Warszawa) - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
3. 04-05.02. Bielsko-Biała - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
4. 11-12.03. Rzeszów - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
5. 21-22.03. Poznań (K) - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
6. 04-05.04. Pułtusk (MKiP) - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
7. 08-09.04. Kalisz - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
8. 13-14.05. Olsztyn - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
9. 07-08.06. Bydgoszcz - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
10. 01-02.07. Kielce - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
11. 29-30.08. Radom - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
12. 11-12.10. Gdańsk - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
13. 21-22.10. Lublin - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
14. 05-06.11. Wrocław - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
2020 r.
1. 27-28.02. Opole - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
2. 05-06.03. Tarnów - 1 grupa x 25 osób + 2 trenerów + 1 pracownik Biura Projektu
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Dodatkowe warunki
Dzielenie ofert: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych lub wariantowych.
Rozliczenia: Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Rozliczenia będą następować sukcesywnie po każdym przeprowadzonym szkoleniu na podstawie ustaleń ujętych w umowie oraz faktury wystawionej przez Wykonawcę.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Oceny Ofert (KOO).
2. Oferty oceniane będą w II etapach:
I etap: badanie i ocena w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu
W I etapie Zamawiający będzie badał czy oceniana oferta spełnia/nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane w ocenie merytorycznej.
II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej.
W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
Kryterium I – cena oferty brutto – 40%.
Kryterium II – liczba zorganizowanych szkoleń spełniających warunki określone w pkt IV.2 tiret 2 niniejszego zapytania ofertowego – 50%. Zamawiający przyzna punkty
w tym kryterium pod warunkiem ujęcia usługi (szkolenia) w wykazie doświadczenia (załącznik nr 2 do zapytania) oraz załączenia dla usługi referencji należytej jej realizacji.
Kryterium III – uwzględnienie klauzul społecznych – 10% (Załącznik nr 4 do zapytania)
Kryterium I
W kryterium I „cena oferty brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
oferta z najniższą ceną ofertową brutto cena / cena ofertowa brutto oferty ocenianej
wartość punktowa oferty = ----------------------------------------------------------- x 100 x 40%
Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 40 pkt.
Kryterium II
• Jeżeli oferent posiada doświadczenie w organizacji min. 15 szkoleń w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – otrzyma 50 pkt.
• Jeżeli oferent posiada doświadczenie w organizacji min. 10 szkoleń w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – otrzyma 30 pkt.
• Jeżeli oferent posiada doświadczenie w organizacji min. 5 szkoleń w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – otrzyma 15 pkt.
Kryterium III
Klauzula społeczna (KS) tj. społeczne warunki realizacji zamówienia publicznego – spełnienie klauzuli społecznej oznacza uwzględnienie aspektów społecznych przy realizacji zamówienia
• Oferent otrzyma 10 pkt, jeżeli wśród osób bezpośrednio zaangażowanych w wykonywanie przedmiotu zamówienia zostanie zaangażowana, co najmniej 1 osoba:
a) niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.)
I/LUB
b) bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
W przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który uzyskał punkty za kryterium „Klauzule społeczne”:
a. Zamawiający wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy zatrudniona była, co najmniej 1 osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) I/LUB bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
b. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do:
- zapewnienia czynnego udziału przy realizacji przedmiotu zamówienia, co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej I/LUB bezrobotnej zatrudnionej na podstawie umowy o pracę, w łącznym wymiarze czasu pracy, co najmniej 1/2 etatu oraz nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy na realizację usługi – od pierwszego dnia realizacji przedmiotu zamówienia.
- przedłożenia Zamawiającemu – w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy na realizację usługi - kserokopii (potwierdzonych za zgodność z oryginałem) dokumentów poświadczających fakt zatrudniania osoby niepełnosprawnej I/LUB bezrobotnej, tj.:
• orzeczenia o niepełnosprawności LUB zaświadczenie z Urzędu Pracy
• umowę o pracę wraz z zakresem obowiązków, jakie ww. osoba będzie pełnić przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz
• W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną I/LUB bezrobotną biorącą udział przy realizacji przedmiotu zamówienia lub przez pracodawcę (Wykonawcę) przed zakończeniem okresu realizacji usługi (określonego w umowie na realizację usługi), Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego (forma pisemna/fax/e-mail) w terminie do 3 dni licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy, a także do zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej warunki określone w pkt 2 oraz dostarczenie ww. dokumentów– w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy z poprzednią osobą.
c. uzyskania od osoby, o której mowa w pkt b zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2016 r., poz. 922). Osoba, która takiej zgody nie wyrazi, nie może brać udziału przy realizacji przedmiotu zamówienia.
d. prowadzenia imiennej miesięcznej ewidencji czasu pracy osoby niepełnosprawnej I/LUB bezrobotnej zatrudnionej przy realizacji przedmiotu zamówienia, dokumentującej świadczenie pracy przy realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem liczby godzin przepracowanych każdego dnia miesiąca i wykonywanych przez nią czynnościach na rzecz realizacji przedmiotu zamówienia. Imienna miesięczna ewidencja czasu pracy osoby niepełnosprawnej zatrudnionej przy realizacji przedmiotu zamówienia powinna być podpisana przez osobę niepełnosprawną I/LUB bezrobotną zatrudnioną przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz przez pracodawcę (Wykonawcę).
e. dostarczania Zamawiającemu kserokopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) imiennej miesięcznej/ miesięcznych ewidencji czasu pracy, o której mowa w pkt d wraz z fakturą....
W związku z limitem znaków, całość zapytania ofertowego znajduje się w załączniku.
Nazwa
ZWIĄZEK RZEMIOSŁA POLSKIEGO
Adres
00-246 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
228316161
Fax
228319610
NIP
5260251368
Tytuł projektu
Nowa jakość zawodowych egzaminów w rzemiośle - etap II
Numer projektu
POWR.02.15.00-00-0004/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
UpHotel Sp. z o.o.
ul. Solna 4
58-500 Jelenia Góra
Data wpłynięcia oferty: 22.03.2018 r.
Cena: 149.045,50 zł (brutto)
Pełna treść komunikatu dostępna pod poniższym linkiem:
https://ewr.zrp.pl/#/informacje/biezace-informacje/id/90