Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/ZDK-KDK/2018

Data publikacji: 07.03.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 15-03-2018

Numer ogłoszenia

1094488

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę wraz z załącznikami można przesłać pocztą / kurierem (w formie papierowej) na adres biura projektu “ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO KARIERY” Plac Wolności 2/208, 35-073 Rzeszów. Ofertę prosimy umieścić w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu, w sposób gwarantujący poufność jej treści z dopiskiem „Oferta na przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego w ramach projektu „ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO KARIERY”, nr 1/ZDK-KDK/2018. Nie otwierać do dnia 15.03.2018 r. o godz. 8.30. Ofertę, spełniającą warunki określone w zdaniu poprzedzającym, można także dostarczyć osobiście do Biura projektu (Plac Wolności 2/208, 35-073 Rzeszów) w godzinach pracy biura od 8:00 do 16:00.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

zrywdokariery@wp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Hubert Durlik – Asystent Koordynator projektu

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

501 641 959

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zapytania jest przeprowadzenie:
a. Indywidualne poradnictwo zawodowe i opracowanie Indywidualnego Planu Działania
b. Grupowe poradnictwo zawodowe
dla 70 uczestników projektu „ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO KARIERY”
1. Miejsce przeprowadzenia doradztwa: na terenie powiatów jasielskiego, strzyżowskiego, brzozowskiego.
2. Kod CPV: 85312320-8 - usługi doradztwa
3. Termin realizacji umowy: doradztwo zawodowe powinno zostać przeprowadzone w okresie od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do końca czerwca 2018 r. Podpisanie umowy z Wykonawcą planowane jest na marzec 2018. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany okresu realizacji umowy na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego (których nie można było przewidzieć). O konkretnych terminach realizacji doradztwa Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę na co najmniej 1 dzień przed terminem spotkania z uczestnikiem projektu/data rozpoczęcia grupowego poradnictwa.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Wybór wykonawcy na przeprowadzenie:
a. Indywidualne poradnictwo zawodowe i opracowanie Indywidualnego Planu Działania
b. Grupowe poradnictwo zawodowe

Przedmiot zamówienia

1. Indywidualne poradnictwo zawodowe i opracowanie Indywidualnego Planu Działania dla uczestników projektu „ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO KARIERY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, będzie miało formę indywidualnych spotkań doradcy zawodowego z uczestnikami projektu (10h/os.). Celem indywidualnych konsultacji jest rozpoznanie indywidualnej sytuacji społeczno- zawodowej uczestników projektu, zidentyfikowanie potrzeb uczestników projektu- osób pozostających bez zatrudnienia, zdiagnozowanie ich potrzeb szkoleniowych oraz możliwości doskonalenia zawodowego w regionie. Udzielone wsparcia będzie poprzedzone:
• Identyfikacją potrzeb każdego uczestnika projektu,w tym m.in.przez diagnozę potrzeb szkoleniowych, możliwości doskonalenia zawodowego;
• Efektem końcowym doradztwa będzie opracowanie indywidualnego planu działania IPD zawierającego cel, termin i sposób jego realizacji oraz działania niezbędne do realizacji celu. Po zakończeniu zadania powstanie karta doradcza oraz IPD. Każdy uczestnik otrzyma kompletną informację dotyczącą możliwości, ograniczeń na rynku pracy w Województwie Podkarpackim
2. Grupowe poradnictwo zawodowe dla uczestników projektu „ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO KARIERY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, będzie miało formę warsztatów z uczestnikami projektu (7 gr x 32h/gr). Tematyka warsztaty m.in.:(dyskryminacja pionowa i pozioma na rynku pracy,w tym m.in.ze wzgl.na płeć,niepełnospr.,wiek-1h, zaw.stereotyp.„męskie” i„żeńskie”-1h, formy zatrud.w polskim pr.-3h, przygot.do rozmowy rekrut.(najczęstsze pyt.,błędy podczas rozmowy,kom.werbalna I niewerb.)-3h, przykładowe testy rekrut.-2h, symulow.rozmowy rekrut.-6h warsztaty komputerowe: najpopularniejsze portale www z ofertami pr.-2h, wyszukania i analiza ofert pracy w internecie-2h oprac.dokum.aplikac.(CV+list motywacyjny/UP) droga aplikowania przez internet (mail do pracodawcy)-2h, przygotowanie profilu na goldenline.pl i linkendin.com-4h
6. Spotkania Uczestnikom projektu odbywać się będą w następujący sposób:
a) Indywidualne poradnictwo zawodowe i opracowanie Indywidualnego Planu Działania - spotkania odbędą się indywidualnie według ustalonego harmonogramu. Przewidziany czas doradztwa zawodowego dla jednego uczestnika projektu wynosi 10 godziny zegarowe. (średnio 5 spotkań *2h/1 uczestnika projektu, śr.1-2 spotkania /tygodniu) W sumie w projekcie przewidzianych jest 2 tury rekrutacji, w każdej turze doradztwem zawodowym objęte zostanie 35 osób. Łącznie w ramach projektu wsparciem objętych zostanie nie więcej niż 70 osób i zrealizowanych nie więcej niż 700 godzin doradztwa.
b) Grupowe poradnictwo zawodowe – zajęcia odbędą się w grupach średnio 10 osobowych zgodnie z harmonogramem przygotowanym z osobna dla każdej z grup. Przewidywany czas realizacji grupowego poradnictwa wynosi 32h/gr. Łącznie w ramach projektu wsparciem objętych zostanie nie więcej niż 70 osób i zrealizowanych nie więcej niż 224 godzin grupowego doradztwa.
7. Uczestnicy projektu: stanowi 70 osób (39 Kobiet/31 Mężczyzn) pozostających bez zatrudnienia (bezrobotnych i/lub biernych zawodowo) w wieku powyżej 29 r.ż., należących co najmniej do jednej z następujących grup:
• 65 osób (35K/30M) bezrobotnych(ok.93% GD) w tym: 33 osoby (21K/12M) długotrwale bezrobotne (47% GD)
• 5 osób (4K/1M) biernych zawodowo;
• 4 osób niepełnosprawnych (2K/2M);
• 5 osób od 50 roku zycia (2K/3M);
• 25 osób o Niskich Kwalifikacjach (10K/15M);
• 4 osoby odchodzące z rolnictwa (2K/2M)
zamieszkujących województwo podkarpackie na terenie powiatów: jasielskiego, strzyżowskiego, brzozowskiego

Kod CPV

85312320-8

Nazwa kodu CPV

Usługi doradztwa

Harmonogram realizacji zamówienia

6. Spotkania Uczestnikom projektu odbywać się będą w następujący sposób:
a) Indywidualne poradnictwo zawodowe i opracowanie Indywidualnego Planu Działania - spotkania odbędą się indywidualnie według ustalonego harmonogramu. Przewidziany czas doradztwa zawodowego dla jednego uczestnika projektu wynosi 10 godziny zegarowe. (średnio 5 spodkań *2h/1 uczestnika projektu, śr.1-2 spotkania /tygodniu) W sumie w projekcie przewidzianych jest 2 tury rekrutacji, w każdej turze doradztwem zawodowym objęte zostanie 35 osób. Łącznie w ramach projektu wsparciem objętych zostanie nie więcej niż 70 osób i zrealizowanych nie więcej niż 700 godzin doradztwa.
b) Grupowe poradnictwo zawodowe – zajęcia odbędą się w grupach średnio 10 osobowych zgodnie z harmonogramem przygotowanym z osobna dla każdej z grup. Przewidywany czas realizacji grupowego poradnictwa wynosi 32h/gr. Łącznie w ramach projektu wsparciem objętych zostanie nie więcej niż 70 osób i zrealizowanych nie więcej niż 224 godzin grupowego doradztwa.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Przeprowadzenia dla uczestników projektu doradztwa zawodowego, zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia określonym w pkt. II zapytania ofertowego, z zachowaniem wysokich standardów jakościowych, w sposób zapewniający osiągnięcie zakładanych celów, w wymiarze czasowym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.
b) Prowadzenia dokumentacji prowadzonego doradztwa, na którą składają się:
i. karty doradcze, (dotyczy części II pkt 1a,b)
ii. listy obecności, dzienniki zajęć (dotyczy części II pkt 1c)
iii. karty czasu pracy, (dotyczy części II pkt 1a,b,c )
iv. Indywidualne Plany Działania dla każdego uczestnika projektu. (dotyczy części II pkt 1a)
v. Sprawozdania z pracy doradcy zawodowego (co najmniej raz w mc) (dotyczy części II pkt 1a,b)

Wzory ww. dokumentów zostaną udostępnione doradcy przez Zamawiającego.

c) Wykonawca zobowiązany jest do oznaczania dokumentacji znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Podkarpackiego oraz znakiem promocyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie. Papier zawierający stosowne logotypy zostanie udostępniony Wykonawcy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej.
d) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu ww. dokumentacji po zakończeniu każdego miesiąca świadczenia usług doradztwa zawodowego, do 3 dnia następnego miesiąca.
e) Przekazywania Zamawiającemu w formie telefonicznej lub e-mail, niezwłocznie informacji o każdym uczestniku projektu, który nie zgłosił się na umówione spotkanie z doradcą zawodowym lub na zajęcia grupowe powyżej 20% nieobecności
f) Udostępniania dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego prowadzone są szkolenia.
g) Zapewnienia Zamawiającemu oraz Instytucji Pośredniczącej i innym upoważnionym instytucjom wglądu do dokumentów (w tym dokumentów elektronicznych) związanych z realizacją usług w ramach projektu, w tym dokumentów finansowych.
IV. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy będący osobami fizycznymi – doradcami zawodowymi, prowadzącymi osobiście doradztwo zawodowe lub osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, dysponującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (doradcami zawodowymi).

Wiedza i doświadczenie

Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: realizację zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wskazane poniżej doświadczenie jako doradcy zawodowi lub dysponujący osobami, które posiadają wskazane poniżej doświadczenie jako doradcy zawodowi, tj. min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe jako doradca zawodowy lub co najmniej 300 h przeprowadzonego doradztwa zawodowego w udzieleniu analogicznego wsparcia, w tym na rzecz grupy docelowej. Wymóg minimalnego 2 – letniego doświadczenia zawodowego lub co najmniej 300h przeprowadzonego doradztwa zawodowego rozumiany jest jako okres co najmniej 24 miesięcy lub co najmniej 30 h doradztwa zawodowego w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upłynął termin składania ofert (łączny okres wykonywania zadań/czynności jako doradca zawodowy/prowadzenia doradztwa zawodowego we wskazanym okresie). W przypadku Wykonawców nierealizujących zamówienia osobiście lecz dysponujących doradcami zawodowymi, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej 1 doradcy zawodowego posiadającego ww. doświadczenie do przeprowadzenia doradztwa zawodowego. W przypadku wskazania w ofercie więcej niż 1 doradcy zawodowego, każdy ze wskazanych doradców zawodowych musi spełniać warunek posiadania doświadczenia wskazanego w zapytaniu ofertowym. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, który wskazał więcej niż 1 doradcę zawodowego, doradztwo będzie mogło być prowadzone przez wszystkich doradców wskazanych w ofercie, pod warunkiem spełnienia przez tych doradców warunku posiadania doświadczenia wskazanego w zapytaniu ofertowym. W razie wystąpienia konieczności dokonania zmiany doradcy wskazanego w ofercie w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia doradcy posiadającego co najmniej takie doświadczenie jak zmieniany doradca, wskazany w ofercie wybranej przez Zamawiającego, złożonej przez Wykonawcę w odpowiedzi na zapytanie ofertowe. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie nowego doradcy. Zmiana doradcy wskazanego w ofercie wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego pod rygorem nieważności.
• Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia weryfikowany będzie na podstawie informacji zawartych w załączonym do oferty Oświadczeniu potwierdzającym doświadczenie w realizacji doradztwa zawodowego, którego wzór stanowi odpowiednio Załącznik nr 4a do zapytania ofertowego (w razie wskazania przez Wykonawcę doświadczenia zawodowego w miesiącach i latach) lub Załącznik nr 4b do zapytania ofertowego (w razie wskazania przez Wykonawcę liczby godzin przeprowadzonego doradztwa zawodowego) oraz na podstawie załączonych do oferty dokumentów potwierdzających doświadczenie Wykonawcy/osób, które zapewnia do realizacji zamówienia, wykazane w Oświadczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4a lub Załącznik nr 4b do zapytania ofertowego (np. referencje, poświadczenia, umowy itp). Dokumenty załączone do oferty, dotyczące posiadanego doświadczenia, muszą potwierdzać co najmniej okoliczności wskazane w Oświadczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4a lub Załącznik nr 4b do zapytania ofertowego.
• Warunek posiadania sytuacji ekonomicznej I finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia. Opis weryfikacji spełniania warunku: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia. Wykonawcy niespełniający ww. warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
• Wniosą wadium w odpowiedniej wysokości, zgodnej z warunkami przewidzianymi w pkt. XIII zapytania ofertowego. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium za spełniony, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany odpowiednią kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Weryfikacja spełnienia warunku: Weryfikacja nastąpi w oparciu o kserokopie dokumentów potwierdzających wpłatę wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem, załączonych do oferty przez Wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia. Brak spełnienia warunku skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
• Warunek braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Zamawiającym a WykonawcąZamówienie nie może zostać udzielone Wykonawcy powiązanemu z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO; pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Warunek posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą obiegać się Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia.

Dodatkowe warunki

Zamawiający informuje,a Wykonawca składając ofertę akceptuje następujące zapisy:przewidujące karę umowną w wysokości 30 % łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie – za każdy przypadek niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę umowy, w szczególności: braku możliwości prowadzenia doradztwa zawodowego w ustalonym wymiarze godzinowym,braku realizacji doradztwa lub braku realizacji doradztwa zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia–po uprzednim bezskutecznym jednokrotnym wezwaniu Wykonawcy do wykonania lub należytego wykonania zobowiązania, braku dostarczenia dokumentacji przeprowadzonego doradztwa, której wymóg dostarczenia spoczywa na Wykonawcy lub dostarczenia dokumentacji niekompletnej lub niespełniającej wymagań określonych w umowie lub wynikających z obowiązujących standardów, w szczególności o niskiej jakości merytorycznej lub formalnej–po uprzednim bezskutecznym jednokrotnym wezwaniu Wykonawcy do wykonania lub należytego wykonania zobowiązania, skracania czasu trwania danego doradztwa zawodowego w stosunku do założonej liczby godzin – po uprzednim jednokrotnym wezwaniu Wykonawcy do zaniechania naruszeń i braku zaniechania naruszeń przez Wykonawcę, odmowy realizacji doradztwa w terminie lub miejscu wyznaczonym bez uzasadnionej przyczyny, przy czym, o tym, czy przyczyna jest uzasadniona decyduje Zamawiający, realizacji doradztwa przez doradcę/ów zawodowych innych niż wskazani w złożonej ofercie, a, w przypadku dozwolonej zmiany doradcy/ów, prowadzenia doradztwa zawodowego przez innych doradców niż zaakceptowani, braku uwzględnienia wskazówek co do sposobu prowadzenia doradztwa, zawartości dokumentacji, indywidualnych potrzeb uczestników projektu itp. – po uprzednim jednokrotnym wezwaniu wykonawcy do uwzględnienia wskazówek i dalszego braku ich uwzględnienia przez Wykonawcę,przewidujące karę umowną w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie za każdy dzień opóźnienia, w przypadku opóźnienia w dostarczeniu dokumentacji przeprowadzonego doradztwa zawodowego w stosunku do terminów określonych w umowie, w przypadku zaistnienia wątpliwości co do jakości prowadzonego doradztwa zawodowego lub nieprawidłowości w zakresie prowadzonego doradztwa zawodowego, Zamawiający uprawniony jest do wstrzymania, do czasu wyjaśnienia wątpliwości, wszystkich płatności na rzecz Wykonawcy związanych z realizacją doradztwa; Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia, w przypadku rozwiązania umowy lub odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w całości lub w części z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub rozwiązania umowy lub odstąpienia od umowy w całości lub w części przez Wykonawcę, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 100% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie,w przypadku, gdy zastrzeżone kary umowne nie pokryją w całości szkody, Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych na zasadach ogólnych, Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie przez Wykonawcę umowy, może doprowadzić do powstania po stronie Zamawiającego szkody w wysokości przekraczającej wartość umowy zawartej, w związku z zapisami umowy o dofinansowanie zawartej przez Zamawiającego z Instytucją Pośredniczącą, Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz innych dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego projektu. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody poniesionej przez Zamawiającego w pełnej wysokości, obejmującej zarówno rzeczywiste straty, jak i utracone korzyści, zastrzegające możliwość rozwiązania umowy przez Zamawiającego za 2 – tygodniowym okresem wypowiedzenia z ważnych powodów, zastrzegające możliwość rozwiązania umowy przez Zamawiającego ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku: rozwiązania umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego prowadzone jest doradztwo zawodowe indywidualne i grupowe ; naruszenia przez Wykonawcę postanowień umowy lub działania na szkodę Zamawiającego lub uczestników projektu, w szczególności w przypadku:braku dostarczenia dokumentacji przeprowadzonego doradztwa w terminie określonym w umowie lub dostarczenia dokumentacji niekompletnej lub niespełniającej wymagań określonych w umowie lub wynikających z obowiązujących standardów, w szczególności o niskiej jakości merytorycznej lub formalnej – po uprzednim bezskutecznym jednokrotnym wezwaniu Wykonawcy do wykonania lub należytego wykonania zobowiązania, stwierdzenia jakiegokolwiek uchybienia w realizacji doradztwa zawodowego, w tym braku możliwości prowadzenia doradztwa zawodowego w ustalonym wymiarze godzinowym, braku realizacji doradztwa lub braku realizacji doradztwa zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – po uprzednim bezskutecznym jednokrotnym wezwaniu Wykonawcy do wykonania lub należytego wykonania zobowiązania, skracania czasu trwania doradztwa zawodowego w stosunku do założonej liczby godzin, mimo wezwania Wykonawcy do zaniechania naruszeń, odmowy realizacji doradztwa w terminie wyznaczonym bez uzasadnionej przyczyny, przy czym, o tym, czy przyczyna jest uzasadniona decyduje Zamawiający, realizacji doradztwa przez doradcę/ów innych niż wskazani w złożonej ofercie, a, w przypadku dozwolonej zmiany doradcy/ów, prowadzenia doradztwa zawodowego przez innych doradców niż zaakceptowani,braku uwzględnienia wskazówek co do sposobu prowadzenia doradztwa, zawartości dokumentacji, indywidualnych potrzeb uczestników projektu itp. – po uprzednim jednokrotnym wezwaniu wykonawcy do uwzględnienia wskazówek i dalszego braku ich uwzględnienia przez Wykonawcę, opóźnienia w dostarczeniu dokumentacji przeprowadzonego doradztwa zawodowego w stosunku do terminów określonych w umowie.

Warunki zmiany umowy

Dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności: okoliczności wynikających ze zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów, wytycznych, umowy o dofinansowanie i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych RPO WP 2014 – 2020, mających wpływ na realizację umowy,zmiany okresu realizacji zamówienia,miany liczby godzin doradztwa i związanej z tym zmiany łącznej wartości zamówienia,zmiany terminu płatności,zmiany miejsca realizacji doradztwa zawodowego,aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę firmy, zmianę adresu i/lub siedziby, zmianę formy prawnej itp. Warunki dokonania zmian umowy:wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez Strony, pod rygorem nieważności.Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy wraz z uzasadnieniem.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest złożyć:
a. formularz ofertowy – zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
b. oświadczenie Wykonawcy – zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
c. oświadczenie dot. powiązań osobowych lub kapitałowych – zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
d. oświadczenie potwierdzające doświadczenie w realizacji doradztwa zawodowego Wykonawcy jako doradcy zawodowego (w przypadku Wykonawców realizujących zamówienie osobiście) lub zapewnianego doradcy zawodowego/doradców zawodowych (w przypadku Wykonawców zapewniających doradcę/ów do realizacji zamówienia); do oferty należy załączyć odrębne oświadczenia dla każdego doradcy zawodowego, który będzie prowadził doradztwo, zgodne z wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 4a lub załącznik nr 4b do zapytania ofertowego,
e. dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie w realizacji doradztwa zawodowego wykazane w oświadczeniu, o którym mowa w lit. d) powyżej (np. referencje, poświadczenia, umowy),
f. potwierdzenie wpłaconego Wadium (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)
g. inne dokumenty, o ile konieczność ich złożenia wynika z zapytania ofertowego. Wszystkie składane dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę.
2. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny w języku polskim.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofaćofertę.
4. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
5. Wykonawca składający ofertę akceptuje, że rezygnacja przez Wykonawcę z realizacji zamówienia po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru Wykonawcy do realizacji zamówienia, może stanowić podstawę roszczeń Zamawiającego z tytułu szkód poniesionych przez Zamawiającego, powstałych w związku
z rezygnacją Wykonawcy z realizacji zamówienia.
6. Zamawiający nie zwraca Wykonawcom złożonych ofert (w tym załączonych do oferty dokumentów, oświadczeń) po zakończeniu postępowania.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający ustala następujące kryteria oceny ofert – oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt:
1. cena (maksymalnie 80 pkt.),
2. doświadczenie doradcy zawodowego (maksymalnie 20 pkt.)

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:

Kryterium „cena” – poszczególnym Wykonawcom zostaną przyznane punkty za wskazaną w formularzu ofertowym cenę jednostkową brutto za godzinę doradztwa zawodowego w skali 1 - 80, obliczone wg wzoru:

najniższa oferowana cena jednostkowa brutto za godzinę doradztwa zawodowego wskazana w
złożonych ofertach
C = ---------------------------------------------------------------------------------------------- x 80 pkt.
cena jednostkowa brutto za godzinę doradztwa zawodowego wskazana w ofercie badanej


Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

Kryterium – „doświadczenie doradcy zawodowego” – w ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty za wskazane w ofercie doświadczenie doradcy zawodowego analogicznego wsparcia, w tym na rzecz grupy docelowej, który będzie realizował zamówienie, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem upływu terminu składania ofert (Zamawiający weźmie pod uwagę łączny okres wykonywania zadań/czynności jako doradca zawodowy/prowadzenia doradztwa zawodowego we wskazanym okresie).

Punkty w ww. kryterium przyznawane będą zgodnie z poniższymi zasadami:

-2 lata (24 miesiące) doświadczenia zawodowego analogicznego wsparcia w tym na rzecz grupy docelowej lub 300 h doradztwa zawodowego w okresie ostatnich 5 lat - 0 pkt,
-powyżej 2 lat (24 miesięcy) do 4 lat (48 miesięcy) doświadczenia zawodowego analogicznego wsparcia w tym na rzecz grupy docelowej lub powyżej 300 h do 500 h doradztwa zawodowego w okresie ostatnich 5 lat - 10 pkt,
-powyżej 4 lat (48 miesięcy) doświadczenia zawodowego analogicznego wsparcia w tym na rzecz grupy docelowej lub powyżej 500 h doradztwa zawodowego w okresie ostatnich 5 lat – 20 pkt.

Doświadczenie będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4a lub Załącznik nr 4b do zapytania ofertowego oraz na podstawie dokumentów potwierdzających informacje zawarte w ww. oświadczeniu, złożonych wraz z ofertą.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie więcej niż 1 doradcy zawodowego, do oceny we wskazanym przez Zamawiającego kryterium oceny ofert, zostanie przyjęte doświadczenie tego doradcy zawodowego, który we wskazanym kryterium oceny uzyskał najniższą liczbę punktów w porównaniu do innych doradców zawodowych wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.




gdzie

Ostateczna liczba punktów (P) będzie obliczana wg następującego wzoru:
P = P1 + P2

P - liczba punktów badanej oferty
P1 - liczba punktów przyznanych w kryterium cena
P2 - liczba punktów przyznanych w kryterium doświadczenie doradcy zawodowego


Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P).

Zamawiający podpisze umowę na realizację zamówienia z Wykonawcą którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i która uzyskała najwyższą liczbę punktów, z zastrzeżeniem poniższych postanowień.
• Podpisanie umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą nastąpi w siedzibie lub biurze projektu Zamawiającego. O dacie i godzinie podpisania umowy, Wykonawca powiadomiony zostanie za pośrednictwem poczty elektronicznej po wyborze najkorzystniejszej oferty. Brak stawienia się Wykonawcy w dacie i o godzinie wyznaczonej przez Zamawiającego traktowany będzie jak odstąpienie od podpisania umowy, a tym samym rezygnacja z realizacji zamówienia. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
• Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam łączny bilans punktowy ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną jednostkową brutto za godzinę doradztwa. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone oferty przedstawiają taki sam łączny bilans punktowy ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert a przedstawione w ofertach ceny jednostkowe brutto za godzinę doradztwa są identyczne, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia- w terminie określonym przez Zamawiającego- ofert dodatkowych, obejmujących cenę jednostkową brutto za godzinę doradztwa i całkowity koszt brutto (liczba godzin doradztwa x cena jednostkowa). Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny oferty z Wykonawcą, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert, w przypadku gdy zaoferowana przez Wykonawcę cena jednostkowa brutto za godzinę doradztwa przekracza kwotę przewidzianą przez Zamawiającego w budżecie projektu na realizację tego zadania, a nie jest możliwe zwiększenie kwoty założonej w budżecie. Jeżeli w wyniku negocjacji nie uda się uzyskać ceny jednostkowej brutto za godzinę doradztwa mieszczącej się w zakresie wydatku kwalifikowalnego, Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta uzyskała kolejną najwyższą liczbę punktów. W przypadku, gdy cena jednostkowa brutto za godzinę doradztwa zaoferowana przez kolejnego Wykonawcę przekracza kwotę przewidzianą przez Zamawiającego w budżecie projektu, procedura, o której mowa w niniejszym ofercie, zostanie powtórzona. Jeżeli w wyniku negocjacji prowadzonych z kolejnym Wykonawcą nie uda się uzyskać ceny jednostkowej brutto za godzinę doradztwa mieszczącej się w zakresie wydatku kwalifikowalnego, Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie.

Wykluczenia

Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy w przedmiocie ww. powiązań, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia. Wykonawcy powiązani z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Niespełnienie warunków określonych powyżej spowoduje wykluczenie z postępowania.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZRYW II - OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW MARTA SKOWRON

Adres

pl. Wolności 2/209

35-075 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

602728212

NIP

8131565126

Tytuł projektu

ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO KARIERY

Numer projektu

RPPK.07.01.00-18-0071/17-00

Inne źródła finansowania

HDA - CENTRUM SZKOLENIA, DORADZTWA FINANSOWEGO I BIZNESU HUBERT DURLIK ul. Leśna 1a/2, 25-509 Kielce - Partner Projektu

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Jerzy Gałuszka, ul. Szajnochy 45/9, 38-200 Jasło.
Data wpłynięcia oferty: 14.03.2018 r.
Kwota łączna : 92 400,00 zł
Liczba wyświetleń: 727