Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe na pionowe centrum obróbcze - 2 szt.

Data publikacji: 07.03.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 09-04-2018

Numer ogłoszenia

1094450

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę zgodną z załączonym formularzem i niniejszym zapytaniem ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 09.04.2018r. (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego).
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Ofertę należy złożyć osobiście/kurierem lub za pomocą poczty w siedzibie firmy: “ZOMECH-ZAKŁAD OBRÓBKI MECHANICZNEJ” Sp. z o. o. ul. Blacharska 2, 20-209 Lublin lub elektronicznie na adres e-mail: s.zbrowski@zomech.lublin.pl
4. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Bogusław Samołyk, tel. 505150007, e-mail: b.samolyk@zomech.lublin.pl
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

s.zbrowski@zomech.lublin.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Bogusław Samołyk

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

505150007

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Pionowe centrum obróbcze – 2 szt.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: Lublin Miejscowość: Lublin

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór wykonawcy na pionowe centrum obróbcze - 2 szt.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Pionowe centrum obróbcze – 2 szt.
Minimalne parametry:
• min. pow. stołu X x Y: 3000 mm x 700 mm
• dokładność pozycjonowania maszyny: max. +/- 0,008 mm
• powtarzalność pozycjonowania: max. +/- 0,005 mm
• przesuw osi X: min. 3000 mm; Y: min. 1010 mm; Z: min. 750 mm
• sterowanie CNC lub równoważne
• pamięć min. 1GB
• karta sieciowa
• elektroniczne ręczne pokrętło posuwu
• monitor LCD min. 15"
• czas wymiany narzędzia: max. 4,5 s
• szybkość obiegów w osiach X: min. 9m/min; w osiach Y, Z: min. 15m/min
• stożek mocujący ISO 50 lub równoważny
• max. obroty: 7500 obr/min
• max. moc wrzeciona: min. 22 kW
• chłodzenie przez wrzeciono: min. 20 bar
• liniały pomiarowe w osiach X, Y, Z.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV: 42612200-1 Pionowe, wrzecionowate centra obróbkowe

Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe, patenty, znaki towarowe, typy, standardy należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.

Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty zawierające dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.

Kod CPV

42612200-1

Nazwa kodu CPV

Pionowe, wrzecionowate centra obróbkowe

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Okres realizacji zamówienia – 24 tygodnie od podpisania umowy z Wykonawcą
2. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Blacharska 2, 20-209 Lublin
3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia. Nowy termin będzie ustalany w uzgodnieniu z wybranym Wykonawcą

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – nie mniej niż 3 dostawy maszyn o podobnych parametrach jak przedmiot zamówienia.
Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym i wykazu dostaw referencyjnych – załącznik nr 3 do zapytania, który Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia – nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty/oświadczenia zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania.

Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy, z wyjątkiem wystąpienia powiązań kapitałowych lub osobowych między Wykonawcą a Zamawiającym, kiedy to Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Ofertę sporządzić należy na druku „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo.
2. Do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego należy dołączyć:
a) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym stanowiące Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
b) Wykaz dostaw referencyjnych stanowiący Załącznik nr 3.
c) Deklaracja zgodności CE lub dokument równoważny.
3. Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych licząc od upływu terminu składania ofert.
4. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Kryteria oceny ofert:
a) Cena – 50%
b) Gwarancja – 40%
c) Serwis – 10%

Wartość punktowa wyliczona zostanie następująco:
Cena: 50% - Wartość punktowa kryterium „Cena” (max 50 pkt.) wyliczana wg wzoru:

Najniższa wartość oferty brutto wśród otrzymanych ofert,
-------------------------------------------------------------- x 50
Wartość brutto wskazana w badanej ofercie

Gwarancja: 40% liczona od dnia podpisania protokołu zdawczo odbiorczego przez Zamawiającego ( max 40 pkt) wyliczana wg wzoru:

Okres gwarancji wskazany w badanej ofercie ,
---------------------------------------------------------- x 40
Najdłuższy okres gwarancji wśród otrzymanych ofert

* Minimalny okres gwarancji jaki może zaoferować Wykonawca to 12 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostanie odrzucona. W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące, do wzoru zostanie podstawiony okres 24 miesięcy. Wykonawca powinien w formularzu ofertowym wpisać proponowany okres gwarancji w miesiącach (liczba całkowita). Gwarancja musi być bez limitu przepracowanych godzin maszyny.

Serwis: 10 % - Wartość punktowa kryterium „Serwis” jako czas reakcji na zgłoszoną awarię (reakcja serwisowa zdalna lub osobista w siedzibie firmy) przez użytkowników w godzinach w okresie gwarancyjnym (max 10 pkt.) wyliczana wg wzoru:

Najkrótszy czas reakcji wśród otrzymanych ofert
---------------------------------------------------------- x 10
Czas reakcji wskazany w badanej ofercie

2. Łączna ocena obejmie sumę punktów uzyskanych przez ofertę w kryteriach wskazanych w punkcie 1. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanym kryterium wyboru jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów.
4. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

Wykluczenia

1. Zamawiający zobowiązuje się do ponoszenia wydatków w sposób zapewniający uniknięcie konfliktu interesów. Przyjmuje się, że konflikt interesów istnieje wówczas, gdy bezstronne i obiektywne rozstrzygnięcie procedury wyboru najkorzystniejszej oferty jest zagrożone z uwagi na względy rodzinne, emocjonalne, sympatie polityczne, interes gospodarczy lub jakiekolwiek inne interesy wspólne z oferentem.
2. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia, udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Ocena wystąpienia powiązań osobowych lub kapitałowych prowadzona jest na podstawie orzecznictwa oraz praktyki decyzyjnej Komisji Europejskiej, odwołujących się do treści zalecenia Komisji 2003/361/WE z dnia 6 maja 2003 r. dotyczącego definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (Dz.U. L 124 z 20.5.2003, s. 36).
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

"ZOMECH-ZAKŁAD OBRÓBKI MECHANICZNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Blacharska 2

20-209 Lublin

lubelskie , Lublin

Numer telefonu

817492928

Fax

817492979

NIP

9462337129

Tytuł projektu

Wdrożenie do produkcji innowacyjnych stołów montażowych systemu mocowania i spawania ZWT400

Numer projektu

RPLU.03.07.00-06-0006/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

ABPLANALP Sp. z o. o. ul. Kostrzyńska 36, 02-979 Warszawa
Oferta wpłynęła w dniu 27.03.2018r.
Cena brutto: 556 575 euro
Liczba wyświetleń: 708