Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2018 regały do elementów drewnianych

Data publikacji: 07.03.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 21-03-2018

Numer ogłoszenia

1094340

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

OPIS SPOSOBU SKŁADANIA OFERT:
Oferta powinna zwierać:
a) Datę sporządzenia,
b) Nazwę, adres, numer telefonu i numer NIP Oferenta,
c) Szczegółowy opis przedmiotu oferty zgodny ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym;
d) Wycenę oferty z podaniem ceny netto i wskazaniem obowiązującej stawki VAT. Wyceny wyrażone w walucie innej niż PLN, zostaną przeliczone na PLN wg. średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego dzień sporządzenia protokołu wyboru oferty;
e) Termin realizacji zlecenia;
f) Warunki i termin płatności;
g) Datę ważności oferty;
h) Imię i nazwisko osoby upoważnionej do sporządzenia oferty;
i) Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty;

Oferta powinna zostać dostarczona w wyznaczonym terminie za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: paulina.kwiatkowska@abatec.pl, poczty tradycyjnej lub też osobiście do naszego biura tj.: ABATEC Sp. z o.o. ul. Norwida 31, kod 76-200 Słupsk

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

paulina.kwiatkowska@abatec.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Paulina Kwiatkowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

59 845 63 33

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych specjalistycznych regałów do podsuszania i utrwalania elementów drewnianych w procesie technologicznym olejowania – zakup realizowany w ramach projektu polegającego na „Wdrożeniu w ABATEC Sp. z o.o. opracowanej we własnym zakresie technologii łączenia i zabezpieczania drewna w celu produkcji innowacyjnych modułowych basenów drewnianych o podwyższonej odporności na czynniki atmosferyczne”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet 3: Wsparcie Innowacji w Przedsiębiorstwach Działanie 3.2.2: Kredyt na Innowacje Technologiczne.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: pomorskie Powiat: słupski Miejscowość: Damnica

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup nowych specjalistycznych regałów do podsuszania i utrwalania elementów drewnianych w procesie technologicznym olejowania.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych specjalistycznych regałów do podsuszania i utrwalania elementów drewnianych w procesie technologicznym olejowania – zakup realizowany w ramach projektu polegającego na „Wdrożeniu w ABATEC Sp. z o.o. opracowanej we własnym zakresie technologii łączenia i zabezpieczania drewna w celu produkcji innowacyjnych modułowych basenów drewnianych o podwyższonej odporności na czynniki atmosferyczne”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet 3: Wsparcie Innowacji w Przedsiębiorstwach Działanie 3.2.2: Kredyt na Innowacje Technologiczne.

Przedmiot zamówienia powinien uwzględniać wymienione poniżej parametry techniczne i spełniać wymienione warunki:

a) regały do procesów podsuszania i utrwalania po olejowaniu elementów drewnianych, zgodne z poniższym opisem szczegółowym:
- ilość regałów: 7 sztuk,
- wymiar podstawy regału mieszczący się w zakresie: 1500-1700 mm x 1000-1200 mm,
- optymalna wysokość regału 1800 mm, jeśli wynika ze standardów produkcyjnych akceptowana wysokość w przedziale: od 1700 mm do 2100 mm,
- nośność całkowita: minimum 400 kg/regał,
- wymagane od 10 do 12 półek/regał, półki pokryte materiałem, który zapobiega wchłanianiu oleju przez podporę i wtórnym przenoszeniem oleju pomiędzy płaszczyznami wspornika i kolejnego elementu suszonego, powłoka winna dawać zabezpieczenie przed powstawaniem przebarwień w miejscu styku powierzchni podpora-element,
- długość ramion w zakresie: od 950 mm do 1050 mm, przestrzeń między ramionami minimum 100 mm,
- wymagane dodatkowe ruchome słupki półek środkowych - sztuk 2/regał, umożliwiające regulacje półek pod krótsze lub dłuższe elementy,
- poliuretanowe koła – sztuk 4/regał,

b) regały do procesów podsuszania i utrwalania po olejowaniu elementów drewnianych, zgodne z poniższym opisem szczegółowym:
- ilość regałów: 3 sztuk,
- wymiar podstawy regału mieszczący się w zakresie: 2200-2400 mm x 1000-1200 mm,
- optymalna wysokość regału 1800 mm, jeśli wynika ze standardów produkcyjnych akceptowana wysokość w przedziale: od 1700 mm do 2100 mm,
- nośność całkowita: minimum 800 kg/regał,
- wymagane od 10 do 12 półek/regał, półki pokryte materiałem, który zapobiega wchłanianiu oleju przez podporę i wtórnym przenoszeniem oleju pomiędzy płaszczyznami wspornika i kolejnego elementu suszonego, powłoka winna dawać zabezpieczenie przed powstawaniem przebarwień w miejscu styku powierzchni podpora-element,
- długość ramion w zakresie: od 950 mm do 1050 mm, przestrzeń między ramionami minimum 100 mm,
- wymagane dodatkowe ruchome słupki półek środkowych - sztuk 2/regał, umożliwiające regulacje półek pod krótsze lub dłuższe elementy,
- poliuretanowe koła – sztuk 4/regał

Tryb zamówienia: Zamówienie jest realizowane zgodnie z zasadą konkurencyjności.

Kod CPV

39141100-3

Nazwa kodu CPV

Regały

Harmonogram realizacji zamówienia

Realizacja prac będących przedmiotem zapytania powinna zostać wykonana do dnia 18.05.2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą brać udział jedynie podmioty prowadzące czynnie działalność gospodarczą tj. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, jednostki organizacyjne posiadające zdolność prawną lub osoby prawne prowadzące działalność gospodarczą – spełnianie warunku weryfikowane będzie w rejestrze CEIDG lub KRS).

Dodatkowe warunki

WARUNKI FORMALNE
a) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim;
b) W przypadku składania oferty przy pomocy środków elektronicznych na adres e-mail, niezbędne jest złożenie oferty w formie skanu podpisanych dokumentów;
c) Zamawiający wyklucza możliwość składania ofert częściowych i wariantowych;
d) Wszelkie koszty przygotowania i dostarczenia oferty ponosi Oferent.
e) Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy spośród poprawnie złożonych ofert, warunkiem koniecznym jest zgodność ofert ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym;
f) Ewentualne zmiany, dodatkowe informacje lub korekty będą dokonywane w formie pisemnej. W przypadku wprowadzenia zmian Zamawiający przekaże informację o zmianach Oferentom. Każda zmiana staje się wiążąca od chwili przekazania informacji o jej dokonaniu. Przez formę pisemną Zamawiający rozumie również zadanie pytania na adres email wskazany do kontaktu w sprawach zapytania ofertowego;
g) Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą;

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

PROCEDURA WYBORU OFERT:
1. Kryteria wyboru ofert:
a) Cena netto oferty– waga 100%, maksymalna liczba punktów 100;
Ocena poszczególnych ofert zostanie wyliczona według metodologii: cena netto najkorzystniejsza/cena netto Oferenta *100%;
2. Tryb i data oceny ofert:
Oferty zostaną porównane i ocenione według przyjętych kryteriów w dniu 22.03.2018 r. w siedzibie Zamawiającego.
Do realizacji wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów w zakresie kryterium opisanego w punkcie a)

Wykluczenia

INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
Oferta będzie podlegała wykluczeniu jeżeli:
a) Jej treść nie będzie odpowiadała zapytaniu ofertowemu;
b) Zostanie złożona po terminie składania ofert;
c) Zostanie złożona przez Oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych lub kapitałowych. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ABATEC SP. Z O.O.

Adres

Cypriana Kamila Norwida 31

76-200 Słupsk

pomorskie , Słupsk

Numer telefonu

598456333

Fax

598456334

NIP

8393171173

Tytuł projektu

Wdrożenie w ABATEC Sp. z o.o. opracowanej we własnym zakresie technologii łączenia i zabezpieczania drewna w celu produkcji innowacyjnych modułowych basenów drewnianych o podwyższonej odporności na czynniki atmosferyczne

Numer projektu

POIR.03.02.02-00-0695/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

F.H.U. Mardrew, Naprawa 303,
34-240 Jordanów
NIP: 5521688326
DATA WPŁYNIĘCIA: 20.03.2018
CENA: 22 900,00 zł/netto plus 23% VAT
Liczba wyświetleń: 1146