Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa, montaż i uruchomienie prasy próżniowej do gięcia i okleinowania wraz z wbudowanym piecem grzejnym.

Data publikacji: 01.03.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 16-03-2018

Numer ogłoszenia

1092975

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

16.03.2018 r. - usunięto z załącznika nr 5 "projekt umowy" zbędny komentarz.

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub za pośrednictwem usług pocztowych lub kurierskich pod adresem:

4STOL S.C.. Dorota Anna Parszuto , Maciej Marszał
ul. Pierwszej Brygady 35; 73-110 Stargard

nie później niż do dnia 16.03.2018 r. do godz. 9:30.

z dopiskiem
„Oferta na dostawę, montaż i uruchomienie prasy próżniowej do gięcia i okleinowania wraz z wbudowanym piecem grzejnym”

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.03.2018 r. o godz. 10:00 w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35, pokój 212.

W przypadku korzystania z usług pocztowych lub kurierskich, Zamawiający uznaje za termin złożenia oferty – termin i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Maciej Marszał

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

691766958

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie prasy próżniowej do gięcia i okleinowania wraz z wbudowanym piecem grzejnym. Dostarczana maszyna musi być fabrycznie nowa.
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE PRASY PRÓŻNIOWEJ DO GIĘCIA I OKLEINOWANIA WRAZ Z WBUDOWANYM PIECEM GRZEJNYM:
1. Możliwość gięcia (terraformowania) płyt mineralno- akrylowych, elementów drewnianych i drewnopodobnych.
2. Stół prasy wykonany z płyty HPL, wzmocniona porzecznie profilami stalowymi montowanymi kratowo naprzemiennie.
3. W stole ofrezowane kanały próżniowe, oraz dysze odciągające powietrze.
4. Instalacja próżniowa wykonana z grubych zbrojonych przewodów o średnicy 15-20 mm.
5. Pompa próżniowa o wydajności minimum 40m3.
6. Zamontowana membrana silikonowa na ramie stalowej sterowanej pneumatycznie w płaszczyźnie pionowej o grubości minimum 3mm.
7. Elektroniczny regulator próżni połączony z przekaźnikami półprzewodnikowymi SSR.
8. Wyposażenie urządzenia w taką ilość siłowników i prowadnic łożysk liniowych pozwalających formować wysokie elementy bez przesunięcia na szablonie.
9. Wbudowany automatyczny system kontroli zadanych przedziałów czasowych i unoszenia
Siłowników.
10. Zabudowany w prasie piec grzejny aluminiowy anodowany o mocy minimum 16 KW podnoszony z pomocą siłowników pneumatycznych.
11. Aluminium z którego jest wykonany piec musi być wylewane i frezowane.
12. Konstrukcja pieca ma umożliwiać łatwy dostęp do wygrzanych długich elementów kompozytowych poprzez odsłonięcie pola dostępu poprzez odchylenie części dolnej równolegle w stronę operatora.
13. Sterownie na wyświetlaczu numerycznym dotykowym z automatyką podtrzymania temeperatury.
14. Całość konstrukcji malowana proszkowo.
15. Urządzenie musi posiadać deklaracja zgodności dopuszczający sprzedaż na rynkach Unii
Europejskiej (należy dołączyć kopię do oferty) oraz certyfikat jakości ISO EC dopuszczający na rynkach Unii Europejskiej.
Dane techniczne maszyny:
1. Wysokość – od 1300 mm do 2500 mm
2. Długość – nie krótszy niż 3100 mm nie dłuższy niż: 3500 mm.
3. Szerokość – nie mniej niż 1600 mm
4. Waga: maksymalnie - 1200 kg
5. Zasilanie instalacji elektrycznej - 400V
6. Pompa próżniowa mocy - 1,25 kw
7. Wydajność pompy próżniowej - minimum 40 m3, sucha bezobsługowa
8. Nacisk w komorze prasowania - ok. 0.85-0,90kg/cm2; m2 9000 kg
9. Max pole robocze elementu płaskiego 2850 x 1350 mm
10. Wysokość elementu giętego przy szer. 50 cm 600 mm
11. Piec aluminium dwustronny 2000x1000mm o mocy 2x8= 16 KW
12. Membrana silikonowa o rozciągliwości 780% 2, 0mm 240 oC
13. Temperatura pieca max. - 200 oC
Ponadto Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się m.in. do:
1) dokonania montażu i uruchomienia dostarczonej maszyny,
2) przeprowadzenie minimum 7 dniowego szkolenia z zakresu dostarczonej maszyny co najmniej 3 osób wskazanych przez Zamawiającego,
3) przeprowadzenie pozytywnych testów i prób jej działania polegających na uformowaniu 3 żądanych kształtów, których wytworzenie wymaga pełnego wykorzystania wszystkich możliwości maszyny;
4) przekazanie kompletnej dokumentacji technicznej dostarczonej maszyny, w języku polskim – w 3 egzemplarzach
5) przekazanie kompletnej instrukcji obsługi dostarczonej maszyny, w języku polskim – w 3 egzemplarzach
6) udzielenia gwarancji na okres minimum 12 miesięcy na zakupią maszynę ,
7) wykonywania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie trwania gwarancji, zgodnie z zaleceniami producenta,
8) w okresie gwarancji, Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do usunięcia awarii/usterki:
a) w przypadku, kiedy ujawniona wada ogranicza lub uniemożliwia działanie części lub całości przedmiotu dostawy, a także, gdy ujawniona wada może skutkować zagrożeniem dla życia lub zdrowia ludzi, zanieczyszczeniem środowiska, wystąpieniem niepowetowanej szkody dla Zamawiającego lub osób trzecich, jak również w innych przypadkach nie cierpiących zwłoki – niezwłocznie, jednak nie później niż do 48 godzin przystąpienie do ich usunięcia, po otrzymaniu zawiadomienia o jej wystąpieniu;
b) w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania od Zamawiającego - w przypadku wad i usterek innych aniżeli opisane w lit. a powyżej,
c) w innym technicznie uzasadnionym terminie, o ile zostanie uzgodniony przez strony niniejszej umowy.
9) Wskaże do umowy dwie osoby, z podaniem ich imion i nazwisk, numerów kontaktowych, dostępnych od 6:00 – 18:00 od poniedziałku do piątku, które zapewnią skuteczną realizację uprawnień wynikających z gwarancji.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: stargardzki Miejscowość: Stargard

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest dostawa montaż i uruchomienie prasy próżniowej do gięcia i okleinowania wraz z wbudowanym piecem grzejnym w siedzibie Zamawiającego. Dostarczona prasa będzie jedną z części linii technologicznej montowanej w siedzibie Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie prasy próżniowej do gięcia i okleinowania wraz z wbudowanym piecem grzejnym. Dostarczana maszyna musi być fabrycznie nowa.

Pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie "skrócony opis przedmiotu zamówienia" ogłoszenia, załączonym zapytaniu ofertowym oraz projekcie umowy.

Kod CPV

42942200-3

Nazwa kodu CPV

Piece próżniowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy.

Harmonogram realizacji zamówienia

Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie 12 tygodni od dnia podpisania umowy. Za termin zakończenia realizacji zamówienia uznaje się dzień podpisania protokołu końcowego przez Zamawiającego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Nie dotyczy.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert dostarczył, zamontował i uruchomił co najmniej jedną maszynę do teraformowania materiałów kompozytowych (prasę).

Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na postawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych prac oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że maszyna została dostarczona w sposób należyty i odebrana. Wzór niniejszego wykazu stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który dysponuje odpowiednim zapleczem technicznym dla realizacji przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na postawie złożonego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który dysponuje odpowiednim zapleczem osobowym dla realizacji przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na postawie złożonego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł. Wykonawca przedłoży do oferty informację z banku/wyciąg z rachunku bankowego potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na postawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł.

Dodatkowe warunki

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który udzieli minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach złożonych przez Oferentów (oświadczenie w formularzu ofertowym bądź odrębne oświadczenie przygotowane przez Wykonawcę).

Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji znajdują się projekcie umowy stanowiącej załącznik do zapytania ofertowego (załącznik nr 5).

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na zmianie terminu zakończenia przedmiotu umowy oraz: zmianie osób ujętych w wykazie zawartym w ofercie Wykonawcy, danych związanych z obsługą organizacyjną umowy, zmiana numeru rachunku bankowego, danych teleadresowych; osób upoważnionych wskazanych w umowie.
2. Zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
1) wystąpi okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, w szczególności: nieterminowe przekazanie hali w celu montażu zamawianej maszyny,
2) wystąpienie okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających terminowe wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

Projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Wypełniony formularz oferty.
2. Wykaz wykonanych prac podobnych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane w sposób należyty (m.in. referencje lub inne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie prac).
3. Oświadczenie o posiadanych zasobach osobowych i technicznych.
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
5. Informacja z banku/wyciąg z rachunku bankowego potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, na kwotę nie mniejsza niż 100 000 zł.
6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Deklaracja zgodności dopuszczająca sprzedaż oferowanej maszyny na rynkach Unii Europejskiej.
8. Pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy.
9. Inne wynikające z zapytania lub niezbędne do złożenia prawidłowej oferty.

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny ofert spełniających warunki udziału w postępowaniu ofertowym na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena oferty netto [PLN] - 95%
2. Okres gwarancji - 5%

Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
C min
C = --------------------------------------------- x 95 pkt.
Co

gdzie:

C - ilość punktów przyznana ocenianej ofercie za cenę
C min - najniższa cena zaoferowana w ważnych ofertach
Co - cena w ofercie ocenianej.

Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 95 punktów.


Sposób przyznania punktów w kryterium „okres gwarancji”

Go – G min
G = ------------------------------------ x 5 pkt
G max – G min
gdzie:
G - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium gwarancja
G max – gwarancja maksymalna
G min – gwarancja minimalna
G o – gwarancja oferty ocenianej
UWAGA:
• Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do zapytania ofertowego).
Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
• MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na prasę próżniową do gięcia i okleinowania wraz z wbudowanym piecem grzejnym wynosi 12 miesięcy.
• MAKSYMALNY okres gwarancji na dostarczany na prasę próżniową do gięcia i okleinowania wraz z wbudowanym piecem grzejnym uwzględniony do oceny ofert wynosi 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące do oceny ofert zostanie przyjęty okres 24 miesięcy i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (24 miesiące) otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium gwarancja.

Łączna liczba punktów zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów
w w/w kryteriach, zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium gwarancja
P – łączna liczba punktów uzyskana w kryteriach
Oferta Wykonawcy która uzyska największą ilość punktów będzie wybrana jako oferta najkorzystniejsza a Wykonawcy zostanie powierzona realizacja przedmiotowego zamówienia.
Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną”.

Wykluczenia

Oferty będą podlegały wykluczeniu jeśli:
1. Oferta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym.
2. Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
3. Oferta została złożona przez podmiot podlegający wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobistych lub kapitałowych.

W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Weryfikacja na podstawie Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 4.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie musi złożyć każdy z Wykonawców.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

4STOL DOROTA ANNA PARSZUTO, MACIEJ MARSZAŁ SPÓŁKA CYWILNA

Adres

Pierwszej Brygady 35

73-110 Stargard

zachodniopomorskie , stargardzki

Numer telefonu

915065300

Fax

nd

NIP

8542405080

Tytuł projektu

4Stol => 4.0. Podniesienie konkurencyjności firmy 4Stol na międzynarodowym rynku kompletów łazienkowych poprzez kompleksowe wdrożenie idei Przemysłu 4.0.

Numer projektu

RPZP.01.07.00-32-0027/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Artex Artur Makiola
ul. Wolności 89
44-300 Wodzisław Śląski
data wpłynięcia: 14.03.2018 r.
cena brutto: 79 175,10 zł brutto
Liczba wyświetleń: 922