Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Bierutowie, ul. Juliusza Słowackiego 2, w biurze ZPZOZ-u , w terminie do dnia 15.03.2018 roku, godz. 1200 .
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty:
1) Kosztorys ofertowy – wg załącznika nr 2 do SIWZ;
3. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 13.1;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać
w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570.)
a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika
z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
4) Dowód wniesienia wadium.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
5. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w SIWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
7. Jeżeli Wykonawca załączy dokument na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w których wartości podane będą w walutach innych niż złoty polski, zostaną one przeliczone według Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego z dnia podpisania protokołu odbioru końcowego lub równoważnego dokumentu potwierdzającego datę zakończenia robót budowlanych.
8. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każda zmiana, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione.
9. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
10. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania, zaadresowanym
i opisanym:
Nadawca:
Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć).
Adresat:
Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej
w Bierutowie
Przebudowa pomieszczeń usługowych byłej apteki i punktu poboru analiz wraz ze zmianą sposobu użytkowania na lokal wiejskiego ośrodka zdrowia zlokalizowanego we wsi Wabienice
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
15.03.2018 r. godz. 1200
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zozbierutow@interia.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Piotr Wika
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
71 314 62 66
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa pomieszczeń usługowych byłej apteki i punktu poboru analiz wraz ze zmianą sposobu użytkowania na lokal wiejskiego ośrodka zdrowia zlokalizowanego we Wsi Wabienice.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. budynki użyteczności publicznej;
2.2. miejsca postojowe dla samochodów osobowych (budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych o szerokości 2,5x5 oraz 3,6x5 dla NP, budowa nawierzchni utwardzonych (chodników) z kostki brukowej betonowej;
2.3. infrastrukturę techniczną:
-wodna – istniejące przyłącze wody – bez zmian. Wewnętrzne zmiany w instalacji wg projektu,
-kanalizacji sanitarnej – istniejące przyłącze kanalizacyjne bez zmian, zmiany w wewnętrznej
instalacji wg projektu,
-C.O. – istniejąca kotłownia - bez zmian, zmiany w instalacji wewnętrznej wg projektu,
-elektryczna – przyłącze elektryczne bez zmian, zmiany w wewnętrznej instalacji wg projektu,
-wentylacji – wentylacja mechaniczna nawiewno – wywiewna, wg projektu.
3. Opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest
w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji.
4. Kompletny projekt budowlany został opracowany przez ARCHIGRA Biuro Projektowe Grażyna Rajewska, ul. Wileńska 3a/2, 56-400 Oleśnica.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych.
6. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
oleśnicki
Miejscowość:
Bierutów
Cel zamówienia
Przebudowa pomieszczeń usługowych byłej apteki i punktu poboru analiz wraz ze zmianą sposobu użytkowania na lokal wiejskiego ośrodka zdrowia zlokalizowanego we Wsi Wabienice.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa pomieszczeń usługowych byłej apteki i punktu poboru analiz wraz ze zmianą sposobu użytkowania na lokal wiejskiego ośrodka zdrowia zlokalizowanego we Wsi Wabienice.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. budynki użyteczności publicznej;
2.2. miejsca postojowe dla samochodów osobowych (budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych o szerokości 2,5x5 oraz 3,6x5 dla NP, budowa nawierzchni utwardzonych (chodników) z kostki brukowej betonowej;
2.3. infrastrukturę techniczną:
-wodna – istniejące przyłącze wody – bez zmian. Wewnętrzne zmiany w instalacji wg projektu,
-kanalizacji sanitarnej – istniejące przyłącze kanalizacyjne bez zmian, zmiany w wewnętrznej
instalacji wg projektu,
-C.O. – istniejąca kotłownia - bez zmian, zmiany w instalacji wewnętrznej wg projektu,
-elektryczna – przyłącze elektryczne bez zmian, zmiany w wewnętrznej instalacji wg projektu,
-wentylacji – wentylacja mechaniczna nawiewno – wywiewna, wg projektu.
3. Opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest
w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji.
4. Kompletny projekt budowlany został opracowany przez ARCHIGRA Biuro Projektowe Grażyna Rajewska, ul. Wileńska 3a/2, 56-400 Oleśnica.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych.
6. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
Kod CPV
45300000-0
Nazwa kodu CPV
Roboty instalacyjne w budynkach
Dodatkowe przedmioty zamówienia
nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
11.2.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy;
Wiedza i doświadczenie
a) Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże wykonanie nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert min. dwóch zadań polegających na budowie lub przebudowie obiektu budowlanego o kubaturze co najmniej 150,00 m3 przy czym każda z robót winna być wykonana na wartość co najmniej 250.000,00 zł brutto wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjał techniczny
nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
b) Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie min. 1 osobą na stanowisku Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane
w odpowiedniej specjalności wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia oraz min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym należy wykazać min. jedną robotę polegającą na budowie lub przebudowie obiektu budowlanego o kubaturze co najmniej 150,00 m3na wartość co najmniej 250.000,00 zł brutto.
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100);
Dodatkowe warunki
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu,
w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r.,poz.359 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – ZPZOZ/ZP/1/2018”.
5. Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
7. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
8. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty zarówno oryginał dowodu wniesienia wadium (nie spięty z całością oferty - należy złożyć oddzielnie
w sekretariacie ZPZOZ w Bierutowie), jak i jego kopię poświadczoną za zgodność
z oryginałem przez wykonawcę (spięta w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty).
Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród nieodrzuconych, ważnych i zgodnych z treścią niniejszej SIWZ ofert .
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
Kryterium: Cena – 60%
Maksymalną liczbę punktów (60) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę za realizację zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
P– liczba punktów przyznanych Wykonawcy za Cenę
P = CN / COB x 60
gdzie:
CN – najniższa zaoferowana Cena,
COB – Cena zaoferowana w ofercie badanej.
Kryterium: Okres gwarancji – 20%
G – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za okres gwarancji
a) Wykonawca, który zaproponuje wydłużenie okresu gwarancji do 5 lat
i więcej – otrzyma 20 pkt
b) Wykonawca, który zaproponuje wydłużenie okresu gwarancji do 4 lat – otrzyma 10 pkt
c) Wykonawca, który zaproponuje okres gwarancji 3 lata – otrzyma 0 pkt
Kryterium: Termin wykonania robót – 20%
T – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za termin wykonania
a) Wykonawca, który zaproponuje skrócenie terminu końcowego, o którym mowa w rozdz. X ppkt
2) SIWZ o 14 dni otrzyma 20 pkt
b) Wykonawca, który zaproponuje skrócenie terminu końcowego, o którym mowa w rozdz. X ppkt
2) SIWZ o 7 dni otrzyma 10 pkt
c) Wykonawca, który zaproponuje termin wynikający z SIWZ, tj. 31 lipca 2018 r. otrzyma 0 pkt
Sumaryczna liczba punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Ilość punktów = P + G + T
3. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający, na podstawie art. 87 ust. 1 Pzp, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zaistnieją przypadki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
Wykluczenia
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 12-23 ustawy Pzp oraz Wykonawcę, który nie spełnia warunków określonych w art. 22 ust. 1b Pzp.
2. Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1508) lub którego upadłość ogłoszono,
z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku, w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 2171 ze zm.);
2) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał lub nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z Zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzeniem odszkodowania.
3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 24 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Nazwa
ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W BIERUTOWIE
Adres
56-420 Bierutów
dolnośląskie
, oleśnicki
Numer telefonu
713146266
Fax
713146266
NIP
9111699350
Tytuł projektu
Przebudowa pomieszczeń usługowych byłej apteki i punktu poboru analiz wraz ze zmianą sposobu użytkowania na lokal wiejskiego ośrodka zdrowia zlokalizowanego we Wsi Wabienice oraz przebudowa pomieszczeń wiejskiego ośrodka zdrowia we wsi Zbytowa - dla ZPZOZ w Bierutowie.
Numer projektu
RPDS.06.02.00-02-0063/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Zakład Ogólnobudowlany S.C Czesław Caliński , Karol Caliński ul Spacerowa 10 56-400 Oleśnica , z dnia 15.03.2018 r. , wartość brutto 408 087,84 zł