Strona główna
Logo unii europejskiej

zorganizowanie 3-dniowej wycieczki do Torunia dla uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.

Data publikacji: 27.02.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 12-03-2018

Numer ogłoszenia

1092096

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1) Ofertę należy złożyć do dnia 12.03.2018 r. do godziny 1100 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
2) Otwarcie ofert jest jawne. Otwarcie ofert odbędzie się 12.03.2018 roku o godz. 11:05. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
3) UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.

12. Forma składania ofert:
1) Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z oznaczeniem ,,Oferta - NIE OTWIERAĆ PRZED 12.03.2018 r godz. 11:05” należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro).

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Monika Subik

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1) zorganizowanie 3-dniowej wycieczki do Torunia dla uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
2) Wymagany termin realizacji: 4.04 wyjazd - 6.04 powrót
3) Program wycieczki:
• I dzień - na trasie przejazdu wizyta wDrukarni - Wydawnictwie Michalineum w MARKACH k/Warszawy - Szkoła samodzielnie ustali miejsce i program pobytu. Przyjazd w godzinach nocnych do Torunia
• II dzień - Toruń - całodzienny pobyt w Wyższej Szkole Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu
• III dzień - Toruń (do południa kontynuacja Warsztatów Medialnych).

Warsztaty medialne wartość ok. 100 zł od osoby - należy wkalkulować w cenę oferty - szczegóły organizacyjne pobytu na uczelni ustala szkoła.

4) Liczba uczestników: 33 uczniów i 3 nauczycieli
5) Wykonawca zapewni transport na wskazanej trasie autokarem sprawnym technicznie, w stanie czystym, z działającą klimatyzacją. Autokar do wyłącznej dyspozycji uczestników wyjazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne
i aktualne uprawnienia.
6) Ubezpieczenie: NNW wszystkich uczestników wycieczki;
7) Wykonawca zapewni nocleg i wyżywienie dla uczestników wycieczki. Uczestnicy wyjazdu zostaną zakwaterowani w pokojach 2-osobowych lub
3 – osobowych z dostępem do łazienki z toaletą. Wyposażenie pokoi standardowe.
8) Ilość noclegów – 2 noclegi. Ze względów organizacyjnych pokoje w bliskim sąsiedztwie WSKSiM.
9) Wyżywienie dla danej grupy szkoleniowej: Wykonawca zapewni co najmniej:
- dzień I – obiadokolacja
- dzień II – śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja
- dzień III - śniadanie i na trasie obiadokolacja.
Posiłki powinny odpowiadać standardom kontynentalnym charakterystycznym dla kuchni polskiej. Godziny posiłku należy dostosować do programu wycieczki.

Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: krośnieński

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

zorganizowanie 3-dniowej wycieczki do Torunia dla uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji
i kompetencji w regionie

Przedmiot zamówienia

1) zorganizowanie 3-dniowej wycieczki do Torunia dla uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
2) Wymagany termin realizacji: 4.04 wyjazd - 6.04 powrót
3) Program wycieczki:
• I dzień - na trasie przejazdu wizyta wDrukarni - Wydawnictwie Michalineum w MARKACH k/Warszawy - Szkoła samodzielnie ustali miejsce i program pobytu. Przyjazd w godzinach nocnych do Torunia
• II dzień - Toruń - całodzienny pobyt w Wyższej Szkole Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu
• III dzień - Toruń (do południa kontynuacja Warsztatów Medialnych).

Warsztaty medialne wartość ok. 100 zł od osoby - należy wkalkulować w cenę oferty - szczegóły organizacyjne pobytu na uczelni ustala szkoła.

4) Liczba uczestników: 33 uczniów i 3 nauczycieli
5) Wykonawca zapewni transport na wskazanej trasie autokarem sprawnym technicznie, w stanie czystym, z działającą klimatyzacją. Autokar do wyłącznej dyspozycji uczestników wyjazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne
i aktualne uprawnienia.
6) Ubezpieczenie: NNW wszystkich uczestników wycieczki;
7) Wykonawca zapewni nocleg i wyżywienie dla uczestników wycieczki. Uczestnicy wyjazdu zostaną zakwaterowani w pokojach 2-osobowych lub
3 – osobowych z dostępem do łazienki z toaletą. Wyposażenie pokoi standardowe.
8) Ilość noclegów – 2 noclegi. Ze względów organizacyjnych pokoje w bliskim sąsiedztwie WSKSiM.
9) Wyżywienie dla danej grupy szkoleniowej: Wykonawca zapewni co najmniej:
- dzień I – obiadokolacja
- dzień II – śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja
- dzień III - śniadanie i na trasie obiadokolacja.
Posiłki powinny odpowiadać standardom kontynentalnym charakterystycznym dla kuchni polskiej. Godziny posiłku należy dostosować do programu wycieczki.

Kod CPV

63510000-7

Nazwa kodu CPV

Usługi biur podróży i podobne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Harmonogram realizacji zamówienia

Wymagany termin realizacji: 21.03 wyjazd - 23.03 powrót

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia. .
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia. .
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia. .
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia. .
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej ;
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia. .
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.

Warunki zmiany umowy

1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1) Zaistnienia okoliczności po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacja finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy.
2) Z przyczyn organizacyjnych – zmianie może ulec termin wyjazdu.
3) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, losowa, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji umowy.
4) Zmiana liczby uczestników wycieczki.

3. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę , zawierającego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Wypełniony formularz oferta;
2) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym;
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
4) Parafowany projekt umowy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
1.Cena - 98 %
Sposób oceny:
Lp = Cn / Cb x 98% x 100
gdzie:
Lp – liczba punktów
Cn- najniższa cena wśród ofert
Cb – cena badanej oferty

Z tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 98 pkt.

2. Standard środka transportu– 2%

W kryterium standard środka transportu punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
- środek transportu wyposażony w nagłośnienie z mikrofonem oraz zestawem multimedialnym - system audio-wideo-DVD umożliwiającym w czasie przejazdu odtworzenie materiałów związanych z tematyką wyjazdu – 2 pkt
- środek transportu nie wyposażony w nagłośnienie z mikrofonem oraz zestawem multimedialnym - system audio-wideo-DVD umożliwiającym w czasie przejazdu odtworzenie materiałów związanych z tematyką wyjazdu – 0 pkt

Z tytułu kryterium ,,standard środka transportu” Wykonawca może uzyskać maksymalnie
2 pkt.

Uwaga: Przyznanie punktów przez Zamawiającego nastąpi w oparciu o informację dot. standardu środka transportu zamieszczoną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:

Ilość punktów = cena + standard środka transportu

Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena i standard środka transportu.

Wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZGROMADZENIE ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA MICHALICKI ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM. KS. BR. MARKIEWICZA

Adres

Księdza Bronisława Markiewicza 25b

38-430 Miejsce Piastowe

podkarpackie , krośnieński

Numer telefonu

+48134353070

Fax

+48134353070

NIP

6842240015

Tytuł projektu

Młodzi zawodowcy na START

Numer projektu

RPPK.09.04.00-18-0055/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta Wykonawcy: Transgaz Travel Sp. z o.o.
ul. Witkiewicza 4, 38-500 Sanok za kwotę 16 593,93 zł.

Treść oferty jest zgodna z treścią Zaproszenia do składania ofert.
Liczba wyświetleń: 853