Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać w terminie do dnia 26.03.2018 roku do godziny 16:00 elektronicznie na adres: iza.kawka@abapapier.pl w postaci skanów podpisanych dokumentów.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
iza.kawka@abapapier.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Iza Kawka –Wiceprezes
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia +48 606 132 800
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i uruchomienie w pełnym zakresie systemu produkcji offsetowej kopert wysokowydajny - środek trwały - szt. 1.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
zachodniopomorskie
Powiat:
goleniowski
Miejscowość:
Działka nr 400/15, obręb geod. Komarowo, gmina Goleniów
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest dostawa i uruchomienie w pełnym zakresie systemu produkcji offsetowej kopert wysokowydajny - środek trwały - szt. 1.
Przedmiot zamówienia
Wymagania minimalne systemu produkcji offsetowej kopert wysokowydajny - środek trwały - szt. 1:
Urządzenie do przemysłowej produkcji kopert z poddrukiem offsetowym obustronnym.
Maszyna wyposażona w podajnik ssący z funkcją kontroli podawania pojedynczych arkuszy.
Czterostronna perforacja z wysoką dokładnością zmniejszające ilość powstawania błędów wstępnego formatu kopert na cylindrze.
Zadruk offsetowy in-line: co najmniej 4 kolory na zewnątrz + 4 kolory wewnątrz koperty (w dwóch przebiegach).
Możliwość pracy na wcześniej zadrukowanych materiałach z funkcją synchronizacji i pozycjonowania.
Możliwość wycinania różnych kształtów i rozmiarów okien adresowych.
Zdolność do pracy z prostokątnych arkuszy.
Konstrukcja i osprzęt ograniczający emisję hałasu.
Parametry techniczne:
1. Prędkość pracy: co najmniej 13 000 arkuszy B1 lub B2 na godzinę.
2. Rozmiar produktu gotowego: Arkusz o wymiarach B1 lub B2 wstępnie wysztancowany.
3. Gramatura papieru: co najmniej 70 g/m2
Kod CPV
42990000-2
Nazwa kodu CPV
Różne maszyny specjalnego zastosowania
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z montażem i uruchomieniem musi być zrealizowana w terminie do 31 maja 2018.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przedmiotu zamówienia lub zobowiązuje się do udostępnienia podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia.
Potencjał techniczny
Wykonawca posiada potencjał techniczny niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca posiada potencjał osobowy niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia.
Dodatkowe warunki
Warunki dodatkowe:
• Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje firmy Zamawiającego do żadnego określonego działania.
• Wydanie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje firmy Zamawiającego do akceptacji oferty, w całości lub części i nie zobowiązuje firmy Zamawiającego do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia oferty.
• Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdej chwili do zmiany całości lub części zapytania ofertowego.
• W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych lub pochodzenia Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań, tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w przedmiocie zamówienia.
• W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu składania dokumentów.
Warunki zmiany umowy
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty.
2. Zmiana Umowy wymaga podpisania przez Strony Aneksu.
3. Wprowadzanie zmian do Umowy po jej zawarciu jest dopuszczalne na następujących warunkach:
a. jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b. zmiana umownego terminu wykonania Umowy w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
c. zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień;
d. zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o czas jej występowania;
e. zmiana umownego terminu wykonania Umowy na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
4. Zmiany do Umowy mogą nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i będą mogły być wprowadzone za zgodą Stron.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferent jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu:
1) Ofertę w oparciu o załącznik 1 - Formularz ofertowy
2) Dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań jakościowych: specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzona przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
3) Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralna Ewidencja i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru wystawione nie wcześniej niż w dniu 23.02.2018.
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
• Cena: 80%
• Długość gwarancji 20%
Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryteriów ustalony będzie wg następujących wzorów:
Kryterium cena:
C = (Cncb/Cbob) x 100 x 80%, gdzie:
C - ilość punktów za cenę,
Cncb - najniższa cena netto,
Cbob* - cena netto oferty badanej.
* jeżeli cena oferty będzie podana w walucie innej niż PLN to na potrzeba oceny kryterium zostanie ona przeliczona po kursie średnim NBP z dnia 26.03.2018.
Kryterium długości gwarancji:
G = (Gob/Gn) x 100 x 20%, gdzie
G - ilość punktów za udzieloną gwarancję
Gob - długość gwarancji oferty badanej
Gn - długość gwarancji najdłuższej oferty
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów zgodnie z wzorem: L = C + G (gdzie L oznacza ostateczną liczbę punktów przyznana danej ofercie).
Wykluczenia
Zamawiający informuje że zamówienie nie może zostać udzielone Wykonawcy który jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Poprzez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Nazwa
ABA PAPIER INT. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
70-631 Szczecin
zachodniopomorskie
, Szczecin
Numer telefonu
0914319848
NIP
8521001779
Tytuł projektu
Wzrost konkurencyjności Spółki ABA Papier Int. Sp. z o.o. na arenie międzynarodowej w wyniku wdrożenia nowej technologii i wprowadzenia innowacji produktowej na poziomie światowym.
Numer projektu
POIR.03.02.02-00-0316/16-00
Inne źródła finansowania
Nie dotyczy
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Informujemy, że w ramach postępowania o udzielenie zamówienia w ramach projektu pt. „Wzrost konkurencyjności Spółki ABA Papier Int. Sp. z o.o. na arenie międzynarodowej w wyniku wdrożenia nowej technologii i wprowadzenia innowacji produktowej na poziomie światowym” współfinansowanego w ramach Poddziałania 3.2.2 „Kredyt na innowacje technologiczne" w ramach
III Osi priorytetowej: „Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach" Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 na dostawę i uruchomienie w pełnym zakresie systemu produkcji offsetowej kopert wysokowydajny, po dokonaniu oceny ofert zgodnie z kryteriami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu, za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez firmę: Koenig & Bauer Sheetfed Solutions AG & Co. KG, Friedrich-List Straße 47, 01445 Radebeul, Deutschland (oferta złożona dnia 26.03.2018).
Wybrany Wykonawca spełnił wszystkie wymagania stawiane oferentom oraz przedstawił najbardziej korzystną ofertę cenową i jakościową.