Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1) Ofertę należy złożyć do dnia 20.02.2018 r. do godziny 1100 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
2) Otwarcie ofert jest jawne. Otwarcie ofert odbędzie się 20.02.2018 roku o godz. 11:05. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
3) UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
Forma składania ofert:
1) Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z oznaczeniem ,,Oferta - NIE OTWIERAĆ PRZED 20.02.2018r godz. 11:05” należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro).
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Monika Subik
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie kursu języka angielskiego branżowego/zawodowego
z zakresu kierunków/branż nauczanych w szkole Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
2. Liczba uczestników: 4 osoby – nauczyciele j. angielskiego
3. I Szkolenie/kurs – 40 godzin (1 godz. lekcyjna = 45 min)
Tematyka:
Moduł I – informatyka (20 godz.)
Moduł II – reklama (20 godz.)
Termin realizacji: do 31 maj 2018
Szkolenie w części może być realizowane (wskazane jest) za pomocą platformy e-learning (on-line) max 20 godz., pozostałe godziny mogą być zrealizowane
w ramach 1 zjazdu (20 godz.)
4. II szkolenie/kurs – 40 godzin (1 godz. lekcyjna = 45 min)
Tematyka:
Moduł III – poligrafia/druk cyfrowy (20 godz.)
Moduł IV – branża drzewna (20 godz.)
Termin realizacji: czerwiec – wrzesień 2018
Szkolenie w części może być realizowane (wskazane jest) za pomocą platformy e-learning (on-line) max 20 godz., pozostałe godziny mogą być zrealizowane w ramach 1 zjazdu (20 godz.)
5. Oczekiwane efekty/umiejętności/kwalifikacje:
- wzrost kompetencji językowych z zakresu nauczanych branż, podniesienie jakości kształcenia w szkole;
- poznanie nowych metod nauczania oraz technik, nowych materiałów wykorzystywanych w nauce j. obcych.
6. Wykonawca ma zapewnić oraz przekazać każdemu uczestnikowi i uczestniczce materiały piśmiennicze, dojazd/zakwaterowanie nauczycieli, materiały do realizacji zajęć, literaturę fachową oraz materiały dydaktyczne tj. opracuje, powieli i przekaże uczestnikom kursu niezbędne materiały szkoleniowe z zakresu kursu lub przekaże gotowe opracowania/publikacje.
7. W przypadku gdy zjazd odbywać się będzie w siedzibie Oferenta w odległości pow. 50 km. od Miejsca Piastowego należy zapewnić noclegi i wyżywienie dla uczestników kursu.
8. Szczegółowy harmonogram kursu zostanie opracowany w porozumieniu Wykonawcy i Zamawiającego.
9. Wykonawca winien zapewnić na czas prowadzenia kursu urządzenia i sprzęt specjalistyczny do jego przeprowadzenia w zakresie programu kursu.
10. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi/uczestniczce kursu możliwość wykonania ćwiczeń komunikacyjnych wynikających z programu kursu tak, aby każdy uczestnik/uczestniczka mógł kilkakrotnie powtórzyć to samo ćwiczenie w celu utrwalenia zdobytej wiedzy i umiejętności.
11. Etap II przedmiotu zamówienia - przeprowadzenie egzaminu sprawdzającego potwierdzającego podniesienie kompetencji w zakresie kursu języka angielskiego branżowego dla uczestników/uczestniczek, sporządzenie protokołu z egzaminu i przekazanie Zamawiającemu oraz wydanie w dwóch egzemplarzach certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu kursu.
12. Odbiór wykonanej usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu szczegółowego programu kursu, list obecności, zapisami w dzienniku kursu, potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych dla uczestników/uczestniczek kursu oraz dostarczenie 1 kpl. materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego, protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla uczestników/uczestniczek kursu (przed i po zakończeniu kursu), potwierdzenie wydania certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu kursu oraz raportu końcowego z przeprowadzonego kursu.
13. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:
1) sprawdzenie wiedzy przed rozpoczęciem kursu;
2) ocena uczestników – przeprowadzenie weryfikacji po zakończeniu kursu na podstawie opracowanych kryteriów oceny;
3) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu raportu końcowego z przeprowadzonego kursu zawierającego porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej oceny z przyjętymi wymaganiami określonymi w programie szkolenia (tj. przedstawionymi efektami uczenia się, które osiągną uczestnicy/uczestniczki w wyniku realizacji kursu).
14. Wykonawca zobowiązuje się oznaczać wszystkie dokumenty oraz materiały (dydaktyczne i piśmiennicze) dla osób i podmiotów uczestniczących w Projekcie logo Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Podkarpackiego oraz znakiem promocyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie zgodnie z jego Księgą Znaku udostępnioną na stronie internetowej RPO WP.
17. Certyfikaty/Zaświadczenia powinny zawierać:
1) logotyp ; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
2) nazwę projektu i informację o współfinansowaniu; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
3) nazwę firmy, która szkolenie przeprowadziła; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
4) imię i nazwisko uczestnika kursu, (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
5) datę i miejsce urodzenia; ( Zaświadczeń)
6) pełną nazwę kursu; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
7) datę i miejsce szkolenia – Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym ; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
8) program (Zaświadczeń)
9) ilość godzin kursu; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
10) miejscowość i datę wystawienia certyfikatu/zaświadczenia; (dot. Certyfikatów
i Zaświadczeń)
11) podpis i pieczątkę osoby wystawiającej certyfikat/zaświadczenie, (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
18. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80500000-9 - usługi szkoleniowe
80530000-8 – usługi szkolenia zawodowego
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
krośnieński
Cel zamówienia
przeprowadzenie kursu języka angielskiego branżowego/zawodowego z zakresu kierunków/branż nauczanych w szkole Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
Przedmiot zamówienia
1. Przeprowadzenie kursu języka angielskiego branżowego/zawodowego
z zakresu kierunków/branż nauczanych w szkole Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
2. Liczba uczestników: 4 osoby – nauczyciele j. angielskiego
3. I Szkolenie/kurs – 40 godzin (1 godz. lekcyjna = 45 min)
Tematyka:
Moduł I – informatyka (20 godz.)
Moduł II – reklama (20 godz.)
Termin realizacji: do 31 maj 2018
Szkolenie w części może być realizowane (wskazane jest) za pomocą platformy e-learning (on-line) max 20 godz., pozostałe godziny mogą być zrealizowane
w ramach 1 zjazdu (20 godz.)
4. II szkolenie/kurs – 40 godzin (1 godz. lekcyjna = 45 min)
Tematyka:
Moduł III – poligrafia/druk cyfrowy (20 godz.)
Moduł IV – branża drzewna (20 godz.)
Termin realizacji: czerwiec – wrzesień 2018
Szkolenie w części może być realizowane (wskazane jest) za pomocą platformy e-learning (on-line) max 20 godz., pozostałe godziny mogą być zrealizowane w ramach 1 zjazdu (20 godz.)
5. Oczekiwane efekty/umiejętności/kwalifikacje:
- wzrost kompetencji językowych z zakresu nauczanych branż, podniesienie jakości kształcenia w szkole;
- poznanie nowych metod nauczania oraz technik, nowych materiałów wykorzystywanych w nauce j. obcych.
6. Wykonawca ma zapewnić oraz przekazać każdemu uczestnikowi i uczestniczce materiały piśmiennicze, dojazd/zakwaterowanie nauczycieli, materiały do realizacji zajęć, literaturę fachową oraz materiały dydaktyczne tj. opracuje, powieli i przekaże uczestnikom kursu niezbędne materiały szkoleniowe z zakresu kursu lub przekaże gotowe opracowania/publikacje.
7. W przypadku gdy zjazd odbywać się będzie w siedzibie Oferenta w odległości pow. 50 km. od Miejsca Piastowego należy zapewnić noclegi i wyżywienie dla uczestników kursu.
8. Szczegółowy harmonogram kursu zostanie opracowany w porozumieniu Wykonawcy i Zamawiającego.
9. Wykonawca winien zapewnić na czas prowadzenia kursu urządzenia i sprzęt specjalistyczny do jego przeprowadzenia w zakresie programu kursu.
10. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi/uczestniczce kursu możliwość wykonania ćwiczeń komunikacyjnych wynikających z programu kursu tak, aby każdy uczestnik/uczestniczka mógł kilkakrotnie powtórzyć to samo ćwiczenie w celu utrwalenia zdobytej wiedzy i umiejętności.
11. Etap II przedmiotu zamówienia - przeprowadzenie egzaminu sprawdzającego potwierdzającego podniesienie kompetencji w zakresie kursu języka angielskiego branżowego dla uczestników/uczestniczek, sporządzenie protokołu z egzaminu i przekazanie Zamawiającemu oraz wydanie w dwóch egzemplarzach certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu kursu.
12. Odbiór wykonanej usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu szczegółowego programu kursu, list obecności, zapisami w dzienniku kursu, potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych dla uczestników/uczestniczek kursu oraz dostarczenie 1 kpl. materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego, protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla uczestników/uczestniczek kursu (przed i po zakończeniu kursu), potwierdzenie wydania certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu kursu oraz raportu końcowego z przeprowadzonego kursu.
13. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:
1) sprawdzenie wiedzy przed rozpoczęciem kursu;
2) ocena uczestników – przeprowadzenie weryfikacji po zakończeniu kursu na podstawie opracowanych kryteriów oceny;
3) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu raportu końcowego z przeprowadzonego kursu zawierającego porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej oceny z przyjętymi wymaganiami określonymi w programie szkolenia (tj. przedstawionymi efektami uczenia się, które osiągną uczestnicy/uczestniczki w wyniku realizacji kursu).
Kod CPV
80500000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi szkoleniowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się oznaczać wszystkie dokumenty oraz materiały (dydaktyczne i piśmiennicze) dla osób i podmiotów uczestniczących w Projekcie logo Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Podkarpackiego oraz znakiem promocyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie zgodnie z jego Księgą Znaku udostępnioną na stronie internetowej RPO WP.
17. Certyfikaty/Zaświadczenia powinny zawierać:
1) logotyp ; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
2) nazwę projektu i informację o współfinansowaniu; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
3) nazwę firmy, która szkolenie przeprowadziła; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
4) imię i nazwisko uczestnika kursu, (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
5) datę i miejsce urodzenia; ( Zaświadczeń)
6) pełną nazwę kursu; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
7) datę i miejsce szkolenia – Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym ; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
8) program (Zaświadczeń)
9) ilość godzin kursu; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
10) miejscowość i datę wystawienia certyfikatu/zaświadczenia; (dot. Certyfikatów
i Zaświadczeń)
11) podpis i pieczątkę osoby wystawiającej certyfikat/zaświadczenie, (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
18. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80500000-9 - usługi szkoleniowe
80530000-8 – usługi szkolenia zawodowego
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80500000-9 - usługi szkoleniowe
80530000-8 – usługi szkolenia zawodowego
Harmonogram realizacji zamówienia
I Szkolenie/kurs – 40 godzin (1 godz. lekcyjna = 45 min)
Termin realizacji: 31 maj 2018
II szkolenie/kurs – 40 godzin (1 godz. lekcyjna = 45 min)
Termin realizacji: czerwiec – 30 wrzesień 2018
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie dotyczące :
1) terminu realizacji umowy w razie zaistnienia następujących okoliczności:
- konieczność i podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć , zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi,
- przyczyn organizacyjnych,
2) niezależnych od stron awarii sprzętu lub zasilania,
3) zmiany liczby osób biorących udział w szkoleniu.
4) zmiany, która nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie
następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których
zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie,
5) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy
wykonawca:
a)w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji
lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy
wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego
podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian
umowy,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem
jego podwykonawców,
6) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest
mniejsza niż 209 000 euro w przypadku zamówień na dostawy i usługi, i jednocześnie jest
mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku
zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane,
jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu konieczności i określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę .
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności .
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Wypełniony formularz oferta;
2) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym;
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w którym wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5) Życiorysy/ CV trenera;
6) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy ;
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
1. Cena - 90 %
Sposób oceny:
Lp = Cn / Cb x 90% x 100
gdzie:
Lp – liczba punktów
Cn- najniższa cena wśród ofert
Cb – cena badanej oferty
Z tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 90 pkt.
2. Kryterium społeczne – 2 %
Zatrudnianie przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby niepełnosprawnej, odpowiedzialnej za pracę związaną z przygotowaniem szkolenia.
Punkty w kryterium społecznym będą przyznawane w następujący sposób:
- zatrudnianie przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2011, Nr 127, poz. 721), w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy
o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania– 2 pkt
- brak zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby niepełnosprawnej, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2011, Nr 127, poz. 721), w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania– 0 pkt
Wykonawca obowiązany jest udokumentować fakt zatrudniania osoby,
tj. przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie określające, że osoba wykonująca pracę związaną z przygotowaniem szkolenia posiada status osoby niepełnosprawnej.
Zamawiający zastrzega, że na jego żądanie wykonawca będzie musiał przedłożyć do wglądu dokumenty świadczące o zatrudnieniu osoby, wraz z zakresem obowiązków wykonywanych przez tą osobę. W przypadku gdy wykonawca nie przedstawi wymaganych dokumentów do wglądu Zamawiający postąpi zgodnie z obowiązującymi przepisami ww. zakresie.
W niniejszym kryterium oferta może uzyskać max 2 pkt.
3. Wykształcenie trenera w obszarze tematyki objętej przedmiotem zamówienia tj. zajęcia przeprowadzi lektor języka angielskiego posiadający tytuł co najmniej magistra filologii angielskiej - 8%
Ocenie w danym kryterium będzie podlegał tytuł naukowy trenera, z tematyki objętej przedmiotem zamówienia osoby/trenera wskazanego w wykazie osób, który zadeklaruje poprowadzenie co najmniej 50% zajęć (zgodnie z wykazem osób).
Sposób oceny:
Tytuł profesora – 8 pkt
Tytuł dr hab. – 6 pkt
Tytuł dr – 4 pkt
Tytuł mgr, mgr inż. – 2 pkt
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 8 pkt..
Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:
Ilość punktów = cena + kryterium społeczne+ tytuł naukowy
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena + kryterium społeczne + tytuł naukowy
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZGROMADZENIE ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA MICHALICKI ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM. KS. BR. MARKIEWICZA
Adres
Księdza Bronisława Markiewicza 25b
38-430 Miejsce Piastowe
podkarpackie
, krośnieński
Numer telefonu
+48134353070
Fax
+48134353070
NIP
6842240015
Tytuł projektu
Młodzi zawodowcy na START
Numer projektu
RPPK.09.04.00-18-0055/16-00
Nierozstrzygnięte – Brak ofert