Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/WM/2018 NA OPRACOWANIE INDYWIDUALNYCH ŚCIEŻEK REINTEGRACJI

Data publikacji: 06.02.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 15-02-2018

Numer ogłoszenia

1086841

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W dniu 7 lutego 2018 r. Zamawiający dokonał następujących zmian w niniejszym ogłoszeniu:
- zmieniono termin składania ofert z 14.02.2018 r. na 15.02.2018 r.
- doprecyzowano punkt 4 Warunki udziału w postępowaniu - Uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności. Zmieniono zapis w punkcie 4 na: Posiadać środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości gwarantującej realizację całości zamówienia. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany będzie przedłożyć do oferty wyciąg bankowy potwierdzający posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym na dzień złożenia oferty w wysokości złożonej oferty oraz oświadczenie, że nie mają one charakteru środków publicznych.
- doprecyzowano punkt 4 Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy: 4. Wyciąg bankowy potwierdzający posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości złożonej oferty wraz z oświadczeniem, że nie mają one charakteru środków publicznych
- zmieniono Harmonogram realizacji zamówienia na 16 lutego - 31 maja 2018 r.

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie /złożenie oferty
w innym miejscu, niż wskazanie w niniejszym zapytaniu.
3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii (załączniki do oferty). Każda strona dokumentu złożonego w formie kopii musi być opatrzona klauzulą: „ZA ZGODNOŚĆ
Z ORYGINAŁEM” oraz datą i podpisana przez Oferenta.
5. Ofertę można wysłać tradycyjną pocztą, kurierem lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe nr 1/WM/2018 – Opracowanie IŚR” na adres: Związek Młodzieży Wiejskiej
ul. Chmielna 6 lok. 6, 00-020 Warszawa .
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów z oferentami jest:
Aleksandra Szymańska tel. 22 826 11 68.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

lepsza.przyszlosc@zmw.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Aleksandra Szymańska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

22 826 11 68

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Związek Młodzieży Wiejskiej w ramach procedury zapytania ofertowego zaprasza do składania ofert na opracowanie Indywidualnych Ścieżek Reintegracji w ramach projektu pt.: „Lepsza przyszłość”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, IX Oś Priorytetowa – Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 – Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: mazowieckie Powiat: Miejscowość: województwo mazowieckie, w szczególności subregion radomski

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

W ramach procedury zapytania ofertowego Związek Młodzieży Wiejskiej zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia dotyczącego opracowania Indywidualnych Ścieżek Reintegracji w ramach projektu
pt.: „Lepsza przyszłość”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, IX Oś Priorytetowa – Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 – Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.

Przedmiot zamówienia

Zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV) przedmiotem zapytania ofertowego jest 85312320-8 Usługa doradztwa - polegająca na:
1. Identyfikacji potrzeb oraz opracowania Indywidualnej Ścieżki Reintegracji (IŚR). Realizacja usługi obejmować będzie opracowanie IŚR dla 150 osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym oraz osoby dla których zgodnie z Ustawą z 20.04.2004 r o Promocji Zatrudnienia i Instytucjach Rynku Pracy, został określony III profil pomocy. Uczestnicy projektu to osoby zamieszkujące województwo mazowieckie,
w szczególności subregion radomski, zamieszkujące gminy poniżej progu defaworyzacji, w tym osoby niepełnosprawne o znacznym lub umiarkowanym stopniu, z niepełnosprawnością sprzężoną, intelektualną oraz osoby z zaburzeniami psychicznymi. Przewidywany czas na przeprowadzenie identyfikacji potrzeb oraz przygotowanie i opracowanie IŚR dla każdego Uczestnika Projektu to maksymalnie 4 godziny zegarowe. Usługa będzie realizowana na terenie województwa mazowieckiego w zależności od miejsca zamieszkania zrekrutowanego Uczestnika Projektu w ramach procesu ciągłej rekrutacji. O miejscu realizacji usługi dla każdego Uczestnika Projektu Wykonawca będzie informowany najpóźniej na 1 dzień przed terminem realizacji usługi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31 marca 2018 r.
Wykonawca zobowiązany jest do:
a. zidentyfikowania potrzeb 150 uczestników projektu m.in. poprzez:
- przeprowadzenie analizy sytuacji zawodowej i społecznej każdego Uczestnika Projektu, ze szczególnym wskazaniem jej/jego deficytów i predyspozycji,
- zdiagnozowania stanu wyjściowego, indywidualnych potrzeb uczestnika projektu i jego potencjału społecznego i kulturowego, określenie preferencji zawodowych i społecznych, indywidualnej ścieżki zawodowej, potrzeb szkoleniowych i możliwości doskonalenia zawodowego dla UP w odniesieniu do posiadanych predyspozycji, zainteresowań i umiejętności
- określenia rodzaju i zakresu narzędzi niezbędnych do aktywacji zawodowej i społecznej osoby objętej wsparciem,
b. opracowania dla każdego uczestnika projektu Indywidualnej Ścieżki Reintegracji (IŚR), która zawiera diagnozę sytuacji problemowej, zasoby, potencjał, predyspozycje, potrzeby i cele społeczno-zawodowe Uczestników Projektu. Określa formy wsparcia zaplanowane indywidualnie do realizacji, które odpowiadają kompleksowo na potrzeby poszczególnych uczestników projektu. IŚR jest spersonalizowanym planem działania, według którego uczestnik projektu zostanie poprowadzony
w dalszych etapach realizacji projektu,
c. indywidualizacji świadczonych usług poprzez przeprowadzenia pogłębionej analizy umiejętności, predyspozycji i problemów zawodowych danego uczestnika,
d. posiadania niezbędnych kwalifikacji uprawniających do świadczenia usług z doradztwa zawodowego, psychologii, służb społecznych
e. sprawdzania listy obecności.
Zamawiający przewiduje po swojej stronie:
a. Przygotowanie listy obecności,
b. Prowadzenie monitoringu realizacji doradztwa.

Kod CPV

85312320-8

Nazwa kodu CPV

Usługi doradztwa

Harmonogram realizacji zamówienia

16 lutego - 31 maja 2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca powinien spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadać niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług z zakresu doradztwa zawodowego oraz psychologii/służb społecznych lub dysponować personelem składający się co najmniej z dwóch osób,
w szczególności doradcy zawodowego oraz psychologa/pracownika socjalnego posiadających niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług z zakresu diagnozowania indywidualnych potrzeb i potencjałów UP. Oferrent zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dyplomy oraz CV potwierdzające posiadane kwalifikacje.
2. Posiadać wykształcenie wyższe (psychologiczne, w kierunku psychologii/doradztwa zawodowego/służb społecznych albo podobne albo ukończone odpowiednie studia podyplomowe)/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie oraz doświadczenie zawodowe umożliwiające przygotowanie Indywidualnych Ścieżek Reintegracji uczestników projektu, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie, w pracy z określoną w projekcie grupą docelową, nie powinno być krótsze niż 2 lata. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dyplomy oraz CV potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie.
3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych). Oferent posiada aktualne – na czas realizacji całości zamówienia – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 50 tysięcy złotych. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia. Należy bezwzględnie załączyć również dowód opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC. W przypadku upływu terminu trwania ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie, bez wezwania Zamawiającego, dokumenty potwierdzające dalsze posiadanie ubezpieczenia, na warunkach nie gorszych niż poprzednio, przez cały okres realizacji zamówienia.
4. Uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności. Zmieniono zapis w punkcie 4 na: Posiadać środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości gwarantującej realizację całości zamówienia. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany będzie przedłożyć do oferty wyciąg bankowy potwierdzający posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym na dzień złożenia oferty w wysokości złożonej oferty oraz oświadczenie, że nie mają one charakteru środków publicznych.
5. Nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
- uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
6. Dysponować adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty stosowne oświadczenie.
7. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni któregoś z warunków zostanie odrzucony z postępowania.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca powinien spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadać niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług z zakresu doradztwa zawodowego oraz psychologii/służb społecznych lub dysponować personelem składający się co najmniej z dwóch osób,
w szczególności doradcy zawodowego oraz psychologa/pracownika socjalnego posiadających niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług z zakresu diagnozowania indywidualnych potrzeb i potencjałów UP. Oferrent zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dyplomy oraz CV potwierdzające posiadane kwalifikacje.
2. Posiadać wykształcenie wyższe (psychologiczne, w kierunku psychologii/doradztwa zawodowego/służb społecznych albo podobne albo ukończone odpowiednie studia podyplomowe)/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie oraz doświadczenie zawodowe umożliwiające przygotowanie Indywidualnych Ścieżek Reintegracji uczestników projektu, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie, w pracy z określoną w projekcie grupą docelową, nie powinno być krótsze niż 2 lata. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dyplomy oraz CV potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie.

Potencjał techniczny

Oferent dysponuje adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty stosowne oświadczenie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferent Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych). Oferent posiada aktualne – na czas realizacji całości zamówienia – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 50 tysięcy złotych. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia. Należy bezwzględnie załączyć również dowód opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC. W przypadku upływu terminu trwania ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie, bez wezwania Zamawiającego, dokumenty potwierdzające dalsze posiadanie ubezpieczenia, na warunkach nie gorszych niż poprzednio, przez cały okres realizacji zamówienia.

Dodatkowe warunki

Warunki płatności:
1. Należność za usługę będzie płatna w ciągu 21 dni od dnia wpływu poprawnie wystawionej faktury VAT/rachunku. Płatność za wykonanie przedmiotowego zadania może być odroczona w czasie ze względu na ewentualne opóźnienia w przekazywaniu kolejnych transzy dofinansowania przez Instytucję Pośredniczącą. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, które wynikają z ww. opóźnień.
2. Zamówienie wspófinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IX. Postanowienia końcowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a. odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie bez podania przyczyny;
b. zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty;
c. zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu;
d. żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie postępowania,
e. wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia;
2. Zamawiający od chwili udostępnienia warunków, a oferent od chwili złożenia oferty zgodnie
z ogłoszeniem są zobowiązani postępować zgodnie z postanowieniami ogłoszenia.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Kompletna oferta musi zawierać :
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik nr 1)
2. Podpisane oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 2)
3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia, łącznie z dowodem opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC.
4. Wyciąg bankowy potwierdzający posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości złożonej oferty wraz z oświadczeniem, że nie mają one charakteru środków publicznych
5. Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe w pracy z określoną grupą docelową.
6. Dokument potwierdzający kwalifikacje do świadczenia usług z doradztwa zawodowego.
7. Oświadczenie potwierdzające dysponowanie adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym
i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim.
2. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
Cena wyrażona w kwocie brutto, obejmująca wszystkie koszty związane z wykonaniem całego zakresu zamówienia. Zamawiający dokona oceny i porównania złożonych ofert biorąc pod uwagę cenę brutto za całość zamówienia, przyznając punktację według wzoru:

Cena brutto – 100%
wyliczana wg wzoru:
Cena oferowana brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = ----------------------------------------------------------------------------------------- x 100 Cena ofertowa brutto ocenianej oferty
Ocena zostanie przeprowadzona na podstawie przesłanej oferty Oferenta

3. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej punktacji lub cena oferty najkorzystniejszej przekracza wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji cen.
4. Zamawiający może prowadzić negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została wybrana
5. Wykonawca jest związany ofertą do 30 dni od upływu terminu składania ofert.
6. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia oferentów o jego wyniku albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
7. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy.

Wykluczenia

Oferent nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
 uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
 posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ

Adres

Chmielna 6/6

00-020 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228261168

Fax

228264455

NIP

5251916874

Tytuł projektu

LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ

Numer projektu

RPMA.09.01.00-14-8187/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Fundacja Akademia Kompetencji Europejskich ul. Cybernetyki 36/15, 02-677 Warszawa, oferta złożona w dniu 15 lutego 2018 r.
Liczba wyświetleń: 828