Strona główna
Logo unii europejskiej

Nabycie sprzętu IT wraz z oprogramowaniem

Data publikacji: 06.02.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 15-02-2018

Numer ogłoszenia

1086774

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Termin składania ofert: 15.02.2018 r. do godz. 16.00
Oferty należy składać osobiście, bądź listownie do siedziby firmy mieszczącej się pod następującym adresem: ABIMEX SP. Z O.O., ul. Traktorowa 117, 91-203 Łódź

Elementy, które musi zawierać oferta:
• nazwę oferenta oraz jego dane teleadresowe (adres, dane kontaktowe, itp.),
• opis przedmiotu zamówienia,
• termin realizacji zamówienia,
• cenę (wartości netto oraz brutto),
• długość okresu gwarancji dla urządzeń wskazanych w przedmiocie zamówienia,
• termin ważności oferty (nie krótszy niż 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert),
• oferta musi zostać podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta zgodnie ze sposobem reprezentacji wynikającym z dokumentu rejestrowego lub udzielonego pełnomocnictwa.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Paweł Bandel

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

42 652 77 22

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
1. Nabycie laptopów (4 szt.)
2. Nabycie urządzenia serwerowego do obsługi systemu informatycznego (1 szt.)
3. Nabycie systemu informatycznego ( 1 komplet)

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Sprzęt IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: Łódź Miejscowość: Łódź

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest:
1. Nabycie laptopów (4 szt.)
2. Nabycie urządzenia serwerowego do obsługi systemu informatycznego (1 szt.)
3. Nabycie systemu informatycznego ( 1 komplet)

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia:
1. Nabycie laptopów (4 szt.)
Wymagane minimalne parametry techniczne planowanych do nabycia laptopów to:
• procesor nie gorszy niż o częstotliwości 2 GHz
• pamięć RAM nie mniejsza niż 4 GB DDR4
• możliwość rozszerzenia pamięci do 32 GB
• częstotliwość szyny QPI/DMI 4 GT/s
• przekątna ekranu LCD 15.6 cali
• pojemność pamięci podręcznej 3 MB
• pojemność dysku HDD – 500 GB
• częstotliwość szyny pamięci 2400 MHz
• system operacyjny współpracujący z aktualnym oprogramowaniem ERP Beneficjenta oraz współpracujący z programami typu arkusz kalkulacyjny, program pocztowy, program do edytowania tekstu itp.
• masa netto nie większa niż 2 kg

Kod CPV: 30213100-6 Komputery przenośne

2. Nabycie urządzenia serwerowego do obsługi systemu informatycznego (1 szt.)
• Urządzenie to charakteryzować się będzie następującymi parametrami technicznymi:
• obudowa serwera typu Tower
• procesor o częstotliwości nie mniejszej niż 3,3 GHz
• zainstalowana pamięć RAM nie mniej niż 32 GB
• możliwość rozszerzenia pamięci do 64 GB
• HDD – 2 x 600 GB
• LFF SAS RAID 0/1/10/5
• DVD-RW
• system operacyjny pozwalający na pracę pod kontrolą serwera i umożliwiający dostęp zdalny do niego za pomocą pulpitu zdalnego
• oprogramowanie bazodanowe wykorzystujące język zapytań SQL, współpracujące z obecna bazą danych
• szafa teleinformatyczna na serwer

Kod CPV: 48820000-2 Serwery

3. Nabycie systemu informatycznego ( 1 komplet)
Przewidywany do nabycia system informatyczny zawierać będzie elementy składające się m.in. z następujących części składowych (modułów):
• moduł obsługujący sprawozdawczość
• moduł obsługujący wykonywanie kalkulacji opartej na poszczególnych fazach produkcji.
Oprogramowanie powinno współpracować z aplikacjami ERP Bastion LSI Software tj. obecnie posiadanymi systemem przez Zamawiającego.

Kod CPV: 48400000-2 - Pakiety oprogramowania do kontroli transakcji biznesowych i osobistych

Kod CPV

48000000-8

Nazwa kodu CPV

Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia: do 28.11.2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Dodatkowe warunki

- Przez złożenie oferty Oferent akceptuje udział w postępowaniu na powyższych warunkach i zasadach,
- Poprzez złożenie oferty Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów oferty,
- Niedopuszczalne jest składanie ofert wariantowych oraz ofert częściowych, koniecznym jest złożenie oferty na całość przedmiotu zamówienia,
- Niedopuszczalne jest prowadzenie negocjacji pomiędzy Zamawiającym, a Oferentem w okresie trwania postępowania,
- W przypadku wątpliwości związanych z zawartością oferty Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty. W takiej sytuacji Oferent zobowiązany jest do jednokrotnego złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty w formie przewidzianej jak dla złożenia oferty w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od zgłoszenia wątpliwości przez Zamawiającego. W sytuacji nie złożenia wyjaśnień lub nie uzupełnienia oferty w wymaganej formie lub terminie lub w sytuacji niewyczerpującego złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty Zamawiający ma prawo odrzucić taką ofertę,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków udzielenia zamówienia oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z Wykonawcą po uzyskaniu aprobaty Instytucji Pośredniczącej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 dla parametrów technicznych przedmiotu zamówienia, wskazanych w niniejszym zapytaniu.
- Oerty, które zostaną złożone po upływie terminu na składanie ofert nie będą rozpatrywane.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuści zmianę umowy z następujących powodów:
- uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Dostawcę,
- okoliczności siły wyższej,
- zmian powszechnie obowiązujących regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
- otrzymania decyzji jednostki finansującej przedmiotowe zamówienie zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji, czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których wykonania Zamawiający zostanie zobowiązany,
- ustawowej zmiany stawki podatku VAT - Strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostanie stalą.

Dostawca może żądać przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu było wynikiem przyczyn zależnych od Zamawiającego lub okoliczności, których nie można było przewidzieć.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Oferenta:
a) Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego (lub innego organu podatkowego odpowiedzialnego za monitorowanie zobowiązań wobec Skarbu Państwa) potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert;
b) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (lub innego organu odpowiedzialnego za monitorowanie terminowości odprowadzania składek pracowniczych) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert;

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100 pkt.
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonego kryterium:

Kryterium oceny oferty 1 – Cena netto
Punktacja i waga - od 0 do 80 pkt., waga: 80%
Sposób oceny i przyznania punktacji:
Oferent podający najniższą cenę netto (w PLN) uzyska największą liczbę punktów w tym kryterium.
Porównanie nastąpi w sposób polegający na obliczeniu stosunku ceny w ofercie z najniższą ceną do ceny badanej oferty. Ilość punktów przyznawanych poszczególnym ofertom nastąpi w wyniku przemnożenia otrzymanego ilorazu przez 80.

Kryterium oceny oferty 2 – Długość okresu gwarancji
Punktacja i waga - od 0 do 20 pkt., waga: 20%
Sposób oceny i przyznania punktacji:
Oferent podający najdłuższy okres gwarancji (w latach) uzyska największą liczbę punktów w tym kryterium*.
Porównanie nastąpi w sposób polegający na obliczeniu stosunku liczby lat gwarancji w badanej ofercie do liczby lat gwarancji w ofercie z najdłuższym okresem gwarancji. Ilość punktów przyznawanych poszczególnym ofertom nastąpi w wyniku przemnożenia otrzymanego ilorazu przez 20.

*W przypadku podania innego okresu gwarancji dla serwera oraz innego dla laptopów do oceny ofert brany będzie pod uwagę krótszy okres gwarancji spośród podanych okresów gwarancji dla wskazanych urządzeń.

Wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie będzie mogło zostać udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ABIMEX SP. Z O.O.

Adres

Traktorowa 117

91-203 Łódź

łódzkie , Łódź

Numer telefonu

42 652 77 22

Fax

42 652 29 31

NIP

7260003878

Tytuł projektu

WDROŻENIE INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ OPARTYCH O WYNIKI AUTORSKICH PRAC B+R Z ZAKRESU USZLACHETNIANIA SKÓR NATURALNYCH I SZTUCZNYCH

Numer projektu

RPLD.02.03.01-10-0593/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert spełniających kryteria
Liczba wyświetleń: 812