Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
W związku z koniecznością doprecyzowania przedmiotu zamówienia wprowadzono następujące zmiany w ogłoszeniu:
1) usunięto z zakresu usługi transport eksponatów,
2) usunięto brak możliwości korzystania z podwykonawców,
3) wydłużono możliwość składania ofert do 14.02.2018 (dostarczenie wersji papierowej do 15.02.2018).
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy złożyć w ciągu 12 dni kalendarzowych od daty upublicznienia zapytania przez Zamawiającego tj. do 14.02.2018 r., przy czym termin 12 dni kalendarzowych biegnie od dnia następnego po dniu upublicznienia zapytania ofertowego i kończy się z upływem ostatniego dnia.
Ofertę należy przesłać wraz z załącznikami nr 2 i nr 3 mailowo na adres: export@zext.com.pl oraz dostarczyć oryginał oferty na adres: „ZEXT” Sp. z o.o., Asfaltowa 22, 05-070 Sulejówek nie później niż do 15.02.2018 r.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
export@zext.com.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Bartosz Tesławski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
604 979 782
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
W związku z realizacją projektu pn.: „Rozwój działalności eksportowej przedsiębiorstwa ZEXT Sp. z o.o. poprzez realizację strategii biznesowej” Spółka zgłasza zapotrzebowanie na wykonanie wybranych działań zaplanowanych w strategii biznesowej mających na celu wzrost aktywności eksportowej przedsiębiorstwa ZEXT na rynkach zagranicznych. Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie projektu i wykonanie zabudowy stoiska wystawienniczego podczas imprezy targowej Mobitex 2018 International Furniture and Interior Design Fair w Brnie, Republika Czeska.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Cel zamówienia
W związku z realizacją projektu pn.: „Rozwój działalności eksportowej przedsiębiorstwa ZEXT Sp. z o.o. poprzez realizację strategii biznesowej” Spółka zgłasza zapotrzebowanie na wykonanie wybranych działań zaplanowanych w strategii biznesowej mających na celu wzrost aktywności eksportowej przedsiębiorstwa ZEXT na rynkach zagranicznych. Przedmiotem zamówienia jest:
Przygotowanie projektu i wykonanie zabudowy stoiska wystawienniczego podczas imprezy targowej Mobitex 2018 International Furniture and Interior Design Fair w Brnie, Republika Czeska.
W celu realizacji strategii biznesowej przedsiębiorstwa Zamawiający planuje wziąć udział jako wystawca w targach Mobitex 2018 w Brnie, Republika Czeska w dniach 25-28.04.2018. W związku z udziałem w powyższych targach przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu i wykonanie zabudowy profesjonalnego stoiska wystawienniczego. Poniższy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczy przygotowania projektu i wykonania zabudowy stoiska wystawienniczego dla obu wydarzeń targowych:
1) Przygotowanie projektu stoiska;
2) Wykonanie zabudowy stoiska o powierzchni ok. 15 m2.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Przygotowanie projektu stoiska:
Wraz z ofertą należy przedstawić wstępny projekt zabudowy stoiska wystawienniczego. Musi on uwzględniać przede wszystkim atrakcyjne i czytelne rozmieszczenie wskazanych produktów oraz rozwiązania funkcjonalne związane z ruchem w obrębie stoiska. Projekt powinien również odpowiadać wizualizacji i planowi sytuacyjnemu stoiska wystawowego (załączniki do zapytania ofertowego). Ostateczny projekt stoiska zostanie przygotowany przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, lecz ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy nie może być wyższa niż cena zaoferowana przez Wykonawcę w ofercie. Efekt końcowy podlega akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zakupi/wykona wszystkie elementy zabudowy.
2) Wykonanie zabudowy stoiska o powierzchni ok. 15 m2 obejmujące:
a) stoisko narożne, otwarte z dwóch stron,
b) wykonanie prac tapicersko-dekoracyjnych;
c) wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej;
d) wyposażenie stoiska w wykładzinę, meble i urządzenia:
- stół w kolorze białym, 4 krzesła/fotele w kolorze białym,
- kubiki ekspozycyjne 4 szt. lub regał ekspozycyjny,
- pomieszczenie gospodarcze: regał na katalogi,
e) transport, montaż i demontaż stoiska.
Kod CPV
79956000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia przedstawia się następująco:
- Do dnia 01.04.2018 należy przedstawić ostateczny projekt stoiska targowego;
- Do 24.04.2018 wykonanie zabudowy stoiska wystawienniczego;
- Do 30.04.2018 demontaż stoiska.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności – dotyczy jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca w czasie ostatnich 36 miesięcy zrealizował kompleksowo minimum 5 stoisk niestandardowych o powierzchni minimum 20 m2, których wartość jednostkowa wyniosła minimum 20.000,00 zł netto, w tym minimum 1 realizacja związana z eksponowaniem produktów z branży elektroenergetycznej. Realizacje obejmują projekt, produkcję, wynajem wyposażenia, montaż i demontaż stoiska oraz logistykę. Spełnienie warunku należy udokumentować przez dostarczenie listy referencyjnej wraz z kontaktem do osoby mogącej potwierdzić spełnienie powyższych wymagań
Potencjał techniczny
Wykonawca posiada potencjał techniczny do wykonania zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy musi zapewniać wykonanie zamówienia.
Dodatkowe warunki
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
- w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy
- w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia w charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie a także zaistnienia innych okoliczności, które nie powstały z winy Wykonawcy
- w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zdarzeń losowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy (np. zmiana terminu targów przez organizatora).
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności (tj. w formie aneksu).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz oferty cenowej
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
3. Oświadczenie o braku występowania powiązań z Zamawiającym
4. Lista referencyjna wraz z kontaktem do osoby mogącej potwierdzić spełnienie wymagań dotyczących wiedzy i doświadczenia.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru wykonawcy zamówienia uzupełniającego w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
W przypadku złożenia oferty przez więcej niż jednego oferenta, Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:
1) Cena netto w PLN (C)
Waga: 70%
Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium: 70 pkt.
2) Termin płatności w dniach (P)
Waga: 30%
Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium: 30 pkt.
Łączna maksymalna liczba punktów: 100 pkt.
8. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
C = Cena minimalna/Cena oferty x 70 pkt.
Cena minimalna – najniższa cena wśród rozpatrywanych ofert
Cena oferty – cena w aktualnie analizowanej ofercie
Na potrzeby oceny ofert złożonych w walutach obcych zastosowany zostanie średni kurs NBP sprzed dnia dokonania wyboru oferenta
P = Termin płatności w badanej ofercie = liczba punktów
P = 30 dni = 10 pkt
P = 45 dni = 15 pkt
P = 60 dni = 30 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa.
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów o zamówienie nie mogą ubiegać się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Nazwa
ZEXT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
00-532 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
227833952
Fax
227833952
NIP
5262735254
Tytuł projektu
Rozwój działalności eksportowej przedsiębiorstwa ZEXT Sp. z o.o. poprzez realizację strategii biznesowej.
Numer projektu
RPMA.03.02.02-14-6615/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Wybrano Wykonawcę:
Agencja Promocji Eksportu Jarosław Krykwiński, al. Najświętszej Maryi Panny 24, 42-200 Częstochowa
Data wpłynięcia oferty: 12.02.2018 r.
Cena netto: 15 968,00 zł