Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Sposoby składania ofert:
1) osobiście w siedzibie firmy: 60-650 Poznań, ul. Obornicka 227.
2) pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: 60-650 Poznań, ul. Obornicka 227.
3) pocztą elektroniczną na adres mailowy: biuro@zielonyhoryzont.com.pl
Termin ważności oferty: minimum 60 dni od daty wystawienia oferty
Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego: Iwona Olczyk, tel. +48 501 929 183.
Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z oświadczeniami wyszczególnionymi w jego treści spójnymi z pkt 4 niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne komponenty. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Zamówienie zostanie udzielone wybranemu Wykonawcy w ramach jednej umowy.
• Oferty dostarczone Zamawiającemu po terminie składania ofert będą odrzucone. Skuteczne złożenie oferty oznacza otrzymanie oferty przez Zamawiającego przed terminem składania ofert. Zmiany albo wycofanie oferty przez oferenta przed upływem terminu składania ofert jest dopuszczalne.
• Zamawiający dokona oceny ofert. W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać oferentów do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert.
• W każdym czasie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru wykonawcy, Zamawiający ma prawo do jego zakończenia bez wyboru jakiegokolwiek oferenta. Oferentom nie przysługują wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.
• Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty.
• Zamawiający niezwłocznie powiadomi oferentów o wynikach.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@zielonyhoryzont.com.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Iwona Olczyk
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 501 929 183.
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zakup usługi promocji projektu w okresie realizacji projektu
Przedmiotem projektu są badania, opracowanie technologii oraz składu surowcowego substratów, z wykorzystaniem surowców oraz odpadów biodegradowalnych, a także budowa prototypów urządzeń do aplikacji mieszaniny substratów jako podłoża do zakładania i regeneracji trawników.
W ramach promocji projektu przewidziano:
• zaprojektowanie oraz wytworzenie tablic informacyjnych i plakatów, naklejek;
• przygotowanie dokumentacji fotograficznej Projektu, publikację informacji o realizacji projektu w prasie, prasie branżowej, branżowych portalach internetowych oraz stronach internetowych lidera i partnera projektu;
• publikacje naukowe – co najmniej dwie, w tym co najmniej jedna anglojęzyczna, w których będą umieszczone wyniki poszczególnych etapów prac badawczych i rozwojowych;
• zorganizowanie co najmniej jednej konferencji naukowej, na której zostaną zaprezentowane wyniki badań przemysłowych oraz prac rozwojowych, wypracowanych doświadczeń oraz wartości niematerialnych i prawnych.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przeprowadzi następujące działania:
A. Druk plakatów w formacie A3, 20 sztuk, zadrukowany jednostronnie w pełnym kolorze, papier kreda 170g. Projekt według wytycznych Zamawiającego. Ponadto w zakres prac wchodzi wydruk i wysyłka plakatów do trzech miejsc realizacji projektu.
Okres realizacji do: 31.01.2018 r.
B. Wykonanie tablicy informacyjnej pełnokolorowej o wymiarze 80/120 cm wraz ze stelażem i mocowaniem do gruntu. W zakres zlecenia wchodzi projekt, produkcja oraz montaż z przytwierdzeniem do gruntu na farmie zlokalizowanej w Lipkach Małych, gmina Santok, województwo Lubuskie. Projekt powinien być wykonany według wytycznych Zlecającego.
Czas realizacji: do 31.03.2018 r.
C. Dokumentacja fotograficzna projektu w następujących jego fazach:
prace laboratoryjne w okresie I-V 2018, lokalizacja: województwo lubuskie,
budowa wczesnych prototypów urządzeń do aplikowania substratu w okresie IV-VIII 2018, lokalizacja w tej chwili nieznana,
badania wazonowe w skali zbliżonej do rzeczywistej w okresie IX-XI 2018, lokalizacja: województwo lubuskie
dopracowanie technologii we wczesnych prototypach w wersjach mini w okresie IX-XI 2018, lokalizacja w tej chwili nieznana,
budowa prototypów urządzeń do aplikowania substratu w wersjach maxi w okresie XII 2018-III 2019, lokalizacja w tej chwili nieznana,
badania wazonowe w otoczeniu operacyjnym w okresie IV-IX 2019, lokalizacja: województwo lubuskie,
budowa ostatecznych prototypów w wersji maxi w okresie V-VI 2019, lokalizacja w tej chwili nieznana
promocja projektu, a w szczególności dokumentacja fotograficzna oznakowania miejsc realizacji projektu, reklam w pismach i portalach branżowych, informacji na www Wykonawcy i Partnera, publikacji naukowej oraz konferencji naukowej w okresie II 2018-XI 2019, lokalizacja: województwo lubuskie oraz województwo wielkopolskie (Poznań).
W zakres zlecenia wchodzi wykonanie zdjęć w miejscu realizacji prac, ich opis (data wykonania + opis zdjęcia) oraz zarchiwizowanie na chmurze udostępnionej przez Zamawiającego.
Dokumentacja fotograficzna wykonywana będzie zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego z Wykonawcą. Planowana liczba 1-dniowych sesji fotograficznych: 20 – 25 szt.
Planowany termin realizacji zamówienia: od 10.02.2018 – 30.11.2019 r.
D. Publikacja informacji o realizacji projektu w okresie:
w prasie lokalnej w województwie lubuskim co najmniej 1 artykuł zawierający co najmniej 500 słów. Tytuł czasopisma oraz data publikacji muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
w prasie branżowej – co najmniej 1 artykuł o powierzchni co najmniej 1 strony, zilustrowany zdjęciami.
na portalach branżowych co najmniej 2 artykuły zawierające co najmniej 500 słów każdy.
na stronach internetowych zamawiającego oraz partnera projektu - co najmniej 8 wpisów zilustrowanych zdjęciami
Planowane terminy publikacji zostaną uzgodnione przez Zamawiającego z Wykonawcą po podpisaniu umowy.
wytyczne co do treści zostaną przekazane przez Zamawiającego przynajmniej 3 tygodnie przed planowaną datą publikacji.
Planowany termin realizacji zamówienia: od 10.02.2018 – 30.11.2019 r.
E. Publikacje naukowe - dwie, w tym jedna anglojęzyczna - uwzględniające wyniki poszczególnych etapów prac rozwojowych i badawczych. Koszt tłumaczenia na język angielski po stronie Wykonawcy. Treść publikacji (około 2 strony) zostanie dostarczona przez Zamawiającego przynajmniej 2 miesiące przed planowaną datą publikacji. Tytuły czasopism naukowych muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
Planowany termin realizacji zamówienia: listopad 2019
F. Zorganizowanie jednej 4 godzinnej konferencji naukowej, podczas której zaprezentowane zostaną wyniki badań przemysłowych oraz prac rozwojowych, wypracowanych doświadczeń oraz wartości niematerialnych i prawnych. W zakres działań wchodzi:
zaproszenie co najmniej 30 uczestników, w tym uzyskanie potwierdzeń przybycia od co najmniej piętnastu. Lista uczestników będzie podlegała akceptacji Zamawiającego.
wynajem sali konferencyjnej zlokalizowanej w Poznaniu, wyposażonej w internet, rzutnik, ekran, klimatyzację
oznakowanie dojścia do sali konferencyjnej oraz oznakowanie sali konferencyjnej zgodnie z wytycznym Zamawiającego i programowymi.
obsługa techniczna konferencji (w szczególności nagłośnienie, podłączenie komputera Zamawiającego do rzutnika).
catering dla 30 osób obejmujący ciepłe napoje, wodę, kruche ciasteczka oraz ciepły lunch.
Planowany termin realizacji zamówienia: listopad 2019
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubuskie
Powiat:
gorzowski
Miejscowość:
Lipki Wielkie i Stanowice
Cel zamówienia
W związku z realizacją projektu pn. „Lubuski trawnik marzeń dla każdego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Działanie 1.1 Regionalna infrastruktura badawczo-rozwojowa, spółka Zielony Horyzont działając zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców ogłasza postępowanie zgodnie z zasadą konkurencyjności w trybie zapytania ofertowego na zakup następujących elementów projektu: Zakup usługi promocji projektu w okresie realizacji projektu
Zamówienie ma na celu promocję projektu, którego przedmiotem są badania, opracowanie technologii oraz składu surowcowego substratów, z wykorzystaniem surowców oraz odpadów biodegradowalnych, a także budowa prototypów urządzeń do aplikacji mieszaniny substratów jako podłoża do zakładania i regeneracji trawników.
Przedmiot zamówienia
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przeprowadzi następujące działania:
A. Druk plakatów
B. Wykonanie tablicy
C. Dokumentacja fotograficzna projektu
D. Publikacja informacji o realizacji projektu
E. Publikacje naukowe - dwie, w tym jedna anglojęzyczna -
F. Zorganizowanie jednej 4 godzinnej konferencji naukowej, podczas której zaprezentowane zostaną wyniki badań przemysłowych oraz prac rozwojowych, wypracowanych doświadczeń oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Szczegółowy opis w załączniku.
Kod CPV
79970000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi publikacji
Dodatkowe przedmioty zamówienia
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze
22462000-6 - Materiały reklamowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia dla wszystkich elementów zamówienia: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia do 30.11.2019 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wiedza i doświadczenie
Posiadanie niezbędnej wiedzy dotyczącej przedmiotu zamówienia lub zobowiązanie do udostępnienia podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia.
Potencjał techniczny
Posiadanie odpowiedniego potencjału technicznego
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.
Dodatkowe warunki
Złożenie oświadczeń na ofercie o braku występowania powiązań.
Warunki zmiany umowy
• Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
• Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, np. terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, zmiany wartości zamówienia wynikającej ze zmniejszenia / rozszerzenia zakresu rzeczowego.
• Zamawiający będzie potrącał od Wykonawcy karę w wysokości 0,1% wartości kontraktu brutto za każdy dzień spóźnienia począwszy od pierwszego dnia spóźnienia na co Wykonawca wyraża zgodę składając ofertę na niniejsze zapytanie
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
1. Złożenie oferty zawierającej:
• nazwę i adres oferenta,
• data wystawienia oferty,
• dane pozwalające ocenić ofertę i przyznać punkty w ramach kryteriów,
• termin ważności oferty,
• cenę netto i brutto
2. Złożenie na ofercie oświadczeń o następującej treści:
• Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
• Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
• Wykonawca posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przedmiotu zamówienia lub zobowiązuje się do udostępnienia podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia.
• Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.
• Wykonawca posiada odpowiedni potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
• Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób;
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
kryteria oceny ofert /waga /maksymalna liczba punktów
A. Cena netto w PLN/waluta obca /20% /20
B. Liczba publikacji w ramach zamówienia w szt. /30% /30
C. Termin wykonania projektu graficznego w dniach /25% /25
D. Termin dostawy materiałów w dniach /25% /25
(w przypadku oferty w walucie obcej, do przeliczenia na złotówki zostanie przyjęty średni kurs NBP waluty z dnia dokonywania porównania ofert)
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium
A. Punkty w ramach kryterium cena netto PLN/waluta obca będą przyznawane wg następującej formuły:
A n = C min/ C r x 100 x 20%
C min – cena minimalna w zbiorze
C r – cena oferty rozpatrywanej
A n – ilość punktów przyznana ofercie
B. Punkty w ramach kryterium liczba publikacji w ramach zamówienia (szt.) rozumiane jako liczba publikacji w prasie lokalnej w województwie lubuskim, w ogólnopolskiej prasie branżowej oraz na ogólnopolskich portalach branżowych będą przyznawane wg następujących przedziałów:
• Liczba artykułów: do 4 włącznie – 0 pkt.
• Liczba artykułów: 5 publikacji – 10 pkt.
• Liczba artykułów: 6 publikacji – 20 pkt.
• Liczba artykułów: powyżej 6 – 30 pkt.
C. Punkty w ramach kryterium Termin wykonania projektu graficznego w dniach rozumiane jako termin wykonania projektu graficznego materiałów promocyjnych (plakatów, tablicy informacyjnej, oprawy graficznej publikacji, wizualizacji banerów reklamowych, zaproszeń na wydarzenia) będą przyznawane wg następujących przedziałów (termin realizacji liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia projektu):
• Termin realizacji (w dniach): do 7 dni włącznie – 25 pkt.
• Termin realizacji (w dniach): powyżej 7 dni do 14 dni włącznie – 15pkt.
• Termin realizacji (w dniach): powyżej 14 dni do 21 dni włącznie – 10 pkt.
• Termin realizacji (w dniach): powyżej 21 dni – 0 pkt.
D. Punkty w ramach kryterium Termin dostawy materiałów promocyjnych w dniach rozumiane jako termin dostawy materiałów promocyjnych wykonanych według zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu graficznego (plakatów, tablicy informacyjnej, oprawy graficznej publikacji, wizualizacji banerów reklamowych, zaproszeń na wydarzenia) będą przyznawane wg następujących przedziałów (termin realizacji liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostawy):
• Termin realizacji (w dniach): do 14 dni włącznie – 25 pkt.
• Termin realizacji (w dniach): powyżej 14 dni do 21 dni włącznie – 15 pkt.
• Termin realizacji (w dniach): powyżej 21 dni do 28 dni włącznie – 10 pkt.
• Termin realizacji (w dniach): powyżej 28 dni – 0 pkt.
Wykluczenia
Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zielony Horyzont Sp. z o.o. oraz ComPot Sp. z o.o. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między Zielony Horyzont Sp. z o.o. oraz ComPot Sp. z o.o lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zielony Horyzont Sp. z o.o. oraz ComPot Sp. z o.o lub osobami wykonującymi w imieniu Zielony Horyzont Sp. z o.o. oraz ComPot Sp. z o.o czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób;
Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
Nazwa
"ZIELONY HORYZONT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
61-655 Poznań
wielkopolskie
, Poznań
Numer telefonu
+48602271233
NIP
9720243853
Tytuł projektu
Lubuski trawnik marzeń dla każdego
Numer projektu
RPLB.01.01.00-08-0046/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Oferta nr 1 z dnia 1.02.2018 , wpływ 1.02.2018, złożona przez Veronella Grzegorz Drwięga na kwotę 98 000,00 zł netto.